Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Загрява само при включен климатик!


  • Please log in to reply
25 replies to this topic

#16 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
Garage View Garage

Posted 07 May 2012 - 16:25

Здравейте,
Колата отново загрява. Днес "заковах" виско-то, утре ще видим...
  • 0

#17 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 08 May 2012 - 17:44

А като те питах аз дали работи коректно ти що ми отговаряш, че всичко е ок? :tongue
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#18 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 08 May 2012 - 19:52

Виското не бачкаше, нали. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#19 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 08 May 2012 - 20:16

Очевидно... Ако ми каже и някой как се "кове" и "разковава" да си знам :D ...
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#20 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 08 May 2012 - 20:19

В други ден ще ти звънна и когато можеш и се видиме...щи кажа.;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#21 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 08 May 2012 - 22:31

Добре, денят е подходящ. ;)
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#22 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
Garage View Garage

Posted 08 May 2012 - 23:04

Да, ама за мен не е подходящ... - студено е :)))
Иначе лесно "Made in Bulgaristan" :)
Виското работеше до някаква не-малка степен! То не умира като тамагочи, но го "ковнах" за да съм сигурен. Няма как да знам точно на колко процента увлича, но със сигурност бяха не по-малко от 80-90. Пак казвам. На каквито и издвателства да подложа колата без климатик - ни най-малка индикация за загряване. О.К., да кажем, че е тръгнало, но чак такива катаклизми...
Макар със зацепено виско, /на днешните температури!/ отива над нормалното, но не прегрява! Електрическата прка върти постоянно.
Отивам на затлачени радиатори :evil

Edited by garsha, 09 May 2012 - 10:23 .

  • 0

#23 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Posted 09 May 2012 - 01:32

Не изключвай и възможността, че може би имаш грешна преценка за нещата. Зимата при мен стои малко над 80, а лятото стига почти до горната чертичка, което според мен беше много и около 100 градуса. Любопитното е, че на компютър показва 87 ... Така че ненормалното за теб нищо чудно да се окаже съвсем нормалното за този период от годината ;) Ако карам без климатик, стои малко над 80 отново...
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#24 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
Garage View Garage

Posted 09 May 2012 - 11:04

Пропуснах нещо много интересно. Ново 20!
Когато колата загрее повече на климатик, започва да тръгва само от 2-ра, незажисимо дали е на "S" или "E" /то и без друго никога не е работило/ и независимо колко и колко рязко гас и давам. С други думи - няма тръгване. Трябва да изключа климатика за да тръгна щогоде нормално. Изстива и започва да си тръгва винаги от 1-ва.
Четох в чужди форуми, че мине ли 95' става така от гледна точка сигурността за кутията. Маслото ставало твърде горещо...
Започва да ми писва :killing
p.s. Пропуснах да кажа, че не опитах да тръгна от 1-ва с лоста на "2".

Edited by garsha, 09 May 2012 - 11:58 .

  • 0

#25 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 10 May 2012 - 08:11

Жорка, 2.0 кубика в комбинация с поостарял-тегав компресор са така.

Мини някой ден, да побаеш на скарата а аз на настройките на автомата ти. ;)

Какво стана с перката? Пак ли загрява?

Нищо не казваш?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#26 garsha

garsha

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz S124, E200, 1994
Garage View Garage

Posted 10 May 2012 - 09:30

Загрява, но малко и държи. Не така както преди, че да започне да духа топло.
И не съм 2000 см3 а 5000 с т'ва виско :)))))))))))))))))))) Яко е!
Авомата го въртях от фсички възможни места. Спомняш ли си, че ми липсваше една пружинка горе на лостовата система при дросела. Вероятно липсват и други, които фиксират белезите за дросела и вакуума на кутията/има големи луфтове и в двете, защото, когато са точно едно срещу друго превключва на много високи обороти. Сега съм я нагласил, но белега на вакуума е 3-4 мм нагоре. Жилото е добре и отваря до край без да се напряга. Проста работа, виж скарата си е цяла наука! Поне една пружинка да имаше... :)))))))))))) Когато кажеш, ще взема и гориво... за скарата :beer
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users