Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпроси и разсъждения - CLK ?


  • Please log in to reply
46 мнения по тази тема

#31 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 декември 2012 - 10:14

Колата е хубава, заслужава си, просто на мен нямаше да ми върши работа, колкото и да ми се искаше да я взема :)
Забележките и бяха следните: парктроника не работеше (бушона беше изгорял), ел. задвижването на шоф. седалка не работеше, според собственика било от копчето, но по-скоро е модула за управление, единия ксенон не се включи веднага, но си работи и имаше някакви странни кабели, които излизаха от акумулатора....това е, поне на пръв оглед, за тези пари колата е перфектна според мен. Ако се решиш да я купиш, ела на някоя среща с нея, едно кръгче да почерпиш ;)
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#32 batvas

batvas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB
    W208 CLK430

    Alfa
    GTV - 3.0 V6 24v (for FUN)
    155 - 2,5 V6 - 12v (for FUN)
    164 - 2.0 TS - 8v

Публикувано 30 декември 2012 - 20:49

И аз не мога да си обясня защо колата не е продадена все още... :)


И аз това се чудя защото гледам обяви за ЦЛК от 5 месеца и тази я гледам отдавна я има (то не че се продава лесно 6 цилиндрово купе де :)

Нищо не казвате за 230 компресора, аз писах на собственика да ми прати снимки от вътре защото ми се струва , че е без кожен салон. Каза, че ще качи снимки и че отвътре била като нова ...ама. Иначе този в Дупница ми се струва няма как да е под 200 хил. според мен.(бяхте споменали и за пране на тавана - значи все пак е пудрен) Вижте този скъпия дето е на 163 хилди седалката е като нова (не че не може да се направи де) Притесняват ме и тези кабели дето са около акумулатора, ел. седалката модула за дупнишкия - аз плащам на майстори и не ги ремонтирам сам и това неминуемо ще оскъпи автомобила. Като са го оглеждали колегите дали са правили диагностика със Стар диагнозис. Шофирахте ли колата - как се държиат скоростите и двигателя. Предпочитам да оглеждам софийски защото ще платя ако трябва да идва човек да прави диагностика със Стар на място за тези екземплари дето ми харесат на вид (ако се наложи и няколко пъти) Всъщност бих платил допълнително за времето и на колега от форума за това да дойде с мен на оглед. Винаги си заслужава, човек да плати за знание, информация, опит и второ мнение. (според мен това може да спести много главоболия и пари)
  • 0

#33 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2012 - 21:13

Не разбира се, нямахме диагностика. Доста трудно е да намериш някой със СТАР, който да обикаля с теб на повикване.
И въпреки че не е кой знае колко сложна, си изисква време да се понаучиш как се ползва, колкото и натурален талант да си.

А диага е скъп, не е нещо за 100лв. с което да се разкарваш просто ей така. Хората със СТАР си ги купуват за работа, а не за хоби ;)
Т.е. аз не познавам ткаъв човек със СТАР за хоби.

Скоростите и двигателя си бяха ОК за годините. Сменяше хубаво, може и по-добре, но като цяло бяха абсолютно нормални.
Не беше пудрена колата, просто я бяха измили.

Седалката доста трудно се прави като нова, не се филмирай. Особено на Мерц, кожата е много особена и веднага си личи.
На дупнишката мадона, седалката беше напълно ОК, както и целия салон. Имаше скъсано на шева на задната седалка, но това е нормално. Кожата беше здрава по дупчиците, зашива се при всеки нормален тапицер. Правил съм го.

И спокойно може да е под 200х.км. Все пак това не е Е-класа дизел.
Но ще видиш голям панаир с модула на ел. седалката... това е единственото плашещо за мен в тази кола.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#34 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2012 - 21:36

На моята като я взех ,не работеше целия модул на дясната седалка.Излезе че е са четките на ел двигателя за движение напред и назад.За 50 лв ги оправих и сега всичко е ок.Така че ножа може и да е дървен с тоя модул!
  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#35 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 декември 2012 - 21:39

А дано, че при мен беше сериозен проблем, но нямаше как да нищим повече къде е при тази конкретно.
Добрата новина е, че тези моторчета могат да се намерят и при други коли, дори и да е съвсем непоправимо.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#36 batvas

batvas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB
    W208 CLK430

    Alfa
    GTV - 3.0 V6 24v (for FUN)
    155 - 2,5 V6 - 12v (for FUN)
    164 - 2.0 TS - 8v

Публикувано 04 януари 2013 - 09:52

А дано, че при мен беше сериозен проблем, но нямаше как да нищим повече къде е при тази конкретно.
Добрата новина е, че тези моторчета могат да се намерят и при други коли, дори и да е съвсем непоправимо.


Понеже си гледал колата, забележките които сте открили за каква сума максимално според теб (при по лошите варианти) могат да се отстранят. От прочетеното в форума знам , че си перфекционист и щом казаваш , че си заслужава - значи си струва да и обърна внимание.

Какво мислите за тази обява? Има един странен факт, който открих вчера.
http://www.mobile.bg/11351262942497020

Aбсолютно същата кола открих в mobile.de на цена 4190 евро. Странното е че снимките са различни и от снимката на таблото в мобиле.де колата е със сто метра повече километраж.(да 100 метра повече) Следователно снимките в Германия са след тези в БГ и там са посочени адреси и телефони на немска автокъща (сега не мога да вляза в мобиле.де от работа но лесно ще я намерите.)
  • 0

#37 cyberpig1

cyberpig1

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2027 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    PK3333PK
    BT1111KK
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2013 - 12:22

направо съм потресен.
колата е наистина същата :) но ще да има нещо интересно с нея след като е нов внос от Италия в БГ и после се предлага в Германия ...

http://suchen.mobile...Features=EXPORT
  • 0

#38 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2013 - 13:09

Колко пари да я оправиш? Ако приемем перфектно механично състояние (или поне нормално такова...)
300ина лева за да ти оправят тавана като хората във Вилнер.
Седалките 50-100лв. да зашият скъсаните шевове.
0-няколко стотин лева да се оправи управлението на седалката. Там проблемът е кой ще се хване да го поправя и дали ще има познанията.

+ евентуално един нов ксенон кит, но китайски... Ако имаш умиращ баласт. Ако е крушка е по-евтино.

Абе не е лоша машината.
Трябва да обслужиш автомата и всякакви дребни консумативи, които излизат при такава кола. Ако те кефи, не виждам причина да не я поглднеш.
Колата е края на 99та, като я проверихме, просто да го имаш като информация. Не е никакъв проблем това.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#39 Bavarcho

Bavarcho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 януари 2013 - 13:45

направо съм потресен.
колата е наистина същата :) но ще да има нещо интересно с нея след като е нов внос от Италия в БГ и после се предлага в Германия ...

http://suchen.mobile...Features=EXPORT


Нищо чудно няма, пробват и пазара в Германия. Впрочем колата е в една автокъща срещу Mr.Bricolage в люлин и автокъщата има и други коли които имат обява в мобиле.де
В Германия има много търговци с автокъщи които пазаруват коли от Италия и ги вкарват в Германия. (доста араби, сърби и българи, както и доста други) В Италия колите са доста по-евтини, е с по-лошо състояние са, но са по-евтини. Както и на повечко километри, но това не е проблем защото италианците връщат километражи на килограм, а в Германия всички знаем че това е забранено със закон. В Германия има и пазар за такива коли, за това и има доста българи живеещи там които я правят тази процедура.
Та колата няма нищо интересно, ако колегата има интерес отива и я гледа както всяка друга към която прояви интерес.

п.с. Само се чудя как така в избора си се колебаете между атмосферен мотор и такъв с компресор (като оставим цилиндрите) двата мотора имат разично държание и т.н.
  • 0

#40 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 януари 2013 - 15:37

Цената на тази 230-ка е почти същата като на 320-та, както ти казах на мен ми свали до 7400 по телефона, 320-та е с доста повече екстри обаче.

300ина лева за да ти оправят тавана като хората във Вилнер.
Седалките 50-100лв. да зашият скъсаните шевове.
0-няколко стотин лева да се оправи управлението на седалката. Там проблемът е кой ще се хване да го поправя и дали ще има познанията.

+ евентуално един нов ксенон кит, но китайски... Ако имаш умиращ баласт. Ако е крушка е по-евтино.

Абе не е лоша машината.
Трябва да обслужиш автомата и всякакви дребни консумативи, които излизат при такава кола. Ако те кефи, не виждам причина да не я поглднеш.
Колата е края на 99та, като я проверихме, просто да го имаш като информация. Не е никакъв проблем това.


300-те лева във Вилнер може и да си ги спестиш, просто Лилов е перфекционист, както и ти си забелязал;
За седалките - да има скъсан шев на задната седалка, предполагам, че това е цената;
За седалката вече говорихме, на мен ми беше идеална, нямах нужда да си я намествам ;)
Ксенона...не знам, веднъж прессветна, имаше и един изгорял габарит, не е болка за умиране;
Обслужването така и така, каквато и кола да вземеш ще трябва да си го калкулираш....за мен, за последен път :), за тази цена колата си заслужава, но, винаги има едно но, все пак е стара кола и никога не се знае с какво може да те изненада...ако навиеш някой да дойде с диагностика, ще е най-добре, има такива сервизи, дето я предлагат тая услуга, но знам за района на София, до Дупница дали ще се навие някой, нямам идея.

Този пост е редактиран от eMs1: 04 януари 2013 - 15:39

  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#41 batvas

batvas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB
    W208 CLK430

    Alfa
    GTV - 3.0 V6 24v (for FUN)
    155 - 2,5 V6 - 12v (for FUN)
    164 - 2.0 TS - 8v

Публикувано 04 януари 2013 - 15:37

Нищо чудно няма, пробват и пазара в Германия. Впрочем колата е в една автокъща срещу Mr.Bricolage в люлин и автокъщата има и други коли които имат обява в мобиле.де
В Германия има много търговци с автокъщи които пазаруват коли от Италия и ги вкарват в Германия. (доста араби, сърби и българи, както и доста други) В Италия колите са доста по-евтини, е с по-лошо състояние са, но са по-евтини. Както и на повечко километри, но това не е проблем защото италианците връщат километражи на килограм, а в Германия всички знаем че това е забранено със закон. В Германия има и пазар за такива коли, за това и има доста българи живеещи там които я правят тази процедура.
Та колата няма нищо интересно, ако колегата има интерес отива и я гледа както всяка друга към която прояви интерес.

п.с. Само се чудя как така в избора си се колебаете между атмосферен мотор и такъв с компресор (като оставим цилиндрите) двата мотора имат разично държание и т.н.


Aми аз не съм ги карал. Последните години карам предимно Алфи (освен тези от подписа още няколко :) ) Преди няколко поста писах , че първия ми избор е 230 компресор с автоматик - ще слагам газ, а и доста карам градско в София. Но от друга страна като ще слагам газ защо да не обърна внимание на по големите мотори (разликата няма да е фрапантна в разхода) По принцип съм убеден че по-големия атмосферен мотор се разгъща по мазно и плавно. Аз дори ако изпадне 430-ка фейс бих скочил и там. Даже като се замислям 430 е по-добре от 320 . Ако трябва да ги подредя по предпочитание 1во-430, 2ро-230,3-то 320. Или ще е яка 430 или ще е 4 цилиндрова (имам два шестака вече ), но все пак не изключвам 320 - най важното е да е максимално запазена колата и да си струва исканата цена, както и да ме грабне от пръв поглед. Днес гледах и обяви на W209 (не е проблем и повече пари да извадя, но някак по ме кефи W208)
  • 0

#42 batvas

batvas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB
    W208 CLK430

    Alfa
    GTV - 3.0 V6 24v (for FUN)
    155 - 2,5 V6 - 12v (for FUN)
    164 - 2.0 TS - 8v

Публикувано 04 януари 2013 - 15:51

Колко пари да я оправиш? Ако приемем перфектно механично състояние (или поне нормално такова...)
300ина лева за да ти оправят тавана като хората във Вилнер.
Седалките 50-100лв. да зашият скъсаните шевове.
0-няколко стотин лева да се оправи управлението на седалката. Там проблемът е кой ще се хване да го поправя и дали ще има познанията.

+ евентуално един нов ксенон кит, но китайски... Ако имаш умиращ баласт. Ако е крушка е по-евтино.

Абе не е лоша машината.
Трябва да обслужиш автомата и всякакви дребни консумативи, които излизат при такава кола. Ако те кефи, не виждам причина да не я поглднеш.
Колата е края на 99та, като я проверихме, просто да го имаш като информация. Не е никакъв проблем това.


Благодаря ти за отговора! Аз питам за цени защото все пак смятам да погледна и най скъпата CLK 320 обявена за продажба с претенции да е перфектна, от един собственик, обслужена , със софийска регистрация, ако има и фактури за обслужване, каско и гражданска може да се окаже изгодна с малко договаряне на цената надолу. Ще я видя, като тръгна на огледи след 15-20 дни, до тогава ще съм повечко зает, а след 28 януари ще имам много свободно време пък и предполагам пазара тези месеци е по-умрял и ще може да се договарям за по изгодна цена.
  • 0

#43 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 21 януари 2013 - 23:48

Днес гледах и обяви на W209 (не е проблем и повече пари да извадя, но някак по ме кефи W208)

Не знам човек, но за мен "очиларската" маска най не ме кефи, след нея сигурно най-антипатична ми е 203/209, но определено тя вече е красива (наистина по-малко мъжкарска). 209-ката е по-нова платформа, екстериор/интериор и най-важното-свалят се задните прозорци :D
CLK от 194 коня нагоре мисля, че успешно може да замени колите ти "for fun"
  • 0

#44 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 януари 2013 - 10:47

Oткакто е излязал модела е Hate or Love,средно положение няма.Щом като човек я види и веднага разпознава сред останалите ,значи дизайнерите са си свършили работата.Мен пък ме кефи ,освен това да не забравяме че в годината в която излиза обира всички награди за автомобилен дизайн.
  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#45 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 22 януари 2013 - 18:02

Абе на CLK-то и аз го харесвам, но на 210-ка ми е бая противна предницата, не знам що. Обаче за мен свалянето на задните джамове си е най-голямата гъзариика и дано скоро се обзаведа с моята мечта-300ce, която ще ми е почти набор, но мисля да си я карам още 20г и ако след това я шитна за 50-60 бона ще съм доволен :D
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни