Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Любопитни статии


  • Please log in to reply
519 мнения по тази тема

#361 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2016 - 16:11

От къде намерих единствения SL  с парно с плъзгачи незнам  :slap Иначе избора на мотор е безупречен , но интериора е "олеле майко - къде си зайко..."


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#362 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2203 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2016 - 16:17

На мен ми се струва че централната конзола с управлението на парното и часовника е садена от БМВ и за това е с плъзгачи.


Този пост е редактиран от mimo160: 04 януари 2016 - 16:18

  • 0

#363 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2016 - 17:19

На мен ми се струва че централната конзола с управлението на парното и часовника е садена от БМВ и за това е с плъзгачи.

И на мен ми изглежда от Е30 BMW

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  IMG_4120.jpg   141,58K   12 Брой сваляния

  • 0

#364 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2016 - 17:45

Mда, при това от деснячка.

Отвратително омазване на колицата...

 

Прикачен файл  Modifiedinterior_zpsbbc0fa15.jpg   23,66K   17 Брой сваляния


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#365 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2016 - 10:37

Чували ли сте за ауспусите Akrapovic?
 
3e0c878bd53a7d9b15d70163eaf559e6_big.jpg

Компанията Akrapovic е основана от един словенец на име Игор Акрапович, който много бързо я превръща в една от най-добрите световни марки що се касае до изпускателни системи. Философията му се основава на неговия дългогодишен състезателен опит с мотоциклети. Познанията му са натрупани от личен опит и наблюдения, както самият той често изпитва резултатите от работата си като състезател на пистата. Акрапович има успешна десетгодишна състезателна кариера, гарнирана с множество шампионски титли в класовете F1 и SBK, както на национално, така и на международно ниво.

В търсене на съвършенство в тунинговането на състезателни мотоциклети, той се сблъсква с непреодолим проблем. По негово време все още няма съвършени изпускателни системи, които да комбинират високо качество и да отговорят на екстремни технически изисквания, като в същото време да са сравнително достъпни за обикновените състезатели. Така Игор Акрапович решава да се заеме със създаването на ауспуси за мотоциклети. Днес няма моторджия в света, който да не знае името Akrapovic. Когото и да попитате, ще ви каже, че това е върхът на изпускателните системи за мотоциклети. Ето обаче как се развива всичко.847661340e222905f8dc8f5d5ddd6d78.jpgВ началото компанията произвежда напълно персонализирани изпускателни системи за частни състезателни отбори. Дори и тогава, през 1990 година, те били изключително качествени и в много отношения превъзхождали останалите изпускателни системи. Този факт концентрира вниманието на останалите отбори, които се състезават в Pro Superbike Championship. През 1993-а Kawasaki Deutschland решава да тества изпускателните системи Akrapowic на своите байкове. Още след първите изпитания става ясно, че системата, изработена от Игор Акрапович, макар да не е предназначена за точно този мотоциклет, а само приспособена, е по-добра от фабричната.

През следващите години договори с Акрапович подписват и отборите Yamaha, Suzuki, Ducati и Honda. Първоначално името на продукцията на Игор Акрапович е Skorpion. Приликата на това название с други търговски марки в световен мащаб кара словенеца да го промени. Така през 1997 година фирмата получава името Akrapovic. С нарастване на популярността си компанията е забелязана и от един от отборите от Формула 1. Това става през 2004 година, а четири години по-късно изпускателна система Akrapovic е монтирана на състезателното Porsche 997 RSR. Така Akrapovic навлиза и при автомобилите.48660d9f223eb5973f500c878b26f61c.jpgМалката работилница се превръща в огромен завод с площ от 3000 квадратни метра. Там, освен изпускателните системи за мотоциклети, автомобили и композитни продукти започва да се извършва и процес на леене. Днес фирмата има представителства в много държави, включително и зад Океана. След кратко проучване екипът ни откри, че Akrapocic има представител и в България. Българската фирма се казва Кранк ЕООД и работи със словенската компания от 2013 година. Занимава се, както с автомобили, така и с мотоциклети и от ателието, което се намира в София, вече са излезли някои доста интересни. Те обаче са тема на някой от следващите ни материали.cdec7460121f2f34fcff63377f3a0e15.jpg

 

http://fakti.bg/tech...usite-akrapovic


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#366 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2016 - 10:39

Тайната седмИца BMW са обмисляли V16 мотор за своя луксозен седан Знаеше ли, че преди години BMW подхваща амбициозен таен проект, в който въвлича 7-а серия. Той бил дело на д-р Карлхайнц Ланге, Адолф Фишер и Ханс-Петер Вайсбарт. И тримата били важни и влиятелни хора в BMW от средата на 70-те до началото на 90-те. Ланге отговарял за разработката на двигатели, Фишер се занимавал със слабо известните проекти на компанията, а Вайсбарт станал известен с работата си по 8-а серия Е31 и 7-а серия Е32.

Именно в главата на Ланге се родил великият М70 5.0 литра V12 двигател на баварците, който те започнали да вграждат в 750i и 750iL. Eто защо не e изненада, че именно този амбициозен екип ражда проекта Secret Seven. Ланге инструктирал Фишер да изследва възможности отвъд M70 и така се родила нова концепция, станала известна като първото BMW с V16 двигател.

По-малко от 6 години след като Ланге дал зелена светлина, Фишер бил готов със завършен (дори за серийно производство) 6.7-литров V16 двигател. Годината била 1987 г., а моторът имал мощност 408 к.с. при 5200 об/мин и 625 Нм максимален въртящ момент при 3900 об/мин. Това е повече от 100 к.с. и 135 Нм повече от възможностите на М70. В централата на BMW тайният проект бил познат под името “Златна рибка”, тъй като новият мотор бил монтиран в 7-а серия седан, боядисана в златисто.

v16kp4.jpg?w=655

Новият мотор бил с 30 см по-дълъг от M70, което усложнило идеята за серийно производство. В двигателния отсек на “седмИцата” просто нямало излишно пространство. Екипът все пак направил усилие, премествайки охладителната система в задната част на купето. Разбира се подобен автомобил трудно може да излезе на пазара, но какво пък, германците просто се опитали да дадат шанс на проекта.

Цилиндровият блок на V16-ката бил изграден от алуминий с високо съдържание на силиций. Двигателят използвал кован колянов вал с 9 лагера. Била използвана електроника на Bosch. V12-ката се управлявала от два блока DME 1.2, докато новият мотор използвал система с едно ECU – Bosch DME 3.3.

goldfish1-655x474.jpg?w=655

Малко техническа информация: 84 мм диаметър на буталото и 75 мм ход – същите като при V12-ката. Работният обем е точно 6651 куб. см. Общо взето това бил V12 мотора, но с 4 допълнителни цилиндъра. Скоростната кутия (6-скоростна механична) пък била взета от 8-а серия, за да се ограничат разходите по проекта, както и да съкратят времето за изпълнението му. Бруталният седан ускорявал за 6 секунди до 100 км/ч, а максималната му скорост достигала 281 км/ч. Разходът? 20 л/100 км в града и около 14 л/100 км в извънградски условия.


  • 3
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#367 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2016 - 10:49

Hyundai патентова сгъваема кола
 
6d0aaff44731b8e1b729ed2d3f727157_big.jpg

В патентното ведомство на САЩ са подадени документи, описващи конструкцията на компактен градски автомобил, който "може да се сгъва, за да заема минимално пространство при паркиране, а след това да се възвръща нормалните си габарити". Проектът е разработен от Huyndai, съобщава малайзийският сайт Paultan.

3ad9fbd2c463585e0ff480e126ffcacb.jpg

Според патентната заявка корейците предлагат две независими пространствени рами. На едната от тях е окачена предната ос, а на другата - задната. Двете конструкции се пъхат една в друга и така скъсяват междуосието.

6810f786c01bd97d5e4da36ab61bdfdf.jpg

Операцията изисква покривът на колата също да е сгъваем. Горната му част се прибира в каросерията, чиято задница я "захлупва". Този механизъм също е патентован от Hyundai.

6be8b6dbb512ad2b5f01cc5b6bf7b070.jpg

Няма никакви сведения кога корейците възнамеряват да покажат прототип на сгъваемата си кола и дали изобщо имат планове за серийно производство.

37d667eeed47c1d3f263dd2868ff1cdd.jpg

76a73256ecb12e59e37ab8bbf862b576.jpg

http://fakti.bg/tech...a-sgavaema-kola

 


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#368 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 януари 2016 - 15:18

http://cars.actualno...ews_520241.html


  • 0

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#369 Chavalinov

Chavalinov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 323 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C124 e200 1996
    S203 C220 CDI 2006
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2016 - 14:44

http://fakti.bg/avto...123-stana-na-40


  • 0

#370 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2016 - 10:37

DeLorean се завръща в бъдещето
 
3f933dbd85238c02cda290ea95b7cab6_big.jpg

Тексаската компания DeLorean Motor Company, специализирана в реставрация на автомобили от култовия модел DMC-12, е получила разрешение да започне серийното им производство 33 години след фалита на оригиналния производител. Колите, добили световна слава покрай трилогията "Завръщане в бъдещето", ще се сглобяват в ограничен тираж от запазени в складовете части от 80-те години на миналия век, съобщава телевизионният канал KPRC2.

Съвременната DeLorean Motor Company няма нищо общо със създателя на DMC-12 Джон ДеЛориан. Основана е през 1995 г. от британеца Стивън Уин, който купува от вдовицата на ДеЛориан Сали правата върху името и останалите във фабриката в Дъблин, Ирландия, компоненти.

704a7f2ad6003270df4c81d9c53aa13c.jpg

До този момент завръщането на DMC-12 бе невъзможно момент заради законодателството в САЩ. То не позволява серийно производство на автомобили, които не покриват съвременните стандарти за безопасност, дори в ограничени партиди. Миналия декември Конгресът прие промени, с които се разрешава продажбата на реплики на модели отпреди поне 25 години.

Стивън Уин не крие радостта си от развоя на събитията, отбелязвайки, че компанията му отдавна е очаквала този момент и промените в законодателството са повратна точка за развитието й. Шефът на DeLorean се надява да уреди всички юридически спънки покрай серийното производство на DMC-12 до края на годината.

830a7b843b9deae3b0f4bbdfb7b8ad23.jpg

В случай на успех Уин възнамерява да започне използването на чисто нови части вместо складовите остатъци от 80-те. Компанията преговаря и за доставките на по-модерни и мощни двигатели от General Motors друг производител, чието име за момента се пази в тайна.

Ако всичко първи по план, първата партида съвременни DMC-дванайсетки ще бъде готова в началото на 2017 г. DeLorean Motor Company смята да продава по 300-350 бройки през всяка от следващите 6 години. Реставрираните купета се продават по $45-$50 000, а репликата ще струва не по-малко от $100 000.

e3efe8eb26cd1fcb16066c4940c37aef.jpg

 

http://fakti.bg/avto...ta-v-badeshteto


  • 2
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#371 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 февруари 2016 - 18:56

Mercedes-Benz SL с двигател от... Toyota

 

Японското тунинг ателие Power Vehicles предлага по-особена доработка на класическия роудстър Mercedes-Benz SL от серията R129. Под предния капак на йънгтаймера е монтиран 3.0-литров редови шестак от Toyota Supra.

c9304aed5cbbc612aa580a1aced25648.jpg

Качествата на култовия агрегат 2JZ са добре известни и специалистите на Power Vehicles са се възползвали охотно от тях. Моторът е снабден с турбо пакет HKS T45S с подобрения от Garrett, горивна помпа Bosch, контролер на налягането Apexi, изпускателен колектор и клапани HKS, в резултат на което мощността му е нараснала от 280 на 600 к.с.

1dbff409bed5212aad4f3aabd59fe4cd.jpg

Японският SL има спирачни механизми Brembo от Ferrari F50 и шестстепенна механична трансмисия Getrag с двудисков съединител.

6ad58077e808c129071b0375277a2e6d.jpg

Автомобилът, започнал живота си като SL 500, е снабден с аеродинамичен пакет от AMG, 19-цолови колела и седалки от Ferrari F355. Цялото удоволствие е излязло 2 650 000 йени (около $22 000).

88e60f07fa9de0ad8d2e591b85accaf0.jpg

Mercedes-Benz SL R129 се произвежда от 1989 до 2001 г. Роудстърът се оборудва с шестцилиндрови двигатели с обем 2.8, 3.0 и 3.2 литра (190-224 к.с.), осмаци с 5.0, 5.5 и 6.0 литра (306-381 к.с.), както и с 6.0-, 7.0- и 7.3-литров V12 (394-525 к.с.).

acf0cbede9b3aa3d47debc5d62c601c8.jpg

 

 

http://fakti.bg/avto...gatel-ot-toyota


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#372 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 март 2016 - 00:29

Най-смъртоносният град в Австралия вече не съществува
 Един от най-красивите райони в региона Пилбара на Западна Австралия е и един от най-опасните. Преди около осемдесет години син азбест (крокидолит) е открит тук, което води до създаването на обширни мини и впоследствие град, в който да живеят работниците. За следващите тридесет години Уитенум е доставчик на 161 000 тона от смъртоносния материал. Азбестът е изключително токсичен. Тънките му влакнести кристали са съставени от милиони микроскопични влакна, които лесно се отделят във въздуха като прах. При вдишване тези влакна попадат в белия дроб, където остават в продължение на години, бавно съсипвайки белодробните тъкани, ограничавайки способността на човек да вдиша и в крайна сметка причинявайки вид рядък и неизлечим рак. От изследването на 20 000 души, живели и работили в Уитенум по време на разцвета на мините, за над 2000 от тях се смята, че са починали от свързани с азбеста болести. И все пак, когато мините са затворени през 1966 г., това не се дължи на нарастващата загриженост за здравето, а на липсата на рентабилност. Въпреки че син азбест е открит в областта през 1917 г., неговият мащабен добив в дефилето на Уитенум започва през 1936 г. До 1939 г. там се произвеждат големи количества азбест, които са незабавно изкупувани от британците, за да отговорят на растящото търсене, създадено от Втората световна война. Хиляди тонове азбест са използвани в бойни кораби, за да се изолират тръбите, бойлери, парни двигатели и парни турбини. Азбестйт е използвано също и в резервоари, каски и да за филтри за газови маски. Още преди войната използването на азбест е широко разпространено. Неговата устойчивост на огън, топлина, електрически и химически щети, както и достъпността му, прави материала първи избор за приложения, като например електрическа изолация и изолация на сгради. През 1943 г. мината е купена от Pty Ltd, дъщерно дружество на CSR Limited, което продължава добив до 1966 г. По времето, когато мината затворена, компанията има натрупани дългове от около 2.5 милиона долара. Град Уитенум е построен през 1947 г. на десет километра от мината. В най-натоварените му времена в него живеят 20 000 души - работници и техните семейства. Държавните медицински служители, които посещават Уитенум скоро след основаването му, повдигат сериозни опасения относно нивата на прах в централата на мината и предупреждават компанията за рисковете и опасностите за миньорите и хората, които живеят в града. Вижте още: Изолиран, мръсен и ужасно студен - този град убива жителите си Но Министерството на здравеопазването не разполага с правомощия да разпореди на CSR закриване на мината. За първия случай на азбестоза в Уитенум се съобщава още през 1946 г., въпреки че е окончателно диагностициран много по-късно. Първият случай на мезотелиом бе диагностициран през 1962 г. През последните пет години от съществуването на мината повече от 100 случаи на заболявания на белия дроб са регистрирани в града. Въпреки че мините са затворени, планини от син азбест все още остават в Пилбара, които се разпространяват от годишните наводнения и замърсяват източниците на вода, пасищата и населените места. През 1978 г. правителството започва да насърчава жителите на града да се преместят. Населеното място обаче официално съществува още три десетилетия, като се превръща в туристическа дестинация с до 40 000 посетители годишно. През 2006 г. правителството изключи Уитенум от електрическата мрежа. На следващата година името на града е заличено от официалните карти, а около него са поставени предупредителни табели за смъртоносните рискове от азбест във въздуха. Но не всички са готови да се изнесат. Към 2015 г. трима души все още живеят в Уитенум. Лорейн Томас, която живее в Уитенум от 1984 г. и работи в местния магазин за скъпоценни камъни и сувенири, се отнася пренебрежително към рисковете за здравето. "Само пръстта е опасна", казва тя, твърдейки, че има малко или никакво количество азбест във въздуха, тъй като минните дейности са прекратени. Марио Хартман пък отказва да се премести, защото парите, които правителството му предлага - 40 000 долара плюс 10 000 долара за разходи, не са достатъчни, за да си купи къща някъде другаде. Петър Хеуард, от друга страна, просто се интересува от тишината на заобикалящата го среда. "Хълмовете, равнините, откритостта, тишината. Обичам мястото", казва той.

Прочети повече на: http://profit.bg/new...nid-148708.html
 
Има няколко интересни снимки на линка... интересно, че от някой сайтове не ми дава да копирам точно както искам аз и не изкарва и снимките...

  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#373 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 март 2016 - 11:09

Goodyear измисли кълбовидни гуми
 
1e56e5a879806019d75e179b827eeb72_big.jpg

Прототип на автомобилни гуми със сферична форма е една от атракциите на щанда на Goodyear на изложението в Женева. От американската компания смятат, че с Eagle-360 може да се оборудват безпилотните коли на бъдещето.

Според замисъла на инженерите "напечатаните" на триизмерен принтер гуми ще се прикрепят към шасито на автомобила по метода на магнитната левитация без да влизат в контакт с елементи от конструкцията. Във всяко колело ще има вграден електромотор и акумулатор, а празното пространство ще бъде запълнено с армиран пенопласт.

2bf18dc4c54afc07461da3977e6e34f7.jpg

Грайферът на кълбообразните гуми напомня структурата на мозъчен корал. Хаотичният на пръв поглед рисунък на протектора превръща Eagle-360 в идеално решение за конструкция, която може да се върти във всички посоки. Кухините по повърхността съдържат специален материал, подобен на естествена гъба, който абсорбира водата и омеква в случай на нужда от по-добро сцепление.

e7f53fb497b2d348f7b288064b3cafc8.jpg

Сферичните гуми ще се въртят около собствения си център и ще се адаптират самостоятелно за различните атмосферни условия. При движение по суха настилка централният канал в протектора ще застана перпендикулярно на посоката на движение. При дъжд гумите ще се завъртат успоредно, за да могат да отвеждат по-ефективно водата от грайфера.

Във всяко колело ще се монтират специални датчици, които ще отчитат степента на сцепление в реално време. Информацията ще се изпраща към контролен модул в електрониката на безпилотния автомобил, който ще избира сам оптималната скорост.

 


  • 3
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#374 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 март 2016 - 15:31

Историята на четирите кръга на Audi

 

Марката се появява на бял свят в резултат на дълга и трудна борба, главен герой в която е Аугуст Хорх. Началото започва с появата на моделите Audi 225 и Audi Front. За своето съществуване емблемата на компанията се мени многократно, но все се връща към старите мотиви. Първият популярен герб се появява през 1909 година и представлява знаменитата “единичка” - никелирана цифра 1 и точно под нея триъгълник с надпис Audi.

Именно с тази “единичка” Audi влиза в състава на Auto Union. Точно там се появява и знаменитата емблема с четири кръга. Тя символизира усилията на четирите компании, подписали и обединили се в едно. Audi, DKW, Horch и Wanderer. Усилията бързо дават резултат и работата на обединението потръгва по възходяща линия. Впоследствие партньорите от Auto Union се сдобиват с нова, както се казва в днешно време, корпоративна емблема. Това са четирите кръга, свързани с надпис Auto Union.

След края на Войната заводите на Horch остават на територията на ГДР и набързо едното колелце от емблемата се превръща в ромб с надпис IFA. Другата компания от обединението DKW също попада в ръцете на източна Германия и с лека ръка е превърната на Trabant и Wartburg. Останалите две фирми не могат да изправят отново на крака гиганта и концернът Auto Union престава да съществува.

През 1964-та година основната част от акциите на Auto Union стават собственост на Volkswagen, който възобновява производството на единствената оцеляла марка Audi. Като първоприемник на обединението автомобилите с марка Audi запазват емблемата на Auto Union – четирите кръга, които са символ на престиж и до ден-днешен.746d205cc99ac7369e1020c3aa042019.jpg


  • 3
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#375 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 март 2016 - 15:39

Volkswagen изпрати последния Phaeton
 
f41a2d6f1050421e2e0984674bdb1b99_big.jpg

От поточната линия на "Стъклената фабрика" на VW в Дрезден слезе последната флагманска лимузина на немската марка. Прощалният Phaeton е черен, с двойно предаване и 4.2-литров V8 с мощност 335 к.с.

e4c0848aaaace579ae36f548d63f5a0a.jpg

Дрезденският завод на Volkswagen, известен като "Gläserne Manufaktur" заради особеностите на архитектурата си, ще бъде закрит на 29 март. Фабриката ще бъде превърната в изложбен комплекс, където компанията ще показва най-новите си постижения в областта на електрическите задвижващи системи и цифровите технологии.

eda67fef45a0e822f4823c7209b97ed7.jpg

Phaeton се произвежда от 2002-ра, но така и не успя да излезе на печалба. С изключение на китайския пазар, където моделът се радваше на умерен успех, купувачите в останалата част от света не възприеха идеята за лимузина от висш клас с марката "Народен автомобил".

da718a980a51f2b3318a396bcde7794e.jpg

От Volkswagen обаче упорито отказват да се примирят с провала и готвят ново поколение на Phaeton, което трябва да бъде готово през 2020 г. по непотвърдена информация следващата генерация ще има изцяло електрическа версия, ново адаптивно окачване и система за автономно управление.

67d11f0c5d2311160269bfaea53e929a.jpg

2d3674d48effb82d7931ab2c680cd448.jpg

a0f65caf71254c44db645ad4e6e4006d.jpg

9ccdc8a3387ce89417e6467ec8bbf15e.jpg

b1f34e1b868da7a4a9f3f631a351f5eb.jpg


  • 3
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




7 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 7 гости, 0 анонимни