![Photo](https://secure.gravatar.com/avatar/8204803bf5e0b831dd28b8e24dd117d5?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
54 replies to this topic
#1
Posted 10 May 2012 - 08:03
Здравейте!
От седмица чета форума тук и съм направо щастлив колко отзивчиви и компетентни хора има! Въпреки че ми е едва първи пост все пак смятам че ще ми обърнете внимание , за което предварително ви благодаря.
Спрях се на CLK поради личните впечатления от именно този модел , притежание на мой познат. (Возил съм се на коли от А до Я , джипове и тн.) Ценово смятам че за сума от около 9000лв по-добра кола трудно може да се купи.
Първият и основен въпрос , който ме кара да се мръщя е : "Здравословно" ли е да се търси обява за кола с газов инжекцион?
От това което прочетох , Hooligan е предоволен. Ако се реша да купя с газ , определена марка ли трябва да търся или има друг критерий за първична преценка на надежността?
И... реално хипотезите са малко излишни , направо да ви питам според вас (Liloff , Hooligan , HiFi , Илия Горанов , не подценявам в никакъв случай останалите просто за краткия период през който следя форума те се открояват) от тези обяви коя би задържала вашето внимание.
P.S. : Вече си смятам едни 100лв за HiFi да извърши магията с таблото (bow) !
CLK 1 : http://nfs.mobile.bg...3207&f1=details
CLK 2 : http://nfs.mobile.bg...6363&f1=details
CLK 3 : http://nfs.mobile.bg...1321&f1=details
CLK 4 : http://nfs.mobile.bg...9256&f1=details
Момчета , осъзнавам че съм леко нахален , но моля ви помогнете !
Поздрави , Митко
От седмица чета форума тук и съм направо щастлив колко отзивчиви и компетентни хора има! Въпреки че ми е едва първи пост все пак смятам че ще ми обърнете внимание , за което предварително ви благодаря.
Спрях се на CLK поради личните впечатления от именно този модел , притежание на мой познат. (Возил съм се на коли от А до Я , джипове и тн.) Ценово смятам че за сума от около 9000лв по-добра кола трудно може да се купи.
Първият и основен въпрос , който ме кара да се мръщя е : "Здравословно" ли е да се търси обява за кола с газов инжекцион?
От това което прочетох , Hooligan е предоволен. Ако се реша да купя с газ , определена марка ли трябва да търся или има друг критерий за първична преценка на надежността?
И... реално хипотезите са малко излишни , направо да ви питам според вас (Liloff , Hooligan , HiFi , Илия Горанов , не подценявам в никакъв случай останалите просто за краткия период през който следя форума те се открояват) от тези обяви коя би задържала вашето внимание.
P.S. : Вече си смятам едни 100лв за HiFi да извърши магията с таблото (bow) !
CLK 1 : http://nfs.mobile.bg...3207&f1=details
CLK 2 : http://nfs.mobile.bg...6363&f1=details
CLK 3 : http://nfs.mobile.bg...1321&f1=details
CLK 4 : http://nfs.mobile.bg...9256&f1=details
Момчета , осъзнавам че съм леко нахален , но моля ви помогнете !
Поздрави , Митко
#2
Posted 10 May 2012 - 20:05
Добре дошъл колега , радвам се , че си избрал правилната марка , темата ти не е за тук , но ще я преместят модераторите.
Успех със търсенето
Има много колеги със цкл-та и ще ти помогнат
Успех със търсенето
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Публикувано изображение](http://img854.imageshack.us/img854/4353/43407687.jpg)
![Публикувано изображение](http://img222.imageshack.us/img222/8192/amgemblema.jpg)
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#3
Posted 10 May 2012 - 20:28
Всички без втората, с ръчния климатик ми харесаха.
Въпросът е без кои екстри не можеш.
Последната сивата най-много ми хареса.
Въпросът е без кои екстри не можеш.
Последната сивата най-много ми хареса.
#4
Posted 10 May 2012 - 22:06
И аз бих се ориентирал към четвъртата, но и първата не е за пропускане. Газта - не мисля, че трябва да е приоритет при купуването на колата... по-добре си избери кола в добро състояние, а газ винаги можеш да ѝ сложиш допълнително.
Аз лично бих ти препоръчал да огледаш и за 230 двигателя - по-икономичен е, а почти по нищо не се отличава от 200... просто е по-добър вариант. Не знам дали си привърженик, но аз бих потърсил и автоматична скоростна кутия.
Аз лично бих ти препоръчал да огледаш и за 230 двигателя - по-икономичен е, а почти по нищо не се отличава от 200... просто е по-добър вариант. Не знам дали си привърженик, но аз бих потърсил и автоматична скоростна кутия.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#5
Posted 10 May 2012 - 22:20
Четвъртата, най-хубава и най скъпа ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Не е за подценяване и черния авангард с ТХ регистрация, доста плюсове има тази кола.
Първата също става, най-евтина е, но логично имаш още доста разходи докато тръгне по улиците.
Втората... не не хваща окото.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Не е за подценяване и черния авангард с ТХ регистрация, доста плюсове има тази кола.
Първата също става, най-евтина е, но логично имаш още доста разходи докато тръгне по улиците.
Втората... не не хваща окото.
#6
Posted 10 May 2012 - 22:25
TX-a е изплющян от пасажерската страна на бронята и не се знае отдолу кво има ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Иначе е много симпатичен.
Пръскалката на фара е малко фира... тя самата пръскалка е по-евтина от капачката...![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Виждаш ли панела за говорителя на пасажерската страна... изключително странен е!
Седалката също ми се вижда напукана малко на място, където не трябва да е, но колата си е интересна...
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Иначе е много симпатичен.
Пръскалката на фара е малко фира... тя самата пръскалка е по-евтина от капачката...
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Виждаш ли панела за говорителя на пасажерската страна... изключително странен е!
Седалката също ми се вижда напукана малко на място, където не трябва да е, но колата си е интересна...
#7
Posted 10 May 2012 - 22:31
Видях и кусурите, затова я класирам на второ място, след последната, сивата.
Обаче освен кусури има и плюсове- с якия мотор е, има ГИ, годишна винетка, каско до края на годината, свежи гуми поне на снимките, .... само тия неща са ти около че и над 2 бона, пари който ще дадеш при кола нов внос.
Всеки знае какво си търси де, това изплющяното на бронята не е болка лекува се със 100-ина лв
Сивата пък е без забележка, много хваща окото и го радва
Обаче освен кусури има и плюсове- с якия мотор е, има ГИ, годишна винетка, каско до края на годината, свежи гуми поне на снимките, .... само тия неща са ти около че и над 2 бона, пари който ще дадеш при кола нов внос.
Всеки знае какво си търси де, това изплющяното на бронята не е болка лекува се със 100-ина лв
Сивата пък е без забележка, много хваща окото и го радва
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#10
Posted 13 May 2012 - 09:11
Здравей, от така показаните коли принципно аз съм за последната. Но когато аз търсих (той Коцето знае) - исках да има всичко и под всичко имам предвид и 6-те копчета около триъгълното за аварииките. Е не намерих със 6-те хуваб екземпляр и се примирих да няма фабричната аларма, но за сметка на това има паметите на седалките, парктроник (неделима за мен част от CLK-то с тези габарити и видимост през задното стъкло е задължителен), печка, телефон, лингвотроник от скоро и хроматично огледало и т.н.
След време тези екстри като свикнеш с колата според мен ще са единственото което ще я отличават от околните CLK-та, които в последно време с лопата да ги ринеш (поне тук в София). Доближаваш се до колата и виждаш вътре сваляне на задглавките и заключване на вратите и с това екстрите свършват.... ако не е с врътки, ами с цифровия панел на климатика поне се въздържаш да не кажеш нещо и отминаваш...
Та идеята ми е да си ги степенуваш всички екстри и с екземпляр, който ги няма да не се примиряваш. Аз моята я търсих много време, но пак бих я купил същата ако ми предстоеше избора...
Относно ГИ и аз само добри неща чувам в последно време от много познати, а и тук във форума има много хора, очевидно с тези цени на бензина на там преминават нещата. Ако колата има ГИ и е монтиран без майстора да се е изцвъкал по интерьора това също е плюс.
Късмет с търсенето и дано намериш разумно съотношение между цена - екстри. Само не се примирявай с едното за сметка на другото, че после ще те е яд
След време тези екстри като свикнеш с колата според мен ще са единственото което ще я отличават от околните CLK-та, които в последно време с лопата да ги ринеш (поне тук в София). Доближаваш се до колата и виждаш вътре сваляне на задглавките и заключване на вратите и с това екстрите свършват.... ако не е с врътки, ами с цифровия панел на климатика поне се въздържаш да не кажеш нещо и отминаваш...
Та идеята ми е да си ги степенуваш всички екстри и с екземпляр, който ги няма да не се примиряваш. Аз моята я търсих много време, но пак бих я купил същата ако ми предстоеше избора...
Относно ГИ и аз само добри неща чувам в последно време от много познати, а и тук във форума има много хора, очевидно с тези цени на бензина на там преминават нещата. Ако колата има ГИ и е монтиран без майстора да се е изцвъкал по интерьора това също е плюс.
Късмет с търсенето и дано намериш разумно съотношение между цена - екстри. Само не се примирявай с едното за сметка на другото, че после ще те е яд
![:yeah](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/yeah.gif)
#11
Posted 13 May 2012 - 17:42
Колегите са прави.
На първо място прецени, без кои екстри можеш, но също така си направи сметка и на финансовите възможности.
Моето CLK го купих преди около месец - за 6 000 лв. Проучвах пазара почти половин година. Бях решил да си взимам фейслифтова, с максимален брой екстри и компресор. След много огледи обаче си харесах кола преди фейслифта - 99 г., 136 к.с., с ръчна скоростна кутия. Просто беше уникално запазена. Дори собственика на сервиза, където я обслужих, ме пита къде съм намерил този музеен експонат. За около 1 000 лв. смених всички дискове, накладки, спирачна течност, масла (двигател и скоростна кутия) и свещи. Каското е 480 лв., данъкът 160 лв. Задният парктроник е много полезно нещо за тази кола. Моят не е фабричен, слаган е от предишния собственик, но работи перфектно. Липсата на фабрична аларма също не е проблем. Заместителите са около 300 лв. - с управление от оригиналния ключ. Впечатлен съм от ниския разход на гориво. При нормално каране (не повече от 160 км/ч на магистралата, с трима в колата) от Стара Загора до Варна и обратно (625 км.) ми направи среден разход 7.75 литра. Градско разходът е около 11 литра. Лично аз няма да слагам газов инжекцион. Не, че имам някакви предрасъдаци. Старата ми кола (Ауди) беше на газ и вървеше дори по-добре отколкото на бензин, но бензиновата помпа изгоря на втората година.
От екстрите на CLK-то най-много съм впечатлен от нивомата. Постоянното поддържане нивото на задната ос води до уникална стабилност в завой. Общото ми впечатление е, че качеството неколкократно превишава цената. Това си има логично обяснение. Колата попада извън пазарната ниша. Хората с пари си купуват нови автомобили, а на бедняците и през ум не им минава да си купят Мерцедес, че и двуврато спортно купе с бензинов двигател.
Прецени си възможностите. Все пак, ако си по-млад и обичаш да настъпваш повече, си вземи компресор. На мен не ми е необходим. Обичам да карам бавно в града, а на магистралата малко да я натиснеш и колата си вдига 185 без проблеми. Между другото, не е прекалено ниска. Карах я и на черен път и се представи отлично, без да опре някъде. При всички случаи CLK-то е правилният избор. Здрав двигател, купе и окачване.
Успех в търсенето и си отваряй очите, защото по автокъщите са предимно удряни и зле закърпени автомобили.
Благодаря на момчетата във форума. Информацията, която прочетох за този модел, докато си избирах автомобил, бе много полезна
.
На първо място прецени, без кои екстри можеш, но също така си направи сметка и на финансовите възможности.
Моето CLK го купих преди около месец - за 6 000 лв. Проучвах пазара почти половин година. Бях решил да си взимам фейслифтова, с максимален брой екстри и компресор. След много огледи обаче си харесах кола преди фейслифта - 99 г., 136 к.с., с ръчна скоростна кутия. Просто беше уникално запазена. Дори собственика на сервиза, където я обслужих, ме пита къде съм намерил този музеен експонат. За около 1 000 лв. смених всички дискове, накладки, спирачна течност, масла (двигател и скоростна кутия) и свещи. Каското е 480 лв., данъкът 160 лв. Задният парктроник е много полезно нещо за тази кола. Моят не е фабричен, слаган е от предишния собственик, но работи перфектно. Липсата на фабрична аларма също не е проблем. Заместителите са около 300 лв. - с управление от оригиналния ключ. Впечатлен съм от ниския разход на гориво. При нормално каране (не повече от 160 км/ч на магистралата, с трима в колата) от Стара Загора до Варна и обратно (625 км.) ми направи среден разход 7.75 литра. Градско разходът е около 11 литра. Лично аз няма да слагам газов инжекцион. Не, че имам някакви предрасъдаци. Старата ми кола (Ауди) беше на газ и вървеше дори по-добре отколкото на бензин, но бензиновата помпа изгоря на втората година.
От екстрите на CLK-то най-много съм впечатлен от нивомата. Постоянното поддържане нивото на задната ос води до уникална стабилност в завой. Общото ми впечатление е, че качеството неколкократно превишава цената. Това си има логично обяснение. Колата попада извън пазарната ниша. Хората с пари си купуват нови автомобили, а на бедняците и през ум не им минава да си купят Мерцедес, че и двуврато спортно купе с бензинов двигател.
Прецени си възможностите. Все пак, ако си по-млад и обичаш да настъпваш повече, си вземи компресор. На мен не ми е необходим. Обичам да карам бавно в града, а на магистралата малко да я натиснеш и колата си вдига 185 без проблеми. Между другото, не е прекалено ниска. Карах я и на черен път и се представи отлично, без да опре някъде. При всички случаи CLK-то е правилният избор. Здрав двигател, купе и окачване.
Успех в търсенето и си отваряй очите, защото по автокъщите са предимно удряни и зле закърпени автомобили.
Благодаря на момчетата във форума. Информацията, която прочетох за този модел, докато си избирах автомобил, бе много полезна
#12
Posted 28 May 2012 - 23:08
Здравейте,
Четвъртата мисля че я гледах още лятото когато аз си търсех кола. На снимките перфектна, но като я видях на живо не ми хареса. Таблото беше като коледна елха: светеше лампа за ESP и още една мисля. На бордовия изкара 2-3 грешки минимум, като имаше за esp или abs. Не беше и запазена отътре, и няколко сериозни драскотини отвън. Не съм на 100% сигурен че е тя но снимките мисля че са същите, пък и стелките ми направиха впечатление, защотот на Алекото имахме едно време подобни
Четвъртата мисля че я гледах още лятото когато аз си търсех кола. На снимките перфектна, но като я видях на живо не ми хареса. Таблото беше като коледна елха: светеше лампа за ESP и още една мисля. На бордовия изкара 2-3 грешки минимум, като имаше за esp или abs. Не беше и запазена отътре, и няколко сериозни драскотини отвън. Не съм на 100% сигурен че е тя но снимките мисля че са същите, пък и стелките ми направиха впечатление, защотот на Алекото имахме едно време подобни
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
#13
Posted 04 June 2012 - 15:40
Здравейте , ще си позволя да ползвам темата на колегата вместо да отварям същата нова. Някакво мнение за clk-то от тази обява - http://www.cars.bg/u375080 ?
#14
Posted 04 June 2012 - 16:10
Доколкото се забелязва от снимките - колата е преди фейслифта (което не е хубаво, но не бива да е пречка, ако е в добро състояние)... иначе - видимо отвътре има доста екстри - фабрични ксенонови файрове, сгъваеми огледала и фабричен парктроник, фабрична аларма, двузоновия климатроник, при това с филтър на купето с активен въглен (направо си е било екстра за 1999 г.). Това, че е преди фейслифта, ще рече, че ѝ липсват някои неща - бутоните на волана (мултии волан), големия екран на таблото (т.нар. бордови компютър, който показва разни интересни данни като пробег, оставащ пробег с наличното гориво, средна скорост, колко време пътуваш, среден разход за пробега и общо, информация от аудио системата и навигацията и др), нямаш мигачи на огледалата (което си е гъзария) и затова има мигачи на калниците, нямаш ел. седалки, както и нямаш подгряване на седалките (което не е свързано с фейслифта), естествено, като не са ел седалките - нямат и памет ![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Съмнително е, че е с нов ключ - значи вероятно старият е бил губен. Като я купиш - добре е да минеш през официалния дилър, да проверят колко ключа има регистрирани към автомобила и ако открият повече от бройката, която са ти дали - излишните да ги блокират
Нали се сещаш, да няма мяу после!
Другото съмнително ми е ЕЛЕГАНС модзификацията и карбота - ЕЛЕГАНС обикновено е с корен от орех (дървени апликации), а карбонови са апликациите в модификацията СПОРТ. Но не е изключено. Ако решиш да я купуваш - искай VIN номера от продавача и го дай тук -има тема за VIN проверки, да видим какво ще излезе!
Снимки от към двигателя няма, но е добре да се види наживо - оглеждай за омаслявания, стандартните неща, пробвай я в движение, ослушвай се при натискане на кик дауна - дали има шум от турбината (на компресора, трябва да е виене) и как се държи скоростната кутия - колко е дълъг лага (забавянето) при свалянето на предавката, когато натиснеш на кик даун, дали няма някакви шумове от към скоростите. Макар че - обикновено слагат добавки в маслото за да не се чуват шумовете и се чуват, чак след като смениш маслото на кутията![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Успех в избора...
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Съмнително е, че е с нов ключ - значи вероятно старият е бил губен. Като я купиш - добре е да минеш през официалния дилър, да проверят колко ключа има регистрирани към автомобила и ако открият повече от бройката, която са ти дали - излишните да ги блокират
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.png)
Другото съмнително ми е ЕЛЕГАНС модзификацията и карбота - ЕЛЕГАНС обикновено е с корен от орех (дървени апликации), а карбонови са апликациите в модификацията СПОРТ. Но не е изключено. Ако решиш да я купуваш - искай VIN номера от продавача и го дай тук -има тема за VIN проверки, да видим какво ще излезе!
Снимки от към двигателя няма, но е добре да се види наживо - оглеждай за омаслявания, стандартните неща, пробвай я в движение, ослушвай се при натискане на кик дауна - дали има шум от турбината (на компресора, трябва да е виене) и как се държи скоростната кутия - колко е дълъг лага (забавянето) при свалянето на предавката, когато натиснеш на кик даун, дали няма някакви шумове от към скоростите. Макар че - обикновено слагат добавки в маслото за да не се чуват шумовете и се чуват, чак след като смениш маслото на кутията
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Успех в избора...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#15
Posted 04 June 2012 - 16:26
Благодаря за бързия отговор! Четох за разликите с фейслифта , но нещо немога да намеря читав автоматик до 9k (е ще преживея и ръчни ).. явно ще се чака да се появи нещо преди да се присъединя и аз към вашия клуб
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users