W124 & W201 алтернативи на окачване / койлоувъри и др.
Започната от Наско, 20 мар 2012 - 16:02:31
coilvers w124 w201 подмяна
133 мнения по тази тема
#1
Публикувано 20 март 2012 - 16:02
MOD: Teмата е създадена чрез преместване на постове от ЧАТ-а, което обяснява липсата на директна връзка м/у някои постове.
В никакъв случай , ако ще турско да стане .. не , не и не
ще намеря начин да я вдигна с 1 сант и това си е .. аз може да не ги разбирам тея неща ама има хора дето са много в час с нещата
Дет се вика 2 чувалчета с пясък в багажника и ще се вдигне леко предницата ахаха
В никакъв случай , ако ще турско да стане .. не , не и не
ще намеря начин да я вдигна с 1 сант и това си е .. аз може да не ги разбирам тея неща ама има хора дето са много в час с нещата
Дет се вика 2 чувалчета с пясък в багажника и ще се вдигне леко предницата ахаха
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#2
Публикувано 20 март 2012 - 16:08
http://www.offroad-b...ead.php?t=65345
Няма проблем да се изработят .. засега това е един вариантите
Другия вариант е Ивайджет .. ей сега ми сподели 1 агент - има 4 точки подложки на смешна цена
Няма проблем да се изработят .. засега това е един вариантите
Другия вариант е Ивайджет .. ей сега ми сподели 1 агент - има 4 точки подложки на смешна цена
Този пост е редактиран от Наско: 20 март 2012 - 17:29
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#3
Публикувано 20 март 2012 - 17:20
Не разбрах за кви филми става въпрос, подложките са гумени и нямат нищо високотехнологично в тях, гума като гума.. Подложките служат за да уплътнят пружината хубаво във шапката, да няма триене метал в метал, и може би частично да разпределят натоварването между различните площи на най горната витка на пружината и доста по голямата по площ шапка..
Има височини, при 190 1 пъпка е 8мм, 2 пъпки 13мм, 3 пъпки са 18мм, 4 пъпки са 23мм, не са създадени като ти се уморят пружините да компенсираш с тях щото нямаш пари за нови пружини.. Щом от завода колите излизат с различни подложки, както са си с нови пружини, значи имат по различно приложение.. Без да имам предвид каквито и да било източници на информация бих казал че подложките са за финно компенсиране на височината на автомобила при различно натоварване, примерно различни двигатели, различни скорости, различни екстри и така нататък и така нататък..
Има височини, при 190 1 пъпка е 8мм, 2 пъпки 13мм, 3 пъпки са 18мм, 4 пъпки са 23мм, не са създадени като ти се уморят пружините да компенсираш с тях щото нямаш пари за нови пружини.. Щом от завода колите излизат с различни подложки, както са си с нови пружини, значи имат по различно приложение.. Без да имам предвид каквито и да било източници на информация бих казал че подложките са за финно компенсиране на височината на автомобила при различно натоварване, примерно различни двигатели, различни скорости, различни екстри и така нататък и така нататък..
Follow your own star...
#4
Публикувано 20 март 2012 - 19:03
Аз съм с пружина -40 .. и 3 точкова подложка ..
ще взема да пусна една тема защото всеки ми казва да не дигам ама мен ме дразни да ми опира макар и малко
Едит : По добре снимчици тука в темата
ще взема да пусна една тема защото всеки ми казва да не дигам ама мен ме дразни да ми опира макар и малко
Едит : По добре снимчици тука в темата
Този пост е редактиран от Наско: 20 март 2012 - 19:03
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#5
Публикувано 20 март 2012 - 19:07
Насе, я дай да видя. Аз съм с предни -40 и колата не мърда грам надолу.
При маневри, гумата не влиза в калника. Буквално не мърда повече от 1-2 см. надолу в предния калник, толкова ми е твърда предницата.
Не е нормално тоя щъркел 124ката, като му набиеш -40 само, да почне да опира.
Виж за някакви дебели предни амортисьори да удържат. Само с пружина и стоков ам. не се получава.
При маневри, гумата не влиза в калника. Буквално не мърда повече от 1-2 см. надолу в предния калник, толкова ми е твърда предницата.
Не е нормално тоя щъркел 124ката, като му набиеш -40 само, да почне да опира.
Виж за някакви дебели предни амортисьори да удържат. Само с пружина и стоков ам. не се получава.
#6
Публикувано 20 март 2012 - 19:27
Насе , тука ситуацията е много деликатна , казвам ти защо и пример:
На моята 124-ка 3000 дизел , беше като камион се катереше с тия пружини и подложки , а на баща ми 124-ката със същите пружини но със подложка с две пъпки , само че 300тд опираше на вентилаторите на кутията дето я охлаждат , а пружините уж подсилени....
На моята 124-ка 3000 дизел , беше като камион се катереше с тия пружини и подложки , а на баща ми 124-ката със същите пружини но със подложка с две пъпки , само че 300тд опираше на вентилаторите на кутията дето я охлаждат , а пружините уж подсилени....
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#7
Публикувано 20 март 2012 - 19:57
Ще дам стига да намеря с какво да снимам , че нямам и това си е ..
Принципно пружината ми е 4 намотки по малко от оригиналната ... така я взех и в момента съм с гума 245 / 45 / 17 и стои на един пръст / кутренце / от калника .. като седна и не мърда ама .. ми опира тук - таме при зъвой
Визията е изрудска и колата е много стабилна ама с това опиране просто се дразня ...
Предните аморт съм ги замислил Каяба спорт / много ме радват / просто или някое дебело от Е36 защото ставали ..
така ми казват вече няколко човека
Принципно пружината ми е 4 намотки по малко от оригиналната ... така я взех и в момента съм с гума 245 / 45 / 17 и стои на един пръст / кутренце / от калника .. като седна и не мърда ама .. ми опира тук - таме при зъвой
Визията е изрудска и колата е много стабилна ама с това опиране просто се дразня ...
Предните аморт съм ги замислил Каяба спорт / много ме радват / просто или някое дебело от Е36 защото ставали ..
така ми казват вече няколко човека
Този пост е редактиран от Наско: 20 март 2012 - 20:04
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#8
Публикувано 20 март 2012 - 22:33
To с дебели за Е36 сме няколко човека в БГ
Такива дето ще станат при теб.
Нови са 500+лв. двата броя. Отпиши го като вариант.
Такива дето ще станат при теб.
Нови са 500+лв. двата броя. Отпиши го като вариант.
#9
Публикувано 20 март 2012 - 23:08
To с дебели за Е36 сме няколко човека в БГ
Такива дето ще станат при теб.
Нови са 500+лв. двата броя. Отпиши го като вариант.
Кит-а който съм си харесал от - до е 2 бона и хич не отпада ... ама така 2та аморта за 500 ми идва някак си не разумна покупка
Някоя англичанка е36 няма ли налична за части ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#10
Публикувано 20 март 2012 - 23:11
20ина в София, мога да те пратя на мястото, но нито една не е дошла с такива амове.
Или идват с койлоувъри, или с Билщайни или нещо такова.
Търси Delphi deCarbon Performance.
Насе, само не знам как ще станат предните, при положение че на 124ката отпред ам и пружина са отделно.
Задни мога да разбера да станат, но предните...
Или идват с койлоувъри, или с Билщайни или нещо такова.
Търси Delphi deCarbon Performance.
Насе, само не знам как ще станат предните, при положение че на 124ката отпред ам и пружина са отделно.
Задни мога да разбера да станат, но предните...
#11
Публикувано 20 март 2012 - 23:21
Аз знам , че аморт от е36ца става .. но кой не знам
един ми казва преден , друг ми казва заден и искам да отида на място където има много е36ци и да сравня ..
и да почна аз да говоря
Говорих с projektzwo той май ми каза , че е отзад с е36цови , ако не ме лъже паметтЪ
Искам да проверя и ще го направя
О.К Лилов
Ще потърся и така
а кое е мястото ?
Предполагам при Явор ще ме пратиш ?
един ми казва преден , друг ми казва заден и искам да отида на място където има много е36ци и да сравня ..
и да почна аз да говоря
Говорих с projektzwo той май ми каза , че е отзад с е36цови , ако не ме лъже паметтЪ
Искам да проверя и ще го направя
О.К Лилов
Ще потърся и така
а кое е мястото ?
Предполагам при Явор ще ме пратиш ?
Този пост е редактиран от Наско: 20 март 2012 - 23:23
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#12
Публикувано 20 март 2012 - 23:36
Краси в Казичене. Влизаш на Шела на Околовръстното и завиваш надясно по едно пътче на изхода на Шела.
#13
Публикувано 21 март 2012 - 00:02
Я раздухайте малко с тия окачвания от Е36 че са ми интересни, някой пробвал ли ги е на 190 или 124? (до колкото знам предните амортисьори на 190 и 124 са едни и същи, ама някой ако знае със сигурност да потвърди )
Интересуват ме само предните, евентуално койлоувъри да слагам Даже съм виждал някои хора карат със сетъп с по 2 пружини, оставят си заводската, и освен това тази на койлоувъра дето е Смятайте за кво кораво нещо си говорим
Интересуват ме само предните, евентуално койлоувъри да слагам Даже съм виждал някои хора карат със сетъп с по 2 пружини, оставят си заводската, и освен това тази на койлоувъра дето е Смятайте за кво кораво нещо си говорим
Follow your own star...
#14
Публикувано 21 март 2012 - 00:15
Да, с койл може и да стане, стига захващането да е същото.
Един приятел продаваше цяло окачване койлове за смешни пари.
Ама първо се уверете, че предните се захващат по един и същ начин.
За задните съм 99% сигурен, че са същите.
Един приятел продаваше цяло окачване койлове за смешни пари.
Ама първо се уверете, че предните се захващат по един и същ начин.
За задните съм 99% сигурен, че са същите.
#15
Публикувано 21 март 2012 - 00:20
Как преден койл ?
Къде ще се захване ?
Как ще се направи за 124ка ?
Нещо не мога да разбера ...
За заден и аз бия към 90 процента , че е същия ..
Ламбо давай да ходиме .. Лилов е казал мястото хващаме се и отиваме ..
аз почти съм мобилен само един ремап ми трябва и купето е на линия
хммм
D2 STREET REAR COIL KIT - 1300 лева
Камбър кит - 300 лева
1600 лева и си на 7то небе
Къде ще се захване ?
Как ще се направи за 124ка ?
Нещо не мога да разбера ...
За заден и аз бия към 90 процента , че е същия ..
Ламбо давай да ходиме .. Лилов е казал мястото хващаме се и отиваме ..
аз почти съм мобилен само един ремап ми трябва и купето е на линия
хммм
D2 STREET REAR COIL KIT - 1300 лева
Камбър кит - 300 лева
1600 лева и си на 7то небе
Този пост е редактиран от Наско: 21 март 2012 - 00:33
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
Also tagged with one or more of these keywords: coilvers w124, w201, подмяна
Модели →
C-класа →
Общи теми за C-класа →
малък проект по реставрация на w201 190E от 1987г.стара 190ка се събужда за нов живот Започната от IVTZ, 27 мар 2014 w201, 190E |
|
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни