Пътуване до Дряново?
Започната от ХаPu, 02 апр 2012 - 21:20:07
44 мнения по тази тема
#31
Публикувано 05 април 2012 - 21:50
Трифонов единия отпада... по посленни данни.
Радо да.. утре. Ама към 14 трябва да мина да взема едни неща , та най-вероятно ще съм с вечерната група и аз...
Радо да.. утре. Ама към 14 трябва да мина да взема едни неща , та най-вероятно ще съм с вечерната група и аз...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#32
Публикувано 05 април 2012 - 23:07
еее верно ли отпадна единия Трифон ??? сега кой ше буха черен пипер в тортата на другия Tрифон... ЯЯ хулигана да упълномощи някой на ЛС
Тъй, аз ще тръгвам, предполагам между 15 и 16 часа. Ако някой има по това време, да ми звъни. Говоря за петък.
Подготовката ми е стабилна, заредил съм пушката, взел съм наденицата, и едно дайре
Тъй, аз ще тръгвам, предполагам между 15 и 16 часа. Ако някой има по това време, да ми звъни. Говоря за петък.
Подготовката ми е стабилна, заредил съм пушката, взел съм наденицата, и едно дайре
#33
Публикувано 06 април 2012 - 00:04
Боянски.. ти ако тръгваш в 16.. по-добре изчакай 17 , да сме всички в колона...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#34
Публикувано 06 април 2012 - 06:59
Е, то ако ще чака 17, ще изчака и 18 . Ние ще тръгваме с групата в 18,30 от Шел. Кой ще е с тази група? Дайте телефони, ако нещо стане да се чуем. Моя го има в профила ми, който го иска.
#35
Публикувано 06 април 2012 - 09:43
Ама случихме на време..
#36
Публикувано 06 април 2012 - 11:00
Приятно изкарване и чакаме снимки
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#37
Публикувано 06 април 2012 - 13:17
Ама случихме на време..
То защото няма да идвам
Дано да се оправи и да си изкарате готЯнУ
#38
Публикувано 06 април 2012 - 16:14
Моми' и момци',
да внимавате на 27-ми км. посока София - Варна.
Днес ми звъннаха от рент-а-кар компанията, която ползваме за служебни пътувания.
Получили фотка, че са ме заснели с умопомрачителните 116км/ч при наказуема скорост 113км/ч и ограничение 90, наложено с табела Т14 "При сняг и зимни условия", точно там.
На снимката се вижда чисто и сухо платно за движение, и малко снежец отстрани н пътя в бекграунда - все пак е било 7-ми март.
Сега чакам честитутка от същото място и за 8-ми март. Както и още няколко други такива безумни.
Не бързайте, че са разместили камерите и явно има и нови.
да внимавате на 27-ми км. посока София - Варна.
Днес ми звъннаха от рент-а-кар компанията, която ползваме за служебни пътувания.
Получили фотка, че са ме заснели с умопомрачителните 116км/ч при наказуема скорост 113км/ч и ограничение 90, наложено с табела Т14 "При сняг и зимни условия", точно там.
На снимката се вижда чисто и сухо платно за движение, и малко снежец отстрани н пътя в бекграунда - все пак е било 7-ми март.
Сега чакам честитутка от същото място и за 8-ми март. Както и още няколко други такива безумни.
Не бързайте, че са разместили камерите и явно има и нови.
#39
Публикувано 06 април 2012 - 16:22
При мен стана пълен филм.
Вчера сложих 16-ките и се оказа, че едната е крива. Днес отидох до Казичане при Ванката и се оказа, че е много усукана и най-рано ще стане във Вторник и до сега си слагах зимните гуми. Задни зимни и предни летни. Ужасно зле изглежда така.
Кой остана за Събота и в колко часа ще тръгва?
На пистата в колко часа ще ходим?
Вчера сложих 16-ките и се оказа, че едната е крива. Днес отидох до Казичане при Ванката и се оказа, че е много усукана и най-рано ще стане във Вторник и до сега си слагах зимните гуми. Задни зимни и предни летни. Ужасно зле изглежда така.
Кой остана за Събота и в колко часа ще тръгва?
На пистата в колко часа ще ходим?
#40
Публикувано 06 април 2012 - 18:33
Привет от Дряново -
Хапнахме, настанихме се, чакаме втората група. Вали, не постоянно, но вали. Иначе в стаите е топло, има фрий уайфай, при това с доста добра скорост. Няма подземен паркинг, колите си спряхме пред хотела.
Хапнахме, настанихме се, чакаме втората група. Вали, не постоянно, но вали. Иначе в стаите е топло, има фрий уайфай, при това с доста добра скорост. Няма подземен паркинг, колите си спряхме пред хотела.
#41
Публикувано 06 април 2012 - 18:39
Чакаме снимки Весело изкарване!!!!
#42
Публикувано 06 април 2012 - 19:14
Много хубаво изкарване ви пожелавамПривет от Дряново -
Хапнахме, настанихме се, чакаме втората група. Вали, не постоянно, но вали. Иначе в стаите е топло, има фрий уайфай, при това с доста добра скорост. Няма подземен паркинг, колите си спряхме пред хотела.
Надишайте се на хубав планински въздух и хапнете малко истинска храна
#43
Публикувано 06 април 2012 - 19:30
Приятно прекарване на всички, да се върнете само с положителни емоции и много приятни спомени
#44
Публикувано 06 април 2012 - 21:47
Утре се разбрахме с Rado32 да се видим в 10:30 на Шел-а на Ботевградско шосе и от там да тръгваме.
Дряново, чакай ни!
Дряново, чакай ни!
#45
Публикувано 07 април 2012 - 07:41
И аз към 12.30 - 13.00 ще бъда в Дряново.
Слагайте мезето виното идва!
Слагайте мезето виното идва!
W210 E300 D 1996
W124 and E300
W124 and E300
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни