Публикувано 20 март 2012 - 17:20
Не разбрах за кви филми става въпрос, подложките са гумени и нямат нищо високотехнологично в тях, гума като гума.. Подложките служат за да уплътнят пружината хубаво във шапката, да няма триене метал в метал, и може би частично да разпределят натоварването между различните площи на най горната витка на пружината и доста по голямата по площ шапка..
Има височини, при 190 1 пъпка е 8мм, 2 пъпки 13мм, 3 пъпки са 18мм, 4 пъпки са 23мм, не са създадени като ти се уморят пружините да компенсираш с тях щото нямаш пари за нови пружини.. Щом от завода колите излизат с различни подложки, както са си с нови пружини, значи имат по различно приложение.. Без да имам предвид каквито и да било източници на информация бих казал че подложките са за финно компенсиране на височината на автомобила при различно натоварване, примерно различни двигатели, различни скорости, различни екстри и така нататък и така нататък..
Follow your own star...