Колата я закарах за проверка и оглед в Сервиз ..................... Резултат , Колата е на 248 760км с показание на километража 124 310км , манипулиран механично в ключалката................ абе селско изпълнение но - крайната цена беше изкушаваща
Та CLK-то имаше доста кусури , но за първият месец от както е мое отхвърлихме основните проблеми + пълно обслужване и всичко необходимо , та в какво се състоеше:
Обслужване на Кутия - Гарнитури , Филтър , Масло + едно кабелче от което сълзеше масълце - разлика спрямо преди Осезаемо по плавно и коректно превключване
Обслужване на двигател - е те това е причината явно всички да бягат от тоя "мотор"
12бр Иридиумни свещи , 8л Масло , Термостат , Нов Алуминиев антифриз , Маслен филтър , Горивен филтър , Кабели на Бубините - Двигателя утихна - трябва да се подпреш на двигателя за да разбереш че работи - двигателя е като нов уникално състояние............ Но
Но остана един проблем - а именно Когато си на место и включищ на скорост оборотите на двигателя падат на 500 в минута и излиза една зверска вибрация която имаш чувството ще разглоби колата..................... след седмица чакане на Ред колата отиде за изкарване на резервен ключ(беше само с един като я купих) и се върно с втори ключ и без проблем с оборотите - Било нещо софтуерно и било подарък от Пича който прави колата - щото го кефела...........
И поради факта че имах мерак да си сложа Обслужваем( както някой му викат - Спортен) филтър си поръчах J&R Racing и го сложихме на колата............................ и стана - УАУУУууу
Никога не съм очаквал един Панелен филтър да даде толкова осезаема разлика , но явно има реална разлика! Веднага след това И мой приятел със S320(той е с Два филтъра) си поръча и ми звъни и вика - Аве тва откачи...............
До тук констатацията е че - Спортен филтър(Панелен във Оригиналната кутия - а не Конусни от Илиянци или от пазара в Д.Град) Дава много силно осезаема разлика в целият диапазон на Обороти и най-вече в Ниските - тва ЦЛК неможе да тръгне без да му светне ESP-то вече
Скоро обмислям и да го премина на две Ауспусни магистрали с две крайни гърнета , ако някой е правил нещо подобно нека сподели!
- Искам да уточня , не търся Шум(аз обичам да ми е тихо в колата) а търся нисък бек-прешър в изпускателната система или още наречено - Олеснено "празнене"
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)