
Загрява само при включен климатик!
Started by garsha, 03 May 2012 - 22:52:22
25 replies to this topic
#16
Posted 07 May 2012 - 16:25
Здравейте,
Колата отново загрява. Днес "заковах" виско-то, утре ще видим...
Колата отново загрява. Днес "заковах" виско-то, утре ще видим...
#17
Posted 08 May 2012 - 17:44
А като те питах аз дали работи коректно ти що ми отговаряш, че всичко е ок?

http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#18
Posted 08 May 2012 - 19:52
Виското не бачкаше, нали.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Posted 08 May 2012 - 20:16
Очевидно... Ако ми каже и някой как се "кове" и "разковава" да си знам
...

http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#20
Posted 08 May 2012 - 20:19
В други ден ще ти звънна и когато можеш и се видиме...щи кажа.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Posted 08 May 2012 - 22:31
Добре, денят е подходящ.

http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#22
Posted 08 May 2012 - 23:04
Да, ама за мен не е подходящ... - студено е
))
Иначе лесно "Made in Bulgaristan"
Виското работеше до някаква не-малка степен! То не умира като тамагочи, но го "ковнах" за да съм сигурен. Няма как да знам точно на колко процента увлича, но със сигурност бяха не по-малко от 80-90. Пак казвам. На каквито и издвателства да подложа колата без климатик - ни най-малка индикация за загряване. О.К., да кажем, че е тръгнало, но чак такива катаклизми...
Макар със зацепено виско, /на днешните температури!/ отива над нормалното, но не прегрява! Електрическата прка върти постоянно.
Отивам на затлачени радиатори

Иначе лесно "Made in Bulgaristan"

Виското работеше до някаква не-малка степен! То не умира като тамагочи, но го "ковнах" за да съм сигурен. Няма как да знам точно на колко процента увлича, но със сигурност бяха не по-малко от 80-90. Пак казвам. На каквито и издвателства да подложа колата без климатик - ни най-малка индикация за загряване. О.К., да кажем, че е тръгнало, но чак такива катаклизми...
Макар със зацепено виско, /на днешните температури!/ отива над нормалното, но не прегрява! Електрическата прка върти постоянно.
Отивам на затлачени радиатори

Edited by garsha, 09 May 2012 - 10:23 .
#23
Posted 09 May 2012 - 01:32
Не изключвай и възможността, че може би имаш грешна преценка за нещата. Зимата при мен стои малко над 80, а лятото стига почти до горната чертичка, което според мен беше много и около 100 градуса. Любопитното е, че на компютър показва 87 ... Така че ненормалното за теб нищо чудно да се окаже съвсем нормалното за този период от годината
Ако карам без климатик, стои малко над 80 отново...

http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#24
Posted 09 May 2012 - 11:04
Пропуснах нещо много интересно. Ново 20!
Когато колата загрее повече на климатик, започва да тръгва само от 2-ра, незажисимо дали е на "S" или "E" /то и без друго никога не е работило/ и независимо колко и колко рязко гас и давам. С други думи - няма тръгване. Трябва да изключа климатика за да тръгна щогоде нормално. Изстива и започва да си тръгва винаги от 1-ва.
Четох в чужди форуми, че мине ли 95' става така от гледна точка сигурността за кутията. Маслото ставало твърде горещо...
Започва да ми писва
p.s. Пропуснах да кажа, че не опитах да тръгна от 1-ва с лоста на "2".
Когато колата загрее повече на климатик, започва да тръгва само от 2-ра, незажисимо дали е на "S" или "E" /то и без друго никога не е работило/ и независимо колко и колко рязко гас и давам. С други думи - няма тръгване. Трябва да изключа климатика за да тръгна щогоде нормално. Изстива и започва да си тръгва винаги от 1-ва.
Четох в чужди форуми, че мине ли 95' става така от гледна точка сигурността за кутията. Маслото ставало твърде горещо...
Започва да ми писва

p.s. Пропуснах да кажа, че не опитах да тръгна от 1-ва с лоста на "2".
Edited by garsha, 09 May 2012 - 11:58 .
#25
Posted 10 May 2012 - 08:11
Жорка, 2.0 кубика в комбинация с поостарял-тегав компресор са така.
Мини някой ден, да побаеш на скарата а аз на настройките на автомата ти.
Какво стана с перката? Пак ли загрява?
Нищо не казваш?
Мини някой ден, да побаеш на скарата а аз на настройките на автомата ти.

Какво стана с перката? Пак ли загрява?
Нищо не казваш?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Posted 10 May 2012 - 09:30
Загрява, но малко и държи. Не така както преди, че да започне да духа топло.
И не съм 2000 см3 а 5000 с т'ва виско
))))))))))))))))))) Яко е!
Авомата го въртях от фсички възможни места. Спомняш ли си, че ми липсваше една пружинка горе на лостовата система при дросела. Вероятно липсват и други, които фиксират белезите за дросела и вакуума на кутията/има големи луфтове и в двете, защото, когато са точно едно срещу друго превключва на много високи обороти. Сега съм я нагласил, но белега на вакуума е 3-4 мм нагоре. Жилото е добре и отваря до край без да се напряга. Проста работа, виж скарата си е цяла наука! Поне една пружинка да имаше...
))))))))))) Когато кажеш, ще взема и гориво... за скарата
И не съм 2000 см3 а 5000 с т'ва виско

Авомата го въртях от фсички възможни места. Спомняш ли си, че ми липсваше една пружинка горе на лостовата система при дросела. Вероятно липсват и други, които фиксират белезите за дросела и вакуума на кутията/има големи луфтове и в двете, защото, когато са точно едно срещу друго превключва на много високи обороти. Сега съм я нагласил, но белега на вакуума е 3-4 мм нагоре. Жилото е добре и отваря до край без да се напряга. Проста работа, виж скарата си е цяла наука! Поне една пружинка да имаше...


1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users