И при мен на "Е" тръгва на 1ва, но има разлика в оборотите, на който сменя скорост и при подаване на повече газ сменя на макс 3500 оборота (при режим S на 5500). Когато натисна педала до долу, ако е на 4та скорост връща само една предавка, а при S две (естествено в зависимост от скоростта). Иначе и аз смятам, че на "Е" трябва да тръгва от 2ра. На баща ми на автомата 2.7cdi двигател (само че там са W/S) на W първа е изключена и тръгва винаги от 2ра, но може и да е така, защото е 5 степенна.
Автомата ми винаги тръгва от първа, проблем ли е ?
Започната от SpeedRush, 15 май 2012 - 23:18:37
64 мнения по тази тема
#16
Публикувано 19 април 2013 - 00:50
Немеца го е измислил !
#17
Публикувано 08 май 2013 - 14:35
Ново "20". Започна да тръгва от втора само загряла и с включен климатик!!!
Т.е. спри спиране не връща до първа - усеща се. Ако сложа на "N" и оратно на "D" захапва от първа. Ако изключа климатика си тръгва винаги от първа, независимо колко е загряла. С повече гас при потегляне, връща!
Яко мистерия. Масло на около 30000. Кутията е след ремонт при Коко.
#18
Публикувано 08 май 2013 - 15:07
Ми питай Коко хахахаа
шегата на страна. Не го познавам този Коко, може би е известен майстор, но явно ти не си доволен от услугите му. Най-добре отиди при него обясни му проблема и си потърси правата.
Този пост е редактиран от BG - 681: 08 май 2013 - 15:11
Немеца го е измислил !
#19
Публикувано 08 май 2013 - 22:42
Ново "20". Започна да тръгва от втора само загряла и с включен климатик!!!
Т.е. спри спиране не връща до първа - усеща се. Ако сложа на "N" и оратно на "D" захапва от първа. Ако изключа климатика си тръгва винаги от първа, независимо колко е загряла. С повече гас при потегляне, връща!
Яко мистерия. Масло на около 30000. Кутията е след ремонт при Коко.
Жорка, при тебе май не работеха режимите - Е и S, ама може и да греша.
С климатик ти тръгва от втора, защото мотора не може да се резне и да подкара маслото, баш нормирано . Викаш обаче, само загряла. .....е па да, като е студена в нея е по плътно, маслото по гъсто и хоп... първаааа
Сръчкаш ли я, отговори ли правилно мотора - без замисляне, трябва да тръгне от първа. ......така нек си я кьорим таз ралта я.
Демек, снег! .
викаш.....С повече гас при потегляне, връща!
Е па тека де..
Кажи за режимите?
Този пост е редактиран от Вай Басо: 09 май 2013 - 19:57
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#20
Публикувано 13 май 2013 - 13:11
Здраво бай Василе,
E и S никаква разлика. И Коко обясни, че това е някаква примитивна система без реално значение.
Винаги тръгва от пъва, ако ще и 200 градуса да е загряла, както и да подам гас само че без климатик.
Пусна ли климатика, щом загрее, просто не връща до първа със спирането, стои на втора в покой.
Ако сложа на "N" и оратно на "D" захапва от първа, но щом веднъж влезне втора намя връщане, докато не изключа от скорост или не натисна всичката гас при потегляне. Спирам климатика и хоп - винаги от първа.
#21
Публикувано 13 май 2013 - 14:56
Моята тръгва от втора, когато копчето показва "E". Нещо не е наред при вас. И при мен беше сбозила по едно време, но извадих копчелъка, изчистих го и се оправи. Най вероятно там е разковничето на проблема. Инак зимата няма потегляне на първа
#22
Публикувано 13 май 2013 - 22:41
ПП: Сега я тествах - тръгва все от първа И четох, че само 6-таците бензинки и нагоре тръгвали от втора. Та явно всичко е ок.
#23
Публикувано 14 май 2013 - 10:06
Нещо не е наред при вас.
Как можа да си го помислиш.
При Жорката разковничето сигурно ще е в оборотите и по-точно в нарушен вакум около всмукателя., неговата макина 2.0 се командери по вакум и как и да го умувам, първото за което се сещам е да свали малката вакумна връзка от колектора към комутатора и да види дали случайно по трасето не плува масло.
Жорка, при включен климатик и лоста на P, колко са оборотите?
Режимите трябва да се оправят за да си сигурен че вакумният проблем не е там. По някаква причина кутията не се разтоварва и не слиза до първа!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#24
Публикувано 14 май 2013 - 14:01
А баш "По някаква причина кутията не се разтоварва и не слиза до първа!"
Няма боклуци там, бай Василе. Вакуумите здрави...
Обороти като за ръчна кутия 750 +/- 50, въпреки че в AutoData ясно е казано: АТ 650 +/- 50 за същия двигател.
Който ми свали оборотите - бира, зелена, потна
#25
Публикувано 14 май 2013 - 15:22
Обороти като за ръчна кутия 750 +/- 50, въпреки че в AutoData ясно е казано: АТ 650 +/- 50 за същия двигател.
Да и те са толкова, точно заради автоматика!
Здрав ли е температурният датчик Жорка? Спомням си че дросела не позволяваше да се намалят. Ще ги мъчим с диагностиката, ще видим и датчика, все си мисля че и нещо с въздуха може да не е наред.
Загрява ли добре колата?
Трябва време Жорка и ти да си около мене. Потърпи го малко така, ще намерим време, ще му се хвърлим по-сериозно и ще го оправим.
Я сравни оборотите с изключен и с включен климатик, дали има разлика и ако има, колко е?
Наблюдавай при форсиране на N с включен КЛИ, дали падат бързо до нормалното или се бавят .....и бавят ли се като го изключиш?
Този пост е редактиран от Вай Басо: 14 май 2013 - 15:47
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Публикувано 17 май 2013 - 11:36
Винаги държи стабилно между 750-800
С климатик са малко по-високи с около 50
Форсира се и падат нормално. Спуска ги бързо до 1000 и ги задържа до нормални.
Еднакво с и без климатик.
Просто се мисли за ръчка
Иначе стар диагноза я разпознава, че е автомат.
#27
Публикувано 17 май 2013 - 12:04
Ако изключа климатика си тръгва винаги от първа.
Винаги държи стабилно между 750-800
С климатик са малко по-високи с около 50
Ето ти го и отговора, защо кутията не връща първа.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#28
Публикувано 17 май 2013 - 12:52
И какво е лечението?
#29
Публикувано 06 юни 2013 - 14:32
Ако намаля налягането на кутията?
#30
Публикувано 06 юни 2013 - 14:37
Пониженото налягане ще облекчи нещата с разтоварването и кутията вероятно ще започне да сваля до първа - ама не всеки път
...може да доведе и до приплъзване.
Оборотите трябва да паднат Жорка!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни