Проблем с C200kompressor (w203)
Започната от Fitso, 04 мар 2012 - 19:53:48
61 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 март 2012 - 19:53
Проблемите ми започнаха от около месец(от два имам Мерцедеса), поради съмнения за проблем заради висок разход(19-22) реших да мина на диагностика за да намеря къде е проблема. Първият майстор каза, че е дебитомер после каза, че е компютъра на колата и тогава поисках второ мнение:компютъра е ОК, дебитомера е ОК, но проблема е следния: грешка P2038(charging pressure too low); и температурния датчик показва, че колата загрява на 140 градуса а на таблото е 90-93. Споделете каква е тази грешка P2038 и как да се отстрани...Благодаря предварително
#2
Публикувано 07 март 2012 - 10:21
Отиваш на читав диагностик, и да влезе в актуалните стойности на ламбда сондата ти преди катализатора! Много внимателно да и анализира данните и амплитудата! Не очаквай тя да ти даде грешка за да я хванат на момента! Аз имах подобен проблем! Една седмица я четоха и разчитаха, докато най - накрая се сетиха да видят актуалните стойности на въпросната ламбда сонда! Смених я и се оправи колата! Иначе да знаеш, че е почти прецедент да се окаже дебитомер, а за твое спокойствие едно почистване на дебитомера може да се направи!
#3
Публикувано 13 март 2017 - 08:14
Здравейте колеги! Темата е малко старичка, но реших да я използвам, вместо да пускам нова.
Интересува ме дали някой знае колко кг въздух трябва да вкарва дебитомера на w203 kompressor, когато се гледа на живи данни?
Обърнах целия форум, но никъде не видях такава информация. За w202 и w210 знам колко трябва да е - 8кг, но на w203 дали е същото? Двигателите изглеждат еднакви, но все пак може да има разлика.
Благодаря за вниманието.
Интересува ме дали някой знае колко кг въздух трябва да вкарва дебитомера на w203 kompressor, когато се гледа на живи данни?
Обърнах целия форум, но никъде не видях такава информация. За w202 и w210 знам колко трябва да е - 8кг, но на w203 дали е същото? Двигателите изглеждат еднакви, но все пак може да има разлика.
Благодаря за вниманието.
Този пост е редактиран от Velazkes: 13 март 2017 - 08:14
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#4
Публикувано 13 март 2017 - 08:41
Толкова на празен ход между 8 и 10 кг.
#5
Публикувано 13 март 2017 - 11:46
При вчерашното закачане на живи данни, дебитомера показа стойности от 3,40 до 3,80 кг. като играеха постоянно в тези интервали. Веднага си казах "ТОВА Е".
Свалихме стария, беше доста омаслен.
Почистихме всички въздуховоди добре, включително и малкия дросел.
Сложихме работещ дебитомер и за наша изненада стойностите бяха същите като на стария. Въпреки че даваше 3кг въздух, решихме да направим кръгче за проба и момчето на което е колата каза че има коренна разлика и колата върви добре както преди.
Закачихме я отново с откачена букса на дебитомера, за да разберем дали програмата не ни залъгва със стойностите и показа 0,00кг. Сложихме си стария дебитомер, направихме кръгче и вървеше също толкова добре.
Дали чистенето си е оказало влияние незнам, но сега казва че колата се е оправила. Все още обаче ме озадачават тези 3кг въздух които играят постоянно.
Свалихме стария, беше доста омаслен.
Почистихме всички въздуховоди добре, включително и малкия дросел.
Сложихме работещ дебитомер и за наша изненада стойностите бяха същите като на стария. Въпреки че даваше 3кг въздух, решихме да направим кръгче за проба и момчето на което е колата каза че има коренна разлика и колата върви добре както преди.
Закачихме я отново с откачена букса на дебитомера, за да разберем дали програмата не ни залъгва със стойностите и показа 0,00кг. Сложихме си стария дебитомер, направихме кръгче и вървеше също толкова добре.
Дали чистенето си е оказало влияние незнам, но сега казва че колата се е оправила. Все още обаче ме озадачават тези 3кг въздух които играят постоянно.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#6
Публикувано 13 март 2017 - 11:56
Да добавя, че при подаване на газ първоначално дебитомера вдига рязко на 40 кг и после спада на 7-8 и като се задържи на едно положение спадат на 2кг вместо да ги държи по-високи килограми.
При другия дебитомер и след почистването на стария при подаване на газ се вдигат килограмите и при задържане на газта ги държеше на 20кг.
При другия дебитомер и след почистването на стария при подаване на газ се вдигат килограмите и при задържане на газта ги държеше на 20кг.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#7
Публикувано 13 март 2017 - 16:07
Някой да има някакви идеи, как е възможно това?
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#8
Публикувано 13 март 2017 - 18:21
Лесно е,просто трябва да познаваш работата на този мотор.Свали филтърната кутия и остави разтоварващия дросел да го гледаш и ще ти стане ясно защо
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Публикувано 13 март 2017 - 19:04
Колегата по-горе е писал че трябва да вкарва 8кг, а тази вкарва 3,80кг и въпреки това заработи нормално и момчето казва че е както преди.
Това, което ми подсказваш да направя какъв отговор ще ми даде?
Струва ми се, че не може да се даде конкретен отговор колко точно кг трябва да вкарва w203 kompressor.
Това, което ми подсказваш да направя какъв отговор ще ми даде?
Струва ми се, че не може да се даде конкретен отговор колко точно кг трябва да вкарва w203 kompressor.
Този пост е редактиран от Velazkes: 13 март 2017 - 19:08
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#10
Публикувано 13 март 2017 - 19:32
Когато отворя Стардиагнозиса на модела 203 си има допустими стойности и ако излиза са в черно.Съгласен съм че са малко под 8 но веднъж да има по-малко а веднъж повече е от начина на подаване на газ и съответно разтоварващия дросел го променя.Когато се пали автомобила има една система която се нарича вторичен въздух и обдухва катализаторите,което може да ти менинпоказанията.Дълго е за обяснение но трябва да се проверят доста неща,поне аз от тук не мога да открия проблем.Съвета ми е да се търси някой запознат с компресорните мотори да погледне.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#11
Публикувано 13 март 2017 - 20:50
Аз лично такъв дебитомер да дава стойности 3,4-3,8 не съм виждал на мерцедес,а да ти кажа бая съм прегледал през последните години.Тая апаратура с която гледате каква е?
След това дори дебитомера да показва адекватни стойности на място това не означава,че той работи коректно.В последно време доста дебитомери ги хващам,че просто са лениви и в движение просто не показват правилните количества въздух.Колата не минава в авариен режим,но просто не върви добре,гори много и др.различни проблеми.
Този пост е редактиран от chochone: 13 март 2017 - 20:56
#12
Публикувано 13 март 2017 - 22:51
И аз се учудвам точно на тези стойности, тъй като не мисля че трябва да са такива и колата да е добре.
Диагностиката с която гледахме е Карсофт. Знам, че Стар диагнозата е най-правилна, но в случая и тези стойности от Карсофта са верни. Първо, защото при откачена букса показва 0,00кг, и второ - закачена на моята w210-ка показва заковани 8кг.
Като човек с по-богат опит си се сблъсквал с такива проблеми и си прав за ленивите дебитомери и тук при нас може би почистването за сега е подействало в положителна насока, но тези стойности за мен си остават мистерия.
Диагностиката с която гледахме е Карсофт. Знам, че Стар диагнозата е най-правилна, но в случая и тези стойности от Карсофта са верни. Първо, защото при откачена букса показва 0,00кг, и второ - закачена на моята w210-ка показва заковани 8кг.
Като човек с по-богат опит си се сблъсквал с такива проблеми и си прав за ленивите дебитомери и тук при нас може би почистването за сега е подействало в положителна насока, но тези стойности за мен си остават мистерия.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#13
Публикувано 13 март 2017 - 23:29
Какъв проблем прави колата?
Една от старите ми: М111 - Компресор правеше драми, но там температурния датчик в дебитомера не беше добре и всичко идваше от него.
Една от старите ми: М111 - Компресор правеше драми, но там температурния датчик в дебитомера не беше добре и всичко идваше от него.
#14
Публикувано 14 март 2017 - 04:54
За мен пък стойностите на карсофта не са верни.Съмнявам се, щом стардиагнозата никога не показва не цели числа като стойности.Или може пък кар софта да е по-точен от оригиналната диагностика за мерцедес,което ми звучи невероятно.
Толкова ли няма една стардиагноза при вас,най-малкото да сравните показателите.Аз лично никога не бих ремонтирал и сменял части при мерцедес с друга диагностика.Много колеги от сервизи когато не могат да се справят с някой мерцедес и ми звънят по телефона.На техните диагностики пише супер невероятни неща като грешки,а когато същия автомобил се диагностицира със стардиагноза се оказва друго.
Това за грешките,но според мен актуалните стойности(независимо от диагностиката) трябва да са еднакви на всички апаратура.С тези показатели 3,8 ме навежда на мисълта,че това не е така........
Иначе за "почистването"до сега нямам нито един самооправил се дебитомер след почистване.
Този пост е редактиран от chochone: 14 март 2017 - 04:58
#15
Публикувано 14 март 2017 - 07:51
Колата загубила мощност, все едно е без компресор, върви, пълни си 4000-5000 оборота, но го няма ускорението което трябва да го има. Иначе самия компресор се включва, чува се като зацепи. И след това чистене каза че се е оправила уж.Какъв проблем прави колата?
Еми няма. Ей това е нашия град, не мога да си го обясня. Явно на никой не му се занимава, или не може да си позволи да си закупи тази апаратура. Ако не беше 1000 лева щях да съм я купил отдавна и да не се занимавам с глупости, но нито съм сервиз, нито си изкарвам хляба с подобна дейноат за да си позволя скъпа апаратура за любителски цели. Затова избрах Карсофта, по-достъпен вариант, подходящ за любителски цели, по-точен от други универсални апаратури. Поне Карсофта си е специално и само за мерцедес, докато другите евтини варианти стават за всички автомобили. Стъпката след Стар е Карсофт, затова реших да си взема такава и досега не ме е подвеждала, това което излиза на Стар го вади и Карсофта, е разбира се не толкова задълбочено и съм съгласен с теб не на 100% едно към едно със Стар, но е приемлив вариант.Толкова ли няма една стардиагноза при вас,най-малкото да сравните показателите.
В Кърджали не, че няма никъде Стар, има ама първо незнаят как се работи и какво да гледат, второ не са читави. На единия му е с някакъв пиратски софтуер и има много ограничени функции, нищо общо с оригиналния софтуер и постоянно му дава грешка и трябва да се рестартира. Другия буксата не му е наред и сляга някакви карфички за да направи контакт с колата и на 38 пинова букса бута в няколко гнезда и така гледа колата. Е извинявай предпочитам Карсофта пред тези Стар апаратури, по имам вяра, а за другите универсални дето ги има във всеки сервиз не ми се говори. Те не вярвам да са по-точни от Карсофта.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни