
Загрява само при включен климатик!
Започната от garsha, 03 май 2012 - 22:52:22
25 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 май 2012 - 22:52
Здравейте,
Не открих идентична тема затова създавам нова.
Колата е S124, '94, E200 бензин, автоматик /ако има значение/.
Загрява само при включен климатик над 100 градуса и продължава. Когато е студена или се движа не го прави, но на място завира. Любопитно е, че докато е в нормални граници духа студено, после затопля, а компресора продължава работи! Без климатик независимо от температурата навън и натоварването не мърда! Всичко работи - виско, ел. перка, термостат...На кокво се дължи? Немога да си го обясня. Натоварване - добре, но но без климатик на каквото издевателство да я подложа кове 90'
Благодаря.
Не открих идентична тема затова създавам нова.
Колата е S124, '94, E200 бензин, автоматик /ако има значение/.
Загрява само при включен климатик над 100 градуса и продължава. Когато е студена или се движа не го прави, но на място завира. Любопитно е, че докато е в нормални граници духа студено, после затопля, а компресора продължава работи! Без климатик независимо от температурата навън и натоварването не мърда! Всичко работи - виско, ел. перка, термостат...На кокво се дължи? Немога да си го обясня. Натоварване - добре, но но без климатик на каквото издевателство да я подложа кове 90'
Благодаря.
#2
Публикувано 03 май 2012 - 23:58
Търси проблема някъде по климатика. При мен загрява когато включа климата (само в градски условия) но при мен не работят допълнителните ел. перки а ти щом казваш, че при теб работи ел.перката значи някъде другаде ти е проблема.
На извънградско с включен климатик загрява ли?
На извънградско с включен климатик загрява ли?
#3
Публикувано 04 май 2012 - 07:51
Всичко работи - виско, ел. перка, термостат..
Не, съсредоточи се в тях, някое от трите не работи коректно!
Другото което остава е да промиеш системата.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#4
Публикувано 04 май 2012 - 11:18
Благодаря за отговорите.
Когато ел. перката пред радиатора е една, има ли втора скорост?
Градско загрява и климатика започва да духа топло
Когато ел. перката пред радиатора е една, има ли втора скорост?
Не! И климатика духа студено.На извънградско с включен климатик загрява ли?
Градско загрява и климатика започва да духа топло

Този пост е редактиран от garsha: 04 май 2012 - 11:28
#5
Публикувано 04 май 2012 - 11:27
Има.
Разгледай съпротивлението зад шофьорският фар.
п.с
Искаш ли телефон на колега от форума в областта?
Разгледай съпротивлението зад шофьорският фар.

п.с
Искаш ли телефон на колега от форума в областта?
Този пост е редактиран от бай Васил: 04 май 2012 - 11:28
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 04 май 2012 - 11:34
Искам. Благодаря!
#7
Публикувано 04 май 2012 - 11:49
Аз днес също ще ходя при него, но си чакам реда и съответно да ми се обади.
Ако искаш звънни ми да се разберем и да отидем заедно? 0877577566 е моят номер
Ще го попитам дали ще има време да я погледне , но според мен срещата ти с него няма да е излишна......
Ако искаш звънни ми да се разберем и да отидем заедно? 0877577566 е моят номер
Ще го попитам дали ще има време да я погледне , но според мен срещата ти с него няма да е излишна......
Този пост е редактиран от бай Васил: 04 май 2012 - 11:49
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 04 май 2012 - 11:51
Бай Васил е много точен колега , имай му доверие



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9
Публикувано 04 май 2012 - 11:57
ами искам да го улесня по някъв начин, Трифка.........
Човек става болнав като колата, когато нещо не и е наред......
Човек става болнав като колата, когато нещо не и е наред......

Този пост е редактиран от бай Васил: 04 май 2012 - 11:58
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 04 май 2012 - 12:37
Ами да много си прав , от личен опит го знам.
Ами аз като нямам такива ангелчета като тебе да ми помагат , нито родителите са ми тука и всичко тичам сам
Сега един какво сменя гарнитура на помпата и 0-пръстени и си остави ръцете там...
Дадох му тиха кола , той ми връща трактор .. колата почна да чука като стар дизелов трактор и да не изгаря нафтата ...
Сега се свързах с едни помпаджии от старите майстори и ще карам колата при тях да видим какво и има , предполагам не добре зацепена помпа , не ми се връща за рекламация , че ще си остави пак ръцете , аман от майстори , та мисълта ми е , че е хубаво да се помага на хората в нужда
Ами аз като нямам такива ангелчета като тебе да ми помагат , нито родителите са ми тука и всичко тичам сам

Сега един какво сменя гарнитура на помпата и 0-пръстени и си остави ръцете там...
Дадох му тиха кола , той ми връща трактор .. колата почна да чука като стар дизелов трактор и да не изгаря нафтата ...
Сега се свързах с едни помпаджии от старите майстори и ще карам колата при тях да видим какво и има , предполагам не добре зацепена помпа , не ми се връща за рекламация , че ще си остави пак ръцете , аман от майстори , та мисълта ми е , че е хубаво да се помага на хората в нужда



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#11
Публикувано 04 май 2012 - 12:45
По вероятно е помпата да я е зацепил правилно, щото няма как да не е бележил ако е демонтирал или квот там е извършвал.
Според мен проблема е в грешно натегнатите О пръстени. Може да не съм прав....не го вдявам много дизела....но мисля че е от това.
п.с
Колегата с проблема се оказа добър познат....много приятен и възпитан човек! Жорката......ще го доведа на камбаните
Според мен проблема е в грешно натегнатите О пръстени. Може да не съм прав....не го вдявам много дизела....но мисля че е от това.
п.с
Колегата с проблема се оказа добър познат....много приятен и възпитан човек! Жорката......ще го доведа на камбаните

Този пост е редактиран от бай Васил: 04 май 2012 - 12:47
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#12
Публикувано 04 май 2012 - 12:55
Шапка свалям, бай Василе!
За Бенц-овете си вълшебно биле!
За Бенц-овете си вълшебно биле!
#13
Публикувано 04 май 2012 - 18:46
С благодарности за помоща.
След проверка, вероятните проблеми са:
Липса на първа степен на перката и зацапани радиатори между ребрата и по между им.
Втория проблем е отстранен с обилно измиване с пароструйка и препарати като водния само се освобождава от скобите горе и се накланя назад. Изтекоха "змии и гущери"!
Сага колата се държи по-добре. Ще видим и в жегите. Предстои да се провери обстойно и перката.
Приятна вечер.
След проверка, вероятните проблеми са:
Липса на първа степен на перката и зацапани радиатори между ребрата и по между им.
Втория проблем е отстранен с обилно измиване с пароструйка и препарати като водния само се освобождава от скобите горе и се накланя назад. Изтекоха "змии и гущери"!
Сага колата се държи по-добре. Ще видим и в жегите. Предстои да се провери обстойно и перката.
Приятна вечер.
Този пост е редактиран от garsha: 04 май 2012 - 20:19
#14
Публикувано 04 май 2012 - 19:57
Я, то имало цяла тема за днешната олелия

http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#15
Публикувано 04 май 2012 - 22:25
Ах, Жоркаааа

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни