Въпроси и разсъждения - CLK ?
Започната от batvas, 04 апр 2012 - 13:54:14
46 мнения по тази тема
#31
Публикувано 29 декември 2012 - 10:14
Колата е хубава, заслужава си, просто на мен нямаше да ми върши работа, колкото и да ми се искаше да я взема
Забележките и бяха следните: парктроника не работеше (бушона беше изгорял), ел. задвижването на шоф. седалка не работеше, според собственика било от копчето, но по-скоро е модула за управление, единия ксенон не се включи веднага, но си работи и имаше някакви странни кабели, които излизаха от акумулатора....това е, поне на пръв оглед, за тези пари колата е перфектна според мен. Ако се решиш да я купиш, ела на някоя среща с нея, едно кръгче да почерпиш
Забележките и бяха следните: парктроника не работеше (бушона беше изгорял), ел. задвижването на шоф. седалка не работеше, според собственика било от копчето, но по-скоро е модула за управление, единия ксенон не се включи веднага, но си работи и имаше някакви странни кабели, които излизаха от акумулатора....това е, поне на пръв оглед, за тези пари колата е перфектна според мен. Ако се решиш да я купиш, ела на някоя среща с нея, едно кръгче да почерпиш
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#32
Публикувано 30 декември 2012 - 20:49
И аз не мога да си обясня защо колата не е продадена все още...
И аз това се чудя защото гледам обяви за ЦЛК от 5 месеца и тази я гледам отдавна я има (то не че се продава лесно 6 цилиндрово купе де
Нищо не казвате за 230 компресора, аз писах на собственика да ми прати снимки от вътре защото ми се струва , че е без кожен салон. Каза, че ще качи снимки и че отвътре била като нова ...ама. Иначе този в Дупница ми се струва няма как да е под 200 хил. според мен.(бяхте споменали и за пране на тавана - значи все пак е пудрен) Вижте този скъпия дето е на 163 хилди седалката е като нова (не че не може да се направи де) Притесняват ме и тези кабели дето са около акумулатора, ел. седалката модула за дупнишкия - аз плащам на майстори и не ги ремонтирам сам и това неминуемо ще оскъпи автомобила. Като са го оглеждали колегите дали са правили диагностика със Стар диагнозис. Шофирахте ли колата - как се държиат скоростите и двигателя. Предпочитам да оглеждам софийски защото ще платя ако трябва да идва човек да прави диагностика със Стар на място за тези екземплари дето ми харесат на вид (ако се наложи и няколко пъти) Всъщност бих платил допълнително за времето и на колега от форума за това да дойде с мен на оглед. Винаги си заслужава, човек да плати за знание, информация, опит и второ мнение. (според мен това може да спести много главоболия и пари)
#33
Публикувано 30 декември 2012 - 21:13
Не разбира се, нямахме диагностика. Доста трудно е да намериш някой със СТАР, който да обикаля с теб на повикване.
И въпреки че не е кой знае колко сложна, си изисква време да се понаучиш как се ползва, колкото и натурален талант да си.
А диага е скъп, не е нещо за 100лв. с което да се разкарваш просто ей така. Хората със СТАР си ги купуват за работа, а не за хоби
Т.е. аз не познавам ткаъв човек със СТАР за хоби.
Скоростите и двигателя си бяха ОК за годините. Сменяше хубаво, може и по-добре, но като цяло бяха абсолютно нормални.
Не беше пудрена колата, просто я бяха измили.
Седалката доста трудно се прави като нова, не се филмирай. Особено на Мерц, кожата е много особена и веднага си личи.
На дупнишката мадона, седалката беше напълно ОК, както и целия салон. Имаше скъсано на шева на задната седалка, но това е нормално. Кожата беше здрава по дупчиците, зашива се при всеки нормален тапицер. Правил съм го.
И спокойно може да е под 200х.км. Все пак това не е Е-класа дизел.
Но ще видиш голям панаир с модула на ел. седалката... това е единственото плашещо за мен в тази кола.
И въпреки че не е кой знае колко сложна, си изисква време да се понаучиш как се ползва, колкото и натурален талант да си.
А диага е скъп, не е нещо за 100лв. с което да се разкарваш просто ей така. Хората със СТАР си ги купуват за работа, а не за хоби
Т.е. аз не познавам ткаъв човек със СТАР за хоби.
Скоростите и двигателя си бяха ОК за годините. Сменяше хубаво, може и по-добре, но като цяло бяха абсолютно нормални.
Не беше пудрена колата, просто я бяха измили.
Седалката доста трудно се прави като нова, не се филмирай. Особено на Мерц, кожата е много особена и веднага си личи.
На дупнишката мадона, седалката беше напълно ОК, както и целия салон. Имаше скъсано на шева на задната седалка, но това е нормално. Кожата беше здрава по дупчиците, зашива се при всеки нормален тапицер. Правил съм го.
И спокойно може да е под 200х.км. Все пак това не е Е-класа дизел.
Но ще видиш голям панаир с модула на ел. седалката... това е единственото плашещо за мен в тази кола.
#34
Публикувано 30 декември 2012 - 21:36
На моята като я взех ,не работеше целия модул на дясната седалка.Излезе че е са четките на ел двигателя за движение напред и назад.За 50 лв ги оправих и сега всичко е ок.Така че ножа може и да е дървен с тоя модул!
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#35
Публикувано 30 декември 2012 - 21:39
А дано, че при мен беше сериозен проблем, но нямаше как да нищим повече къде е при тази конкретно.
Добрата новина е, че тези моторчета могат да се намерят и при други коли, дори и да е съвсем непоправимо.
Добрата новина е, че тези моторчета могат да се намерят и при други коли, дори и да е съвсем непоправимо.
#36
Публикувано 04 януари 2013 - 09:52
А дано, че при мен беше сериозен проблем, но нямаше как да нищим повече къде е при тази конкретно.
Добрата новина е, че тези моторчета могат да се намерят и при други коли, дори и да е съвсем непоправимо.
Понеже си гледал колата, забележките които сте открили за каква сума максимално според теб (при по лошите варианти) могат да се отстранят. От прочетеното в форума знам , че си перфекционист и щом казаваш , че си заслужава - значи си струва да и обърна внимание.
Какво мислите за тази обява? Има един странен факт, който открих вчера.
http://www.mobile.bg/11351262942497020
Aбсолютно същата кола открих в mobile.de на цена 4190 евро. Странното е че снимките са различни и от снимката на таблото в мобиле.де колата е със сто метра повече километраж.(да 100 метра повече) Следователно снимките в Германия са след тези в БГ и там са посочени адреси и телефони на немска автокъща (сега не мога да вляза в мобиле.де от работа но лесно ще я намерите.)
#37
Публикувано 04 януари 2013 - 12:22
направо съм потресен.
колата е наистина същата но ще да има нещо интересно с нея след като е нов внос от Италия в БГ и после се предлага в Германия ...
http://suchen.mobile...Features=EXPORT
колата е наистина същата но ще да има нещо интересно с нея след като е нов внос от Италия в БГ и после се предлага в Германия ...
http://suchen.mobile...Features=EXPORT
#38
Публикувано 04 януари 2013 - 13:09
Колко пари да я оправиш? Ако приемем перфектно механично състояние (или поне нормално такова...)
300ина лева за да ти оправят тавана като хората във Вилнер.
Седалките 50-100лв. да зашият скъсаните шевове.
0-няколко стотин лева да се оправи управлението на седалката. Там проблемът е кой ще се хване да го поправя и дали ще има познанията.
+ евентуално един нов ксенон кит, но китайски... Ако имаш умиращ баласт. Ако е крушка е по-евтино.
Абе не е лоша машината.
Трябва да обслужиш автомата и всякакви дребни консумативи, които излизат при такава кола. Ако те кефи, не виждам причина да не я поглднеш.
Колата е края на 99та, като я проверихме, просто да го имаш като информация. Не е никакъв проблем това.
300ина лева за да ти оправят тавана като хората във Вилнер.
Седалките 50-100лв. да зашият скъсаните шевове.
0-няколко стотин лева да се оправи управлението на седалката. Там проблемът е кой ще се хване да го поправя и дали ще има познанията.
+ евентуално един нов ксенон кит, но китайски... Ако имаш умиращ баласт. Ако е крушка е по-евтино.
Абе не е лоша машината.
Трябва да обслужиш автомата и всякакви дребни консумативи, които излизат при такава кола. Ако те кефи, не виждам причина да не я поглднеш.
Колата е края на 99та, като я проверихме, просто да го имаш като информация. Не е никакъв проблем това.
#39
Публикувано 04 януари 2013 - 13:45
направо съм потресен.
колата е наистина същата но ще да има нещо интересно с нея след като е нов внос от Италия в БГ и после се предлага в Германия ...
http://suchen.mobile...Features=EXPORT
Нищо чудно няма, пробват и пазара в Германия. Впрочем колата е в една автокъща срещу Mr.Bricolage в люлин и автокъщата има и други коли които имат обява в мобиле.де
В Германия има много търговци с автокъщи които пазаруват коли от Италия и ги вкарват в Германия. (доста араби, сърби и българи, както и доста други) В Италия колите са доста по-евтини, е с по-лошо състояние са, но са по-евтини. Както и на повечко километри, но това не е проблем защото италианците връщат километражи на килограм, а в Германия всички знаем че това е забранено със закон. В Германия има и пазар за такива коли, за това и има доста българи живеещи там които я правят тази процедура.
Та колата няма нищо интересно, ако колегата има интерес отива и я гледа както всяка друга към която прояви интерес.
п.с. Само се чудя как така в избора си се колебаете между атмосферен мотор и такъв с компресор (като оставим цилиндрите) двата мотора имат разично държание и т.н.
#40
Публикувано 04 януари 2013 - 15:37
Цената на тази 230-ка е почти същата като на 320-та, както ти казах на мен ми свали до 7400 по телефона, 320-та е с доста повече екстри обаче.
300-те лева във Вилнер може и да си ги спестиш, просто Лилов е перфекционист, както и ти си забелязал;
За седалките - да има скъсан шев на задната седалка, предполагам, че това е цената;
За седалката вече говорихме, на мен ми беше идеална, нямах нужда да си я намествам
Ксенона...не знам, веднъж прессветна, имаше и един изгорял габарит, не е болка за умиране;
Обслужването така и така, каквато и кола да вземеш ще трябва да си го калкулираш....за мен, за последен път , за тази цена колата си заслужава, но, винаги има едно но, все пак е стара кола и никога не се знае с какво може да те изненада...ако навиеш някой да дойде с диагностика, ще е най-добре, има такива сервизи, дето я предлагат тая услуга, но знам за района на София, до Дупница дали ще се навие някой, нямам идея.
300ина лева за да ти оправят тавана като хората във Вилнер.
Седалките 50-100лв. да зашият скъсаните шевове.
0-няколко стотин лева да се оправи управлението на седалката. Там проблемът е кой ще се хване да го поправя и дали ще има познанията.
+ евентуално един нов ксенон кит, но китайски... Ако имаш умиращ баласт. Ако е крушка е по-евтино.
Абе не е лоша машината.
Трябва да обслужиш автомата и всякакви дребни консумативи, които излизат при такава кола. Ако те кефи, не виждам причина да не я поглднеш.
Колата е края на 99та, като я проверихме, просто да го имаш като информация. Не е никакъв проблем това.
300-те лева във Вилнер може и да си ги спестиш, просто Лилов е перфекционист, както и ти си забелязал;
За седалките - да има скъсан шев на задната седалка, предполагам, че това е цената;
За седалката вече говорихме, на мен ми беше идеална, нямах нужда да си я намествам
Ксенона...не знам, веднъж прессветна, имаше и един изгорял габарит, не е болка за умиране;
Обслужването така и така, каквато и кола да вземеш ще трябва да си го калкулираш....за мен, за последен път , за тази цена колата си заслужава, но, винаги има едно но, все пак е стара кола и никога не се знае с какво може да те изненада...ако навиеш някой да дойде с диагностика, ще е най-добре, има такива сервизи, дето я предлагат тая услуга, но знам за района на София, до Дупница дали ще се навие някой, нямам идея.
Този пост е редактиран от eMs1: 04 януари 2013 - 15:39
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#41
Публикувано 04 януари 2013 - 15:37
Нищо чудно няма, пробват и пазара в Германия. Впрочем колата е в една автокъща срещу Mr.Bricolage в люлин и автокъщата има и други коли които имат обява в мобиле.де
В Германия има много търговци с автокъщи които пазаруват коли от Италия и ги вкарват в Германия. (доста араби, сърби и българи, както и доста други) В Италия колите са доста по-евтини, е с по-лошо състояние са, но са по-евтини. Както и на повечко километри, но това не е проблем защото италианците връщат километражи на килограм, а в Германия всички знаем че това е забранено със закон. В Германия има и пазар за такива коли, за това и има доста българи живеещи там които я правят тази процедура.
Та колата няма нищо интересно, ако колегата има интерес отива и я гледа както всяка друга към която прояви интерес.
п.с. Само се чудя как така в избора си се колебаете между атмосферен мотор и такъв с компресор (като оставим цилиндрите) двата мотора имат разично държание и т.н.
Aми аз не съм ги карал. Последните години карам предимно Алфи (освен тези от подписа още няколко ) Преди няколко поста писах , че първия ми избор е 230 компресор с автоматик - ще слагам газ, а и доста карам градско в София. Но от друга страна като ще слагам газ защо да не обърна внимание на по големите мотори (разликата няма да е фрапантна в разхода) По принцип съм убеден че по-големия атмосферен мотор се разгъща по мазно и плавно. Аз дори ако изпадне 430-ка фейс бих скочил и там. Даже като се замислям 430 е по-добре от 320 . Ако трябва да ги подредя по предпочитание 1во-430, 2ро-230,3-то 320. Или ще е яка 430 или ще е 4 цилиндрова (имам два шестака вече ), но все пак не изключвам 320 - най важното е да е максимално запазена колата и да си струва исканата цена, както и да ме грабне от пръв поглед. Днес гледах и обяви на W209 (не е проблем и повече пари да извадя, но някак по ме кефи W208)
#42
Публикувано 04 януари 2013 - 15:51
Колко пари да я оправиш? Ако приемем перфектно механично състояние (или поне нормално такова...)
300ина лева за да ти оправят тавана като хората във Вилнер.
Седалките 50-100лв. да зашият скъсаните шевове.
0-няколко стотин лева да се оправи управлението на седалката. Там проблемът е кой ще се хване да го поправя и дали ще има познанията.
+ евентуално един нов ксенон кит, но китайски... Ако имаш умиращ баласт. Ако е крушка е по-евтино.
Абе не е лоша машината.
Трябва да обслужиш автомата и всякакви дребни консумативи, които излизат при такава кола. Ако те кефи, не виждам причина да не я поглднеш.
Колата е края на 99та, като я проверихме, просто да го имаш като информация. Не е никакъв проблем това.
Благодаря ти за отговора! Аз питам за цени защото все пак смятам да погледна и най скъпата CLK 320 обявена за продажба с претенции да е перфектна, от един собственик, обслужена , със софийска регистрация, ако има и фактури за обслужване, каско и гражданска може да се окаже изгодна с малко договаряне на цената надолу. Ще я видя, като тръгна на огледи след 15-20 дни, до тогава ще съм повечко зает, а след 28 януари ще имам много свободно време пък и предполагам пазара тези месеци е по-умрял и ще може да се договарям за по изгодна цена.
#43
Публикувано 21 януари 2013 - 23:48
Не знам човек, но за мен "очиларската" маска най не ме кефи, след нея сигурно най-антипатична ми е 203/209, но определено тя вече е красива (наистина по-малко мъжкарска). 209-ката е по-нова платформа, екстериор/интериор и най-важното-свалят се задните прозорциДнес гледах и обяви на W209 (не е проблем и повече пари да извадя, но някак по ме кефи W208)
CLK от 194 коня нагоре мисля, че успешно може да замени колите ти "for fun"
#44
Публикувано 22 януари 2013 - 10:47
Oткакто е излязал модела е Hate or Love,средно положение няма.Щом като човек я види и веднага разпознава сред останалите ,значи дизайнерите са си свършили работата.Мен пък ме кефи ,освен това да не забравяме че в годината в която излиза обира всички награди за автомобилен дизайн.
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#45
Публикувано 22 януари 2013 - 18:02
Абе на CLK-то и аз го харесвам, но на 210-ка ми е бая противна предницата, не знам що. Обаче за мен свалянето на задните джамове си е най-голямата гъзариика и дано скоро се обзаведа с моята мечта-300ce, която ще ми е почти набор, но мисля да си я карам още 20г и ако след това я шитна за 50-60 бона ще съм доволен
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни