Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Автомата ми винаги тръгва от първа, проблем ли е ?


  • Please log in to reply
64 мнения по тази тема

#16 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 19 април 2013 - 00:50

И при мен на "Е" тръгва на 1ва, но има разлика в оборотите, на който сменя скорост и при подаване на повече газ сменя на макс 3500 оборота (при режим S на 5500). Когато натисна педала до долу, ако е на 4та скорост връща само една предавка, а при S две (естествено в зависимост от скоростта). Иначе и аз смятам, че на "Е" трябва да тръгва от 2ра. На баща ми на автомата 2.7cdi двигател (само че там са W/S) на W първа е изключена и тръгва винаги от 2ра, но може и да е така, защото е 5 степенна.


  • 0

Немеца го е измислил !


#17 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 май 2013 - 14:35

Ново "20". Започна да тръгва от втора само загряла и с включен климатик!!!

Т.е. спри спиране не връща до първа - усеща се. Ако сложа на "N" и оратно на "D" захапва от първа. Ако изключа климатика си тръгва винаги от първа, независимо колко е загряла. С повече гас при потегляне, връща!

Яко мистерия. Масло на около 30000. Кутията е след ремонт при Коко.


  • 0

#18 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 08 май 2013 - 15:07

Ми питай Коко хахахаа

 

шегата на страна. Не го познавам този Коко, може би е известен майстор, но явно ти не си доволен от услугите му. Най-добре отиди при него обясни му проблема и си потърси правата.


Този пост е редактиран от BG - 681: 08 май 2013 - 15:11

  • 1

Немеца го е измислил !


#19 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 май 2013 - 22:42

Ново "20". Започна да тръгва от втора само загряла и с включен климатик!!!

Т.е. спри спиране не връща до първа - усеща се. Ако сложа на "N" и оратно на "D" захапва от първа. Ако изключа климатика си тръгва винаги от първа, независимо колко е загряла. С повече гас при потегляне, връща!

Яко мистерия. Масло на около 30000. Кутията е след ремонт при Коко.

 

Жорка, при тебе май не работеха режимите - Е и S, ама може и да греша. 

 

С климатик ти тръгва от втора, защото мотора не може да се резне и да подкара маслото, баш нормирано .  Викаш обаче, само загряла. .....е па да, като е студена в нея е по плътно, маслото по гъсто и хоп... първаааа :)

 

  Сръчкаш ли я, отговори ли правилно мотора - без замисляне, трябва да тръгне от първа.   ......така нек си я кьорим таз ралта я.   :joint

 

 

 

 Демек, снег! :beer  .

 

 викаш.....С повече гас при потегляне, връща!  

 

Е па тека де..   :wacko

 

Кажи за режимите?


Този пост е редактиран от Вай Басо: 09 май 2013 - 19:57

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#20 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 май 2013 - 13:11

Здраво бай Василе,

 

E и S никаква разлика. И Коко обясни, че това е някаква примитивна система без реално значение.

Винаги тръгва от пъва, ако ще и 200 градуса да е загряла, както и да подам гас само че без климатик.

Пусна ли климатика, щом загрее, просто не връща до първа със спирането, стои на втора в покой.

Ако сложа на "N" и оратно на "D" захапва от първа, но щом веднъж влезне втора намя връщане, докато не изключа от скорост или не натисна всичката гас при потегляне. Спирам климатика и хоп - винаги от първа.


  • 0

#21 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 13 май 2013 - 14:56

Моята тръгва от втора, когато копчето показва "E". Нещо не е наред при вас. И при мен беше сбозила по едно време, но извадих копчелъка, изчистих го и се оправи. Най вероятно там е разковничето на проблема. Инак зимата няма потегляне на първа :D


  • 0

#22 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 324 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 13 май 2013 - 22:41

ПП: Сега я тествах - тръгва все от първа :) И четох, че само 6-таците бензинки и нагоре тръгвали от втора. Та явно всичко е ок.


  • 0

#23 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 май 2013 - 10:06

 Нещо не е наред при вас.

 

 

Как можа да си го помислиш. :D 

 

При Жорката разковничето сигурно ще е в оборотите и по-точно в нарушен вакум около всмукателя., неговата макина 2.0 се командери по вакум и как и да го умувам, първото за което се сещам е да свали малката вакумна връзка от колектора към комутатора и да види дали случайно по трасето не плува масло.

 

Жорка, при включен климатик и лоста на P, колко са оборотите?

 

Режимите трябва да се оправят за да си сигурен че вакумният проблем не е там. По някаква причина кутията не се разтоварва и не слиза до първа!


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#24 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 май 2013 - 14:01

А баш :hailandkill "По някаква причина кутията не се разтоварва и не слиза до първа!"

Няма боклуци там, бай Василе. Вакуумите здрави...

Обороти като за ръчна кутия 750 +/- 50, въпреки че  в AutoData ясно е казано: АТ 650 +/- 50 за същия двигател.

Който ми свали оборотите - бира, зелена, потна :beer


 


  • 0

#25 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 14 май 2013 - 15:22

Обороти като за ръчна кутия 750 +/- 50, въпреки че  в AutoData ясно е казано: АТ 650 +/- 50 за същия двигател.

 

Да и те са толкова, точно заради автоматика!  

 

Здрав ли е температурният датчик Жорка?  Спомням си че дросела не позволяваше да се намалят. Ще ги мъчим с диагностиката, ще видим и датчика, все си мисля че и нещо с въздуха може да не е наред.

 

Загрява ли добре колата?

 

Трябва време Жорка и ти да си около мене. Потърпи го малко така, ще намерим време, ще му се хвърлим по-сериозно и ще го оправим.

 

Я сравни оборотите с изключен и с включен климатик, дали има разлика и ако има, колко е?

 

Наблюдавай при форсиране на N с включен КЛИ, дали падат бързо до нормалното или се бавят .....и бавят ли се като го изключиш?


Този пост е редактиран от Вай Басо: 14 май 2013 - 15:47

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#26 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 май 2013 - 11:36

Винаги държи стабилно между 750-800

С климатик са малко по-високи с около 50

Форсира се и падат нормално. Спуска ги бързо до 1000 и ги задържа до нормални.

Еднакво с и без климатик.

Просто се мисли за ръчка :drift

Иначе стар диагноза я разпознава, че е автомат.


  • 0

#27 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 май 2013 - 12:04

 Ако изключа климатика си тръгва винаги от първа.

 

 

 

 

Винаги държи стабилно между 750-800

С климатик са малко по-високи с около 50

 

Ето ти го и отговора, защо кутията не връща първа. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#28 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 май 2013 - 12:52

И какво е лечението?


  • 0

#29 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юни 2013 - 14:32

Ако намаля налягането на кутията?


  • 0

#30 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юни 2013 - 14:37

Пониженото налягане ще облекчи нещата с разтоварването и кутията вероятно ще започне да сваля до първа - ама не всеки път

 

...може да доведе и до приплъзване.

 

Оборотите трябва да паднат Жорка! ;)


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни