При мен ситуацията е следната: както си върви колата и се наложи да спреш за нещо при последващо палене няма компресор.Когато зарбутам ,,малкия дросел'' както го наричат съфорумците ни колата си тръгва веднага.Затова търся причина кое не позволява на клапата да се затвори.Така или иначе съм я поръчал.Утре ще погледна еднопосочния клапан,още веднъж благодаря ти колега .Мога ли с просто око да констатирам че се е прецакал еднопосочния клапан.
Проблем с C200kompressor (w203)
Започната от Fitso, 04 мар 2012 - 19:53:48
61 мнения по тази тема
#46
Публикувано 27 ноември 2017 - 19:28
#47
Публикувано 27 ноември 2017 - 20:05
Да може.
Не мисля че проблема е в разтоварващата клапа но винаги има изключения.Най-честият проблем който констатираме е инсталацията
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не мисля че проблема е в разтоварващата клапа но винаги има изключения.Най-честият проблем който констатираме е инсталацията
Sent from my iPhone using Tapatalk
#48
Публикувано 27 ноември 2017 - 20:27
Ако не успея да констатирам проблема ще се свъжа с теб(mitkofitnes) за да си запиша час.Малко е далече но предпочитам само хора с опит да пипат колата ми.Сега се сещам че ми беше записала грешка P0171-Powertrain System too Lean (Bank1).След изтриването и вече 3 дни не се е появявала.Закачам я всеки ден.Значи трябва да търся проблем с инсталацият към клапата.Благодаря за вниманието.
#49
Публикувано 27 ноември 2017 - 21:06
Има и др с опит и знания,поразпитай не че не искам да ти свърша работа но не е оправдано...аз съм тук не да се рекламирам а да съм от полза на хора от форума,така че ако намериш човек и трябва консултация съм насреща тел ми го има.Но не окабеляването дирекно към клапата трябва да прегледаш,понеже е на общо кабелче със мапа и датчика на разпределителния вал,и много често се омазва откъм ваноса провери го все пак.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#50
Публикувано 27 ноември 2017 - 21:22
Благодаря за всичко.Утре ще пиша че мисля и при мен вануса е протекъл.Не ме разбирай погрешно за мен е много важен твоя съвет.Чета форума от много време и винаги съ се възхищавал на знанията ти.Дори газта на колата ми работи безпроблемно благодарение на теб.Съветите които ми даде са безценни.Жалко че сме далеч,иначе ще е голямо удоволствие да се запознаем.
#51
Публикувано 28 ноември 2017 - 12:05
Днес след констатация че ваноса тече от буксата и от към главата съм пред дилема дали да го направя със силикон на Виктор Рейнц или да поръчам нов.Консултирах се с един ,,майстор'' и той ми каза като съм имал пари да си закупя нов и да чакам и той да протече.Мисля че кабела с буксите вече някой го е сменил ако протече пак да не тръгва по инсталацията.Това е кабела (нека някой компетентен се изкаже).На буксата има щампа на мерцедес.Другото нещо което ме интересува маслото което е вече в инсталацията(нали уж този кабел не позволява) как да го премахна.Може ли да е попаднало от теча отвън че е доста голям.Още веднъж благодаря на колегата mitkofitnes че е така отзивчив и помага на хора като мен.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от pavel1828: 28 ноември 2017 - 12:10
#52
Публикувано 28 ноември 2017 - 12:46
http://forums.mbclub...e-3#entry303035 (всъщност можеш да прегледаш цялата тема, сега го направих, много е забавна)
От тази тема:
http://forums.mbclub...нос#entry303037
#53
Публикувано 28 ноември 2017 - 13:58
Благодаря.Прочетох я цялата.Сега се връщам от кварталния майстор за косултация.Каза че кабела с буксата като е бил превързан отгоре със тази опашка е капъл пак върху снопа с кабели.И от там ми идвали проблемите но не е 100% сигурен.Каза ми да разпробия нитовете на вануса и да го затворя със силикон.Вие какво ще ме посъветвате?Благодаря ви.
#54
Публикувано 28 ноември 2017 - 14:09
110лв е на Pierburg по спомен.
Много ми се виждат на мен за един ел. магнит и реших да го рециклирам по описания метод. Вече два съм направил и двата пъти стана. При първия соленоид - от първия път. При втория - от втория опит.
Та става така, заслужава си да се опита. Само ползвай 02 safe(безопасен за ламбда сензора) силикон.
#55
Публикувано 28 ноември 2017 - 14:21
Какво ще рече 02 safe(безопасен за ламбда сензора) силикон.
Имам от този на Виктор Рейнц.Става ли?Благодаря.
Прикачени файлове
#56
Публикувано 03 декември 2017 - 22:15
Здравейте колеги.След като реших да да рециклирам по описания метод ''ваноса'',вече 4 дни колата си върви без забележки.Така аз го разпробих от нитовете и затворих със силикон на Виктор Рейнц.Преди процедурата всеки ден се налагаше да ''разбутвам'' малкия дросел за да започне да затваря.Сега всичко е наред,да не чуе .............
Специални благодарности на колегата mitkofitnes.Поздрави.
#57
Публикувано 05 декември 2017 - 17:10
Сега виждам и аз че темата се съживява от пролетта, когато последно бях писал по нея. От тогава така и не се предприе нищо по въпроса с вървенето на w203-та на моя познат, просто си кара така - понякога си върви, понякога няма тяга.
Последно колегата mitkofitnes ни беше насочил към secondary air injection и по точно към двете клапанчета, които са вързани в тази система, та сега смятаме да се насочим към тях, като ги проверим сутрин докато е студена колата как реагират.
Тъй като по описанията на колегата pavel1828 се разбира, че проблема идва от ваноса в неговия случай, ще го проверим в какво състояние е, въпреки че последно го бяхме чистили и сложили гарнитура. След това сме го проверявали и всичко беше чисто и сухо, но все пак не се знае минало е половин година от тогава.
Ще пиша за развитие по темата, след като проверим клапаните.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#58
Публикувано 05 декември 2017 - 19:20
Здравейте колеги,моята радост беше 5 дни.Днес колата пак отказа.Отворих клапата без да е запалена колата и разбутах.Колата тръгна без проблем.Цял ден я карах-без ядове.След това отидох до един майстор и отворихме буксата на ваноса и имаше малко масло.Изчистихме го и закачихме колата .Каза ми майстора че нещо катализатора не е ефективен и втората сонда отчита това.Вдигнахме колата и се оказа ,че има резонатор на мястото му.Сега искам да ви попитам дали е възможно колата поради липса на катализатор да влиза в авариен режим и да не включва клапата или от маслото в ,което беше в буксата?Благодаря.
Колега Velazkes ето ти линк към българския форум и втория линк към английския.Там съм дал линк,където е много добре обяснено за тези клапани.Прочети ги целите теми.Поздрави.
http://mercedes-bulg...1314/#msg331314
http://forums.merced...n-valve.125395/
Този пост е редактиран от pavel1828: 05 декември 2017 - 19:26
#59
Публикувано 05 декември 2017 - 21:25
От сондата не но от маслото на ваноса може да е окляпана цялата инсталация
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#60
Публикувано 05 декември 2017 - 21:54
Няма масло никъде,защото имам такава букса 20171128_113200.jpg 96,55K 7 Брой сваляния.Само в самата букса имаше малко масло и беше капало на снопчето кабели отвън.След товава го затворих със силикон(преди5 дни).Днес констатирах че май ваноса е порпуснал малко вътре в буксата.Ще го ''ремонтирам'' пак със силикон или ше поръчам нов.Възможно ли е от малкото маслото в буксата на вануса да прави тези номера ,или може и да еднопосочния клапан да е виновника.За втората сонда разбрах,че не може да е причината.Благодаря колега,че ни насочваш,Благодаря още веднъж.
Този пост е редактиран от pavel1828: 05 декември 2017 - 22:00
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни