W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.
Започната от Наско, 20 мар 2012 - 16:02:31
coilvers w124 w201 подмяна
133 мнения по тази тема
#91
Публикувано 14 октомври 2012 - 11:40
Убава тема се е заформила, само дето на знаещите трябва да им вадим думите с ченгел от устата. Ами като знаете кое как е направено,измислено споделете ,че и другите хора да не си дават парите на вятъра, ей го на Наско как всичко си казва момчето без кандърми.
#92
Публикувано 14 октомври 2012 - 13:22
Убава тема се е заформила, само дето на знаещите трябва да им вадим думите с ченгел от устата. Ами като знаете кое как е направено,измислено споделете ,че и другите хора да не си дават парите на вятъра, ей го на Наско как всичко си казва момчето без кандърми.
E, хората явно им е много скъпо ноу-хау-то, че да го споделят за без пари с простолюдието.. Тука стана едно пишкомерене кой какви секретни знания има по мерцедесите и колко много повече знае от другите, но защо да споделят като могат да се правят на много големи. И аз така трябваше да направя с осмака като е готов да сложа само една снимка и някой като ме пита кое как да им казвам да си ***** майката. В чуждестранните форуми хората като правят нещо по колата първото нещо след това е да пуснат тема със снимки и обяснения, тук я се минат няколко месеца я пусне някой тема, 5 човека казват браво, 10 човека казват няма да стане кво си хвърляш парите, и 1 човек задава смислен въпрос или дава смислен съвет. Ей тва са българските форуми..
Follow your own star...
#93
Публикувано 14 октомври 2012 - 17:18
Като си прав,прав си това всичкото е вярно с пълна сила за Притежателите на Мерцедес.Да са се събрали някъде в Бг 4-5000 души да се забавляват на събор или нещо друго?Все им е скъпо,все им е далече,винаги им е нещо да го ева.E, хората явно им е много скъпо ноу-хау-то, че да го споделят за без пари с простолюдието.. Тука стана едно пишкомерене кой какви секретни знания има по мерцедесите и колко много повече знае от другите, но защо да споделят като могат да се правят на много големи. И аз така трябваше да направя с осмака като е готов да сложа само една снимка и някой като ме пита кое как да им казвам да си ***** майката. В чуждестранните форуми хората като правят нещо по колата първото нещо след това е да пуснат тема със снимки и обяснения, тук я се минат няколко месеца я пусне някой тема, 5 човека казват браво, 10 човека казват няма да стане кво си хвърляш парите, и 1 човек задава смислен въпрос или дава смислен съвет. Ей тва са българските форуми..
#94
Публикувано 14 октомври 2012 - 19:22
Стига сте се настройвали излишно.
80% от хората, които се кълнат и си скубят косите как няма ентусиазъм и т.н. и как всеки пази всичко за себе си, не са се хванали да направят една елементарна темичка с 2 снимки да документират някой ремонт, ъпгрейд или каквото и да е!
И то не е непременно ентусиазъм към марката, към модела, към някакъв вид тунинг или каквото и да е, то е просто едно лекичко нежелание, прерастващо в киселеене.
Айде да се замислим какво можем да направим останалите, които нямаме секретни познания, но имаме бензин в кръвта да направим този форум още по-добър.
И честно... мечтая си за момента, в който ще видя много, много теми със снимки, с описания, с ... ентусиазъм в тях, като тази в момента, в която роним сълзи и сополи, и то написани от хора с мерак и кеф да помогнат на другите.
С кеф ще си загубим няколко часа да ги правим важни и лесни за намиране.
Понякога дори просто една добре формулирана идея е достатъчна.
Всички можем да мрънкаме, обвиняваме, сочим с пръст и да гледаме в двора на съседите...
80% от хората, които се кълнат и си скубят косите как няма ентусиазъм и т.н. и как всеки пази всичко за себе си, не са се хванали да направят една елементарна темичка с 2 снимки да документират някой ремонт, ъпгрейд или каквото и да е!
И то не е непременно ентусиазъм към марката, към модела, към някакъв вид тунинг или каквото и да е, то е просто едно лекичко нежелание, прерастващо в киселеене.
Айде да се замислим какво можем да направим останалите, които нямаме секретни познания, но имаме бензин в кръвта да направим този форум още по-добър.
И честно... мечтая си за момента, в който ще видя много, много теми със снимки, с описания, с ... ентусиазъм в тях, като тази в момента, в която роним сълзи и сополи, и то написани от хора с мерак и кеф да помогнат на другите.
С кеф ще си загубим няколко часа да ги правим важни и лесни за намиране.
Понякога дори просто една добре формулирана идея е достатъчна.
Всички можем да мрънкаме, обвиняваме, сочим с пръст и да гледаме в двора на съседите...
#95
Публикувано 14 октомври 2012 - 21:04
Ами и аз и Юлиян имаме достатъчно интересни теми със снимки, със сигурност не сме от тия дето мрънкат пък нищо не правят. Точно пък аз ще се радвам и на най простата тема със снимки от почистване на дросел, на двигател, на нещо друго.. Ама не, мерцедесите в тая държава имат един статут и той е на пенсионерски коли, преди имаха и статут на здрави, след което всички започнаха да купуват мерцедеси и да ги потрошават от каране без даже да сменят маслото на редовните интервали, така че вече освен пенсионерски коли не са нищо друго. Аз каквото съм научил за мерцедесите всичко е било от похарчени пари за експерименти и части, повечето от които в момента ръждясват на двора, и никога не съм се замислял да си мълча като ***, а съм споделял снимки и обяснения. По чуждите форуми хората едва ли не се бутат да се хвалят и да се състезават кой какво ще свърши по колата си да я направи по добра, тук в БГ работата е да се сложи газ и ако може нищо друго да не се прави, значи колата е перфектна.
Тая тема нз от колко време я дъвчим, вече колко страници стана, до колкото разбрах вече няколко хора са правили въпросния мод, ми качете 2 снимки на захвата на шенкела и към бомбето, ето сега предишния колега, който постна снимката знам ли с тиксо ли го е залепил тоя амортисьор, с капчица ли, че седи там? Колко му е да се щракне една снимка. И не, няма да приема на доверие някой кат ми каже "ми да ве мой стааат", че и пари да давам.. Те много работи "стааат", ама между "стаат" и всичко да енадеждно и да върши работа има голяма разлика. Сори ама на доверие не приемам, че захвата към шенкелите на 2 модела от един и същи клас на конкурентни марки, които даже са се засекли в производствения си период, по едната случайност са абсолютно еднакви до милиметъра.. Защо ли в американския форум толкова пискаха че нямало окачвания за 190тка и дават 1 торба пари за окачване от Ground Control, които в последствие излязоха с решение за 190, вместо да дадат половината или дори четвъртината пари за окачване от Е36?.. Нещо не ми се връзва
Да, нямаме хубави събори, за което и аз се чувствам виновен, но когато е готова колата съм на линия, малко тъпо да отидеш на събор с кола от друга марка. За форума освен да изплагиадстваме нещо от другите форуми, гледам има един раздел "Нашите коли" в който доста хора пишат и постват снимки какво са правили, също по чуждите форуми има теми "какво свършихте по колата си днес", пак доста успешни, та евентуално да направим нещо такова, може пък хората да се разбудят малко
Тая тема нз от колко време я дъвчим, вече колко страници стана, до колкото разбрах вече няколко хора са правили въпросния мод, ми качете 2 снимки на захвата на шенкела и към бомбето, ето сега предишния колега, който постна снимката знам ли с тиксо ли го е залепил тоя амортисьор, с капчица ли, че седи там? Колко му е да се щракне една снимка. И не, няма да приема на доверие някой кат ми каже "ми да ве мой стааат", че и пари да давам.. Те много работи "стааат", ама между "стаат" и всичко да енадеждно и да върши работа има голяма разлика. Сори ама на доверие не приемам, че захвата към шенкелите на 2 модела от един и същи клас на конкурентни марки, които даже са се засекли в производствения си период, по едната случайност са абсолютно еднакви до милиметъра.. Защо ли в американския форум толкова пискаха че нямало окачвания за 190тка и дават 1 торба пари за окачване от Ground Control, които в последствие излязоха с решение за 190, вместо да дадат половината или дори четвъртината пари за окачване от Е36?.. Нещо не ми се връзва
Да, нямаме хубави събори, за което и аз се чувствам виновен, но когато е готова колата съм на линия, малко тъпо да отидеш на събор с кола от друга марка. За форума освен да изплагиадстваме нещо от другите форуми, гледам има един раздел "Нашите коли" в който доста хора пишат и постват снимки какво са правили, също по чуждите форуми има теми "какво свършихте по колата си днес", пак доста успешни, та евентуално да направим нещо такова, може пък хората да се разбудят малко
Follow your own star...
#96
Публикувано 14 октомври 2012 - 22:35
На свободните стартове на Кондофрей ми направи впечатление ,че аз бях единствения мерцедес който правеше стартове за разлика от хората с други марки, беше пълно с VW,BMW,AUDI,OPEL,HONDA и т.н, при това имаше доста хора със сток коли просто дошли да си направят кефа.. Ама не, мерцедесите в тая държава имат един статут и той е на пенсионерски коли, преди имаха и статут на здрави .......
Този пост е редактиран от joreto: 14 октомври 2012 - 22:37
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#97
Публикувано 16 октомври 2012 - 00:03
аве пичове, аре малко се стегнете, кой се прави на голям и кой крие тайни?
мен конкретно никой за нищо не ме е попитал, освен Наско, който ми се обади по телефона и общо взето не съм му спестил нищо.
най-малкото като напишете в google.com -> "e36 coilover + w124" (ето линк за мързеливите -> http://www.stancewor...ead.php?t=22011 ) и още първия резултат е достатъчен за да отговори на повечето, ако не и всички, въпроси в тази тема...
но все пак ще направя едно кратко и елементарно обобщение:
от Е36 на W124 стават:
предни амортисъори - 1:1
задни амортисъори - 1:1 , но са значително по-дълги (справка линка по-горе)
предни койлоувъри - 1:1, с леки модификации при захващено горе в бомбето, при положение че държите да си запазите амортисъора+пружините
за задни амортисъори също така стават от Saab 900 и от BMW Z3, от където би следвало че цял coilover кит от Z3 ще е пасне 1:1 на W124.
цял coilover кит за W124 има на Yellows Speed -> http://www.yellow-sp...c-pro-sport.php , който на този етап е може би най-доброто предложение на пазара в съотношение качество -цена ($1200-1300 с предни камбър плейтове), като изключим поръчковите като Broadway Static и т.н., които са по-скъпи най-вече.
ако имате някакви конкретни въпроси питайте, но в крайна сметка имайте предвид че подобна интервенция с окачване от Е36 е наложителна/препоръчителна когато ще се сваля колата с +80/100мм.
мен конкретно никой за нищо не ме е попитал, освен Наско, който ми се обади по телефона и общо взето не съм му спестил нищо.
най-малкото като напишете в google.com -> "e36 coilover + w124" (ето линк за мързеливите -> http://www.stancewor...ead.php?t=22011 ) и още първия резултат е достатъчен за да отговори на повечето, ако не и всички, въпроси в тази тема...
но все пак ще направя едно кратко и елементарно обобщение:
от Е36 на W124 стават:
предни амортисъори - 1:1
задни амортисъори - 1:1 , но са значително по-дълги (справка линка по-горе)
предни койлоувъри - 1:1, с леки модификации при захващено горе в бомбето, при положение че държите да си запазите амортисъора+пружините
за задни амортисъори също така стават от Saab 900 и от BMW Z3, от където би следвало че цял coilover кит от Z3 ще е пасне 1:1 на W124.
цял coilover кит за W124 има на Yellows Speed -> http://www.yellow-sp...c-pro-sport.php , който на този етап е може би най-доброто предложение на пазара в съотношение качество -цена ($1200-1300 с предни камбър плейтове), като изключим поръчковите като Broadway Static и т.н., които са по-скъпи най-вече.
ако имате някакви конкретни въпроси питайте, но в крайна сметка имайте предвид че подобна интервенция с окачване от Е36 е наложителна/препоръчителна когато ще се сваля колата с +80/100мм.
Този пост е редактиран от projektzwo: 16 октомври 2012 - 00:05
#98
Публикувано 16 октомври 2012 - 08:25
Евала!
Едно допълнение от моя страна за задните амортисьори при БМВ.
Принципно Compact, Z3 и Е30 имат почти идентичен заден мост. Т.е. вероятно ще може да ползвате амортисьори от 3те, но имат разлики в твърдостта, в зависимост от мотора.
Едно допълнение от моя страна за задните амортисьори при БМВ.
Принципно Compact, Z3 и Е30 имат почти идентичен заден мост. Т.е. вероятно ще може да ползвате амортисьори от 3те, но имат разлики в твърдостта, в зависимост от мотора.
#99
Публикувано 16 октомври 2012 - 10:23
Да, напълно съм съгласен, като сега ме подсети че на Compact са по-къси задните спрямо тези от Е36 седан/купе или се бъркам...Евала!
Едно допълнение от моя страна за задните амортисьори при БМВ.
Принципно Compact, Z3 и Е30 имат почти идентичен заден мост. Т.е. вероятно ще може да ползвате амортисьори от 3те, но имат разлики в твърдостта, в зависимост от мотора.
А за пружините съм чувал за завод/фирма (?) в Казанлък, където е възможно по твоята оригинална пружина да ти направят съответно по-къса/дълга и/или по-твърда/мека (кг) + прахово боядисване. Като цената мисля че не надвишаваше 50-60лв. за пружина. Аз лично не съм се въползвал от услугите им до този момент.
Ето и един линк, който може да се окаже полезен за някои, едни от най-ниските цени с включена доставка до България -> http://www.europerformance.co.uk/
Отделно в ebay.de има бюджетни варианти до 500-600лв. (комплект амортисъори с пружини), като TA-Technix, JOM и т.н., които не са толкова лоши, може би едно ниво над ниската серия FK, а и се държат значително по-добре на тежки кораби като W124, което е важно да се знае.
Този пост е редактиран от projektzwo: 16 октомври 2012 - 10:32
#100
Публикувано 16 октомври 2012 - 10:35
BMW компакт въпреки че са Е36, те са на базата на Е30.
Търсили са евтиниика за онея години : )
А това което го пишете за W124 важи ли за W201 ?
Търсили са евтиниика за онея години : )
А това което го пишете за W124 важи ли за W201 ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#101
Публикувано 16 октомври 2012 - 10:38
А това което го пишете за W124 важи ли за W201 ?
Да
Идентични са
А за пружините съм чувал за завод/фирма (?) в Казанлък, където е възможно по твоята оригинална пружина да ти направят съответно по-къса/дълга и/или по-твърда/мека (кг) + прахово боядисване. Като цената мисля че не надвишаваше 50-60лв. за пружина. Аз лично не съм се въползвал от услугите им до този момент.
За пружини нямам идея , попаднах и аз на една интересна обява която сега не мога да я намеря
В Пловдив правят от обиковени аморт. спортни
сиреч твърдостта им / хода на аморт ? / и колата вече почва да се държи по различен начин
Този пост е редактиран от Наско: 16 октомври 2012 - 10:50
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#102
Публикувано 16 октомври 2012 - 11:16
staniola, не, само задният мост на компакт и Z3 е много сходен с на Е30, заради различната структура на купето.
Предницата е на Е36, т.е. не е на базата на Е30.
Предницата е на Е36, т.е. не е на базата на Е30.
#103
Публикувано 16 октомври 2012 - 11:30
Това с отварянето на амортисъори го правят почти навсякъде, дори в Плевен има майстор, който може да го напълни с друго масло, за да бъдат по-твърди/меки отделно накъсява стеблото, сменя семеринги и т.н., но въпреки това чувам че след известно време се предават по родните пътища. Като принципно процедурата беше по 50лв. на свален амортисъор или по 70лв. ако се отиде на място с автомобила.За пружини нямам идея , попаднах и аз на една интересна обява която сега не мога да я намеря
В Пловдив правят от обиковени аморт. спортни
сиреч твърдостта им / хода на аморт ? / и колата вече почва да се държи по различен начин
#104
Публикувано 16 октомври 2012 - 13:10
Така де не се изразих правилно : ))staniola, не, само задният мост на компакт и Z3 е много сходен с на Е30, заради различната структура на купето.
Предницата е на Е36, т.е. не е на базата на Е30.
Но знам кой е бмв спецът и ще ме разбере
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#105
Публикувано 16 октомври 2012 - 13:34
Това с отварянето на амортисъори го правят почти навсякъде, дори в Плевен има майстор, който може да го напълни с друго масло, за да бъдат по-твърди/меки отделно накъсява стеблото, сменя семеринги и т.н., но въпреки това чувам че след известно време се предават по родните пътища. Като принципно процедурата беше по 50лв. на свален амортисъор или по 70лв. ако се отиде на място с автомобила.
Това ми се струваше леко измислена работа сега вече съвсем се убедих , че е такава
Не си заслужава .. 4 аморт по 50 леа са ти 200 лева .. за още 200 си взимам от тея ефтинджосите на JOM и тн
дето все ще изкарат повече време от побългарените аморт.
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
Also tagged with one or more of these keywords: coilvers w124, w201, подмяна
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
малък проект по реставрация на w201 190E от 1987г.стара 190ка се събужда за нов живот Започната от IVTZ, 27 мар 2014 w201, 190E |
|
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни