Въпроси и разсъждения - CLK ?
Started by batvas, 04 Apr 2012 - 13:54:14
46 replies to this topic
#16
Posted 11 April 2012 - 09:21
Естествено, че трябва да се предвидят едно 1500 лв след покупката + още 1500 за газова уредба. (Общо 3 000 лв)
Онзи ден оглеждах едно CLK случайно паркирано на нашия паркинг, та какво ми направи впечатления - имаше ръжда и то доста. Беше избила и се виждаше отстрани между прага и горния панел зад предна шофьорска врата (не знам може да е било чуквано и да е направено некадърно) видя ми се странно мерцедес на 11-12 години да има избила ръжда и то видимо (не съм залягал).
Някой от Вас имал ли е проблем с корозия и къде евентуално да се гледа по-внимателно?!
Онзи ден оглеждах едно CLK случайно паркирано на нашия паркинг, та какво ми направи впечатления - имаше ръжда и то доста. Беше избила и се виждаше отстрани между прага и горния панел зад предна шофьорска врата (не знам може да е било чуквано и да е направено некадърно) видя ми се странно мерцедес на 11-12 години да има избила ръжда и то видимо (не съм залягал).
Някой от Вас имал ли е проблем с корозия и къде евентуално да се гледа по-внимателно?!
#17
Posted 11 April 2012 - 10:25
Koрозия може да се появи при ожулвания , които не са оправени навреме. Може да се появи и при коли от Австрия, тях няма какво да ги спаси.
Гледаш внимателно, търсиш си кола от Италия и проблем с корозията няма да имаш.
Гледаш внимателно, търсиш си кола от Италия и проблем с корозията няма да имаш.
#18
Posted 25 April 2012 - 07:53
- Относно обслужването , да речем ако нямаш позиции или някой познат дето да ти уреди консуматива ефтино (говоря за многото цилиндри двигатели със по 12 запалки и с големите картери по 9л като моя) може и да иде 1500лв но инъче не виждам как - на М112941 със Автомата със всички глезотии и смени и така на сетне на клиентски цени 101% обслужването би струвало около 1150-1200лв Всичко!
- Относно АГУ-то , поради факта че над 20-ина Л.С. та вече имам - съм питал и казвам каквото ми казаха:
6 цилиндъра с Кръгла бутилка в гумата , един изпарител на Томасето до 250к.с. ключ с показание на нивото , напълно самоубочаващ ЕКУ и т.н. = 1300лв като има опция за сваляне на цената (може да се договори нещо като клубна отстъпка и т.н.) като може да се стигне до цена 1140лв
8 цилиндъра с кръгло шише в резервната , Два изпарителя Томасето до 550к.с. със всичко по горе изброено ориентировъчна цена 1780лв = Сервиза в който монтираха на моята кола Газовата , не са поставяли на Мерц 500 и немогат да кажат точна цена и какъв разход ще даде!
като цяло отзивите от сервиза колкото и странно да звучи това особено в България са само положителни!
- Относно АГУ-то , поради факта че над 20-ина Л.С. та вече имам - съм питал и казвам каквото ми казаха:
6 цилиндъра с Кръгла бутилка в гумата , един изпарител на Томасето до 250к.с. ключ с показание на нивото , напълно самоубочаващ ЕКУ и т.н. = 1300лв като има опция за сваляне на цената (може да се договори нещо като клубна отстъпка и т.н.) като може да се стигне до цена 1140лв
8 цилиндъра с кръгло шише в резервната , Два изпарителя Томасето до 550к.с. със всичко по горе изброено ориентировъчна цена 1780лв = Сервиза в който монтираха на моята кола Газовата , не са поставяли на Мерц 500 и немогат да кажат точна цена и какъв разход ще даде!
като цяло отзивите от сервиза колкото и странно да звучи това особено в България са само положителни!
За тялото: Legacy 2,5 GX-AT '99 / CLK320 W208 '97
За душата: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM
МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ
За душата: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM
МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ
#19
Posted 25 April 2012 - 11:41
Ще ме прощаваш, ама аз досега от сервиз положителни отзиви не съм имал. А за сервиз за АГУ - изобщо нищо добро не мога да кажа, дори за онзи, дето най-много ми го хвалиха. Именно затова продължавам да си джиткам на бензин, поне докато мога да си го позволя.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#20
Posted 20 June 2012 - 21:58
...поддръжката не е скъпа, поне не по-скъпа от поддръжката на кола същия клас от друга марка...
Какво имаш предвид под кола същия клас от друга марка - Opel Astra Bertone, Peugeot 406 coupe, Toyota Celica (Макар мисля, че далеч е различен клас от CLK)? Първите 2, които споменах мисля, че са същия клас или максимално се доближават. Аз мисля, че би имало значителна разлика особено между Бертонето и ЦЛК-то.
#21
Posted 20 June 2012 - 22:10
Дефинирай за начало представата си за поддръжка. Какво включва тя според теб и какво би очаквал да съпоставяш м/у колата, която ще си купиш и алтернативите.
(М/у другото Астрата изобщо не е в класа на големите купета. Пежото може да се приеме. Селиката също не е).
(М/у другото Астрата изобщо не е в класа на големите купета. Пежото може да се приеме. Селиката също не е).
#22
Posted 20 June 2012 - 23:47
Какво имаш предвид под кола същия клас от друга марка - Opel Astra Bertone, Peugeot 406 coupe, Toyota Celica (Макар мисля, че далеч е различен клас от CLK)? Първите 2, които споменах мисля, че са същия клас или максимално се доближават. Аз мисля, че би имало значителна разлика особено между Бертонето и ЦЛК-то.
Какво имам в предвид ли... ми примерно BMW 3-er Coupe от същите години, пежото 406 купе- да, SAAB 93 coupe/ cabrio, Honda Accord coupe, Audi през този преиод не произвеждат нищо в този сегмент, имат някакво кабрио, на платформата на възстарата 80-ка, не влиза в графата поне според мен, опела- не това е кола за такси не можеш да го сравняваш с мерцедеса
To по това време не са кой знае колко много купетата, че да има голяма база за сравнение и конкуренция
Имам в предвид че както и другите изброени, така и мерцедеса събира 5-6 литра масло от 20лв литъра, филтрите са му преко сили 100лв всичките, окачването му е здраво и поносимо евтино. За здравина... CLK не може да се сравнява със старите купета на мерцедес, имал съм преди години 124-ka 200СЕ... сигурно е два пъти по-здрава от ЦЛК-то, обаче дотам, всичко останало е архаично, двигател, интериор, екстериор... 80-та година
Edited by Алфонсо, 20 June 2012 - 23:49 .
#23
Posted 20 June 2012 - 23:47
Ами аз не знам кои купета се имат предвид като коли купета от класа на CLK затова питам Алфонсо. Малко е неясно, а и говорейки за годините да кажем 1998-2001 Пежото е най-близкото. За Астрата нормалната не може да се приеме, но Бертонето е по-голямо като размер и като че ли се доближава до CLK-то. За други автомобили купета с тези години - освен Hyundai Coupe, Celica, E46 Coupe (по не-малки като размер) аз не мога да се сетя. Нека изключим BMW-то, защото то попада под ранга "реномирана немска автомобилна марка" както и Мерцедес. Но мисля, че Бертонето и Пежо 406 купе са най-близо като размер до CLK. За големината на купетата е субеткивно по-скоро, защото като реален размер разликите не са чак толкова големи, забележими или грапантни. За качество на материали, изработка и т.н не говорим. Адски много харесвам Мерцедес и го ценя. А за поддръжка - най-често налагащите се неща - да кажем относително слаби страни за смяна в общия случай (ясно е че всичко зависи от това как се кара и поддържа). Конкретен отговор не мога да дам, но пак мога учтиво да помоля Алфонсо да се включи и да уточни казаното от него.Дефинирай за начало представата си за поддръжка. Какво включва тя според теб и какво би очаквал да съпоставяш м/у колата, която ще си купиш и алтернативите.
(М/у другото Астрата изобщо не е в класа на големите купета. Пежото може да се приеме. Селиката също не е).
Мерси предварително.
Лека вечер
PS: прочетох мнението на Алфонсо, на който благодаря но вече като че ли няма как да изртия пост-а.
Edited by ovanessy, 20 June 2012 - 23:49 .
#24
Posted 28 December 2012 - 15:34
Дойде време да се насоча към завършване на започнатата тема. В смисъл вече съм подготвен с кеша за да взема ЦЛК. Има коли за каране и не ми е спешно, та затова смятам да започна да избирам внимателно и да намеря ЦЛК-то което ще ми хареса много и ще ме грабне. Започвам да пускам оферти за да си кажете мнението. Като набележа няколко ще ходя на огледи. Ако вие попаднете на читава обява моля да ми я покажете и коментирате.
ИЗИСКВАНИЯ:
Година - след май 2000 година (фейслифт)
Скоростна кутия - задължително АВТОМАТИК
Двигатели - 230 компресор - първи избор, а може и 320 , а ако се мерне читаво 430 защо не и осмак (ще слагам газ )
Бюджет - достатъчен за читава W208 ( има и за 209, но след много чудене и гледане считам , че 208 е някак по агресивна, по мъжкарска и повече ми допада)
Ето една от обявите която ми се мерна и изглежда читава:
http://www.mobile.bg/11355167360058859
ИЗИСКВАНИЯ:
Година - след май 2000 година (фейслифт)
Скоростна кутия - задължително АВТОМАТИК
Двигатели - 230 компресор - първи избор, а може и 320 , а ако се мерне читаво 430 защо не и осмак (ще слагам газ )
Бюджет - достатъчен за читава W208 ( има и за 209, но след много чудене и гледане считам , че 208 е някак по агресивна, по мъжкарска и повече ми допада)
Ето една от обявите която ми се мерна и изглежда читава:
http://www.mobile.bg/11355167360058859
#25
Posted 28 December 2012 - 15:47
- Това изглежда читаво, но все пак ако дам 7 евра за W208 кола ще я взема от дилър дето дава 12 месеца гаранция в Германия.
- http://www.mobile.bg/11351106721705371
#26
Posted 28 December 2012 - 16:43
Знам че колата му е струвала 5 евра в Германия и с застраховките и докарването му е излязла тази сума от 12, но и аз съм купувал кола за 2 хиляди , набивал съм 5 хиляди за 2 месеца и после повече от 2500 е нямало как да и взема (Пазар ) Ако се свали цената с поне 2 хилки съм склонен серьозно да я гледам
- Това изглежда читаво, но все пак ако дам 7 евра за W208 кола ще я взема от дилър дето дава 12 месеца гаранция в Германия.
- http://www.mobile.bg/11351106721705371
Ето още една 320 -ка http://www.car24.bg/11351257513930075 с 5400 е по ефтина от предната (вярно с по малко екстри, но разликата в цената е серьозна)
П.П. Не знам дали не е удачно въпросите ми за избора да са в тази тема (старата ми ) ил е по-удачно да са в нова тема. Ако модераторите преценят моля да преместят последните ми мнения в нова тема "Избор на ЦКЛ "
И още нещо , зимата все още ли правите сбирки - искам да дойда на вашите срещи и да ме повози някой с автоматична скоростна от новите, че на CLK само с ръчни съм пробвал и то беше от тези преди фейслифта 2,0 чисто 136 к.с
#27
Posted 28 December 2012 - 21:53
Мисля, че липсата на климатроника ще я усетиш... И лятото и зимата бая си играя с температурите, което си е огромно удобство. Въпреки че си нямам на идея как работи климатика... Освен това, както хубаво се запотява, най-вече отзад, парктроника също е почти задължителна екстра. За тея пари по-добре да се насочиш към първата генерация, тамън ще са по-наточени. И все пак 5000 са си 5000
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#28
Posted 28 December 2012 - 22:25
Колега, аз лично щях да купувам тази ---> http://nfs.mobile.bg...ls&slink=1lm8mg
Ходих, гледах я, возихме се, но в последствие реших, че няма да ме оправи двуврата кола и взех едно комби, иначе колата е пълна с екстри, има си забележки, но цената и е добра, даже се бяхме разбрали да ми свали към 400 лв.
Колегата kdl беше с мен, може и той да си даде мнението, но колата беше хубава и си заслужава за парите.
Виж тук http://forums.mbclub...lk/page__st__60
Даже има и по ВИН какво излиза за колата.
Ходих, гледах я, возихме се, но в последствие реших, че няма да ме оправи двуврата кола и взех едно комби, иначе колата е пълна с екстри, има си забележки, но цената и е добра, даже се бяхме разбрали да ми свали към 400 лв.
Колегата kdl беше с мен, може и той да си даде мнението, но колата беше хубава и си заслужава за парите.
Виж тук http://forums.mbclub...lk/page__st__60
Даже има и по ВИН какво излиза за колата.
Edited by eMs1, 28 December 2012 - 22:29 .
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#29
Posted 28 December 2012 - 22:55
+1 320-ката от Дупница.... много ме кефи това ЦЛК, поне на снимки го докарва перфектно!!!!
#30
Posted 29 December 2012 - 00:32
И аз не мога да си обясня защо колата не е продадена все още...
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users