Въпроси и разсъждения - CLK ?
Започната от batvas, 04 апр 2012 - 13:54:14
46 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 април 2012 - 13:54
Първо искам да кажа на всички - Здравейте! (това е първото ми мнение)
От няколко месеца чета Вашия форум, а наскоро и се регистрирах.
Казвам се Васко и съм си серьозен автомобилен фен. До сега съм имал БМВ Е21, мазда 323, а последните 7 години пет алфи (три от които още притежавам - по старите, по-новите нещо не ме кефят)Та мисля да сменя ежедневната ми Алфа 164 с Мерцедес CLK. (Шестцилиндровите алфи си ги оставям - те са за кеф)
Та като се разтърсих за заместник на старата ежедневка си поставих следните изисквания:
1. Комфортен автомобил за да не ме измаря като прекарвам в него по 2 часа дневно.
2. Задължително да е с добра автоматична трансмисия.
3. Да е с мощност над 150 к.с (последните 7 години кола под 140 к.с не съм карал - не че съм джигит просто считам, че по-мощната кола е по безопасна - по лесно изпреварва и съответно по-малко предпоставки за ПТП)
4. Да е надеждна, да има достатъчно части и потдръжката да е на приемливи цени. (това е относително, но като орентир имах 156 - 2,4 JTD за предницата горен долен алуминиев носач 400-450 лева - от двете страни 900 лв. само за носачи) Не ми свидят пари, аз съм от хората купуващи кола и искащи всичко да е перфектно- затова предварително проучвам потдръжката.
5. Автомобила да е бензинов и да има възможност за ГИ - (все пак ежедневка)
6. За предпочитане да е купе - повечето време пътувам сам и купетата повече ми харесват.
7. Автомобила да е достатъчно представителен (не мога с костюм и вратовръзка да карам Опел)
8. Цена до 10 хил лева
Та към момента автомобила , които отговаря на критериите e CLK W208. Преди Бенца проучих BMW E46 - 328Ci и 330Ci, също така и Купето на VOLVO - C70. BMW-е някак си малко и не съм сигурен до колко енадежден автоматика (всички препоръчват да е с ръчни, а за градско държа на автоматик - бърза бензинова кола с ръчни скорости имам за кеф)Волвото не е лошо, но някак си не искам да е турбинирам бензин (малко по гърчава работа си е) виж копресора е друго.
Та в крайна сметка след като изчетох почти целия раздел за CLK, почетох и за W202 (Защото от раздела за CLK разбрах , че са с общо шаси и имат съответно еднакво окачване, еднакви кутии, мотори (много общи части и потдръжка с изключение на купето разбира се) Та дори и след четенето пак имам чудения и ми се ще да кажете дали правилно съм разбрал и правилно разсъждавам , както и някои неясноти за модела.
Та общо взето съм се орентирал към 200 компресор или 230 компресор фейслифта (мисля произведени след ноември 1999 г.)
Забелязахм че на фейсовите скоростната кутия е с типтроник. Тук са малко неяснотите - това по добрата курия ли е ? За другата преди фейса май 5-скорост е някаква добавена. До колкото разбрах тази след фейса е 722.6 ( и в този раздел попрочетох за потдръжка, обслужване, масло и най-важното да се пипа само от човек запознат с такива кутии)Та какво мислите това удачна кутия ли е ? От любопитство 6 скоростната ръчна става ли (макар да държа на автоматик)
Още нещо забелязах фейслифови 200 компресор - 192 к. с и 163 к.с (определено предпочитам 192 к.с варианта или ще скачам на 230 компресор, но пък ако изпадне много читав екземпляр с 163 да знам с какво е по различен - сигурно е заради еко нормите, с други ламди сонди (даже може и да са повече от една - това по пътя на логиката не съм сигурен)
Та все пак кажете правилно ли съм се орентирал? От вашите доволни ли сте в сравнение с други коли, които сте имали и карали. Любопитно ми е да знам колко струват различни алтернативи на компрелт предни амортисьори, комплект задни ( Знае ли някой колка са например Кони за модела или оригинални - каква марка оригинални се вграждат), колко струва рециклиране с нови хубави тампони предницата (разбрах, че са желясни носачите не са алуминиеви) за задницата. Какво най-често сте поправяли по окачването и на какви цени. За дебитомерите разбрах. Нормално ли е да очаквам 15 на 100 разход на газ в София от 230 компресор. (най - икономичната ми кола в момента е на 13/100 безнзин в София при средна скорост 13км/ч по задръстванията - до сега не съм карал кола с газ де) Искам да попитам и за разликите в возията и окачване на Спорт, Елеганс, Авангард ( тук най - малко знам - стана ми ясно че авангард е най-високото оборудване де, но имат ли разлика в окачване и возия)
Мале , то много дълго стана! Предполагам можеше да пусна пост в друга тема свързана с въпроси за CLK, но исках да се представя и да споделя конкретно, моите въпроси.
Благодаря Ви предварително за отделеното време и отговорите, които ще дадете!
От няколко месеца чета Вашия форум, а наскоро и се регистрирах.
Казвам се Васко и съм си серьозен автомобилен фен. До сега съм имал БМВ Е21, мазда 323, а последните 7 години пет алфи (три от които още притежавам - по старите, по-новите нещо не ме кефят)Та мисля да сменя ежедневната ми Алфа 164 с Мерцедес CLK. (Шестцилиндровите алфи си ги оставям - те са за кеф)
Та като се разтърсих за заместник на старата ежедневка си поставих следните изисквания:
1. Комфортен автомобил за да не ме измаря като прекарвам в него по 2 часа дневно.
2. Задължително да е с добра автоматична трансмисия.
3. Да е с мощност над 150 к.с (последните 7 години кола под 140 к.с не съм карал - не че съм джигит просто считам, че по-мощната кола е по безопасна - по лесно изпреварва и съответно по-малко предпоставки за ПТП)
4. Да е надеждна, да има достатъчно части и потдръжката да е на приемливи цени. (това е относително, но като орентир имах 156 - 2,4 JTD за предницата горен долен алуминиев носач 400-450 лева - от двете страни 900 лв. само за носачи) Не ми свидят пари, аз съм от хората купуващи кола и искащи всичко да е перфектно- затова предварително проучвам потдръжката.
5. Автомобила да е бензинов и да има възможност за ГИ - (все пак ежедневка)
6. За предпочитане да е купе - повечето време пътувам сам и купетата повече ми харесват.
7. Автомобила да е достатъчно представителен (не мога с костюм и вратовръзка да карам Опел)
8. Цена до 10 хил лева
Та към момента автомобила , които отговаря на критериите e CLK W208. Преди Бенца проучих BMW E46 - 328Ci и 330Ci, също така и Купето на VOLVO - C70. BMW-е някак си малко и не съм сигурен до колко енадежден автоматика (всички препоръчват да е с ръчни, а за градско държа на автоматик - бърза бензинова кола с ръчни скорости имам за кеф)Волвото не е лошо, но някак си не искам да е турбинирам бензин (малко по гърчава работа си е) виж копресора е друго.
Та в крайна сметка след като изчетох почти целия раздел за CLK, почетох и за W202 (Защото от раздела за CLK разбрах , че са с общо шаси и имат съответно еднакво окачване, еднакви кутии, мотори (много общи части и потдръжка с изключение на купето разбира се) Та дори и след четенето пак имам чудения и ми се ще да кажете дали правилно съм разбрал и правилно разсъждавам , както и някои неясноти за модела.
Та общо взето съм се орентирал към 200 компресор или 230 компресор фейслифта (мисля произведени след ноември 1999 г.)
Забелязахм че на фейсовите скоростната кутия е с типтроник. Тук са малко неяснотите - това по добрата курия ли е ? За другата преди фейса май 5-скорост е някаква добавена. До колкото разбрах тази след фейса е 722.6 ( и в този раздел попрочетох за потдръжка, обслужване, масло и най-важното да се пипа само от човек запознат с такива кутии)Та какво мислите това удачна кутия ли е ? От любопитство 6 скоростната ръчна става ли (макар да държа на автоматик)
Още нещо забелязах фейслифови 200 компресор - 192 к. с и 163 к.с (определено предпочитам 192 к.с варианта или ще скачам на 230 компресор, но пък ако изпадне много читав екземпляр с 163 да знам с какво е по различен - сигурно е заради еко нормите, с други ламди сонди (даже може и да са повече от една - това по пътя на логиката не съм сигурен)
Та все пак кажете правилно ли съм се орентирал? От вашите доволни ли сте в сравнение с други коли, които сте имали и карали. Любопитно ми е да знам колко струват различни алтернативи на компрелт предни амортисьори, комплект задни ( Знае ли някой колка са например Кони за модела или оригинални - каква марка оригинални се вграждат), колко струва рециклиране с нови хубави тампони предницата (разбрах, че са желясни носачите не са алуминиеви) за задницата. Какво най-често сте поправяли по окачването и на какви цени. За дебитомерите разбрах. Нормално ли е да очаквам 15 на 100 разход на газ в София от 230 компресор. (най - икономичната ми кола в момента е на 13/100 безнзин в София при средна скорост 13км/ч по задръстванията - до сега не съм карал кола с газ де) Искам да попитам и за разликите в возията и окачване на Спорт, Елеганс, Авангард ( тук най - малко знам - стана ми ясно че авангард е най-високото оборудване де, но имат ли разлика в окачване и возия)
Мале , то много дълго стана! Предполагам можеше да пусна пост в друга тема свързана с въпроси за CLK, но исках да се представя и да споделя конкретно, моите въпроси.
Благодаря Ви предварително за отделеното време и отговорите, които ще дадете!
#2
Публикувано 04 април 2012 - 15:19
Здрасти колега,
ще ти пиша малко набързо.
722.6 кутията не е истински типтроник (АМГ-версията е друго) - с нея можеш само да сваляш предавка (задаваш най-високата позволена). Нагоре може да се качва само автоматично (до тази, която ти си позволил), но не и ръчно. Иначе аз съм много доволен. Моята кутия е такава и пътниците не усещат, кога се превключва - толкова е плавна
Двигателят e m111.940 (мисля) и разходът за 192 коня, ще е като на 163.
С този двигател нямаш никакви проблеми с ГИ. Даже по мое мнение, това е последният читав за газифициране двигател на МБ. Иначе разходът в София си е сериозен - в задръстване можеш да изгориш цял резервоар, и пак да не си мръднал. Но ако 13/100 разход на бензин не те плаши, значи си ок
Иначе колата е супер удобна за дълъг път (аз съм с Ц-купе 203, но като база са същите). Аз съм с някакво спортно окачване, което е по-комфортно от на БМВ 3-компакт стандартното.
Ъпдейт: 208-цата като дизайн и визия, според мен, е адски красива. Ако таблото й не ми се струваше малко ретро определено щях да си взема такава преди време.
ще ти пиша малко набързо.
722.6 кутията не е истински типтроник (АМГ-версията е друго) - с нея можеш само да сваляш предавка (задаваш най-високата позволена). Нагоре може да се качва само автоматично (до тази, която ти си позволил), но не и ръчно. Иначе аз съм много доволен. Моята кутия е такава и пътниците не усещат, кога се превключва - толкова е плавна
Двигателят e m111.940 (мисля) и разходът за 192 коня, ще е като на 163.
С този двигател нямаш никакви проблеми с ГИ. Даже по мое мнение, това е последният читав за газифициране двигател на МБ. Иначе разходът в София си е сериозен - в задръстване можеш да изгориш цял резервоар, и пак да не си мръднал. Но ако 13/100 разход на бензин не те плаши, значи си ок
Иначе колата е супер удобна за дълъг път (аз съм с Ц-купе 203, но като база са същите). Аз съм с някакво спортно окачване, което е по-комфортно от на БМВ 3-компакт стандартното.
Ъпдейт: 208-цата като дизайн и визия, според мен, е адски красива. Ако таблото й не ми се струваше малко ретро определено щях да си взема такава преди време.
Този пост е редактиран от Praetorian: 04 април 2012 - 15:37
#3
Публикувано 04 април 2012 - 16:32
М111.940 не е ли 136 коня??? сЛАГА СЕ НА w202 w124 2000/16 със стария инжекцион и комутатор
Заменен по-късно (от 96г) от М111.942, пак 2000/16 но с нов инжекцион,с дебитомер, без комутатор и с пластмасови колектори.
Моторът за който говорите е:
М111.944 е 192 коня Компресор - Железен мотор, може да харчи и 7, но може да харчи и 17, зависи от карането
Заменен от М111.956 163 к.с. Компресор.
Като окачване и ламарини W208 определено е здрав и читав автомобил, поддръжката не е скъпа, поне не по-скъпа от поддръжката на кола същия клас от друга марка.
Автоматиците ги дават здрави, но аз предпочитам ръчка
Заменен по-късно (от 96г) от М111.942, пак 2000/16 но с нов инжекцион,с дебитомер, без комутатор и с пластмасови колектори.
Моторът за който говорите е:
М111.944 е 192 коня Компресор - Железен мотор, може да харчи и 7, но може да харчи и 17, зависи от карането
Заменен от М111.956 163 к.с. Компресор.
Като окачване и ламарини W208 определено е здрав и читав автомобил, поддръжката не е скъпа, поне не по-скъпа от поддръжката на кола същия клас от друга марка.
Автоматиците ги дават здрави, но аз предпочитам ръчка
#4
Публикувано 04 април 2012 - 17:18
Не помня наизуст трансмисиите. Аз лично предпочитам 5ск. типтроник на новите мотори.
111.944 двигател: 2.0К - 192к.с. е почти невъзможно да намериш с 5ск. типтроник. Това е по-стария мотор с 2 бобини и обикновено е със старата трансмисия: PRND3...
230К е добре, там се намират фейслифтови. Само на фейслифтовите я има типтроника, взимай смело.
Нищо им няма на БМВ на автоматиците, но CLK е по-масивна кола, с малко по-дърварски двигател. Разликата е като много добре направен прецизен швейцарски часовник и просто хубав часовник. Двигателите на БМВ са шедьовър. Мерцовите са малко по-груби, но в никакъв случай не са лоши, поне по наблюденията ми над ЦЛК двигателите.
Правилни са ти наблюденията. Фейслифтовите 2.0К с много редки изключения, са 163к.с. с 4 бобини и малко променен енджин мениджмънт. 192к.с. фейслифт са по-скоро изключения от правилото. До скоро мислих, че са ги събирали само с ръчни скорости, но се оказа че има и автоматици, но аааадски рядко.
Затова пак: 2.3.
Има тема в ЦЛК форума за Кони амортисьори. Алфонсо я е писал. Погледни я, там си има детайли.
Като цяло е по-скъпа за поддръжка от Е36 и горе долу на нивото на Е46 или съвсем малко отгоре, но е напълно поносимо.
Търси след Май 2000г. такива със свалящи се стъкла при отваряне на вратите. Колата е страхотно изолирана и е малко дискомфортно като се опитваш да затвориш вратата при вдигнат прозорец. Вдига се налягането в купето и трябва да блъснеш по-силно.
Колата е интересна Сякаш се движи над пътя, не е с типично поведение на купе. В началото може да ти е странно, но после свикваш с волана и почва да те кефи доста.
111.944 двигател: 2.0К - 192к.с. е почти невъзможно да намериш с 5ск. типтроник. Това е по-стария мотор с 2 бобини и обикновено е със старата трансмисия: PRND3...
230К е добре, там се намират фейслифтови. Само на фейслифтовите я има типтроника, взимай смело.
Нищо им няма на БМВ на автоматиците, но CLK е по-масивна кола, с малко по-дърварски двигател. Разликата е като много добре направен прецизен швейцарски часовник и просто хубав часовник. Двигателите на БМВ са шедьовър. Мерцовите са малко по-груби, но в никакъв случай не са лоши, поне по наблюденията ми над ЦЛК двигателите.
Правилни са ти наблюденията. Фейслифтовите 2.0К с много редки изключения, са 163к.с. с 4 бобини и малко променен енджин мениджмънт. 192к.с. фейслифт са по-скоро изключения от правилото. До скоро мислих, че са ги събирали само с ръчни скорости, но се оказа че има и автоматици, но аааадски рядко.
Затова пак: 2.3.
Има тема в ЦЛК форума за Кони амортисьори. Алфонсо я е писал. Погледни я, там си има детайли.
Като цяло е по-скъпа за поддръжка от Е36 и горе долу на нивото на Е46 или съвсем малко отгоре, но е напълно поносимо.
Търси след Май 2000г. такива със свалящи се стъкла при отваряне на вратите. Колата е страхотно изолирана и е малко дискомфортно като се опитваш да затвориш вратата при вдигнат прозорец. Вдига се налягането в купето и трябва да блъснеш по-силно.
Колата е интересна Сякаш се движи над пътя, не е с типично поведение на купе. В началото може да ти е странно, но после свикваш с волана и почва да те кефи доста.
#5
Публикувано 04 април 2012 - 17:42
Малко оф..
Като стана въпрос за БМВ, днеска се помотахме малко с един приятел с новото му кабрио М3 Е46... е няма такава кола Предполагам и в АМГ версията на 208 чувството ще е подобно, но М3-ката просто те кара да се усмихваш
Като стана въпрос за БМВ, днеска се помотахме малко с един приятел с новото му кабрио М3 Е46... е няма такава кола Предполагам и в АМГ версията на 208 чувството ще е подобно, но М3-ката просто те кара да се усмихваш
#6
Публикувано 05 април 2012 - 08:53
Благодаря, за отговорите!
Значи се насочвам към 230 компресор след май 2000 година с автоматична скоростна (от тези дето имат "+" и "-" и ще го газифицирам.)
Това е добре, щом е комфортен и казвате , че все едно си над пътя - значи може да замени сегашната ми ежедневка, която също е комфортна (шасито е като на големия СААБ 9000, но с типичното за Алфа по директно управление и усещане за пътя от малко различната рейка и разположение на предни амортисьори)
Tемата за Кони амортисьорите я видях, но не видях цени - например Конитата на GTV-то ми 3.0 24v са 516 паунда комплекта.
А иначе съм съгласен, че версиите "М" и "АМГ" съответно на БМВ и Мерц са страшни, но не са са ежедневка - за сега имам колица непрактична, твърда и караща ме да се усмихвам, горяща 18-21/100 бенз в София и ускоряваща за 6-6,5 до 100
Ако нямате нищо против някоя сряда да дойда на някоя от вашите срещи, да усетя как е да седна в колата и някой да ме повози едно кръгче да усетя колата. Тъкмо ще се запозная с фенове на Бенц и ще почерпя за инфото и возенето разбира се.
Значи се насочвам към 230 компресор след май 2000 година с автоматична скоростна (от тези дето имат "+" и "-" и ще го газифицирам.)
Това е добре, щом е комфортен и казвате , че все едно си над пътя - значи може да замени сегашната ми ежедневка, която също е комфортна (шасито е като на големия СААБ 9000, но с типичното за Алфа по директно управление и усещане за пътя от малко различната рейка и разположение на предни амортисьори)
Tемата за Кони амортисьорите я видях, но не видях цени - например Конитата на GTV-то ми 3.0 24v са 516 паунда комплекта.
А иначе съм съгласен, че версиите "М" и "АМГ" съответно на БМВ и Мерц са страшни, но не са са ежедневка - за сега имам колица непрактична, твърда и караща ме да се усмихвам, горяща 18-21/100 бенз в София и ускоряваща за 6-6,5 до 100
Ако нямате нищо против някоя сряда да дойда на някоя от вашите срещи, да усетя как е да седна в колата и някой да ме повози едно кръгче да усетя колата. Тъкмо ще се запозная с фенове на Бенц и ще почерпя за инфото и возенето разбира се.
#7
Публикувано 05 април 2012 - 09:40
Добре си дошъл на срещите!
#8
Публикувано 05 април 2012 - 15:45
.............. аз пък си мисля че ако размениш местата на 2-ката и 3-ката ще си по усмихнат
П.П. Аз съм с пристрастно мнение ............... но така или не обичам МАЛОЛИТРАЖКИ-те
П.П. Аз съм с пристрастно мнение ............... но така или не обичам МАЛОЛИТРАЖКИ-те
За тялото: Legacy 2,5 GX-AT '99 / CLK320 W208 '97
За душата: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM
МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ
За душата: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM
МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ
#9
Публикувано 05 април 2012 - 17:21
.............. аз пък си мисля че ако размениш местата на 2-ката и 3-ката ще си по усмихнат
П.П. Аз съм с пристрастно мнение ............... но така или не обичам МАЛОЛИТРАЖКИ-те
В какъв смисъл да ги разменям? Махам 2.0 L кола и вземам 230 компресор - останалите си ги държа.
#10
Публикувано 05 април 2012 - 18:20
Коко иска да каже да вземеш вместо CLK230К CLK320 което не си споменал като вариант, а си заслужава да помислиш.
#11
Публикувано 05 април 2012 - 21:33
320 определено си заслужава обмислянето
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#12
Публикувано 06 април 2012 - 08:49
320 определено си заслужава обмислянето
Ами то първо ще се гледа читав екземпляр, та ако намеря перфектен 320 и не толкова перфектен 230 - определено вземам колата в по-добро състояние - така или иначе ще се газифицира, та си мисля , че и 320 няма да има чак толкова по голям разход, а определено знам разликата между 4 цилиндров мотор(макар и с компресор) и 6 цилиндров. Просто начина по който се разгръща 6 цилиндровия мотор е друг. Съдейки по мойте 6 цилиндрови мотори и 4 цилиндровия на извънградско разликата в разхода е минимална. Съществената разлика в разхода идва по задръстванията в София. Защото едно е на място да работят 4 цилиндъра, съвсем различно е 6 цилиндъра.
#13
Публикувано 06 април 2012 - 10:14
Прав си за разхода софийско, 320-ка при добро каране ми е харчела по 19/100 бензин, докато с компресора повече от 14-15 не съм видял, при каквото и да е каране, а го карам от година и половина.
пп това са максимални стойности, не винаги тия мотори харчат по толкова, при нормлно леко каране разходът намалява значително.
пп това са максимални стойности, не винаги тия мотори харчат по толкова, при нормлно леко каране разходът намалява значително.
Този пост е редактиран от Алфонсо: 06 април 2012 - 10:16
#14
Публикувано 06 април 2012 - 14:27
Значи на Benz компресора разхода градско в София му е супер. :)a и мощност си има.
На мен V6 - 2,5 -12 клапана ми гори в София 16-18 бензин, а V6 3.0 24 клапана от 16.5 до 22 пак само бенз.(зависи от трафика и настъпването), а 2,0 - четирицилиндров 8 клапана - 10,5 до 15 (средно 13 бензин) но има по малко мощност 144 к.с. Предния ми дизел петцилиндров 2.4 JTD зимата 10.5 - лятото 9 (градско София )
На мен V6 - 2,5 -12 клапана ми гори в София 16-18 бензин, а V6 3.0 24 клапана от 16.5 до 22 пак само бенз.(зависи от трафика и настъпването), а 2,0 - четирицилиндров 8 клапана - 10,5 до 15 (средно 13 бензин) но има по малко мощност 144 к.с. Предния ми дизел петцилиндров 2.4 JTD зимата 10.5 - лятото 9 (градско София )
#15
Публикувано 10 април 2012 - 18:41
Здрасти коглега,
Моето мнение е, че W208 отговаря на всичките ти изисквания за ежедневен автомобил.
1. Комфорта е на много добро ниво, като умора не се усеща дори при доста по-дълго от 2 часа шофиране.
2. Автоматика поне до колкото съм чувал е безпроблемен ако се сменя редовно маслото
3. Освен 200 атмосферен двигател, всички са над 150 коня. Моя е 192 и въпреки сравнително тромавия старт, вървежа си го има, а при скорости от 80 до 160 си е направо идеален. Основната разлика при поддръжката между 163 и 192 коня е по-скъпия филтър на по-слабия двигател.
4. Моето лично впечатление е, че ходовата част е изключително здрава. До момента съм сменял само кормилна щанга (150лв.) и предни амортисьори (понеже попита: повечето са по около 200лв. бройката ако нямаш отстъпки) за 11000км. Оригинално се вграждат Bilstein ако вярваме на хората от www.benzworld.org. Това е и причината да избера тази марка, доста съм доволен и от возия и от поведение на пътя.
Разлика във возията между версиите мисля, че има само при Sport, която съм чувал, че вози по-дървенко.
Разход от 15/100 е нормално да очакваш зимата. Лятото 13.5-14 с малко по-агресивно каране. Но решиш ли да настъпваш нон-стоп отиваш на 17.
5. 208 няма други, освен бензинови двигатели
6. Купе е
7. Ти преценяваш
8. Можеш да се впишеш за читава в рамките на 10 000, но в общия случай си приготви поне още 1500
Като общо впечатление, смятам че автомобилът е страхотен. Много добро съчетание на качества. Комфорт, вървеж, пространството е малко, но таман достатъчно. Не е най-практичната кола, но багажника е достатъчно голям. Абе... няма за какво да се хванеш. На мен лично разхода ми идва в повече, а и не ме кефи това, че е автоматик
Моето мнение е, че W208 отговаря на всичките ти изисквания за ежедневен автомобил.
1. Комфорта е на много добро ниво, като умора не се усеща дори при доста по-дълго от 2 часа шофиране.
2. Автоматика поне до колкото съм чувал е безпроблемен ако се сменя редовно маслото
3. Освен 200 атмосферен двигател, всички са над 150 коня. Моя е 192 и въпреки сравнително тромавия старт, вървежа си го има, а при скорости от 80 до 160 си е направо идеален. Основната разлика при поддръжката между 163 и 192 коня е по-скъпия филтър на по-слабия двигател.
4. Моето лично впечатление е, че ходовата част е изключително здрава. До момента съм сменял само кормилна щанга (150лв.) и предни амортисьори (понеже попита: повечето са по около 200лв. бройката ако нямаш отстъпки) за 11000км. Оригинално се вграждат Bilstein ако вярваме на хората от www.benzworld.org. Това е и причината да избера тази марка, доста съм доволен и от возия и от поведение на пътя.
Разлика във возията между версиите мисля, че има само при Sport, която съм чувал, че вози по-дървенко.
Разход от 15/100 е нормално да очакваш зимата. Лятото 13.5-14 с малко по-агресивно каране. Но решиш ли да настъпваш нон-стоп отиваш на 17.
5. 208 няма други, освен бензинови двигатели
6. Купе е
7. Ти преценяваш
8. Можеш да се впишеш за читава в рамките на 10 000, но в общия случай си приготви поне още 1500
Като общо впечатление, смятам че автомобилът е страхотен. Много добро съчетание на качества. Комфорт, вървеж, пространството е малко, но таман достатъчно. Не е най-практичната кола, но багажника е достатъчно голям. Абе... няма за какво да се хванеш. На мен лично разхода ми идва в повече, а и не ме кефи това, че е автоматик
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни