
спирачни апаратиремонт на спирачните апарати на 124 2.5д
Започната от contesa, 23 дек 2006 - 09:28:14
33 мнения по тази тема
#16
Публикувано 23 декември 2006 - 11:47
А и по предницата има толкова много неща който могат да тропат.
Как установи, че са апаратите :Dn:
Как установи, че са апаратите :Dn:
#17
Публикувано 23 декември 2006 - 11:50
Ма и аз каква снимка намерих - това са спортни някакви и са затворени в горната си част.Твоите са като на линковете които пуснах. 

Нещо подобно на това.
Апаратите се захващат с 2 болта към окачването на колата,а на снимката се вижда какво представляват.Това няма как да дрънчи и същевременно да спираш с колата.Поне аз за такъв случай не съм чувал


Нещо подобно на това.
Апаратите се захващат с 2 болта към окачването на колата,а на снимката се вижда какво представляват.Това няма как да дрънчи и същевременно да спираш с колата.Поне аз за такъв случай не съм чувал

.
#19
Публикувано 23 декември 2006 - 12:05
Няма значение на колко е колата - там няма какво толкова да мърда и няма какво да се разбива.Най-вероятно някоя от пластините да не са ти сложили или да са я строшили при слагането.
:
Тия в сервиза да ти напишат как може да ти дрънчат апаратите и ни го препиши и тук,че да падне смях.
http://www.gdtm.ru/B...rakeUpgrade.htm


Тия в сервиза да ти напишат как може да ти дрънчат апаратите и ни го препиши и тук,че да падне смях.
http://www.gdtm.ru/B...rakeUpgrade.htm


.
#20
Публикувано 23 декември 2006 - 15:09
.... тиа апарати на които пускате снимки са от 126, тунинг Brembo за 124, и на 124 с V8 мотор
обаче доста ме впечатлиха тези с 4те буталца!!! чудя се дали няма такъв тунинг и за пура с по 4 буталца на апарат, май ще пиша на Дядо Коледа да го питам че и да поръчам
обикновенните на 124( до 300 дизел и бензин) са с 1 бутало и водачи. износването и рабиването се получава при водачите. увеличените хлабини водят до хлопане и дрънчене., но това не изключва и накладки да дрънчат, макар че проблема сочи точно към водачи
обаче доста ме впечатлиха тези с 4те буталца!!! чудя се дали няма такъв тунинг и за пура с по 4 буталца на апарат, май ще пиша на Дядо Коледа да го питам че и да поръчам

обикновенните на 124( до 300 дизел и бензин) са с 1 бутало и водачи. износването и рабиването се получава при водачите. увеличените хлабини водят до хлопане и дрънчене., но това не изключва и накладки да дрънчат, макар че проблема сочи точно към водачи
#21
Публикувано 23 декември 2006 - 15:19
Да подкрепя Lorinser.При мен го има същия проблем-водачите.Като хвана маркуча сп.течност в основата му и като го разклатя почва да чука или пука/нещо такова/апарата.Това пукане се чува само при ниска скорост.
Бях пускал тема точно за това пукане.
Бях пускал тема точно за това пукане.
#22
Публикувано 23 декември 2006 - 15:22
как да разбера дали са водачите
#24
Публикувано 23 декември 2006 - 15:44
не съм много в час за това питам , на болтовете ли викате водачи,горе долу колко излиза един ремонт на водачите за един спирачен апарат.
#25
Публикувано 23 декември 2006 - 15:59
Такова чудо като ремонт на водачите няма,няма сервиз в който да се навият да правят нещо по самите водачи.
Чух за един човек в пловдив/стругар и фрезист/че ги прави,но знам ли какъв ще е ефекта?Ти от къде си?Ще пробвам да му намеря координатите и ще пиша/имах ги,но явно съм ги затрил,мислех преди време да ходя при него/
Чух за един човек в пловдив/стругар и фрезист/че ги прави,но знам ли какъв ще е ефекта?Ти от къде си?Ще пробвам да му намеря координатите и ще пиша/имах ги,но явно съм ги затрил,мислех преди време да ходя при него/
#26
Публикувано 23 декември 2006 - 18:22
От Търговище съм , ходя в Преслав в един сервиз,казват че имат опит-от сервиза ми казаха че около 100лв на спирачен апарат ще ми излезе
#27
Публикувано 23 декември 2006 - 18:24
Ами ако маншоните на водачите са заминали отдавна и не са поглеждани,гресчица няма ,почват да се износват и водачи,и ухото на апарата...продават се и отделно,де,маншоми и водачи:
http://detali.ru/cat...&SGR=030&SGN=01
н-р 56-маншони,н-р23 водачи,пък и някои фирмици комплектчета продават:
http://www.carparts-...ld/94/1302X.JPG
Най-добре е да се свали един и да се разгледа добре каво му е ,вместо да се гадае....
пък тука може да се потърсят номерата по АТЕ,оказва се ,че правят и за система Лукас ремонтни комплекти..шансът да ги имат в наличност манимпекс е малък,ама...
http://www.ate-brake...talogue_en.html
www.manimpex-bg.com
A0014201383 Направляющая
Manschette 23.20$-2Броя
A0004211674 Направляющая суппорта
Bolzen 17.73$ -4броя
http://detali.ru/cat...&SGR=030&SGN=01
н-р 56-маншони,н-р23 водачи,пък и някои фирмици комплектчета продават:
http://www.carparts-...ld/94/1302X.JPG
Най-добре е да се свали един и да се разгледа добре каво му е ,вместо да се гадае....
пък тука може да се потърсят номерата по АТЕ,оказва се ,че правят и за система Лукас ремонтни комплекти..шансът да ги имат в наличност манимпекс е малък,ама...
http://www.ate-brake...talogue_en.html
www.manimpex-bg.com
A0014201383 Направляющая
Manschette 23.20$-2Броя
A0004211674 Направляющая суппорта
Bolzen 17.73$ -4броя
Blood, Sweat and Diesel !
#28
Публикувано 23 декември 2006 - 18:42
водачите са 2 оси по които се движи апарата.Ами ако маншоните на водачите са заминали отдавна и не са поглеждани,гресчица няма ,почват да се износват и водачи,и ухото на апарата...продават се и отделно,де,маншоми и водачи:
http://detali.ru/cat...&SGR=030&SGN=01
н-р 56-маншони,н-р23 водачи,пък и някои фирмици комплектчета продават:
http://www.carparts-...ld/94/1302X.JPG
Най-добре е да се свали един и да се разгледа добре каво му е ,вместо да се гадае....
пък тука може да се потърсят номерата по АТЕ,оказва се ,че правят и за система Лукас ремонтни комплекти..шансът да ги имат в наличност манимпекс е малък,ама...
http://www.ate-brake...talogue_en.html
www.manimpex-bg.com
A0014201383 Направляющая
Manschette 23.20$-2Броя
A0004211674 Направляющая суппорта
Bolzen 17.73$ -4броя
и да смениш водачите-луфта може да се окаже от износени уши на апарата(отворите в които влизат водачите), такаче може да се наложи и смяна на апарата.
има и друго решение. всичко се сваля(водачи и апарат) и се носи на стругар да направи втулка
или спазаряваш 2 броя за 150кинта 2ра ръка и пееш

#29
Публикувано 23 декември 2006 - 18:48
Тъй де,затуй е хубаво няколко пъти годишно човек да се навира отдолу и оцапа малко...спестява главоболия по-късно...
Blood, Sweat and Diesel !
#30
Публикувано 23 декември 2006 - 18:54
благодаря момчета ,вкрайна сметка човек се учи докато е жив
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни