Проблем скоростна кутия на 124
Започната от MB_W124, 27 май 2012 - 09:50:36
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 май 2012 - 09:50
Привет колеги вчера ми се случи следният проблем, при маневра на заден ход в гаража не мога да извадя лостът от задна скорост, наложи се да я изгася мотора след това пуснах леко напред колата отново запалих и изключи какъв може да е проблема, ако някой му се е случило или знае какъв е този проблем моля нека напише предварително благодаря...
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#2
Публикувано 27 май 2012 - 09:56
при маневра на заден ход в гаража не мога да извадя лостът от задна скорост, наложи се да я изгася мотора след това пуснах леко напред колата отново запалих и изключи .
Запалил си и е изключила? На задна си запалил?
Нещо не е наред със селектора! Дребно е но не е наред!ю
На задна не би трябвало да успяваш да подкараш стартера!
Кажи повече? Ще я оправиме през мрежата....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 27 май 2012 - 10:16
Пре потегляне 10см напред без да е запален мотора лостът се изключи от задна и чак след това запалих... Колата беше в покой, но единствено лостът не искаше да излезе от предавката.
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#4
Публикувано 27 май 2012 - 10:28
Трябва да разглобиш селектора! Там е тъпотията, заяжда от събрал се боклук.
Знаеш ли как да стигнеш до вътрешностите му? Има ред....
Знаеш ли как да стигнеш до вътрешностите му? Има ред....
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 27 май 2012 - 10:38
Не знам как е реда казвай всичко подред... Ако това е проблема на някой сбирка на клуба ще почерпя от ракията на доктора.
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#6
Публикувано 27 май 2012 - 10:40
Знаеш ли как да махнеш долният махагон?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 27 май 2012 - 11:06
махагона на скоростния лост за него ли става въпрос.
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#8
Публикувано 27 май 2012 - 11:18
С равномерно издърпване нагоре, махаш ринга на селектора. Не бутай с метални отвертки!
...ако имаш барче между седлата , махаш и него - 2 дълги рапида в предната му вътрешна част
Под него има 1 бр рапид, който държи махагонизацията. След като го махнеш, започваш много внимателно да повдигаш от към рапида, като много внимаваш да не го спукаш. Помагай му отвсички страни за да го измъкнеш нагоре, трябва да излезе от клемореда на копчетата като те ще останат на махагона. Понякога остават долу, но не е страшно - като падне махагона ще се ориентираш.
Селектора е сглобка, започваш от горният и капак - щипки странично,. Лоста ще пречи да излезе капака, но няма да пречи да погледнеш ако го завъртиш и вдигнеш нагоре.
Най-добре е да свалиш и лоста. Това ще ти позволи да работиш по спокойно. Два са вариантите, лесният е да го смажеш отгоре и отстрани без да го сваляш, по-трудният но по-качесвеният ремонт - ще започне да включва като тъчскриин, е като извадиш и разтуриш селектора
За да го извадиш трябва да го откачиш от единствената щанга от долу под колата - лесно е.....след това от жилата от горе и 4 те му болта плюс двечки малки буксички за подсветка и ключето за режимите.
Може някой неща да съм пропуснал но с писането става дълга и широка....
Ако зациклиш 0877 577 566 за жокер.
...ако имаш барче между седлата , махаш и него - 2 дълги рапида в предната му вътрешна част
Под него има 1 бр рапид, който държи махагонизацията. След като го махнеш, започваш много внимателно да повдигаш от към рапида, като много внимаваш да не го спукаш. Помагай му отвсички страни за да го измъкнеш нагоре, трябва да излезе от клемореда на копчетата като те ще останат на махагона. Понякога остават долу, но не е страшно - като падне махагона ще се ориентираш.
Селектора е сглобка, започваш от горният и капак - щипки странично,. Лоста ще пречи да излезе капака, но няма да пречи да погледнеш ако го завъртиш и вдигнеш нагоре.
Най-добре е да свалиш и лоста. Това ще ти позволи да работиш по спокойно. Два са вариантите, лесният е да го смажеш отгоре и отстрани без да го сваляш, по-трудният но по-качесвеният ремонт - ще започне да включва като тъчскриин, е като извадиш и разтуриш селектора
За да го извадиш трябва да го откачиш от единствената щанга от долу под колата - лесно е.....след това от жилата от горе и 4 те му болта плюс двечки малки буксички за подсветка и ключето за режимите.
Може някой неща да съм пропуснал но с писането става дълга и широка....
Ако зациклиш 0877 577 566 за жокер.
Този пост е редактиран от бай Васил: 27 май 2012 - 11:22
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 27 май 2012 - 11:25
Нали говориме за автоматик?
Този пост е редактиран от бай Васил: 27 май 2012 - 11:25
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 27 май 2012 - 11:42
не автомат а ръчка.
Три Лъчева Звезда В Кръг -->> Мерцедес-Бенц W124
#11
Публикувано 27 май 2012 - 11:48
Лелееее! Луди сме....хаххааха!
Така:... при ръчния нещата са малко по различни.
Първо ще провериш дали всичките 6 бр втулки на щангите са ти здрави, после ще махнеш гумения-кожения маншон и ще облееш селектора с ВД 40.....като докато го поливаш, ще превключваш.
п. с.
Колеги уточнявайте така важните подробности! Ценете и нашето време!
Така:... при ръчния нещата са малко по различни.
Първо ще провериш дали всичките 6 бр втулки на щангите са ти здрави, после ще махнеш гумения-кожения маншон и ще облееш селектора с ВД 40.....като докато го поливаш, ще превключваш.
п. с.
Колеги уточнявайте така важните подробности! Ценете и нашето време!
Този пост е редактиран от бай Васил: 27 май 2012 - 18:11
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 18 януари 2013 - 10:14
Здравейте и от мен колеги! Мисля,че тук е подходящото място да направя и аз едно запитване към по-компетентните.
Аз имам 124-ка ,200д 1992г.проблема е в трета предавка,изкючва ми!Случва се по следния начин,
като карам и примерно на завой като отпусна педала на газта и пак го натисна след това.
А когато го натискам постоянно и плавно не го прави случва се когато го пусна напълно и пак го натисна след това.
Някои има ли представа от какво го прави това?Трябва ли да ремонтирам кутията или да я сменя направо?
Благодаря Ви !
Аз имам 124-ка ,200д 1992г.проблема е в трета предавка,изкючва ми!Случва се по следния начин,
като карам и примерно на завой като отпусна педала на газта и пак го натисна след това.
А когато го натискам постоянно и плавно не го прави случва се когато го пусна напълно и пак го натисна след това.
Някои има ли представа от какво го прави това?Трябва ли да ремонтирам кутията или да я сменя направо?
Благодаря Ви !
#13
Публикувано 18 януари 2013 - 10:24
Проверете тампоните на мотора и на скоростите.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 18 януари 2013 - 13:07
Здравейте и от мен колеги! Мисля,че тук е подходящото място да направя и аз едно запитване към по-компетентните.
Аз имам 124-ка ,200д 1992г.проблема е в трета предавка,изкючва ми!Случва се по следния начин,
като карам и примерно на завой като отпусна педала на газта и пак го натисна след това.
А когато го натискам постоянно и плавно не го прави случва се когато го пусна напълно и пак го натисна след това.
Някои има ли представа от какво го прави това?Трябва ли да ремонтирам кутията или да я сменя направо?
Благодаря Ви !
При подобен проблем, но със 190-тка го решихме като сложихме 5-степенна и махнахме 4-ката. Кутията излезе 80лв. от един РОМСКРАПОСЪБИРАТЕЛ, да не кажа циганин-събирач-на-метал
#15
Публикувано 21 януари 2013 - 16:26
Здравейте!Благодаря много за мненията по моя проблем,но не е от тампоните-здрави са.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни