Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Покупка на малка кола


  • Please log in to reply
51 мнения по тази тема

#16 Blago

Blago

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 220 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140, S320, 1998

Публикувано 23 март 2012 - 09:01

Карам Пежо 307SW 2007, 1,6 HDI. За съжаление от 5000 км. та е малко рано. Иначе колата е на 195 к.
Колата се държи прилично на пътя, много е икономична, (не съм я поддържал, а само обслужвал, но знам цените на частите) поддрръжката е по-евтина от на 124-ка (вероятно изключение ще са специализираните части по комон рейл системата).

А, и цената, която съм платил е като на 124. Което прави избора ясен. Ще видим как ще се държи с течение на годините и километрите.

PS. За 140-ката вече съм вкарал пари, колкото съм платил пежото, а съм минал ок.40к км. Май Пежото ще ми дойде по-евтино на финала :) Пък нека хората говорят, колко й е евтина поддръжката на ес-ката и как трябвало да бъде читава при покупката.
  • 0

#17 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 23 март 2012 - 09:26

http://forums.mbclub...__fromsearch__1

Колега ела пробвай с девойката. 100% съм сигурен че ще я хареса!!!
  • 0

#18 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2012 - 12:34

http://forums.mbclub...__fromsearch__1

Колега ела пробвай с девойката. 100% съм сигурен че ще я хареса!!!

Колега вече доста пъти и казвах за корсичката, но тя не и не. Вчера даже и я показах на снимки и тя пак не та не. Обяснявам и че колата си е обслужена, регистрирана, стегната, но тя като се е запалила по Ибиза и това е.
Нали знаеш жената като каже, че иска червена кола и това е, ако ще да и предлагаш и най-новата Ес-класа (черна) не тя ще си иска червеното Поло примерно.
  • 0
Публикувано изображение

#19 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Публикувано 23 март 2012 - 13:06

Разбирам те на 1000%. Дано намерите нещо читаво и същевременно да й хареса. Пожелавам ти успех.
  • 0

#20 machine

machine

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210
    E 290 TD
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2012 - 15:29

За клиото-бях се насочил коз ниго,като втора кола,когато имах средствата. Имат хубава визия,икономични,климатик,задното окачване е на торсиони и е лесно за.поддръжка
  • 0

#21 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3768 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2012 - 16:18

С две ръце сам ЗА Пунто, но МК1 което не отговаря много на заданието. За следващите всички предполагам знаем какво беше положението на ФИАТ около 2000-та година.

Освен горното изключение изцяло падкрепям правилото на 4-те Ф - никога не купувай:
Форд, Фиат и Фсичко Френско
  • 1

#22 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 март 2012 - 17:07

Колега поогледай и полотата от същите години, вярно че сеатите са VW ама по-нискобюджетни.
А колкото до пижаците имам допир да 307sw 2002г. 2,0HDI и е доста прилична колица разхода е някъде около 7- 7,5 а на магистралата с 130-140 е около 5. А частите са евтинджос отвсякъде.
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#23 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 26 март 2012 - 13:08

За мен представата за малка кола е освен да е малка по размери, да е с малък разход, с малък данък, с малка застраховка. Всичко около 2000 кубика си е разход при гражданската. Поло също са много хубави коли, но при все, че Сеат и Шкода са същите - двигатели, окачване и вложени материали, на по-ниска цена при това, не виждам логика да се купи VW. Първото и най-важно нещо, което трябва да накараш девойката да разбере, е че никой не се е влюбил в характера й от пръв поглед и, че това важи и за автомобила. Да гледа цвета и джантите е най-грешната представа за правилната кола. Второто, което трябва да се вземе предвид е фактът, че дупки ще си имаме винаги - едно да сменяш тампон с маслото за 20 лв, друго е да го смениш след 2 години на 5 пъти по-висока цена, ако е по-скъпа колата за подръжка. Бензинките могат да бъдат газифицирани, дори и да имат проблем са лесно обслужваеми, ремонтируеми и с евтини части. В България дизел си заслужава само и единствено нов и в гаранция! Прекалено са скъпи маховици, дюзи, свещи ( или факли, зависи ), замърсявания по дросели, всмукатели, евентуални проблеми при студено време, вибрации, акумулатори... Като ги сложиш на везната, малко по-високият разход при бензина не се усеща толкова ( защото един вид е разсрочено плащане ), отколкото да дадеш торба пари за отстраняване на някой от преди малко посочените проблеми. Колкото до реното, на майка ми купих меган - е кола с п*тка на капака не ти трябва. И други се карат около мен и освен DCI мотора ( ако намериш такъв ) нищо друго няма положително в тях - все едно са сглобявани в час по труд и техника. Успех!
  • 1
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#24 Real_Madrid

Real_Madrid

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 300TD
    VW POLO N9
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 март 2012 - 16:45

. Поло също са много хубави коли, но при все, че Сеат и Шкода са същите - двигатели, окачване и вложени материали, на по-ниска цена при това, не виждам логика да се купи VW.

Двигателите и окачването са същите но материалите са в пъти по лоши.
таблото на октавия 2002г. е правено от пластмасови бъркалки, след 130км/ч вътре шуми цвърчи тропа абе пълен боклук и това не е единичен пример просто сеат и шкода са по евтини защото толкова си струват.
  • 0
ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН - ПРОДАЖБА, МОНТАЖ И НАСТРОЙКА ОТ МАКС ГАЗ
http://maxgas-bg.com/
бул. Асен Йорданов 17
+359 878 14 14 60










Публикувано изображение

#25 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 март 2012 - 17:54

На жена ми брат и, млати една такава служебна от нова и много я хвали. ;)

http://nfs.mobile.bg...8554&f1=details
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#26 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 26 март 2012 - 18:24

Двигателите и окачването са същите но материалите са в пъти по лоши.
таблото на октавия 2002г. е правено от пластмасови бъркалки, след 130км/ч вътре шуми цвърчи тропа абе пълен боклук и това не е единичен пример просто сеат и шкода са по евтини защото толкова си струват.


За Октавия не мога да спора, но от месец насам обикалям и си търся малка кола. Гледам точно трите автомобила, които обсъдихме - Сеат Ибиза, Шкода Фабия и Поло. За сега най-много плюсове откривам при фабията. Най-широка е от 3те ( 50 на 50 са разпространени и хечбека и комби, Полото нямат вариант комби ), с най-много екстри е фабрично ( хладилна жабка, или две; ел. багажник, фабрична аларма с двойно заключване, парктроник ). Обикновено това при Полото са допълнителни поръчвани екстри съответно и продажната му цена излиза повече. Сеат са красиви, но мега тесни - точно в 2-3 различни седнах и се отказах да ги гледам изобщо. Сега остава да ми изпадне по-изгодно или Поло или Фабия. Колкото до материалите - същите са, в това съм убеден. Дори уредите по таблото са взаимно заменяеми някои от тях.
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#27 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 март 2012 - 18:44

Фабията е по-добра. Таблото, седалките, всичко е на по-високо ниво.
Бащата на един от най-добрите ми приятели кара Фабия такси. Колата е половинмилионник без никакви ремонти, с изкл. на някакви дребни неща по окачването (и съединител веднъж).
Атмосферен дизел, 5.5 градско/100км. Доста слаба колица, но адски надеждна.
Кара се всеки ден, само грдско.

Ибиза-та я харесвам, Поло да не виждам. Няма такива безумия при Поло. Сигурно 4-5 часа се опитвах да запаля един кенеф на колежка на студа зимата. Оказа се някаква простотия по имобилайзера. А колата беше като чисто нова, много запазена и грам не побългарявана.
Брах и големи драми при съединителя на една друга колежка със съединителя. Имаше 3 различни модела, които не можеха да се разберат по ВИН. Купихме трите и после се разбрахме да върнем 2та, в зависимост от това кой ще стане.

Много ме дразнят Поло-тата. Все едно са създадени да ти скъсат всички нерви докато й направиш прост ремонт.
  • 0

#28 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 март 2012 - 19:06

За Октавия не мога да спора, но от месец насам обикалям и си търся малка кола. Гледам точно трите автомобила, които обсъдихме - Сеат Ибиза, Шкода Фабия и Поло. За сега най-много плюсове откривам при фабията. Най-широка е от 3те ( 50 на 50 са разпространени и хечбека и комби, Полото нямат вариант комби ), с най-много екстри е фабрично ( хладилна жабка, или две; ел. багажник, фабрична аларма с двойно заключване, парктроник ). Обикновено това при Полото са допълнителни поръчвани екстри съответно и продажната му цена излиза повече. Сеат са красиви, но мега тесни - точно в 2-3 различни седнах и се отказах да ги гледам изобщо. Сега остава да ми изпадне по-изгодно или Поло или Фабия. Колкото до материалите - същите са, в това съм убеден. Дори уредите по таблото са взаимно заменяеми някои от тях.

Колега ти бензинови ли търсиш? и ако да към кой мотор си се насочил, защото не съм чувал много добри мнения за бензиновите двiгатели на VAG.
Ние търсим същите коли като теб като изключим фабията, но ако не се намери нищо читаво може да погледнем и фабиите.
Ти коя година търсиш и до колко пари?
  • 0
Публикувано изображение

#29 crush

crush

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 451 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобилни климатични системи
    Газови инжекциони
  • Автомобил:
    Ford Fusion '04 1.4 16V

Публикувано 27 март 2012 - 10:33

Двигателите, към които съм се насочил аз са 1.2 Mpi, 1.4 Mpi и 1.9 SDI. Като краен вариант ми е 1.4 TDI, но той се среща най-често при комбитата, а аз търся предимно хечбек. Първият бензинов е 75 к.с., като HTP вариантът е 64 к.с. с верига и е двигател на Дженерал Моторс, не на ВАГ. Три цилиндров е, малък и лесен за обслужване. Вторият мотор се среща във вариант 75 и 90 к.с. , а чистият дизел е 64 к.с. като няма вариант за какъвто и да било чип тунинг. Разходът на дизела е около 6 Софийско, а на бензините м/у 8 и 10 на 100, зависи и как се карат. ТДИ-то е 75 к.с. като подлежи на чип тунинг и казват разбирачите, че става 109 к.с., което мен лично ме съмнява. Но и така да е това сигурно ще доведе до проблеми с маховика и/или съединителя. Затова най-предпочитан за мен си остава или 1.2 бензина или 1.9 чистия дизел. Като години съм се ориентирал м/у 2005 и 2007 година, на цена от 5500 до 8000 лв. Като 2007 година вече има и след фейслифта и преди, като преди фейслифта ми харесват повече. Нова шкода фабия струва 18000 лв. и на тия години просто за над 8000 лв. си проба за обирджийство ;)
  • 0
http://www.CarProfi-BG.com/
Монтаж и поддръжка на газови инжекциони; зареждане и ремонт на автоклиматици!
Най-атрактивните цени в София!

#30 rado32

rado32

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1197 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C280 4matic 2006г. 231к.с.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 март 2012 - 11:01

За 1.2 двигателя немога да кажа нищо, защото е твърде непознат двигател за мен. На 2-3 места в нет пространството бях чел хубави неща за него, защото бил с верига и някакви си таксита вече били на половин милион и се държали приемливо.
За 1.4 ако не се лъжа слагат същия на Голф 4 на Октавия на Поло, Ибиза, Леон и сигурно на още някоя, която пропускам.
Нямам лични наблюдения над дадения мотор, но не го хвалят хич тоя мотор. Харчел ужасно много масло, както и гориво и имали проблем със скоростите.(това на пръв поглед) Проблема за харч на масло идвам от бързото износване на сегментите впосредством якото им каране във високи обороти, понеже 16-клапановите мотори се развъртат над 2500-3000 оборота. Това вече го знам от личен опит понеже имах 2 корси 1.4 16V и двете почнаха да харчат масло даже на едната и направих ремонт на двигателя преди да я продам.
Поправи ме ако мислиш, че греша.
  • 0
Публикувано изображение




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни