Новата стара кола
Започната от staniola, 28 фев 2012 - 14:51:17
465 мнения по тази тема
#31
Публикувано 28 февруари 2012 - 19:33
Не дифа, там само виж кво пише по него.Когато е с ASR играят спирачките,а за най бързо виж имаш ли бушон за тази система.
Ако има ASR някъде отпред при или под бушоните трябва да има реле ли беше управление ли беше.
Да кажат тези дето бяха барникали там. ДА не посочвам.Аз нямам такова нещо затова не казвам със сигурност къде се намират тези неща (релетата).
Ако има ASR някъде отпред при или под бушоните трябва да има реле ли беше управление ли беше.
Да кажат тези дето бяха барникали там. ДА не посочвам.Аз нямам такова нещо затова не казвам със сигурност къде се намират тези неща (релетата).
#32
Публикувано 28 февруари 2012 - 19:38
Далече съм от мисълта да си тюхкам за това : )Хайде честито най-накрая!Не си разваляй настроението заради тези блокажи!Това е фенска кола,най-важното е как се чувстваш,като цъкнеш дистанционното,тръгнеш към колата(пред смаяните погледи на кибиците),влезеш в нея,мотора замърка,после зареве и издухаш прахта от асвалта...
Въпроса е да видим дали пък аджеба найстина няма и не е осакатена.
Както се оказа с IR key-a който вече работи : ))
Мимо извинявай за тъпия въпрос ама къде са бушоните. Само в багажника в дясно намерих капаче с малко бушони.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#33
Публикувано 28 февруари 2012 - 19:44
Като отвориш предият капак точно пред шофьора дето свършва пластмасата на стъклото ще видиш капака на бушоните.Абе и аз пиша мани мани над ABS-a ще видиш не моа се обърка.
А кво стана вакум на вратите имаш ли.
А кво стана вакум на вратите имаш ли.
#34
Публикувано 28 февруари 2012 - 19:51
Е като на 190 и те са там : )
А вакума във проверката на рамата не го изкарва.
Четох другата тема. Бай Васил каза под пасажерската седалка е компресорчето. Трябва да разглобявам и ще видя.
А вакума във проверката на рамата не го изкарва.
Четох другата тема. Бай Васил каза под пасажерската седалка е компресорчето. Трябва да разглобявам и ще видя.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#35
Публикувано 28 февруари 2012 - 19:57
Станиоле да ти е честит новия Бенц
Много радост да ти носи
На мен специално много ми харесва
Много радост да ти носи
На мен специално много ми харесва
By Batev
#36
Публикувано 28 февруари 2012 - 19:57
Не под пасажерската а под задната и не е за вакума, а за централното(то пак е на вакум де).Онази е отзад в багажника до резервоара в ляво и зад мокета.
#37
Публикувано 28 февруари 2012 - 19:59
Кое компресорче бате?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#38
Публикувано 28 февруари 2012 - 20:00
Мерси Гангстер, и мен много ме радва. Две мнения по въпроса нямаСтаниоле да ти е честит новия Бенц
Много радост да ти носи
На мен специално много ми харесва
Мимо чел съм ама.... то стана малко като
Между двама приятели:
- Вярно ли е, че Пешо си купил кола?
- Не, бе, не кола, а камион... и не си го е купил, а го е блъснал.
За вакума. Ако има.Кое компресорче бате?
Само да се прибере жената ще слеза да видя. Че не можем да се разберем кой ше се вози с нея
Този пост е редактиран от staniola: 28 февруари 2012 - 20:05
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#39
Публикувано 28 февруари 2012 - 20:04
Станиоле ония с алфата гледаше ли те страшно и даваше ли газ
А на алфата пишеше 1.4 с газ
А на алфата пишеше 1.4 с газ
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#40
Публикувано 28 февруари 2012 - 20:07
Бягай ве чак ми се форсира
1,4 две свещи буахах
п.п. а ти какво правиш тука ве?
Марш да се наливаш до безпаметност
И после нещо....
1,4 две свещи буахах
п.п. а ти какво правиш тука ве?
Марш да се наливаш до безпаметност
И после нещо....
Този пост е редактиран от staniola: 28 февруари 2012 - 20:11
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#41
Публикувано 28 февруари 2012 - 20:32
Абе това,че няма лампа на таблото за мен не значи,че колата няма ASR система.
Говорим за S-класа все пак,и то не за някакъв 30 годишен модел.
Не мога да повярвам,че от Мерцедес са решили да предлагат S клас
във вариант,при който колата не се предлага с ASR.
Станиоле, има един пластмасов капак в горната лява част под предния капак. /седейки с/у колата,т.е капачето е от пасажерската страна/.
Та , под тоя капак седят всички модули,които управляват разните там системи на тази кола като ABS,ASR и т.н.
Свали го тоя капак, държи се на /4 шестограмни болтчета/ и снимай модулите,които са вътре в кутията, без да ги вадиш.
Просто снимай и пусни тук да видим,дали верно няма ASR модул. До де не видя, няма да повярвам,че няма.
Говорим за S-класа все пак,и то не за някакъв 30 годишен модел.
Не мога да повярвам,че от Мерцедес са решили да предлагат S клас
във вариант,при който колата не се предлага с ASR.
Станиоле, има един пластмасов капак в горната лява част под предния капак. /седейки с/у колата,т.е капачето е от пасажерската страна/.
Та , под тоя капак седят всички модули,които управляват разните там системи на тази кола като ABS,ASR и т.н.
Свали го тоя капак, държи се на /4 шестограмни болтчета/ и снимай модулите,които са вътре в кутията, без да ги вадиш.
Просто снимай и пусни тук да видим,дали верно няма ASR модул. До де не видя, няма да повярвам,че няма.
Този пост е редактиран от shotgun600: 28 февруари 2012 - 20:33
#42
Публикувано 28 февруари 2012 - 20:34
Викаш - Я на табелки не вервам.
#43
Публикувано 28 февруари 2012 - 20:36
Еми не ми се връзва и това е. Не че е фатално,ама...говорим за S-клас все пак.
#44
Публикувано 28 февруари 2012 - 20:38
E хубаво де ,като натиснеш педал до метал ,буксува ли ,свети ли нещо ,нещо отнема ли ти газта?
NO PAIN - NO GAIN!
#45
Публикувано 28 февруари 2012 - 20:47
Приемете че има С-класи без тази система.
Тая италянката на Горубляне също нямаше.
Тая италянката на Горубляне също нямаше.
Не хапи този,който може да те изяде.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни