Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

загуба на спирачките при дълго каране


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#16 hijacker

hijacker

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 192 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Амстелвейн
  • Интереси:Музика, компютри, автомобили, нови филми, пътувания, спортове и др.
  • Автомобил:
    Мерцедес 190Е 1.8
    Шкода Октавия 1.9ТДи
    Шкода Фабия 1.2ТСИ

Публикувано 19 март 2012 - 21:54

Здравейте колеги,
Покарах малко, проблема не се прояви. Нито едно от колелата не беше прегряло и колата си имаше спирачки. Лошото е, че проблемът не се проявява постоянно, а само от време на време и няма как да се направи повторение умишлено. Утре ще я закарам в сервиза да я видят, не знам дали така ще могат да направят нещо, но да видим?

Дилянски, значи според теб този проблем не може да се дължи на лагер на главина, така ли? По-скоро задържащ спирачен апарат?

Поздрави!
-Николай
  • 0

#17 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 19 март 2012 - 23:43

Добре,да ти подскажа възможните варианти.
Леко клеасъл апарат.
Леко запушен маркуч.
Проблемно серво,но тогава греят и двете предни яко.
Накарай в сервиза да огледат накладките.Тези които са задържали,изглеждат като 100 годишни,все едно са пърлени с горелка и най вероятно са по-изтънели от другите.Тъй като спомена,че е сменяна помпата,съществува малка вероятност да е постоянно леко натисната,та и там си има реглажи.Да помогнем по нета трябва да кажеш кое е горещо освен помпата.
  • 2
Никога не оставям магарето си в калта.

#18 rotsen

rotsen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    MB 190E; м.09.1988г. продаден !!!

Публикувано 20 март 2012 - 23:22

Когато задържи някое от колелата,се повишава температурата на спирачната течност,която при продължително каране достига до помпата и вече няма спирачки.Помпата не може да работи с гореща течност.Нека колегата в този момент да провери,дали пари помпата,да я охлади с вода и да опипа колелата,за да види кое е горещо в тоз момент.


Здравейте колега,
потвърждавам написаното от dilqnski - пост №: 9 : абсолютно същия проблем имах и аз! Проверявах всичко което може да се провери - нямаше никакви проблеми.
Докато в един момент щях да се пребия ?!
Тогава отидох на автосервиз и се оказа, че задни-дясни спирачни буталца са блокирали / т.е. - съвсееем малко не са се връщали обратно / - при натискане на спирачка феродото държеше.... но след като не се върне достатъчно - феродото съвсем лекичко контактува с металния спирачен диск - започва да се загрява течността по системата - от там се нарушават качествата на спирачната система... и така.
Така ми каза от сервиза.
Смениха цялата "буца" - буталния комплект...и тъй като накладките се бяха "опекли" - смених само тях...и всичко си стана "ОК" / в началото на лятото подмених всички накладки по колата / .
Така бе при мен.
Успех - Нестор Иванов - "кмета"
  • 0
Публикувано изображение

#19 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 20 март 2012 - 23:40

Другото , което се сещам е да не търсиш проблема , само в предните колелета :)



  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#20 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 20 март 2012 - 23:41

124-ката и задържаше единия апарат и нямаше никакви проблеми със спирането.
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#21 hijacker

hijacker

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 192 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Амстелвейн
  • Интереси:Музика, компютри, автомобили, нови филми, пътувания, спортове и др.
  • Автомобил:
    Мерцедес 190Е 1.8
    Шкода Октавия 1.9ТДи
    Шкода Фабия 1.2ТСИ

Публикувано 21 март 2012 - 13:46

Здравейте колеги,
Благодаря на всички, които се отзоваха за идеите и съветите (особено към Дилянски и Събсоник (както винаги :->) ). Определено бяха от полза!

Цялата история накратко.

В сервиза, където бяха сменили главния спирачен цилиндър преди месец приеха колата и по симптомите й ми казаха, че ще я видят, но най-вероятно ще се смени пак спирачният цилиндър. Обадиха ми се да кажат, че го сменят от LPR на Marelli като ще е необходимо да доплатя разликата в цената, Марелито е по-скъпо с 44лв. Аз се съгласих.

По телефона ги помолих пак да прегледат спирачни апарати и колелата, както й да видят челюстите на ръчната спирачка.

В следствие ми се обадиха да ми кажат, че спирачния цилиндър вече е сменен, но са намерили опечени накладки на задна лява гума. Е, апарата е задържал там и накладките са се изпекли. Смениха двата чифта накладки на задните колела с нови и отремонтираха спирачния апарат. Тази сутрин си взех колата.

Платих си за всичко. Надявам се спирачките да не отказват за напред, защото е страшно! За момента смятам проблема за решен.

Изводите ги оставям всеки сам да си ги прави... примерно какво би било ако бяха намерили изпечените накладки още при първото ми посещение при тях преди месец?

Поздрави,
-Николай

Този пост е редактиран от hijacker: 21 март 2012 - 13:49

  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни