П.С.: Нещо тая седмица голям каръг...
Парното не духа
Започната от 200E-16V, 21 мар 2012 - 18:40:12
32 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 декември 2012 - 19:51
Видях я кутийката. Само не успях да разбера как да извадя буксата. Иначе като върна една идея ключа след 0-та и започва да ручи нещо. Парното продължава когато си поиска да се пуска. 
П.С.: Нещо тая седмица голям каръг...
П.С.: Нещо тая седмица голям каръг...
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#17
Публикувано 08 декември 2012 - 21:23
Видях я кутийката. Само не успях да разбера как да извадя буксата. Иначе като върна една идея ключа след 0-та и започва да ручи нещо. Парното продължава когато си поиска да се пуска.
П.С.: Нещо тая седмица голям каръг...
Значи ако си с кутийка с дупки питай бай васил
#18
Публикувано 08 декември 2012 - 22:38
Ще трябва да поизкълчиш малко пръстите, кофти е мястото, ама до мотора пък се стига по-трудничко. Напъни се и я измъкни, освободи кабела, подай му директно ток - на буксата която ще извадиш, не на кутийката, без значение + или -...........ако заработи, ровиш нататък.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 08 декември 2012 - 22:43
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#19
Публикувано 09 декември 2012 - 13:43
Утре ще я оправям. След малко тръгвам към София. Дано да имам парно
Ще пиша за развитието
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#20
Публикувано 09 декември 2012 - 13:59
В движение и да не върти вентилатора, няма да е проблем.....слагаш ключа на точката, външната клапа отворена и пак ще се стоплиш.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#21
Публикувано 09 декември 2012 - 14:04
Я пробвай и удари с длан основата на чистачката - туй по тумбестото.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#22
Публикувано 09 декември 2012 - 20:43
Успях да се прибера.
Чак в София, след като я изгасих за 10-на минути да разтоваря и не пожела да тръгне парното. Иначе през целия път си имаше. Мисля си да не би да загрява нещо от работата и чак като се охлади да тръгва пак. Знам ли и аз. Но утре мисля да отида до един жичкаджия да си каже мнението
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#23
Публикувано 10 декември 2012 - 00:19
Успях да се прибера.
Чак в София, след като я изгасих за 10-на минути да разтоваря и не пожела да тръгне парното. Иначе през целия път си имаше. Мисля си да не би да загрява нещо от работата и чак като се охлади да тръгва пак. Знам ли и аз. Но утре мисля да отида до един жичкаджия да си каже мнението
Няма такъв вариант да загрява от работата.По същия начин и на моя приятел така тръгваше когато си иска и накрая спря и се оказа че мотора е заминал.И при мен беше така ама проблема беше от бушона.
Този пост е редактиран от 200E-16V: 10 декември 2012 - 00:23
#24
Публикувано 10 декември 2012 - 09:30
Няма такъв вариант да загрява от работата.По същия начин и на моя приятел така тръгваше когато си иска и накрая спря и се оказа че мотора е заминал.И при мен беше така ама проблема беше от бушона.
А кой номер е този бушон?
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#25
Публикувано 12 декември 2012 - 20:34
Днес забелязах следното: паля колата, вентилатор - не работи. На първия по остър десен завой - хоп вентилатора тръгва.
Едно майсторче каза, че или са четките или ... кондензатора?? ако не се лъжа. Трябва да му я оставя за 1 ден да може да я разглоби и да я оправи. Иначе ремонта не бил скъл. Най-много 100 лв.
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#26
Публикувано 14 декември 2012 - 00:46
100 лева ли то по добре си вземи 2-рака по 50-60 лева са.А за 100 лева можеш да си вземеш чисто ново без турбинките и да си извадиш твойте и да си ги сложиш.А бушона е 30А в една малка кутийка близо до кутията за бушоните.
Този пост е редактиран от 200E-16V: 14 декември 2012 - 00:49
#27
Публикувано 15 декември 2012 - 09:26
И аз имах такъв проблем свиреше ,на моменти спираше като го свалих се оказа че е от втулките , отидох на стругар и за 15 лв ми направи по голям зор видях с махането на турбинките ако има специална скоба е по лесно
#28
Публикувано 15 декември 2012 - 20:44
И аз имах такъв проблем свиреше ,на моменти спираше като го свалих се оказа че е от втулките , отидох на стругар и за 15 лв ми направи по голям зор видях с махането на турбинките ако има специална скоба е по лесно
Я кажи каква тая специална скоба че едно приятелче ми подари електромоторчето си на което му замина ротора искам да смъкна турбинките.
#29
Публикувано 16 декември 2012 - 13:52
100 лева ли то по добре си вземи 2-рака по 50-60 лева са.А за 100 лева можеш да си вземеш чисто ново без турбинките и да си извадиш твойте и да си ги сложиш.А бушона е 30А в една малка кутийка близо до кутията за бушоните.
100 лв са най-лошия вариант и в тях влиза и работата.
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#30
Публикувано 18 декември 2012 - 17:18
Скобата колега е как да ти кажа нещо като 3 щипки или пръста закривени на края и център с ос и резба като хванат щипките от зад сложиш центъра и навиваш издърпва на вън турбинката ама аз не намерих толкова малка заради финните спици не ставаше и действах грубо с голяма отверка чук и менгеме ще пробвам да кача снимка на въпросната скоба или както се казва .
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








