Бързо мнение за ГИ марка "MILANO"
Започната от Lorinser, 20 май 2012 - 23:02:51
40 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 май 2012 - 20:11
Видях ги, благодаря много.
За жалост от списъка ми с предпочитани производители, присъстват само PRINS, които са на цена 950Евро без доставка.
Трябва да преслушам Ланди за цена на компонентите само, понеже имат една много привлекателна ОБД система.
Друг вариант е 2 рейки Matrix (въпреки че не са нужни), редуктор, компютър и инсталация на Ланди, нататък е ясно. Но пак отива цифра пари.
Трети вариант е BSM, но с тях трябва доста да се пообсъди, понеже не ме кефи идеята на 2 редуктора, даже се отхвърля веднага Пак може единичен на Ланди, останалото BSM-ско.
Хубавото на 8мака е, че няма нужда от супер-дупер инжектори, понеже е нискооборотна и се падат малко коне на цилиндър. Т.е. доста под горната граница на високия клас инжектори.
За жалост от списъка ми с предпочитани производители, присъстват само PRINS, които са на цена 950Евро без доставка.
Трябва да преслушам Ланди за цена на компонентите само, понеже имат една много привлекателна ОБД система.
Друг вариант е 2 рейки Matrix (въпреки че не са нужни), редуктор, компютър и инсталация на Ланди, нататък е ясно. Но пак отива цифра пари.
Трети вариант е BSM, но с тях трябва доста да се пообсъди, понеже не ме кефи идеята на 2 редуктора, даже се отхвърля веднага Пак може единичен на Ланди, останалото BSM-ско.
Хубавото на 8мака е, че няма нужда от супер-дупер инжектори, понеже е нискооборотна и се падат малко коне на цилиндър. Т.е. доста под горната граница на високия клас инжектори.
#17
Публикувано 23 май 2012 - 21:26
Два редуктора ли??? Че на мен ми сложиха един за 300 к.с. като не е препоръчано да се използва за над 250... Да ви кажа обадете се в БСМ и ПИТАЙТЕ, аз до сега каквото исках да науча ми беше отговорено и са много отзивчиви. Особено създателят на софтуера - получаваш инфото от първо лице БАШ!
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#18
Публикувано 23 май 2012 - 21:46
някой знае ли нещо за BRC? един колега с 6-литров хамър ми ги препоръчва, при него са сложили два изпарителя и е много доволен
#19
Публикувано 23 май 2012 - 21:51
Точно, ама на мен 300к.с. са ми малко
Ланди имат един 400к.с. редуктор, който е доста компактен!
Като му дойде времето ще ги чуя БСМ.
Ланди имат един 400к.с. редуктор, който е доста компактен!
Като му дойде времето ще ги чуя БСМ.
#20
Публикувано 23 май 2012 - 23:26
така, имам едно предложение, за 2ра употреба газ инжекция, И то от същата кола със същия мотор като моята.
компонентите са: BSM комп, рейка BRC, изпарител BRC. цената за комплекта е 250лв...
Обаче момчето ми каза че точно преди да катастрофира, сменил рейката от RAIL на BRC и не бил направил добре настройките.
Тук идва въпросът, има ли шанс да се прецакам с уредба, която неможе или е трудно да се настрои?
Стабилен ли е компа на BSM ?? засега четох, видях софтуерът, хареса ми...
Има ли различни модели на BSM ? или е само 1 ??
доста ми станаха колебанията....
още се замислям за комплекта "MILANO" никъде не видях лош отзив, то и добри няма де...
А ловато комплекта е модел SMART. Гледам че на половин цена ше го зема от това което се предлага по сайтовете.
притеснява ме то ва, да не стане някой гаф и да неможе да работи стабилно някоя от избраните уредби на колата ми, и ше стане,, "ЕЕЕ нали сам си я монтира--няма гаранция.."
компонентите са: BSM комп, рейка BRC, изпарител BRC. цената за комплекта е 250лв...
Обаче момчето ми каза че точно преди да катастрофира, сменил рейката от RAIL на BRC и не бил направил добре настройките.
Тук идва въпросът, има ли шанс да се прецакам с уредба, която неможе или е трудно да се настрои?
Стабилен ли е компа на BSM ?? засега четох, видях софтуерът, хареса ми...
Има ли различни модели на BSM ? или е само 1 ??
доста ми станаха колебанията....
още се замислям за комплекта "MILANO" никъде не видях лош отзив, то и добри няма де...
А ловато комплекта е модел SMART. Гледам че на половин цена ше го зема от това което се предлага по сайтовете.
притеснява ме то ва, да не стане някой гаф и да неможе да работи стабилно някоя от избраните уредби на колата ми, и ше стане,, "ЕЕЕ нали сам си я монтира--няма гаранция.."
#21
Публикувано 24 май 2012 - 00:22
Ами да ти кажа на мен ми я монтираха в Софгаз - много са зле тия там и им намерих една сурия забележки. След като бях се ядосал много от тях реших да се обърна към БСМ, а от централата им ме насочиха към човекът, правил компа. Та той ми обърна внимание, качи с мен в колата да я настройваме, игра си сигурно час и накрая не ми иска никакви пари, дори и тези за почерпка, които исках да оставя. Отговори, че не е сервиз и го прави на добра воля, защото му писнало да идват разни клиенти ( аз не бях първия, сигурно нямаше и да съм последния), които плюят системата, а се оказва, че проблемът е некадърни монтажници тяхното незнание... Изводите си ги знаете сами.
Този пост е редактиран от crush: 24 май 2012 - 00:24
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#22
Публикувано 24 май 2012 - 00:56
На мен ми е пре-пределно ясно, че няма "майстор" на света, който да ми монтира уредбата по-кадърно от мен самият.
нито някой ще ти сваля колектор за разпробиване, нито ще си играят да вкарат компа зад файър уола, нито ще гледат как прекарват маркучи и кабели и т..н....
Важна ми е настройката.
четох за фобоса, НЯМА такова оплюване...
затова утре един от горните варианти ги грабвам..
А си мисля дали да не сложа един нов обикновен BRC изпарител...
нито някой ще ти сваля колектор за разпробиване, нито ще си играят да вкарат компа зад файър уола, нито ще гледат как прекарват маркучи и кабели и т..н....
Важна ми е настройката.
четох за фобоса, НЯМА такова оплюване...
затова утре един от горните варианти ги грабвам..
А си мисля дали да не сложа един нов обикновен BRC изпарител...
#23
Публикувано 24 май 2012 - 07:11
Наш съфорумник от Варна си беше сложил на 124-ка 136к.с.газов инжекцион(не метанов)с италиански компоненти и български софтуер.По същото време и аз се триумях каква газова да си сложа.След дълго мислене реших да скачам в джаза и сложих Ланди Ренцо,докато продам колата никакви проблеми.Колегата си монтира евтината газова с български софт.и след година му изгоря компютъра на газовата,който не се поправял,а се купувал нов.Така се принуди да я преправи на обикновена газова и си я кара още.
#24
Публикувано 24 май 2012 - 07:30
Фобос-а, вярно че работят и то доста безпроблемно.
Не знам дали можеш да вземеш уредбата, да си я монтираш ти, а те само да я одобрят.
Иначе са доста отзивчиви в сервиза в София.
Не знам дали можеш да вземеш уредбата, да си я монтираш ти, а те само да я одобрят.
Иначе са доста отзивчиви в сервиза в София.
#25
Публикувано 24 май 2012 - 11:34
под няма такова оплюване имах впредвид че има АДСКИ много негативи. еле пък у опел форума...
#26
Публикувано 24 май 2012 - 12:40
Сложих аз на БМВ-то инжекцион БСМ И БРЦ и Боянски , намират се момчета , който им се занимава да пробиват колектора и да сложат дюзите под него , така сложиха на бмв-то , ако се загледаш и не видиш изпарителя , няма да разбереш , че има газ колата
Сложиха и много малко копче , да отчита кога прехвърля на бензин / газ и кога да си сменяш , голямо е колкото копче за ел-стъкла от 124-ка .
Паля колата и моментално кове 600 оборота , е чувства се , че колата става по тромава , не е като на бензин , но и честно да ти кажа , не е и мъртвец , както някой говорят , колата ти умира , не може да набира и т.н.
Без проблеми градско си ускорява , повече от 40-50 не ми трябват градско и извънградско да може да се движи до 120км повече , не искам.Като ми се кара обръщам на бензин и карам
Друго си е да заредиш 20 литра за около 25 лева
Много е важно как ще я настроят и как ще връзват кабели мабели и т.н
Сложиха и много малко копче , да отчита кога прехвърля на бензин / газ и кога да си сменяш , голямо е колкото копче за ел-стъкла от 124-ка .
Паля колата и моментално кове 600 оборота , е чувства се , че колата става по тромава , не е като на бензин , но и честно да ти кажа , не е и мъртвец , както някой говорят , колата ти умира , не може да набира и т.н.
Без проблеми градско си ускорява , повече от 40-50 не ми трябват градско и извънградско да може да се движи до 120км повече , не искам.Като ми се кара обръщам на бензин и карам
Друго си е да заредиш 20 литра за около 25 лева
Много е важно как ще я настроят и как ще връзват кабели мабели и т.н
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#27
Публикувано 24 май 2012 - 12:46
досега всичките ми коли с газ, са вървели повече на газ отколкото на бензин...
и говоря за обикновенна газова!!!
немога да си представя че с газов инжекцион ще падне силата...
и говоря за обикновенна газова!!!
немога да си представя че с газов инжекцион ще падне силата...
#28
Публикувано 24 май 2012 - 13:03
Всичко е до настройка и до...финанси...
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#29
Публикувано 24 май 2012 - 13:05
Ами така исках да го настроят
Пък и казаха , ако не ми харесва , да ида да го настройват пак , но първо да засека тоя разход и след това ще го мисля , какво да го правят.
Аз така или иначе не знам колко бяга тва бмв , не съм го и настъпвал , че да гарантирам на 100 % , че е паднала мощността малко
Пък и казаха , ако не ми харесва , да ида да го настройват пак , но първо да засека тоя разход и след това ще го мисля , какво да го правят.
Аз така или иначе не знам колко бяга тва бмв , не съм го и настъпвал , че да гарантирам на 100 % , че е паднала мощността малко
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#30
Публикувано 24 май 2012 - 13:19
Особено на твоя мотор, не трябва да усетиш разлика под 160-170. Снимай монтажа. Интересно ми е.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни