Ааа, аз Бриджстоунките не ги харесвам. Може за това и да не ми допадат Ласа-та. Просто не е моя хендлинг, иначе са си ОК, бавно се изтъркват.
И с Потенза, и с Туранза съм карал, просто не са моите гуми.
Коко, виж ми в гаража снимките на ЦЛК-то. Ти явно имаш джанти от 202ка, понеже дебелите спици на АМГ (Style1 се водят а, ако не се лъжа), са в 2 варианта.
4 еднаква дебелина 7.5", като гумите са 225 45 17 всичките.
или 2х2 7.5" и 8.5" за 245 40 17 задни и 225 45 17 предни.
Само са с различно ЕТ задните и заспиват точно на ръба на веждата, много красиво става.
Другия вариант е 15мм. фланец. Спокойно ще стане на задните, няма да опират никъде. Мисля и 20мм можеш да набиеш, но с болтовете ще е трудно, освен ако не правиш поръчкови, в които да се навиват болтовете от джантите.
Това са джантите:
- Свалихме ги от едно такова очилато
Но беше Комби '98 - 210 трябва да се води(не ги разбирам много моделите на Мера) което е било сейфти кар на Нюрбургринг .............. 4 джанти 17" и 4-те са 7,5"
В момента го пробвах - болтовете са 32мм дълги и стават идеално - ако реша да добавя фланци 15мм ........ има болтове на 45мм и мисля че всичко ще е ок , а ти какво каза за 20мм фланци - щото мога да си поръчам 10 болта на 50мм от Енчо Енчев - Долна оряховица !? Смо се чудя 20мм дали няма да са му множко на лагерчетата............
Този пост е редактиран от kokoVmaxa: 14 март 2012 - 15:07