

Парното не духа
Започната от 200E-16V, 21 мар 2012 - 18:40:12
32 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 март 2012 - 18:40
Колата ми е W124 200Е-16V произведена 1992 г.Парното спря да духа нито една степен не духаше.Днес се хванах и разглобих за да стигна до вентилаторчето оста беше раждясала напръсках кадето са втулките с смазващ сперй но не тръгна и пуснах директен ток от акомулатора тръгна.Да отбележа нямам филтър на климатроника.сглобих отново всичко и полсе почнах бушоните въпреки че скоро ги бях гледал.Но не не тръгна.след това забелязах една малка кутийка до кутията за бушоните отворих я и връте имаше бушон кито беше скъсан разместих го и тръгна.Надявам се че съм бил полезен на други колеги които имат същия проблем и да не разглобяват колата а да проверят 1-во този бушон които е 30А.
ето и снимчици на бушона и къде се намира.

#2
Публикувано 05 декември 2012 - 19:52
Имам същия проблем. Току що забелязах, че парното не работи на нито една степен. Търсих въпросната кутийка с бушон, но нямам такава. Погледнах и другите бушони, но и те изглеждат здрави. Къде ли е проблема? Мога да добавя, че когато е на някоя от степените и като цъкна копчето ЕС и то светва...демек отчита, че все едно е пуснато да върти.
П.С.: С 3 копчета и 2 врътки съм.
П.С.: С 3 копчета и 2 врътки съм.

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#3
Публикувано 05 декември 2012 - 20:01
А и друго се сетих. Днес сменявах 2-те тръби след катализаторите към средното гърне. Може ли от заваряването нещо да е дало на късо примерно и за това да се е развалило парното?
Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#4
Публикувано 06 декември 2012 - 09:39
Над сервото имаш една кутийка с перфориран метален капак, в нея влиза кабела по който се захранва мотора за парното. Извади буксата и подай директен ток на пиновете и. Така без да разглабяш ще разбереш дали мотора работи и ако работи да търсиш проблема в захранването на системата или в копчето за степените.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 06 декември 2012 - 22:06
Интересното е, че днес сутринта като запалих колата и тръгнах да ходя при един жичкаджия вентилатора заработи. Странна работа. Утре ще я погледна тази кутийка да не би от там да не дава контакт или нещо от сорта. Надявам се да я намеря
Ако може едно фото ще съм много благодарен!


Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#6
Публикувано 07 декември 2012 - 11:08
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 07 декември 2012 - 11:49
Колеги, при мен е така,но е от контактния ключ. Опитайте следното: палите колата и слагате вентилатора на поз.1 / ако не работи вентилатора/ съвсем леко връщате ключа,но без да гасите колата. При мен тръгва така, чака си реда и той... Успех!
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#8
Публикувано 07 декември 2012 - 11:54
Колеги, при мен е така,но е от контактния ключ. Опитайте следното: палите колата и слагате вентилатора на поз.1 / ако не работи вентилатора/ съвсем леко връщате ключа,но без да гасите колата. При мен тръгва така, чака си реда и той... Успех!
+1
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 07 декември 2012 - 12:38
Никой не искам да обидя, обаче защо ли ми се струва, че при карането и експлоатацията на 124 вече всичко става с чалъм?
#10
Публикувано 07 декември 2012 - 12:52
Не при всички! 
Обаче макар и с чалъм, освен бетонна стена, почти нищо друго не е в състояние да спре железният 124!

Обаче макар и с чалъм, освен бетонна стена, почти нищо друго не е в състояние да спре железният 124!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#11
Публикувано 07 декември 2012 - 14:38
Не при всички!
Обаче макар и с чалъм, освен бетонна стена, почти нищо друго не е в състояние да спре железният 124!
+++
#12
Публикувано 07 декември 2012 - 20:28
Не знам защо, но не мога да я открия тази кутийка. Днес вентилатора заработи 10-на минути след като запалих колата от самосебеси. Не знам дали има общо с това, че стрелката на нивото в резервоара подскача при движение. Разбрах за някаква маса в багажника, но още не съм отварял да видя.

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.
#13
Публикувано 07 декември 2012 - 21:21
Аааа, трябва да има, твойта има......погледни зад сервото, намира се под стъклото, зад вакумните клапани в ляво от кутията за предпазителите.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 08 декември 2012 - 05:12
Значи може и да не е метална перфорирана кутийка а просто пластмасова букса с 3 пина жълтия е за управлението на вентилатора черен минус червен плюс.Но имаш там такава като я замериш от нея можеш да разбереш дали контролни блок в купето е наред.Понеже при тебе тръгва и спира и предполагам си погледнал бушона и не е от него.Значи те съветвам да го извадиш и да погледнеш четките и плочките на ротора.Мой приятел имаше такъв проблем и се оказа че ротора беше заминал.Нов ми казаха че се продава без турбинките ако си климатроник са 2 и струвал около 100 лв.С една дума трябва да си вадиш твойте което означава че може и да се потрошат.Виждал съм в ebay цяло ама мноо пара към 600 лв.Най удачен вариант 2-ра ръка.Ако са четките просто ги сменяш.При климатик турбинката е една ама там незнам за кви цифри става въпрос.
#15
Публикувано 08 декември 2012 - 11:32
От тези години, мисля че трябва да е с кутийката. 
Питоне, снимай бате, щракни едно кадро и зад сервото и на централната конзола в купето.
Пробва ли да върнеш ключа една идея назад?

Питоне, снимай бате, щракни едно кадро и зад сервото и на централната конзола в купето.
Пробва ли да върнеш ключа една идея назад?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни