W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.
Започната от Наско, 20 мар 2012 - 16:02:31
coilvers w124 w201 подмяна
133 мнения по тази тема
#106
Публикувано 16 октомври 2012 - 13:53
Преди доста години пробвахме да рециклираме амортисьори.
Излезе 50-60лв. за 2 предни, след това не ставаха за нищо. Да, бяха здрави, но не се държаха правилно. 2-3 месеца по-късно каране изпуснаха.
Загуба на време и пари, може и да работи на Жигули и Москали, но там файда нема така или иначе!
Излезе 50-60лв. за 2 предни, след това не ставаха за нищо. Да, бяха здрави, но не се държаха правилно. 2-3 месеца по-късно каране изпуснаха.
Загуба на време и пари, може и да работи на Жигули и Москали, но там файда нема така или иначе!
#107
Публикувано 16 октомври 2012 - 14:01
Незнам, аз не бих си рециклирал амортесьор.
Нов но само да не е монро : ))
Нов но само да не е монро : ))
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#108
Публикувано 16 октомври 2012 - 21:38
Още не съм прочел всичко на което попаднах от дадените тук линкове и дадените в тях линкове, но до сега което разбрах е че койлоувърите на yellow не са никакви койлоувъри а най обикновено окачване със камбър плейтове и регулиране на пружините ->http://picasaweb.goo...eat=directlink# Явно само Ground Control единствени в света произвеждат наистина койлоувъри за мерцедеси..
Някъде попаднах и на ето това -> http://www.racelandu...-coilovers.html Изглежда.. Доста евтина опция Някой ако има повече инфо за тези да казва
Между другото освен за 190 и 124 мисля че същите неща важат и за SL R129, до колкото ми е известно носачите и шенкелите и на трите коли са абсолютно еднакви.. Тоест дискове, апарати, тампони, шарнири, пружини и амортисьори би трябвало да са взаимозаменяеми за въпросните модели..
Някъде попаднах и на ето това -> http://www.racelandu...-coilovers.html Изглежда.. Доста евтина опция Някой ако има повече инфо за тези да казва
Между другото освен за 190 и 124 мисля че същите неща важат и за SL R129, до колкото ми е известно носачите и шенкелите и на трите коли са абсолютно еднакви.. Тоест дискове, апарати, тампони, шарнири, пружини и амортисьори би трябвало да са взаимозаменяеми за въпросните модели..
Follow your own star...
#109
Публикувано 17 октомври 2012 - 07:46
Не знам как разбра че не са никакви койлове или понеже на задните пружината не е на амортисъора?Също така имаш 33 вида настройки на това окачване, но това е друга тема...Още не съм прочел всичко на което попаднах от дадените тук линкове и дадените в тях линкове, но до сега което разбрах е че койлоувърите на yellow не са никакви койлоувъри а най обикновено окачване със камбър плейтове и регулиране на пружините ->http://picasaweb.goo...eat=directlink# Явно само Ground Control единствени в света произвеждат наистина койлоувъри за мерцедеси..
Някъде попаднах и на ето това -> http://www.racelandu...-coilovers.html Изглежда.. Доста евтина опция Някой ако има повече инфо за тези да казва
Колкото до raceland бих казал че са евентуално едно стапало над JOM, TA-Technix, FK и др. подобни, съответно са и малко по-скъпи.
#110 Гост_евоГост_
Публикувано 17 октомври 2012 - 07:53
Аз не разбрах защо никой не иска да каже стават ли койловъри от Е36 на МБ 190 , сърдит съм и няма да си играя повече с вас
Този пост е редактиран от ево: 17 октомври 2012 - 07:56
#111
Публикувано 17 октомври 2012 - 10:06
Не знам как разбра че не са никакви койлове или понеже на задните пружината не е на амортисъора?Също така имаш 33 вида настройки на това окачване, но това е друга тема...
Колкото до raceland бих казал че са евентуално едно стапало над JOM, TA-Technix, FK и др. подобни, съответно са и малко по-скъпи.
Първото и най-очевидно - дал съм линк със снимки на това окачване - даже човека си е направил труда да снима лепенките и окачването монтирано.. Второ - в една от темите един потребител беше писал, че тъкмо е отказал поръчката си, защото на снимката в ибей са койлоувъри, която снимка се е оказала примерна, а окачването не е от този тип реално.. Айде пак да кача снимките тоя път директно че да няма такива въпроси "как пък го реши тва"
Снимката в ибей:
Каква е реалността:
Монтирано:
И да не вземете да помислите че ви показвам друго окачване:
Всичко това е от албума който постнах и по-горе -> http://picasaweb.goo...eat=directlink#
На койлоувъри ли ти приличат това? Щот на мен не.. И в тая тема никой не говори за отзад, мисля че на всички е ясно че отзад койлоувъри не влазят без да се орязва купето..
Follow your own star...
#112
Публикувано 17 октомври 2012 - 11:09
Задното окачване на БМВ е идентично. Там не е буквално coil-over. Отделно са пруж. и амортисьора.
Отпред само е coil-over. Те нали масово казват на всичко регулируемо coilover.
Интересна концепция за заден амортисьор. Стъбло в стъбло, които се движат едно спрямо друго. Хитро е. Не съм го виждал при БМВ за задните амове. Явно там клирънса нагоре надолу е малък, в рамките на 6-7 сантиметра.
Но ми е странно защо винаги слагат задната регулируема пружина с регулатора нагоре.
И при БМВ съм го виждал в горната страна, но там долната е по-трудна за регулиране, понеже влиза в едно "ухо" на носача. Докато при Мерц изглежда да е лесно достъпно от двете страни.
Има ли препоръка къде се слага регулатора... отгоре или отдолу? Аз чисто инженерно не виждам разлика.
Отпред само е coil-over. Те нали масово казват на всичко регулируемо coilover.
Интересна концепция за заден амортисьор. Стъбло в стъбло, които се движат едно спрямо друго. Хитро е. Не съм го виждал при БМВ за задните амове. Явно там клирънса нагоре надолу е малък, в рамките на 6-7 сантиметра.
Но ми е странно защо винаги слагат задната регулируема пружина с регулатора нагоре.
И при БМВ съм го виждал в горната страна, но там долната е по-трудна за регулиране, понеже влиза в едно "ухо" на носача. Докато при Мерц изглежда да е лесно достъпно от двете страни.
Има ли препоръка къде се слага регулатора... отгоре или отдолу? Аз чисто инженерно не виждам разлика.
#113
Публикувано 17 октомври 2012 - 11:25
хубаво бе пич, снимките ги видях и пак не разбирам какъв ти е проблема...
че ти на всеки един coilover можеш да му свалиш пружините и да излгеждат по въпросния начин, тук просто ги няма хелпърите...
аз на моите също изхвърлих пружините и си оставих само амортисъора, като си запазих оригиналната пружина долу на носача.
виждал съм и цял coilover + отделна пружина на носача, което е безсмислено за мен.
че ти на всеки един coilover можеш да му свалиш пружините и да излгеждат по въпросния начин, тук просто ги няма хелпърите...
аз на моите също изхвърлих пружините и си оставих само амортисъора, като си запазих оригиналната пружина долу на носача.
виждал съм и цял coilover + отделна пружина на носача, което е безсмислено за мен.
#114
Публикувано 17 октомври 2012 - 11:27
то заради такива като теб на човек да му се доповръща да пише...Аз не разбрах защо никой не иска да каже стават ли койловъри от Е36 на МБ 190 , сърдит съм и няма да си играя повече с вас
направете си поне труда да четете написаното, не само в мнението над вашето.
#115
Публикувано 17 октомври 2012 - 12:25
Моите разбирания за койлоувър са доста.. елементарни, тъпи ако искате ги наречете, но в буквален превод coil-over -> пружината отгоре, нанизана на амортисьора.. Дет вика лилов тва че едното било нерегулируемо, пък другото регулируемо, да не би да означава че първото не е койлоувър? Според моите разбирания не.. Иначе просто в тоя комплект за мерцедеса пружината очевидно е проектирана да е отделно от амортисьора, а както казах според моите разбирания това не е койлоувър.. И пак да кажа - обект на коментар за мен е само предницата - отзад първо не ме засяга какво е за моите нужди, второ е ненужно затруднение да се сложи там такъв тип окачване, според мен окачването на 190/124 си е перфектно отзад, амортисьорите могат да се сменят без да се сваля гумата, без да се разглобява абсолютно нищо, пружината се сваля за 2 мин като се разкачи носача - пак без да се сваля гумата, за мен си е самото съвършенство.
За регулатора на задната пружина - и при мерцедесите долу на носача има нещо като каналче в който влиза намотката на пружината, мерцедесовите пружини са плоски само отгоре - където се навива гумената подложка и влизат в "шапката", така че там според мен е очевидното място да се сложи тази джаджа. И като споменах тия шапки - купето на 190тката си има нещо като шаси, което е вградено в купето, и задните шапки са точно под него, докато предните са отстрани поради разбираеми причини. Та до колкото съм чувал тия шапки се случва да се късат при по големи натоварвания, просто споменавам че там трябва да се обърне внимание защото тия шапки носят тежестта на цялата кола, не нещо друго.. Това е ако се ползват по-здрави пружини на заводското място, а при койлоувъри според мен е очевидно че бомбето на 190 не е проектирано да носи тежест, освен камбър плейтове вместо гумени тампони според мен е препоръчително и поне една разпънка да се сложи, ако не и да се пуснат едни тръби към роговете..
За регулатора на задната пружина - и при мерцедесите долу на носача има нещо като каналче в който влиза намотката на пружината, мерцедесовите пружини са плоски само отгоре - където се навива гумената подложка и влизат в "шапката", така че там според мен е очевидното място да се сложи тази джаджа. И като споменах тия шапки - купето на 190тката си има нещо като шаси, което е вградено в купето, и задните шапки са точно под него, докато предните са отстрани поради разбираеми причини. Та до колкото съм чувал тия шапки се случва да се късат при по големи натоварвания, просто споменавам че там трябва да се обърне внимание защото тия шапки носят тежестта на цялата кола, не нещо друго.. Това е ако се ползват по-здрави пружини на заводското място, а при койлоувъри според мен е очевидно че бомбето на 190 не е проектирано да носи тежест, освен камбър плейтове вместо гумени тампони според мен е препоръчително и поне една разпънка да се сложи, ако не и да се пуснат едни тръби към роговете..
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 17 октомври 2012 - 12:27
Follow your own star...
#116
Публикувано 17 октомври 2012 - 14:24
И ти понеже видя на някаква снимка че пружината е извадена от амортисъора и не било coilover? Ами то е повече от ясно че човечеца е искал (понеже е по-лесно) да си извади оригиналната пружина и да си забоде тази с регулаторите. Иначе мога да ти покажа специално yellow speed монтирани на 124, както ги виждаш на снимката в сайта, т.е. като coilover. Това просто за да ти покажа че си в някаква заблуда, не че ме интересува, всеки си има право на мнение...Моите разбирания за койлоувър са доста.. елементарни, тъпи ако искате ги наречете, но в буквален превод coil-over -> пружината отгоре, нанизана на амортисьора.. Дет вика лилов тва че едното било нерегулируемо, пък другото регулируемо, да не би да означава че първото не е койлоувър? Според моите разбирания не.. Иначе просто в тоя комплект за мерцедеса пружината очевидно е проектирана да е отделно от амортисьора, а както казах според моите разбирания това не е койлоувър.. И пак да кажа - обект на коментар за мен е само предницата - отзад първо не ме засяга какво е за моите нужди, второ е ненужно затруднение да се сложи там такъв тип окачване, според мен окачването на 190/124 си е перфектно отзад, амортисьорите могат да се сменят без да се сваля гумата, без да се разглобява абсолютно нищо, пружината се сваля за 2 мин като се разкачи носача - пак без да се сваля гумата, за мен си е самото съвършенство.
#117 Гост_евоГост_
Публикувано 17 октомври 2012 - 19:08
IMG_07411.jpg 110,94K
78 Брой сваляния
IMG_07451.jpg 98,01K
81 Брой сваляния
IMG_07271.jpg 126,83K
66 Брой сваляния
IMG_07281.jpg 108,08K
63 Брой сваляния
IMG_07301.jpg 139,87K
62 Брой сваляния
IMG_07291.jpg 137,8K
65 Брой сваляния
IMG_07311.jpg 153,63K
71 Брой сваляния
IMG_07321.jpg 94,71K
72 Брой сваляния
IMG_07342.jpg 143,81K
75 Брой сваляния
IMG_07351.jpg 166,33K
76 Брой сваляния
IMG_07371.jpg 145,84K
65 Брой сваляния
Този пост е редактиран от ево: 17 октомври 2012 - 19:21
#118
Публикувано 17 октомври 2012 - 20:05
И ти понеже видя на някаква снимка че пружината е извадена от амортисъора и не било coilover? Ами то е повече от ясно че човечеца е искал (понеже е по-лесно) да си извади оригиналната пружина и да си забоде тази с регулаторите. Иначе мога да ти покажа специално yellow speed монтирани на 124, както ги виждаш на снимката в сайта, т.е. като coilover. Това просто за да ти покажа че си в някаква заблуда, не че ме интересува, всеки си има право на мнение...
И на тая снимка, която си виждал, от къде знаеш че е монтиран модела който предлагат за 124, а не за Е36 примерно?.. Ако се виждат парт номерата на снимката ще ме убедиш че си прав и че човека от моите снимки нарочно си е поръчал окачване с отделна пружина отпред, вместо да си вземе койлоувъри при положение че се предлагат такива.. Само дето в сайта на yellow има само един парт номер за 124, и не знам като ще да си прав и наистина са койлоувъри - това от снимката какво е, защото определено окачването от снимката е комплект предназначен за 124 и пружините са си проектирани да си стоят на мястото на оригиналната и човека нищо не е махал от амортисьора..
На колегата ево благодаря за снимките, това чаках До колкото виждам си разпробил камбър плейта за монтажните дупки на 190тката?
Follow your own star...
#119 Гост_евоГост_
Публикувано 17 октомври 2012 - 21:04
Да след като счупих две бургии в бумбето
#120
Публикувано 19 октомври 2012 - 13:10
Само незнам защо за w202 започват от 1400лв. и то JOM FK и т.н. регулируеми окачвания ... аз разлика в окачванията от w201 и w202 не виждам. За БМВ Е36 миналия ден познат си купи регулируемо окачване чисто ново за 500лв.
Also tagged with one or more of these keywords: coilvers w124, w201, подмяна
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
малък проект по реставрация на w201 190E от 1987г.стара 190ка се събужда за нов живот Започната от IVTZ, 27 мар 2014 w201, 190E |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни