Тази кутия (4 ст), се измерва при работещ мотор и лоста на D.
На щеката имаш 4 бр деления, маслото трябва да бъде между горните 2 и да не надвишава горната черта.
Edited by Вай Басо, 18 January 2015 - 10:13 .
Posted 18 January 2015 - 10:09
Тази кутия (4 ст), се измерва при работещ мотор и лоста на D.
На щеката имаш 4 бр деления, маслото трябва да бъде между горните 2 и да не надвишава горната черта.
Edited by Вай Басо, 18 January 2015 - 10:13 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Posted 20 January 2015 - 20:45
На долната е и предполагам че след няколко хиляди ще трябва да се долее - от къде?
Posted 20 January 2015 - 23:42
От там от където вадиш щеката .
Това е затворена система, не се допуска загуба на масло,
всеки теч е крайно притеснителен, нивото на масло трябва да е точно в границите .
Маслото трябва да отговаря строго по спецификация, не се допускат интерпретации .
Posted 22 January 2015 - 22:53
Благодаря за пояснението,още имам да уча за тази кола и това ми е полезна информация.
Posted 22 January 2015 - 22:55
Обаче скача като превключва от първа за втора и то само когато я карам спокойно в градски условия,иначе като бързам и е в обороти с повече газ не се усеща - дето се вика,когато превключва - нормално ли е това?
0 members, 2 guests, 0 anonymous users