забравих да кажа колата в 124ка купе 92година със 9 пина е буксата за диагностика намира се до акумолатора много ште сам благодарен ако някои даде по някоя снимка как го е направил уреда да мога да исчистя грешките че колата се побърква сичко свети вътре губи обороти пали и гасни лудница е просто или ако някои може да ми го направи и да ми го прати по еконт щте му платя каквото струва
Как да си направим самодиагностика
Започната от 200E-16V, 05 апр 2012 - 13:23:16
22 мнения по тази тема
#16
Публикувано 30 октомври 2013 - 16:42
#17
Публикувано 31 октомври 2013 - 10:23
С 9 пинова букса диагностика се прави на пин 3 с мултицет ама и аз не знам как грешките са в проценти а това уредче е за 16-пинова и 38-пинова става и за 8-пинова ама незнам как се свързва там.А за 38-пинова и 16-пинова може да се направи диагностика и с това
forums.mbclub.bg/topic/35042-диагностика-с-obd-2-скенер/
forums.mbclub.bg/topic/35042-диагностика-с-obd-2-скенер/
#18
Публикувано 31 октомври 2013 - 11:04
Мерси колега щте пробвам и щте пиша някои друк ако има идея да пише
#19
Публикувано 31 октомври 2013 - 11:33
9-Пинова букса до акумулатора няма как да имаш.
9-Пиновата букса е с капаче на винт и е от другата страна на мотора.
Тази до акумултора трябва да е 8 пинова.
3-ти пин е КЕ-Джетроника.
За колегите - качвам подробно ръководсвто с кодове - аналогови и цифорови на всички системи.
Прикачени файлове
#20
Публикувано 30 юли 2017 - 23:11
Здравейте, направих си въпросната диагностика с диод и на 1 и 3 пин от 8 пиновата букса ми дава грешки 3,5,9. Проверих в ауто дата и до колкото разбрах са ламбда,датчик топъл и студен двигател и регулатор на налягането. Някой може ли да потвърди дали правилно съм разбрал грешките преди да започна да подменям защото не съм сигурен дали съм гледал правилното нещо в ауто дата !
Благодаря !
#21
Публикувано 27 септември 2017 - 21:34
Грешка 9 ти я дава заради К-стопа на газовата. Прекъсва веригата до електрохидравличния регулатор когато си на газ и бензиновият компютър, който не знае че караш на газ, си мисли, че веригата към ЕХР е прекъсната.
Грешки 3 и 5 може да са записани инцидентно ако някой е изключвал датчиците за Т на мотора и ламбда сонда по време на работа на мотора.
Изчисти всички грешки и провери пак след известно време. Мисля, че 3 и 5 може да не се повторят.
#22
Публикувано 18 април 2018 - 08:50
Здравейте, колеги. Един приятел има следният проблем - свети му постоянно лампата за накладки. След подмяна на старите накладки с нови лампата продължава да свети. Модела e c200 136 hp T-model 1996, 5 степенен автомат. Искам да се опитам да намеря и изтрия грешката му със светодиодната диагностика, но за съжаление не мога да разбера към кой ПИН трябва да го закача. Някой, ако може да удари едно рамо за нужния ПИН и евентуално колко ще са премигвания в случая. Благодаря предварително!
#23
Публикувано 18 април 2018 - 09:28
Здравей!Предполагам сте сложили нови датчици на накладките,нали?Здравейте, колеги. Един приятел има следният проблем - свети му постоянно лампата за накладки. След подмяна на старите накладки с нови лампата продължава да свети. Модела e c200 136 hp T-model 1996, 5 степенен автомат. Искам да се опитам да намеря и изтрия грешката му със светодиодната диагностика, но за съжаление не мога да разбера към кой ПИН трябва да го закача. Някой, ако може да удари едно рамо за нужния ПИН и евентуално колко ще са премигвания в случая. Благодаря предварително!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни