Новата стара кола
Започната от staniola, 28 фев 2012 - 14:51:17
465 мнения по тази тема
#76
Публикувано 29 февруари 2012 - 19:14
Върти гъзО яко а.
Моя големия син много обича когато вали сняг.Само се чува -Тате тате аре да ходиме да дрифтиме.Умира си от кеф юнака.
Моя големия син много обича когато вали сняг.Само се чува -Тате тате аре да ходиме да дрифтиме.Умира си от кеф юнака.
#77
Публикувано 29 февруари 2012 - 19:17
Станиоле трябва да си редактираш "Автомобили: "
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#78
Публикувано 29 февруари 2012 - 19:17
Хахаха. Е със 190-ката нема ядове. Върти се в сички посоки по много : ))
Ама тя е лекичка а тоя кораб си е друга работа с него. Трябва да си на широко да няма коли и лекичко че тръгне ли няма спиране.
А с бебе бенца до офиса мога да пътувам на страни : ))
Е стига да е сняг да че иначе трудна работа с тея 75 дизелови коня
Ама тя е лекичка а тоя кораб си е друга работа с него. Трябва да си на широко да няма коли и лекичко че тръгне ли няма спиране.
А с бебе бенца до офиса мога да пътувам на страни : ))
Е стига да е сняг да че иначе трудна работа с тея 75 дизелови коня
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#79
Публикувано 29 февруари 2012 - 19:19
Станиоле трябва да си редактираш "Автомобили: "
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#80
Публикувано 29 февруари 2012 - 19:23
Не се безпокой , няма да замръзне никаква дръжка
Пробвано е многократно, тия студове където бяха , през ден по 3-4 пъти отваряне и затваряне , не замръзва нищо
Пробвано е многократно, тия студове където бяха , през ден по 3-4 пъти отваряне и затваряне , не замръзва нищо
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#81
Публикувано 29 февруари 2012 - 19:24
Знам бате ама за по сигурно. То аз и без тва не го отварям освен да се изфукам пред някой какъв багажник имам
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#82
Публикувано 29 февруари 2012 - 19:28
Моя все се окопавах в снега или ринех около нея да излеза и да взема лопатата , без лопата не става
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#83
Публикувано 29 февруари 2012 - 19:39
Дръжката не замръзва не се излагай.Виж бутона дето е ключалката е друга бира особено ако си я измил ,та се започва едно духане свирене мани мани.
Като и свикнеш ще видиш че си е оправляема колицата .Днес на път за Токуда и там в студентси град при хотел Витоша ли беше синковеца как се изкефи и после на връщане минахме през макдоналдс в младост а там на излизане към шела и булеварда направо напълни гащите от кеф.
На скоростите им няма нищо просто не си и свикнал и аз бях така,дам газ и тя скочи цялата на пред.Много се притеснявах да не сгънем некой пред мен като паркирам.И леко по леко вече не ми прави впечатление.
Като и свикнеш ще видиш че си е оправляема колицата .Днес на път за Токуда и там в студентси град при хотел Витоша ли беше синковеца как се изкефи и после на връщане минахме през макдоналдс в младост а там на излизане към шела и булеварда направо напълни гащите от кеф.
На скоростите им няма нищо просто не си и свикнал и аз бях така,дам газ и тя скочи цялата на пред.Много се притеснявах да не сгънем некой пред мен като паркирам.И леко по леко вече не ми прави впечатление.
Този пост е редактиран от mimo160: 29 февруари 2012 - 19:46
#84
Публикувано 29 февруари 2012 - 19:44
Добре да я направя да се отваря от вътре. С копче от таблото като на Трифката. Какво трябва ?
Ще я пусна утре
Много ме радва как мазно се показва
Мимо може би си прав. Но за момента си ми е супер без изпълнения
А скоростите както писах ма пушката каза че е нормално. На задна тръгва с повече км от колкото напред.
Ще я пусна утре
Много ме радва как мазно се показва
Мимо може би си прав. Но за момента си ми е супер без изпълнения
А скоростите както писах ма пушката каза че е нормално. На задна тръгва с повече км от колкото напред.
Този пост е редактиран от staniola: 29 февруари 2012 - 19:54
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#85
Публикувано 29 февруари 2012 - 19:58
Това В на лоста за скоростите не е никакъв блокаж ,това ти е първа скорост ,да не решиш да включиш блокажа с 80-90 км/ч ,че ще ти стане весело. Пробвай с 20 км/ч да го включиш без газ и ще усетиш как ще върне първа.
NO PAIN - NO GAIN!
#86
Публикувано 29 февруари 2012 - 20:00
Хари, освен че е първа заключва дифа пробвах го. Аз нямам никакви електронни системи и няма как да включва какво ти и да било : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#87
Публикувано 29 февруари 2012 - 20:09
Никой ли незнае как да си направя автоматичен багажник ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#88
Публикувано 29 февруари 2012 - 20:14
Станиоле , гангстерчето беше правил багажника си така свържи се с него да ти каже какво е направил
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#89
Публикувано 29 февруари 2012 - 21:12
Оффф и как разбра ,че "заключва дифа" да не направи щрак щрак? Аз ти казвам какво е ти пак....мисля че имам малко повече опит с тия автомобили и знам кое какво е? Как разбра че го заключва? Нямаш лампа за блокаж ,пързаляш се ,нямаш помпа за АСД ,ама разбираш ли скоростите заключвали дифа.... Аз няма да ти пиша повече и дума честно.
NO PAIN - NO GAIN!
#90
Публикувано 29 февруари 2012 - 21:28
Добре Хари, съгласен съм с теб аз греша само мир да има моля ти се нема се караме.
Аз казвам моето мнение. Колата я карам от 3 дена и най вероятно греша.
п.п. неделя ще гледам да мина през кафето
Аз казвам моето мнение. Колата я карам от 3 дена и най вероятно греша.
п.п. неделя ще гледам да мина през кафето
Този пост е редактиран от staniola: 29 февруари 2012 - 21:40
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни