Проблем с C200kompressor (w203)
Започната от Fitso, 04 мар 2012 - 19:53:48
61 мнения по тази тема
#16
Публикувано 14 март 2017 - 08:21
Как така се включва компресора,не е ли постоянно зацепен?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#17
Публикувано 14 март 2017 - 09:53
Когато дадеш повече газ се чува осезаемо че работи, незнам дали е постоянно зацепен, то няма никаква видимост към шайбата.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#18
Публикувано 14 март 2017 - 11:48
Да чува се защото е постоянно зацепен,но буста се определя от разтоварващия дросел.Той страда и изключва когато имаш проблем с омаслена инсталация в двигателния отсег,вследствие на протекал ванос.Провери ги тези неща моля те и тогава пиши,че вероятности много,не искам да се изявявам гадател
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#19
Публикувано 14 март 2017 - 12:54
Ок! Ще го имам в предвид и когато има развитие ще пиша отново.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#20
Публикувано 21 април 2017 - 17:21
Проблема има развитие и сагата продължава. Оказа се, че това което сме мерили с диагностиката не са били килограми, т.е. тези стойности 3,80 се отнасят за нещо друго, по принцип пише gm/s, което така и не разбрахме какво е.
В последствие започнахме да търсим друга диагностика, която да покаже колко кг въздух вкарва тази кола. Намерихме Bosch и Star diagnosis и при двете показва едно и също - 10кг.,като тези стойности не са заковани а играят с малко нагоре и надолу.
До тук добре, да приемем че 10кг въздух е нормалната стойност, загадачното е, че със стария дебитомер когато колата не работи показва 10кг.,слагаме новия дебитомер, колата заработва добре, върви си както трябва и отново показва 10кг.- пълен шаш. Никакви грешки, всички стойности в норма и при нормално работеща кола и не вървяща едни и същи данни.
Проверих за тези неща, които колегата mitkofitnes беше писал по-горе, оказа се че ваноса бе протекъл. Зачистихме го, сложихме гарнитурка и теча се отстрани. Проверихме всички въздуховоди отново, всичко си е наред,откачих маркуча към разтоварващия дросел за да го гледам как работи - всичко си е ОК, отваря, затваря няма проблем.
Сега обаче колата понякога се оправя и работи както трябва, минават 1-2-3 дена пак върви все едно няма компресор - не забива, не придърпва, а просто няма тази тяга както трябва да си дърпа един компресор. След няколко дена се оправя сама и си работи, след известно време пак не върви. При такива симптоми някой има ли идея към какво трябва да се насочим? Дали някъде нещо не прави маса или контакт? Все си мисля, че ако някаква част не работи, то или ще върви или няма, или е умряла или работи, а не няколко дена да работи, няколко дена не.
В последствие започнахме да търсим друга диагностика, която да покаже колко кг въздух вкарва тази кола. Намерихме Bosch и Star diagnosis и при двете показва едно и също - 10кг.,като тези стойности не са заковани а играят с малко нагоре и надолу.
До тук добре, да приемем че 10кг въздух е нормалната стойност, загадачното е, че със стария дебитомер когато колата не работи показва 10кг.,слагаме новия дебитомер, колата заработва добре, върви си както трябва и отново показва 10кг.- пълен шаш. Никакви грешки, всички стойности в норма и при нормално работеща кола и не вървяща едни и същи данни.
Проверих за тези неща, които колегата mitkofitnes беше писал по-горе, оказа се че ваноса бе протекъл. Зачистихме го, сложихме гарнитурка и теча се отстрани. Проверихме всички въздуховоди отново, всичко си е наред,откачих маркуча към разтоварващия дросел за да го гледам как работи - всичко си е ОК, отваря, затваря няма проблем.
Сега обаче колата понякога се оправя и работи както трябва, минават 1-2-3 дена пак върви все едно няма компресор - не забива, не придърпва, а просто няма тази тяга както трябва да си дърпа един компресор. След няколко дена се оправя сама и си работи, след известно време пак не върви. При такива симптоми някой има ли идея към какво трябва да се насочим? Дали някъде нещо не прави маса или контакт? Все си мисля, че ако някаква част не работи, то или ще върви или няма, или е умряла или работи, а не няколко дена да работи, няколко дена не.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#21
Публикувано 21 април 2017 - 17:31
Добре де тези данни 10кг въздух как го мерите. В движение с пълна газ или на място.
#22
Публикувано 21 април 2017 - 18:11
На място, на празен ход! И с новия дебитомер и със стария е 10кг.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#23
Публикувано 21 април 2017 - 18:49
Ами там ти е грешката. Дебитомер се проверява на 3 скорост с пълна газ. Да видиш докъде ще стигнат показанията. Реално съм имал случай с прецакан дебитомер който на място дава правилно показание обаче след като се настъпи колата не измерва правилно цялото количесто въздух. Това лъже компютъра и колата няма мощност. Поне при VW турбо бензин максималното показание трябваше да е колкото киловата е колата. Демек на моята 110kw/150hp достигаше около 112кг.
#24
Публикувано 21 април 2017 - 19:13
Това нещо не го знаех, сигурно е вярно, трябва да го пробваме.
Защо тогава в момента ту работи, ту не? Ако този дебитомер новия не работи то би трябвало да не работи изобщо, а не понякога. Каква ли е причината?
Защо тогава в момента ту работи, ту не? Ако този дебитомер новия не работи то би трябвало да не работи изобщо, а не понякога. Каква ли е причината?
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#25
Публикувано 21 април 2017 - 20:24
Ами затова трябва да се проверят живите данни в движение. Дали стойностите са нормални. Дали някой датчик не дава грешни данни като дебитомер, температурен датчик, ламбда сонда и т.н. Иначе може да имаш проблем и с някой кабел. Може да провериш с аутодата на различните букси какви напрежения трябва да имаш и какво трябва да е съпротивлението на различните контакти.
#26
Публикувано 21 април 2017 - 20:33
Ок! Ще направим и тези опити и ще пиша, ако има развитие.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#27
Публикувано 22 април 2017 - 08:24
Secondary air injection system !
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#28
Публикувано 22 април 2017 - 08:55
Това ще рече разтоварващата клапа ли?
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#29
Публикувано 22 април 2017 - 09:16
Клапата, която е до възд. филтър, колегата ти каза по-рано. Когато колата е на празен ход (няма натоварване), клапата трбва да е отоворена. Когато подадеш РЯЗКО газ трябва да се затвори. Казвам рязко, защото съм правил експеримент на моето цлк М111.982 (което е с постоянно зацепен компресор) и при плавно подаване на газ клапата не затваря.Когато клапата е затворена вкарва нагнетения въздух от компресора в матора, а когато е отворена, прави един вид байпас и не вкарва в матора. Проверката става както ти е казал, махаш кутията на възд. филтър, за да е е удобно и гладате. Причини за неработеща клапа- много, сещам се за поне 3-4. Аз зимата имах проблем с нея и се оказа от ламбда сонда...
#30
Публикувано 22 април 2017 - 09:37
Еми аз по-горе писах, че тази клапа си работи и реагира при подаване на газ, точно както описваш ти.
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни