Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

W208 CLK320 - Козметични подобрения


  • Please log in to reply
86 replies to this topic

#1 kokoVmaxa

kokoVmaxa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    W208 CLK320

Posted 29 February 2012 - 21:09

Така , като за начало , да се похваля от 1 месец вече съм собственик на CLK320 по стечение на съдбата , 210 Фейслифта който исках , не предложи нито един читав представител а 3200сс V6 двигателя беше задължителна опция............
Колата я закарах за проверка и оглед в Сервиз ..................... Резултат , Колата е на 248 760км с показание на километража 124 310км , манипулиран механично в ключалката................ абе селско изпълнение но - крайната цена беше изкушаваща
Та CLK-то имаше доста кусури , но за първият месец от както е мое отхвърлихме основните проблеми + пълно обслужване и всичко необходимо , та в какво се състоеше:
Обслужване на Кутия - Гарнитури , Филтър , Масло + едно кабелче от което сълзеше масълце - разлика спрямо преди Осезаемо по плавно и коректно превключване
Обслужване на двигател - е те това е причината явно всички да бягат от тоя "мотор"
12бр Иридиумни свещи , 8л Масло , Термостат , Нов Алуминиев антифриз , Маслен филтър , Горивен филтър , Кабели на Бубините - Двигателя утихна - трябва да се подпреш на двигателя за да разбереш че работи - двигателя е като нов уникално състояние............ Но
Но остана един проблем - а именно Когато си на место и включищ на скорост оборотите на двигателя падат на 500 в минута и излиза една зверска вибрация която имаш чувството ще разглоби колата..................... след седмица чакане на Ред колата отиде за изкарване на резервен ключ(беше само с един като я купих) и се върно с втори ключ и без проблем с оборотите - Било нещо софтуерно и било подарък от Пича който прави колата - щото го кефела...........
И поради факта че имах мерак да си сложа Обслужваем( както някой му викат - Спортен) филтър си поръчах J&R Racing и го сложихме на колата............................ и стана - УАУУУууу
Никога не съм очаквал един Панелен филтър да даде толкова осезаема разлика , но явно има реална разлика! Веднага след това И мой приятел със S320(той е с Два филтъра) си поръча и ми звъни и вика - Аве тва откачи...............
До тук констатацията е че - Спортен филтър(Панелен във Оригиналната кутия - а не Конусни от Илиянци или от пазара в Д.Град) Дава много силно осезаема разлика в целият диапазон на Обороти и най-вече в Ниските - тва ЦЛК неможе да тръгне без да му светне ESP-то вече
Скоро обмислям и да го премина на две Ауспусни магистрали с две крайни гърнета , ако някой е правил нещо подобно нека сподели!
- Искам да уточня , не търся Шум(аз обичам да ми е тихо в колата) а търся нисък бек-прешър в изпускателната система или още наречено - Олеснено "празнене" :)
  • 0
За тялото: Legacy 2,5 GX-AT '99 / CLK320 W208 '97
За душата
: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM

МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ

#2 kokoVmaxa

kokoVmaxa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    W208 CLK320

Posted 29 February 2012 - 22:27

Нека ако някой е правил някакви модчета по такова купе да разкаже без да се притеснява!
- Също и една констатация , поради факта че колата е имала близка среща с друг автомобил в предната част , подкалниците бяха в не много красиво състояние , продавача ме уверяваше , че видиш ли от "Очиларката" са същите и Румънските са по 30лв а Турските по 25лв на страна - Е да де ама не , на ЦЛК-то подкалниците са си съвсем различни от на Очилатко и не са взаимозаменяеми и по интересното има само "оригинални" - тоест скъпи и там говорим за по около 95-100лв на страна с отстъпките или 120 крайна клиентска имайте го във предвид ако ви предстои.............
Смятам да сменям фаровете и да слагам такива с лупи за Ксенони , чакам от Бенц.бг да ми дадът ценичка и да видим какво правим
Както при всеки автоматик спирачките са много важна част , нека ако някй е правил някакви ъпгрейди или е пробвал някакви по специални накладки и дискове да сподели , насочил съм се към Двойно вентилирани и Слотнати дискове за отпред и вентилирани за отзад като вариянтите са два за сега
AP-Racing стандартни дискове за ЦЛК320 + доработка в един завод - да се слотнат и да се разпробият
R1-Concept USA - Готови двойно вентилирани и слотнати , купувал съм за доста приятели от тези дискове и всички имат добри отзиви за тях..............
Накладки съм пред труден избор , не намирам ОМР Синтетика за ЦЛК-то и евентоално си мисля за някакви на Феродо от Спортният им клас или и аз не знам - тук също бих бил радостен ако някой сподели..........
  • 0
За тялото: Legacy 2,5 GX-AT '99 / CLK320 W208 '97
За душата
: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM

МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ

#3 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 29 February 2012 - 23:13

Честито за колата... с времето ще разбереш, че освен на визия, CLK W208 няма нищо общо с E W210... единствените взаимозаменяеми части са някои неща по двигателя и много малко части по окачването... от там нататък - нищо - дори по интериора.

За дисковете, аз, Liloff и още няколко човека във форума купувахме Mtec дискове. Моите са вентилирани, перфорирани и прорязани - първите от картинката:

Публикувано изображение

Вентилацията е за охлаждане, перфорациите за оттичане на вода (поне така пише в документите), а прорезите са против спичане на накладките (действат като ренде, пак така пише в документацията)

И разбира се - нови спирачни маркучи заедно с дисковете - пак горните хора купувахме на Goodridge с метална уплетка.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 01 March 2012 - 00:20

Бате, ти си строшил прасенцето касичка, с това което си правил по тази кола.
Принципно K&N са името при филтрите, и да наистина строшава асфалта със смяна на филтъра с панелен такъв.
Има и английски доказани марки, но аз специално JR, FK и темподобни не бих сложил... но преценката е твоя.

При 320ката можеш лесно да направиш интервенции с генерацията, защото нямаш принудително пълнене и ауспусите са горе долу предвидими.
Точно с backpressure-a не трябва да си играеш ;) Променя работата на двигателя, а това е нещо което е смятано от доста умни хора. Не става с флекса и електрожена.

За жалост ще те разочаровам, не можеш да направиш истинска двойна генерация. Няма място за ауспух от другата страна. Ако легнеш под колата, ще се увериш!
Има място за малко гърненце, което реално е безполезно. Можеш да си направиш разклонение от твоето гърне, можеш да си направиш и поръчково гърне, но не ти препоръчвам. :)

Дръж си я с единичен ауспух, от АМГ не са тъпаци да го оставят така.
И разгледай малко из CLK подфорума. Има тонове информация по всичките ти въпроси.

Просто съвет... не прави цигания от колата... прекалено много такива има вече.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 kokoVmaxa

kokoVmaxa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    W208 CLK320

Posted 01 March 2012 - 09:57

Честито за колата... с времето ще разбереш, че освен на визия, CLK W208 няма нищо общо с E W210... единствените взаимозаменяеми части са някои неща по двигателя и много малко части по окачването... от там нататък - нищо - дори по интериора.

За дисковете, аз, Liloff и още няколко човека във форума купувахме Mtec дискове. Моите са вентилирани, перфорирани и прорязани - първите от картинката:

Публикувано изображение

Вентилацията е за охлаждане, перфорациите за оттичане на вода (поне така пише в документите), а прорезите са против спичане на накладките (действат като ренде, пак така пише в документацията)

И разбира се - нови спирачни маркучи заедно с дисковете - пак горните хора купувахме на Goodridge с метална уплетка.

- И тези Дискове се купуват от ХХХ или директно от ebay.com ............ ?? Често пътувам от Хасково до Шумен и поради факта че избирам по екстремни маршрути с много завой (моторджия съм) и карам доста екстремно из такива отсечки (на правата не ми е интересно) и искам да си подготвя и този автомобил на ниво!
Какви накладки използвате и от кои имате най-добри отзиви , особено при по екстремно използване ?! Даввам Пример за да ме разбереш по точно:
Сливен - Карандила - Котел - Омуртаг
Автомобил Субару 2,5 Автомат
Дискове - стандарт вентилирани , накладки SBS Long life - резултат след завойте на село Тича колата придобива "Мек педал" и мерака и за спиране се изпарява .............
Същият маршрут - АР-рейсинг дискове , ОМР синтетика накладки ........... имам чувството че след като загреят спирачките , когато натиснеш искат да откъснат колелетата а купето да продължи напред
- Относно филтрите и Генерациите , имам някаква бегла представа и поради този факт избрах J&R а не K&N ............... относно циганииките , аз не им се кефя също , и за да разбереш горе доло какво имам в предвид ще ти го кажа така разгледай подписа ми :beer
Имам приятел който има Стенд за мерене на Бек прешъра на пълна система , на Системата до след Огнегасителя и всичко останало + необходимият опит и апаратура за да направи всичко което поискам - ARROW Factory :yeah (към момента фабриката не функционира но за една изпускателна системка толкова ще отвори една събота или неделя.............)
Като за напред имам намерение да си сложа една много хубава топка на скоростният лост , ако успея да си добавя и подгряване
  • 0
За тялото: Legacy 2,5 GX-AT '99 / CLK320 W208 '97
За душата
: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM

МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 01 March 2012 - 12:06

От eBay ги взимаме.
Не знам какво да ти кажа... на мен не са ми фейдвали спирачки с тези дискове, но при твоето каране, направо се мятай на някоя лудост, ако не ти се свидят парите. Тези дискове реално са обикновени, но заводски перфорирани. Нещо D2 и подобни конвършън китове.
Другия вариант е да пробваш да си сложиш големи апарати от АМГ, все ще се съберат в 17ка :)

Е щом си моторджия, то са ти пределно ясни нещата. Можеш да гасиш шума с огромен заместител на катализатора, голямо средно гърне и 2 крайни малки, щото другия вариант да вадиш разклонение от заводското гърне е много лимонаден.

Подгрева е лесен. Само трудно ще намериш махагон ссъ заводските дупки, а иначе трудно се пробива и винаги си личи.
Другия вариант е да боднеш копчетата на самите седалки...

Можеш да сложиш топка от W204 ;) Стават директно.

Иначе, стана ми интересно... защо JR, a не K&N?
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#7 kokoVmaxa

kokoVmaxa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    W208 CLK320

Posted 01 March 2012 - 14:36

Eй ще открия манияци най-сетне(аз съм малко болен мозък като се хвана с нещо дето ми е мерак.............)
Дай пак за топката , че се бях прецелил в една Сива кожена новичка AMG от евау за скромните 160лв(не ми се дават че искам първо нави ама..............)
Не искам да пипам нищо от заводските неща............... после трябва да преминавам на 17" зимна Джанта + Зимна гума......... а аз си имам
17"х8" AMG джанта истинска (Свалихме я от едно W210 E50 Safety car) и 16" Оригинално на 320-ката със чисто нов комплект 4 бр Гуми Дънлоп Winter 3D и никак не ми се иска да инвестирам в 17" зимни гуми ...............
Мисля да се пробвам с едни Дискове на Мтек и някой малко по темперирани накладки на Феродо да речем .............
Относно изпускателната система , ще пробвам да видя дали има "път" където да прекарам втори хедър ако ли не няма и да се занимавам!
- ЦЛК оригинално ли е на наеръждаема система ?(това е с такава но ми прилича на оригинална а не някакъв афтърмаркет)
Сега за филтрите..........
J&R предлагат нещо по различно от К&N ............... всъщност ако трябва да сме откровенни K&N са на последно место и са шир потреба .......... При повечето производители се набляга на Площ , форма архитектура и т.н. а при K&N се набляга на ПРОПУСКЛИВОСТ на Памучното платно! Тоест да го речем така при 1см2 сравнени K&N vs BMC,Pipercross,J&R,DNA и т.н. K&N пропуска около 30% повече , но и едрината на частиците които могат да мреминат през платът при K&N и Останалите имат доста голяма разлика........... което нали се сещаш до какво води , та основноата разлика е че при K&N залагат на пропускливост , а при останалите на Площ , в интерес на истината K&N е най масовият и най комерсиален производител , другите са малко по бутикови , по скъпи са но и качеството им е на по високо ниво!
Подгрева е лесен - ? Дай малко разяснение ако не е проблем .
  • 0
За тялото: Legacy 2,5 GX-AT '99 / CLK320 W208 '97
За душата
: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM

МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ

#8 kokoVmaxa

kokoVmaxa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    W208 CLK320

Posted 01 March 2012 - 14:49

Относно маркучите , в Проспиид при Ники ще ги направят за едно кафе време и за още толкова ще ги монтират и ще сменят течноста , може да се обадя на госпожа Сю Инграм от COBRA Brake lines и да и поръчам едно специално за мен(все пак аз продавам Спирачни маркучи COBRA за мотоциклети на Българският пазар) или ако пък много ми се цапа , ще звънна във Варна и ще поръчам един пълен комплект от Адвенчъра и ще си ги сменя сам ............. или просто ще си поръчам накрайници и 4мм тефлонов с оплетка и ще си ги направя сам - реално това грам не ме притеснява!
Основното за което мисля са Спирачни дискове , Накладки и Амортесьори и от едно време съм почитател на BILSTEIN..............и тяхната Жълта серия но за сега искам да понауча повечко за автомобила и да получа преки впечатления и мнения , чак след това ще предприемам действия!
  • 0
За тялото: Legacy 2,5 GX-AT '99 / CLK320 W208 '97
За душата
: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM

МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ

#9 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 02 March 2012 - 00:26

Разгледай ЦЛК подфорума. Има тема как 204кова топка заспива на 208. И общо взето теми по всичките останали въпроси ;) За нещо конкретно, ще го бистрим, въпреки че по това което пишеш, ми се струва че си доста по-светнат от мен за повечето неща.

Има и снимки на Мтеците и на Гудридж маркучите.
Щом имаш достъп до английския пазар, загледай се по EBC-тата, особено yellow & red. Въпреки че приятели с red казват че са прекалени за евридейка. Имат нужда от загряване. Жълтите били що годе нормални, но са много агресивни за дисковете, както и червените. Така че ако търсиш перформанс, то директно конверсия към АМГ спирачки ;) или нещо дебело афтърмаркет, но не знам дали си струва 1500+ лв. за една конверсия на спирачките. Принципно ЦЛК-то има феноменални спирачки във всичките си версии, особено версиите с БАС, които мисля са фейслифтовите.

Аз бих си взел Гудриджа пак, даже сега чакам на БМВ-то едни. На Мерц са евтини, понеже са само 4 маркуча. 150-160лв. с доставката.

Знам ги пайпъркрос, и другите английски маниащини. Преди 10ина години си пазарувахме много от daemontweeks и дори един приятел откачаше по Jetex Laser Titanium и подобни генерации...

Относно генерацията, твоята е с двойна до средното гърне. Имаш как да си направиш къстъм второ гърне, къстъм кат реплейсмънт и назад да цепиш на 2 малки гърненца, но трудно ще гасиш шума. Поне при моята беше кошмар да утихне като включи компресора.

Билщайна мен не ми допада изобщо. Много са ми твърди и подскачащи общо взето. Моята беше с АМГ заводско окачване. Алфонсо смени неговите с Кони-та и да ти кажа вози доста по-добре от АМГ окачването.

Колкото до подгрева: търсиш някакви седалки с работещ подгрев от каквото и да е. От Е36 е доста лесно за намиране. Сваля се кожата от твоите, слагаш подгрева отдолу, прекарваш кабелите и след това има 2 релетаи 2 копчета. С максимум един ден следене на схеми и поене, имаш работещ заводски подгрев. Другия вариант е нещо от амазон и темподобни места (вкл. Метро), същата процедура, но качеството е непроверено, докато нещо слагано за заводско вграждане и работило 15г. общо взето е ясно, че е отлично планирано като материали и изпълнение.

Това за К&Н е интересно много. Принципно знам че са доста пропускливи, но затова и си ползвах оригиналното масло. В момента съм с хартиен, но обмислях пак К&Н... ти ме метна в размисъл! Иначе Пайпъра са ясни, но си мислех че са по-зле от К&Н като пропускливост на прашинки и т.н.
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#10 kokoVmaxa

kokoVmaxa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    W208 CLK320

Posted 02 March 2012 - 09:53

EBC - си им представители за БГ и накладките са Жълта и Червена серия , в ПерформансБГ форума има доста обширна тема за накладките и кои как се държат на писта която познавам като дланта си и горе доло и Аз стигнах до извода за Жълтото ЕВС и след малко ще звънна на Господина от Фирмата , те също предлагат - Магнафлоу изпускателни системи , гърнета и накрайници , имат спирачни маркучи на Гуудрич и J&R филтри на склад!
- Та относно спирачките , след всички наблюдения и разговори , реално ако не изсипеш поне 3-4 бона за Дискове произведени от GB/T 2Cr13 stainless steel всичко друго при по екстремно каране е обречено на:
Публикувано изображение
(Снимките са след малко обиколки с М3 на СЕРЕС............)
Комплект Гуудрич - 203,80лв
Комплект Жълто ЕВС предно за ЦЛК-то 213,00лв(също в списъка)
Комплект Жълто ЕВС задно за ЦЛК-то 162,00лв(Също в списъка)
(Нещата ще ги поръчам като се върна в БГ)
Частите са от фирма Представител за БГ нямат ги налични точно за тази кола но доставката е до 10 работни дни , оповестявам цени на частите ако на някой му представлява интерес да знае колко излиза , но умишлено не споменавам имена за да не се приеме като реклама!
Идва проблема с дисковете (снимката по горе) ЕВС препоръчват да се използват техните дискове от Жълтата и Червената серия...........
536лв преди
385лв задни
кво прайм сега а ?
Дай инфо за КОНИ-то коя серия и от кого, а също така ако не те затруднявам Линк към това с топката може ли?! ?!

П.П. БМВ сектата се снабдява с AMG спирачни апарати с надеждата БМВ-тата да започнат да спират...........
  • 0
За тялото: Legacy 2,5 GX-AT '99 / CLK320 W208 '97
За душата
: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM

МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ

#11 kokoVmaxa

kokoVmaxa

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 67 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    W208 CLK320

Posted 04 March 2012 - 14:18

- От 29.02.2012 , автомобилчето е с монтирана АГУ "Tomasetto"
CLK 320 Automatic 112941(квото и да значи)
Изпарител - "Tomasetto" 195KW
ЕКУ - "Tomasetto"
Дюзи - "Tomasetto"
Бутилка - "43л в резервната гума"
Въздушен филтър - "J&R Racing"
Свещи - 12 х "Denso iridium IK16"
Кабели - "TESLA"
и мога да споделя и впечатления за Разход вече ..............
1. Градско Пловдив с непотвърдено на 100% зареждане до горе и всичко останало - 1-во 2-ро зареждане дават разлики , колата отчете около 13 - 14/100 градско
2. при 95-100км/ч темпоматна скорост извън градско автомобилът гори 8,2/100 :hailandkill
Разхода го констатирахме на връщане от Пловдив към Хасково 76,1км със 6,23л във 23:30-24:00 часа при почти нулев трафик :coolgrin :allhail :allhail :allhail :allhail :allhail
Уредбата е поставена уникално добре - реално не се вижда и не си личи , че има поставена АГУ (Момчетата в сервиза КОЛОС в Пловдив се представиха на завидно високо ниво!)

Edited by kokoVmaxa, 04 March 2012 - 14:24 .

  • 0
За тялото: Legacy 2,5 GX-AT '99 / CLK320 W208 '97
За душата
: GR650XD '83 / CB500F SOHC '70
За адреналина: CBR1000RR '10 / XT660X-SMR '08 / TL1000R '99
WWW.RACEBIKETUNING.COM

МАСК България - MOTOЦИКЛЕТЕН и АВТОМОБИЛЕН СПОРТЕН КЛУБ

#12 HIFI

HIFI

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 120 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Интереси:Еlectronics, Embedded Software Development for Microcontrolers, BasketBall
  • Автомобил:
    CLK 320 W208
    m112 18V V6 218hp
    SmaragdSchwarz

Posted 05 March 2012 - 12:37

Би ли споделил (може и на лични) ако мислиш, че тук ще е като реклама колко ти излезе газовото, че моята одавна си плаче за такова :)
  • 0

#13 swon

swon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 140 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Ловеч
  • Автомобил:
    C 200 compressor

Posted 05 March 2012 - 16:28

Ще се радвам и аз да споделиш малко повече относно газовото,тъй като и аз май съм се насочил натам.:)
  • 0

#14 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 05 March 2012 - 17:05

В настоящата ситуация газовия инжекцион е наистина добра инвестиция ;)
  • 0

#15 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 05 March 2012 - 17:54

Брат ми газифицира неговата кола... ходихме заедно да я вземем. Ходихме в сервиз по препоръка на доверен човек - в сервиза на Ланди Ренцо на Ботевградско шосе... за моята (4 цилиндъра) с 45 л. тороидална бутилка при резервната гума ми оферираха 1800 лв. Говорим за качествена АГУ с добре направен монтаж. Сега, добре направения монтаж е разтегливо понятие - за мен както и да е направен - щом оставам без половин багажник или без резервна гума - няма как да е добре, ама... въпрос на лично виждане. Освен това - аз добре настроена на газ кола съм виждал една на сто - няма как да не съм скептично настроен към подобен род манипулации по колите.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users