54 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 май 2012 - 08:03
Здравейте!
От седмица чета форума тук и съм направо щастлив колко отзивчиви и компетентни хора има! Въпреки че ми е едва първи пост все пак смятам че ще ми обърнете внимание , за което предварително ви благодаря.
Спрях се на CLK поради личните впечатления от именно този модел , притежание на мой познат. (Возил съм се на коли от А до Я , джипове и тн.) Ценово смятам че за сума от около 9000лв по-добра кола трудно може да се купи.
Първият и основен въпрос , който ме кара да се мръщя е : "Здравословно" ли е да се търси обява за кола с газов инжекцион?
От това което прочетох , Hooligan е предоволен. Ако се реша да купя с газ , определена марка ли трябва да търся или има друг критерий за първична преценка на надежността?
И... реално хипотезите са малко излишни , направо да ви питам според вас (Liloff , Hooligan , HiFi , Илия Горанов , не подценявам в никакъв случай останалите просто за краткия период през който следя форума те се открояват) от тези обяви коя би задържала вашето внимание.
P.S. : Вече си смятам едни 100лв за HiFi да извърши магията с таблото (bow) !
CLK 1 : http://nfs.mobile.bg...3207&f1=details
CLK 2 : http://nfs.mobile.bg...6363&f1=details
CLK 3 : http://nfs.mobile.bg...1321&f1=details
CLK 4 : http://nfs.mobile.bg...9256&f1=details
Момчета , осъзнавам че съм леко нахален , но моля ви помогнете !
Поздрави , Митко
От седмица чета форума тук и съм направо щастлив колко отзивчиви и компетентни хора има! Въпреки че ми е едва първи пост все пак смятам че ще ми обърнете внимание , за което предварително ви благодаря.
Спрях се на CLK поради личните впечатления от именно този модел , притежание на мой познат. (Возил съм се на коли от А до Я , джипове и тн.) Ценово смятам че за сума от около 9000лв по-добра кола трудно може да се купи.
Първият и основен въпрос , който ме кара да се мръщя е : "Здравословно" ли е да се търси обява за кола с газов инжекцион?
От това което прочетох , Hooligan е предоволен. Ако се реша да купя с газ , определена марка ли трябва да търся или има друг критерий за първична преценка на надежността?
И... реално хипотезите са малко излишни , направо да ви питам според вас (Liloff , Hooligan , HiFi , Илия Горанов , не подценявам в никакъв случай останалите просто за краткия период през който следя форума те се открояват) от тези обяви коя би задържала вашето внимание.
P.S. : Вече си смятам едни 100лв за HiFi да извърши магията с таблото (bow) !
CLK 1 : http://nfs.mobile.bg...3207&f1=details
CLK 2 : http://nfs.mobile.bg...6363&f1=details
CLK 3 : http://nfs.mobile.bg...1321&f1=details
CLK 4 : http://nfs.mobile.bg...9256&f1=details
Момчета , осъзнавам че съм леко нахален , но моля ви помогнете !
Поздрави , Митко
#2
Публикувано 10 май 2012 - 20:05
Добре дошъл колега , радвам се , че си избрал правилната марка , темата ти не е за тук , но ще я преместят модераторите.
Успех със търсенето Има много колеги със цкл-та и ще ти помогнат
Успех със търсенето Има много колеги със цкл-та и ще ти помогнат
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#3
Публикувано 10 май 2012 - 20:28
Всички без втората, с ръчния климатик ми харесаха.
Въпросът е без кои екстри не можеш.
Последната сивата най-много ми хареса.
Въпросът е без кои екстри не можеш.
Последната сивата най-много ми хареса.
#4
Публикувано 10 май 2012 - 22:06
И аз бих се ориентирал към четвъртата, но и първата не е за пропускане. Газта - не мисля, че трябва да е приоритет при купуването на колата... по-добре си избери кола в добро състояние, а газ винаги можеш да ѝ сложиш допълнително.
Аз лично бих ти препоръчал да огледаш и за 230 двигателя - по-икономичен е, а почти по нищо не се отличава от 200... просто е по-добър вариант. Не знам дали си привърженик, но аз бих потърсил и автоматична скоростна кутия.
Аз лично бих ти препоръчал да огледаш и за 230 двигателя - по-икономичен е, а почти по нищо не се отличава от 200... просто е по-добър вариант. Не знам дали си привърженик, но аз бих потърсил и автоматична скоростна кутия.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#5
Публикувано 10 май 2012 - 22:20
Четвъртата, най-хубава и най скъпа
Не е за подценяване и черния авангард с ТХ регистрация, доста плюсове има тази кола.
Първата също става, най-евтина е, но логично имаш още доста разходи докато тръгне по улиците.
Втората... не не хваща окото.
Не е за подценяване и черния авангард с ТХ регистрация, доста плюсове има тази кола.
Първата също става, най-евтина е, но логично имаш още доста разходи докато тръгне по улиците.
Втората... не не хваща окото.
#6
Публикувано 10 май 2012 - 22:25
TX-a е изплющян от пасажерската страна на бронята и не се знае отдолу кво има
Иначе е много симпатичен.
Пръскалката на фара е малко фира... тя самата пръскалка е по-евтина от капачката...
Виждаш ли панела за говорителя на пасажерската страна... изключително странен е!
Седалката също ми се вижда напукана малко на място, където не трябва да е, но колата си е интересна...
Иначе е много симпатичен.
Пръскалката на фара е малко фира... тя самата пръскалка е по-евтина от капачката...
Виждаш ли панела за говорителя на пасажерската страна... изключително странен е!
Седалката също ми се вижда напукана малко на място, където не трябва да е, но колата си е интересна...
#7
Публикувано 10 май 2012 - 22:31
Видях и кусурите, затова я класирам на второ място, след последната, сивата.
Обаче освен кусури има и плюсове- с якия мотор е, има ГИ, годишна винетка, каско до края на годината, свежи гуми поне на снимките, .... само тия неща са ти около че и над 2 бона, пари който ще дадеш при кола нов внос.
Всеки знае какво си търси де, това изплющяното на бронята не е болка лекува се със 100-ина лв
Сивата пък е без забележка, много хваща окото и го радва
Обаче освен кусури има и плюсове- с якия мотор е, има ГИ, годишна винетка, каско до края на годината, свежи гуми поне на снимките, .... само тия неща са ти около че и над 2 бона, пари който ще дадеш при кола нов внос.
Всеки знае какво си търси де, това изплющяното на бронята не е болка лекува се със 100-ина лв
Сивата пък е без забележка, много хваща окото и го радва
#9
Публикувано 12 май 2012 - 22:14
Колега то от тези които си показал са останали като вариант само първата и последната.
Втората е зле, третата сигурно е продадена понеже обявата я няма.
Така, че защо не отидеш да видиш и тази първата. Цената и е доста добра.
Втората е зле, третата сигурно е продадена понеже обявата я няма.
Така, че защо не отидеш да видиш и тази първата. Цената и е доста добра.
Този пост е редактиран от rado32: 12 май 2012 - 22:14
#10
Публикувано 13 май 2012 - 09:11
Здравей, от така показаните коли принципно аз съм за последната. Но когато аз търсих (той Коцето знае) - исках да има всичко и под всичко имам предвид и 6-те копчета около триъгълното за аварииките. Е не намерих със 6-те хуваб екземпляр и се примирих да няма фабричната аларма, но за сметка на това има паметите на седалките, парктроник (неделима за мен част от CLK-то с тези габарити и видимост през задното стъкло е задължителен), печка, телефон, лингвотроник от скоро и хроматично огледало и т.н.
След време тези екстри като свикнеш с колата според мен ще са единственото което ще я отличават от околните CLK-та, които в последно време с лопата да ги ринеш (поне тук в София). Доближаваш се до колата и виждаш вътре сваляне на задглавките и заключване на вратите и с това екстрите свършват.... ако не е с врътки, ами с цифровия панел на климатика поне се въздържаш да не кажеш нещо и отминаваш...
Та идеята ми е да си ги степенуваш всички екстри и с екземпляр, който ги няма да не се примиряваш. Аз моята я търсих много време, но пак бих я купил същата ако ми предстоеше избора...
Относно ГИ и аз само добри неща чувам в последно време от много познати, а и тук във форума има много хора, очевидно с тези цени на бензина на там преминават нещата. Ако колата има ГИ и е монтиран без майстора да се е изцвъкал по интерьора това също е плюс.
Късмет с търсенето и дано намериш разумно съотношение между цена - екстри. Само не се примирявай с едното за сметка на другото, че после ще те е яд
След време тези екстри като свикнеш с колата според мен ще са единственото което ще я отличават от околните CLK-та, които в последно време с лопата да ги ринеш (поне тук в София). Доближаваш се до колата и виждаш вътре сваляне на задглавките и заключване на вратите и с това екстрите свършват.... ако не е с врътки, ами с цифровия панел на климатика поне се въздържаш да не кажеш нещо и отминаваш...
Та идеята ми е да си ги степенуваш всички екстри и с екземпляр, който ги няма да не се примиряваш. Аз моята я търсих много време, но пак бих я купил същата ако ми предстоеше избора...
Относно ГИ и аз само добри неща чувам в последно време от много познати, а и тук във форума има много хора, очевидно с тези цени на бензина на там преминават нещата. Ако колата има ГИ и е монтиран без майстора да се е изцвъкал по интерьора това също е плюс.
Късмет с търсенето и дано намериш разумно съотношение между цена - екстри. Само не се примирявай с едното за сметка на другото, че после ще те е яд
#11
Публикувано 13 май 2012 - 17:42
Колегите са прави.
На първо място прецени, без кои екстри можеш, но също така си направи сметка и на финансовите възможности.
Моето CLK го купих преди около месец - за 6 000 лв. Проучвах пазара почти половин година. Бях решил да си взимам фейслифтова, с максимален брой екстри и компресор. След много огледи обаче си харесах кола преди фейслифта - 99 г., 136 к.с., с ръчна скоростна кутия. Просто беше уникално запазена. Дори собственика на сервиза, където я обслужих, ме пита къде съм намерил този музеен експонат. За около 1 000 лв. смених всички дискове, накладки, спирачна течност, масла (двигател и скоростна кутия) и свещи. Каското е 480 лв., данъкът 160 лв. Задният парктроник е много полезно нещо за тази кола. Моят не е фабричен, слаган е от предишния собственик, но работи перфектно. Липсата на фабрична аларма също не е проблем. Заместителите са около 300 лв. - с управление от оригиналния ключ. Впечатлен съм от ниския разход на гориво. При нормално каране (не повече от 160 км/ч на магистралата, с трима в колата) от Стара Загора до Варна и обратно (625 км.) ми направи среден разход 7.75 литра. Градско разходът е около 11 литра. Лично аз няма да слагам газов инжекцион. Не, че имам някакви предрасъдаци. Старата ми кола (Ауди) беше на газ и вървеше дори по-добре отколкото на бензин, но бензиновата помпа изгоря на втората година.
От екстрите на CLK-то най-много съм впечатлен от нивомата. Постоянното поддържане нивото на задната ос води до уникална стабилност в завой. Общото ми впечатление е, че качеството неколкократно превишава цената. Това си има логично обяснение. Колата попада извън пазарната ниша. Хората с пари си купуват нови автомобили, а на бедняците и през ум не им минава да си купят Мерцедес, че и двуврато спортно купе с бензинов двигател.
Прецени си възможностите. Все пак, ако си по-млад и обичаш да настъпваш повече, си вземи компресор. На мен не ми е необходим. Обичам да карам бавно в града, а на магистралата малко да я натиснеш и колата си вдига 185 без проблеми. Между другото, не е прекалено ниска. Карах я и на черен път и се представи отлично, без да опре някъде. При всички случаи CLK-то е правилният избор. Здрав двигател, купе и окачване.
Успех в търсенето и си отваряй очите, защото по автокъщите са предимно удряни и зле закърпени автомобили.
Благодаря на момчетата във форума. Информацията, която прочетох за този модел, докато си избирах автомобил, бе много полезна .
На първо място прецени, без кои екстри можеш, но също така си направи сметка и на финансовите възможности.
Моето CLK го купих преди около месец - за 6 000 лв. Проучвах пазара почти половин година. Бях решил да си взимам фейслифтова, с максимален брой екстри и компресор. След много огледи обаче си харесах кола преди фейслифта - 99 г., 136 к.с., с ръчна скоростна кутия. Просто беше уникално запазена. Дори собственика на сервиза, където я обслужих, ме пита къде съм намерил този музеен експонат. За около 1 000 лв. смених всички дискове, накладки, спирачна течност, масла (двигател и скоростна кутия) и свещи. Каското е 480 лв., данъкът 160 лв. Задният парктроник е много полезно нещо за тази кола. Моят не е фабричен, слаган е от предишния собственик, но работи перфектно. Липсата на фабрична аларма също не е проблем. Заместителите са около 300 лв. - с управление от оригиналния ключ. Впечатлен съм от ниския разход на гориво. При нормално каране (не повече от 160 км/ч на магистралата, с трима в колата) от Стара Загора до Варна и обратно (625 км.) ми направи среден разход 7.75 литра. Градско разходът е около 11 литра. Лично аз няма да слагам газов инжекцион. Не, че имам някакви предрасъдаци. Старата ми кола (Ауди) беше на газ и вървеше дори по-добре отколкото на бензин, но бензиновата помпа изгоря на втората година.
От екстрите на CLK-то най-много съм впечатлен от нивомата. Постоянното поддържане нивото на задната ос води до уникална стабилност в завой. Общото ми впечатление е, че качеството неколкократно превишава цената. Това си има логично обяснение. Колата попада извън пазарната ниша. Хората с пари си купуват нови автомобили, а на бедняците и през ум не им минава да си купят Мерцедес, че и двуврато спортно купе с бензинов двигател.
Прецени си възможностите. Все пак, ако си по-млад и обичаш да настъпваш повече, си вземи компресор. На мен не ми е необходим. Обичам да карам бавно в града, а на магистралата малко да я натиснеш и колата си вдига 185 без проблеми. Между другото, не е прекалено ниска. Карах я и на черен път и се представи отлично, без да опре някъде. При всички случаи CLK-то е правилният избор. Здрав двигател, купе и окачване.
Успех в търсенето и си отваряй очите, защото по автокъщите са предимно удряни и зле закърпени автомобили.
Благодаря на момчетата във форума. Информацията, която прочетох за този модел, докато си избирах автомобил, бе много полезна .
#12
Публикувано 28 май 2012 - 23:08
Здравейте,
Четвъртата мисля че я гледах още лятото когато аз си търсех кола. На снимките перфектна, но като я видях на живо не ми хареса. Таблото беше като коледна елха: светеше лампа за ESP и още една мисля. На бордовия изкара 2-3 грешки минимум, като имаше за esp или abs. Не беше и запазена отътре, и няколко сериозни драскотини отвън. Не съм на 100% сигурен че е тя но снимките мисля че са същите, пък и стелките ми направиха впечатление, защотот на Алекото имахме едно време подобни
Четвъртата мисля че я гледах още лятото когато аз си търсех кола. На снимките перфектна, но като я видях на живо не ми хареса. Таблото беше като коледна елха: светеше лампа за ESP и още една мисля. На бордовия изкара 2-3 грешки минимум, като имаше за esp или abs. Не беше и запазена отътре, и няколко сериозни драскотини отвън. Не съм на 100% сигурен че е тя но снимките мисля че са същите, пък и стелките ми направиха впечатление, защотот на Алекото имахме едно време подобни
#13
Публикувано 04 юни 2012 - 15:40
Здравейте , ще си позволя да ползвам темата на колегата вместо да отварям същата нова. Някакво мнение за clk-то от тази обява - http://www.cars.bg/u375080 ?
#14
Публикувано 04 юни 2012 - 16:10
Доколкото се забелязва от снимките - колата е преди фейслифта (което не е хубаво, но не бива да е пречка, ако е в добро състояние)... иначе - видимо отвътре има доста екстри - фабрични ксенонови файрове, сгъваеми огледала и фабричен парктроник, фабрична аларма, двузоновия климатроник, при това с филтър на купето с активен въглен (направо си е било екстра за 1999 г.). Това, че е преди фейслифта, ще рече, че ѝ липсват някои неща - бутоните на волана (мултии волан), големия екран на таблото (т.нар. бордови компютър, който показва разни интересни данни като пробег, оставащ пробег с наличното гориво, средна скорост, колко време пътуваш, среден разход за пробега и общо, информация от аудио системата и навигацията и др), нямаш мигачи на огледалата (което си е гъзария) и затова има мигачи на калниците, нямаш ел. седалки, както и нямаш подгряване на седалките (което не е свързано с фейслифта), естествено, като не са ел седалките - нямат и памет
Съмнително е, че е с нов ключ - значи вероятно старият е бил губен. Като я купиш - добре е да минеш през официалния дилър, да проверят колко ключа има регистрирани към автомобила и ако открият повече от бройката, която са ти дали - излишните да ги блокират Нали се сещаш, да няма мяу после!
Другото съмнително ми е ЕЛЕГАНС модзификацията и карбота - ЕЛЕГАНС обикновено е с корен от орех (дървени апликации), а карбонови са апликациите в модификацията СПОРТ. Но не е изключено. Ако решиш да я купуваш - искай VIN номера от продавача и го дай тук -има тема за VIN проверки, да видим какво ще излезе!
Снимки от към двигателя няма, но е добре да се види наживо - оглеждай за омаслявания, стандартните неща, пробвай я в движение, ослушвай се при натискане на кик дауна - дали има шум от турбината (на компресора, трябва да е виене) и как се държи скоростната кутия - колко е дълъг лага (забавянето) при свалянето на предавката, когато натиснеш на кик даун, дали няма някакви шумове от към скоростите. Макар че - обикновено слагат добавки в маслото за да не се чуват шумовете и се чуват, чак след като смениш маслото на кутията
Успех в избора...
Съмнително е, че е с нов ключ - значи вероятно старият е бил губен. Като я купиш - добре е да минеш през официалния дилър, да проверят колко ключа има регистрирани към автомобила и ако открият повече от бройката, която са ти дали - излишните да ги блокират Нали се сещаш, да няма мяу после!
Другото съмнително ми е ЕЛЕГАНС модзификацията и карбота - ЕЛЕГАНС обикновено е с корен от орех (дървени апликации), а карбонови са апликациите в модификацията СПОРТ. Но не е изключено. Ако решиш да я купуваш - искай VIN номера от продавача и го дай тук -има тема за VIN проверки, да видим какво ще излезе!
Снимки от към двигателя няма, но е добре да се види наживо - оглеждай за омаслявания, стандартните неща, пробвай я в движение, ослушвай се при натискане на кик дауна - дали има шум от турбината (на компресора, трябва да е виене) и как се държи скоростната кутия - колко е дълъг лага (забавянето) при свалянето на предавката, когато натиснеш на кик даун, дали няма някакви шумове от към скоростите. Макар че - обикновено слагат добавки в маслото за да не се чуват шумовете и се чуват, чак след като смениш маслото на кутията
Успех в избора...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#15
Публикувано 04 юни 2012 - 16:26
Благодаря за бързия отговор! Четох за разликите с фейслифта , но нещо немога да намеря читав автоматик до 9k (е ще преживея и ръчни ).. явно ще се чака да се появи нещо преди да се присъединя и аз към вашия клуб
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни