
Загрява само при включен климатик!
Започната от garsha, 03 май 2012 - 22:52:22
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 07 май 2012 - 16:25
Здравейте,
Колата отново загрява. Днес "заковах" виско-то, утре ще видим...
Колата отново загрява. Днес "заковах" виско-то, утре ще видим...
#17
Публикувано 08 май 2012 - 17:44
А като те питах аз дали работи коректно ти що ми отговаряш, че всичко е ок?

http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#18
Публикувано 08 май 2012 - 19:52
Виското не бачкаше, нали.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Публикувано 08 май 2012 - 20:16
Очевидно... Ако ми каже и някой как се "кове" и "разковава" да си знам
...

http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#20
Публикувано 08 май 2012 - 20:19
В други ден ще ти звънна и когато можеш и се видиме...щи кажа.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Публикувано 08 май 2012 - 22:31
Добре, денят е подходящ.

http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#22
Публикувано 08 май 2012 - 23:04
Да, ама за мен не е подходящ... - студено е
))
Иначе лесно "Made in Bulgaristan"
Виското работеше до някаква не-малка степен! То не умира като тамагочи, но го "ковнах" за да съм сигурен. Няма как да знам точно на колко процента увлича, но със сигурност бяха не по-малко от 80-90. Пак казвам. На каквито и издвателства да подложа колата без климатик - ни най-малка индикация за загряване. О.К., да кажем, че е тръгнало, но чак такива катаклизми...
Макар със зацепено виско, /на днешните температури!/ отива над нормалното, но не прегрява! Електрическата прка върти постоянно.
Отивам на затлачени радиатори

Иначе лесно "Made in Bulgaristan"

Виското работеше до някаква не-малка степен! То не умира като тамагочи, но го "ковнах" за да съм сигурен. Няма как да знам точно на колко процента увлича, но със сигурност бяха не по-малко от 80-90. Пак казвам. На каквито и издвателства да подложа колата без климатик - ни най-малка индикация за загряване. О.К., да кажем, че е тръгнало, но чак такива катаклизми...
Макар със зацепено виско, /на днешните температури!/ отива над нормалното, но не прегрява! Електрическата прка върти постоянно.
Отивам на затлачени радиатори

Този пост е редактиран от garsha: 09 май 2012 - 10:23
#23
Публикувано 09 май 2012 - 01:32
Не изключвай и възможността, че може би имаш грешна преценка за нещата. Зимата при мен стои малко над 80, а лятото стига почти до горната чертичка, което според мен беше много и около 100 градуса. Любопитното е, че на компютър показва 87 ... Така че ненормалното за теб нищо чудно да се окаже съвсем нормалното за този период от годината
Ако карам без климатик, стои малко над 80 отново...

http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!
#24
Публикувано 09 май 2012 - 11:04
Пропуснах нещо много интересно. Ново 20!
Когато колата загрее повече на климатик, започва да тръгва само от 2-ра, незажисимо дали е на "S" или "E" /то и без друго никога не е работило/ и независимо колко и колко рязко гас и давам. С други думи - няма тръгване. Трябва да изключа климатика за да тръгна щогоде нормално. Изстива и започва да си тръгва винаги от 1-ва.
Четох в чужди форуми, че мине ли 95' става така от гледна точка сигурността за кутията. Маслото ставало твърде горещо...
Започва да ми писва
p.s. Пропуснах да кажа, че не опитах да тръгна от 1-ва с лоста на "2".
Когато колата загрее повече на климатик, започва да тръгва само от 2-ра, незажисимо дали е на "S" или "E" /то и без друго никога не е работило/ и независимо колко и колко рязко гас и давам. С други думи - няма тръгване. Трябва да изключа климатика за да тръгна щогоде нормално. Изстива и започва да си тръгва винаги от 1-ва.
Четох в чужди форуми, че мине ли 95' става така от гледна точка сигурността за кутията. Маслото ставало твърде горещо...
Започва да ми писва

p.s. Пропуснах да кажа, че не опитах да тръгна от 1-ва с лоста на "2".
Този пост е редактиран от garsha: 09 май 2012 - 11:58
#25
Публикувано 10 май 2012 - 08:11
Жорка, 2.0 кубика в комбинация с поостарял-тегав компресор са така.
Мини някой ден, да побаеш на скарата а аз на настройките на автомата ти.
Какво стана с перката? Пак ли загрява?
Нищо не казваш?
Мини някой ден, да побаеш на скарата а аз на настройките на автомата ти.

Какво стана с перката? Пак ли загрява?
Нищо не казваш?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Публикувано 10 май 2012 - 09:30
Загрява, но малко и държи. Не така както преди, че да започне да духа топло.
И не съм 2000 см3 а 5000 с т'ва виско
))))))))))))))))))) Яко е!
Авомата го въртях от фсички възможни места. Спомняш ли си, че ми липсваше една пружинка горе на лостовата система при дросела. Вероятно липсват и други, които фиксират белезите за дросела и вакуума на кутията/има големи луфтове и в двете, защото, когато са точно едно срещу друго превключва на много високи обороти. Сега съм я нагласил, но белега на вакуума е 3-4 мм нагоре. Жилото е добре и отваря до край без да се напряга. Проста работа, виж скарата си е цяла наука! Поне една пружинка да имаше...
))))))))))) Когато кажеш, ще взема и гориво... за скарата
И не съм 2000 см3 а 5000 с т'ва виско

Авомата го въртях от фсички възможни места. Спомняш ли си, че ми липсваше една пружинка горе на лостовата система при дросела. Вероятно липсват и други, които фиксират белезите за дросела и вакуума на кутията/има големи луфтове и в двете, защото, когато са точно едно срещу друго превключва на много високи обороти. Сега съм я нагласил, но белега на вакуума е 3-4 мм нагоре. Жилото е добре и отваря до край без да се напряга. Проста работа, виж скарата си е цяла наука! Поне една пружинка да имаше...


0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни