Новата стара кола
Започната от staniola, 28 фев 2012 - 14:51:17
465 мнения по тази тема
#406
Публикувано 27 юли 2013 - 22:43
Човек, защо си купувал нова ел.инсталация, вместо да си поправиш старата, елементарно е...
Навремето така взех нова и старата я изхвърлих, още ме е яд, ама тогава не разбирах нищо. Можех да я изолирам с качествено самовулканизиращо се тиксо или да сложа буксите и на нови качествени кабели, които издържат на висока температура...
Струваше около 900лв, а съм могъл да мина с много по-малко....
Навремето така взех нова и старата я изхвърлих, още ме е яд, ама тогава не разбирах нищо. Можех да я изолирам с качествено самовулканизиращо се тиксо или да сложа буксите и на нови качествени кабели, които издържат на висока температура...
Струваше около 900лв, а съм могъл да мина с много по-малко....
#407
Публикувано 28 юли 2013 - 13:58
Знам че може да оправи но предпочитам оригиналната.
Пък и буксата от която тръгва беше много зле.
Сега трябва да видя тая на дросела как е.
Пък и буксата от която тръгва беше много зле.
Сега трябва да видя тая на дросела как е.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#408
Публикувано 28 юли 2013 - 14:33
Кой тва аз ли.....?
Ти земи изкарай тая кола малко да видиш дали върви
Ти земи изкарай тая кола малко да видиш дали върви
Този пост е редактиран от staniola: 28 юли 2013 - 14:33
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#409
Публикувано 28 юли 2013 - 15:18
Треа да е бая бмв, а не некоя спрела е36-ца
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#410
Публикувано 29 юли 2013 - 08:41
Разход 25/26 на 100 на газ може ли да е от гумите ?
Миналата година до последно като я карах даваше около 20-22 зависи от карането.
Сега под 25 не пада. Миналата година си беше с 16` сега е с 19`.
Ясно ми е че ще дигнат разхода малко може би но с литри не ми се вярва.
Смених инсталацията, 2-те бобините, свещите са втори сезон - около 7-8000 км, миналата година позачистих палеца и дистрибутора че имаха малко нагар но не исках да го сменям с нов защото докато има проблем по жиците винаги се получава нагар, сега ще ги сменя и тях но не ми се вярва да е от тях.
Иначе след смяната на инсталацията колата тръгна осезаемо повече викам са и разхода ше се оправи, е да ама не.
Остава да има проблем с дросела или някой температурен датчик и да буха много гориво, така си мисля аз обаче е друг въпроса какво ще излезе на една стар диагноза.
Този пост е редактиран от staniola: 29 юли 2013 - 08:41
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#411
Публикувано 29 юли 2013 - 09:58
Необходима е лека интервенция със СТАР и разхода отново ще стане като лани!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#412
Публикувано 21 август 2013 - 14:30
Искам да благодаря на бай Васо за диагностиката дори и пари не пожела
Лошото е че за 30 мин. стоене с вкл. плафон и радио акумулатора се предаде и трябваше да давам ток да запаля но от тогава не съм имал проблем с паленето.
Не съм сменявал акумулатора за това не съм ти звънял още.
Сега се прибирам, минах над 1000 км без проблем но по високият разход е факт.
Дадоха ми жокер че можеш да е дебитомера.
И най вече заради замислянето което го има за момент при рязко подаване на газ, без значение на газ или на бензин.
Този пост е редактиран от staniola: 21 август 2013 - 14:31
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#413
Публикувано 21 август 2013 - 15:28
Имам дебитомер, ще го сложим и ще си каже.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 21 август 2013 - 15:28
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#414
Публикувано 21 август 2013 - 19:48
Колко пари върви втора ръка едно такова чудо на техниката да се подготвя психически
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#415
Публикувано 22 август 2013 - 09:52
Тия трудно се предават Станиолче, може да не е той.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#416
Публикувано 16 май 2014 - 15:21
Да питам знаещите : )
Картерната вентилация която отива на дросела има ли някакъв филтър ?
Защото ще свалям дросела да го почистя но видях че е добре да се сменят маркуча до дросела 119 094 44 82 и уплътнението между дросела и дебитомера 119 141 01 67 . И... дросела както и маркуча за картерна вентилация са доста поизцапани с масло.
Друг вариант oil catch tank или още по грубо директно с филтър в атмосверата а не към дросела.
Този пост е редактиран от staniola: 16 май 2014 - 17:00
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#417
Публикувано 03 юни 2014 - 07:57
Явно никой не се е борил с този проблем.
За момента изчаквам защото поръчах нов дебиЛомер от ибей и другата седмица ще дойде.
Като дойде ще видим дали има резултат.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#418
Публикувано 03 юни 2014 - 09:48
Няма филтър Стани, има много чупки обаче и неплътността между тях води до ядове. Защо ще го сваляш? Изчисти го без да пада, махни дебита и действай отгоре - с четка за зъби.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#419
Публикувано 03 юни 2014 - 11:35
Така мисля да направя защото като видях колко разглобяване е....
А инсталацията на дросела е като нова само малко цепнах изолацията да я видя и вътре кабелите са като нови, от горе по тях има някакъв бял прах.
Като дойде дебитомера ще сменя маркуча към дросела, последното парче че омаслява около него и най вероятно е по изгоряло : )
Ще сменя уплътнението между дросела и дебитомера, ще лъсна дросела. Мисля да взема спрей за карбуратори че е по силен и с едно парцалче или четка и да светне
И се надявам всичко да си дойде на мястото, че в момента е доста зле и нея и карам.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#420
Публикувано 03 юни 2014 - 12:08
Ако запънеш, дрънкай по телефона, там е малко специфично със скобичките между дросела и дебита, пробвай само от горната, маншончето да остане там, че често се късат и ще те забави. Също така трябва да се увериш че държи добре и не е сцепено - боледуват от това....усъмниш ли се, предварително поръчай ново.
Провери и кабела към дебитомера и колко може по-малко го чекни!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни