Проблем с C200kompressor (w203)
Started by Fitso, 04 Mar 2012 - 19:53:48
61 replies to this topic
#31
Posted 22 April 2017 - 13:42
По това, което е написал колегата mitkofitnes се разрових в нета и открих това:
image1_a09aef935be17d07d5fa174f66f058febaca784e.jpg 118.82K 22 downloads
Затова ли става въпрос, към него ли да се ориентираме?
image1_a09aef935be17d07d5fa174f66f058febaca784e.jpg 118.82K 22 downloads
Затова ли става въпрос, към него ли да се ориентираме?
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#32
Posted 22 April 2017 - 14:02
Да
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#33
Posted 22 April 2017 - 16:12
Ок! Ще се погледне и това, мисля че подлежи на чистене.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#34
Posted 22 April 2017 - 19:41
Не подлежи,по скоро трябва ти проверка дали всички компоненти и са изправни че ако не са няма да ти затваря клапата за рециркулация и няма да имаш буст,компресора ще си върти напразно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#35
Posted 22 April 2017 - 20:49
Ясно! Сега разбрах каква е ролята на тази система. Ще трябва да се проверят тези неща.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#36
Posted 22 April 2017 - 21:57
...За w202 и w210 знам колко трябва да е - 8кг, но на w203 дали е същото? Двигателите изглеждат еднакви, но все пак може да има разлика...
Какъв е мотора: щом "изглежда" като на 202 и 210 трябва да е 111, ама все пак...
#37
Posted 23 April 2017 - 09:25
111 е мотора,но при тоя вкарва 10кг, може би защото е с постоянно зацепен компресор, докато при моята 210-ка включва към 2000 о оборота.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#38
Posted 23 April 2017 - 12:17
...тези стойности 3,80 се отнасят за нещо друго, по принцип пише gm/s, което така и не разбрахме какво е...
3.80 gram/second = 13.68 kilogram/hour
#39
Posted 23 April 2017 - 13:16
Мина ми през акъла, че може да са грамове, но по принцип се обозначават с g/s, а не с gm/s, затова се усъмних какво понятие е точно.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#40
Posted 27 November 2017 - 15:13
Колега има ли някакво развитие?При мен е подобно положението,но когато разтоварвашата клапа остава отворена я бутна с пръст и след това я ''обуча'' като подам няколко пъти на контакт се оправя и всичко е наред до следващия път.Поръчах клапата от Ибей и сега чакам Дядото да ми я докара за коледа.Към колегата mitkofitnes може ли да ни обясниш как да проверим vacuum actuator valve дали работи коректно.Благодарря ви.
#41
Posted 27 November 2017 - 17:12
Този вакум се командва от ECU-то на мотора посредствум електрическа вакум машинка.Клапана е затворен в изходно положение,когато се направи първоначално палене моторния компютър(ECU)отваря този клапан като затваря на 80% разтоварващата клапа и така се ползва компресора да обдуха карализатора,като това става за околу 50-60секунди,може да се познае по промяната на звука след това,когато компресора нагнетява е доста по-шумен.Аз обаче при наблюденията ми съм констатирал че се разваля следващия клапан по системата,който е еднопосочен,често блокира в едно положение обикновенно в полуотворено и хем връща изгорелите газове хем не ги пропуска добре при сработването и затова често се получава менене на обороти и претрисане,имаме повече въздух при пълнене на ППХ.Това не е нова информация и е позната на доста от съфорумниците,дано не съм ги отегчил.Проверката мисля че е лесно да се досети човек,преди сутрешно палене сваляш маркуча с клапана и гледаш дали ще се отвори.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#42
Posted 27 November 2017 - 17:35
Благодаря ти колега за изчерпателния отговор.Ако правилно съм разбрал този клапан vacuum actuator valve може да блокира в отворено положение и от там да испуска буста.
И второ
Моля те да разясниш кой е този клапан :
''че се разваля следващия клапан по системата,който е еднопосочен,често блокира в едно положение обикновенно в полуотворено и хем връща изгорелите газове хем не ги пропуска добре при сработването и затова често се получава менене на обороти и претрисане''
Отново благодаря още веднъж,че се видях в чудо с този компресор.
Edited by pavel1828, 27 November 2017 - 17:47 .
#43
Posted 27 November 2017 - 17:46
Като проследиш входа на въздуха,който е преди дросела маркуча отива на този вакумен клапан и след него отива на един еднопосочен метален който е навит на метална тръба влизаща в блока точно под изпускателите и там преминава в изпускателната система посредством отвор на главата.Ето и снимка на самия клапан:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#44
Posted 27 November 2017 - 18:01
Благодаря ти колега за изчерпателния отговор.Ако правилно съм разбрал този клапан vacuum actuator valve може да блокира в отворено положение и от там да испуска буста.
Снимката нещо не се отваря но мисля че е този за еднопосочния говоря 0021406860.jpg 12.35K 15 downloads:
A0021406860 - CHECK VALVE
Какви са симптомите когато се прецака този еднопосочния.Благодаря за отделеното внимание.
#45
Posted 27 November 2017 - 18:14
Когато се прецака връща обратно въздух а и не пропуска достатъчно
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users