Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 2 гласа

Новата стара кола


  • Please log in to reply
465 мнения по тази тема

#436 MITKO651

MITKO651

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 123 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Слънчев Бряг
  • Автомобил:
    S500,w220
    s420,w140

Публикувано 10 юни 2015 - 08:52

Моята някога смена на 4000 оборота все едно че е ограничител, а понякога ги подминава но след тях ускорява бавно!? От датчик на коляновия може ли да е?
  • 0

#437 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 10 юни 2015 - 09:06

Не мисля, че има кой да поправи тези дросели, тъй като им се прецакват едни потенциометри, по-точно едни линии в/у платките, които се протъркват.

От доста години вече следвам в youtube един пич, който се занимава с поправка на електроника по мерцове и има доста клипове на разни ремонти по дроселите - оттам видях кое им се износва.

 

https://www.youtube.com/user/vsandvs


  • 0

#438 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 юни 2015 - 07:54

Моята някога смена на 4000 оборота все едно че е ограничител, а понякога ги подминава но след тях ускорява бавно!? От датчик на коляновия може ли да е?

От датчика на коляновият вал може само да не пали. Не вървенето при мен беше от дросела.

Но при мен не че сменяше на 4000 об. ами не можеше да мине 4000 об. без значение дали в движение или на неутрална.

 

 

 

Не мисля, че има кой да поправи тези дросели, тъй като им се прецакват едни потенциометри, по-точно едни линии в/у платките, които се протъркват.

От доста години вече следвам в youtube един пич, който се занимава с поправка на електроника по мерцове и има доста клипове на разни ремонти по дроселите - оттам видях кое им се износва.

 

https://www.youtube.com/user/vsandvs

 

Точно Виктор го гледах че ги прави ама е в другият край на света. Поне Европа да беше да го пратя, а той чак в Щатите.

http://www.restoreyourmercedes.com

 

За моя(е без ASR) виждам само това

 

Clutch coil repair on non-ASR units, E420, S320- $200. Grinding and welding required to access clutch coil on these models.

И мисля а го пробвам да видим дали ще го оправи.

 

Иначе моя дросел е доста по опростен от тези на колите с АСР защото няма електорнната газ но... и това явно не е критерии.

 

А тея линиите на платките се оправят като се промени дължината на пластинката и почва да контактува на друго место на пистата.


Този пост е редактиран от staniola: 11 юни 2015 - 08:09

  • 2
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#439 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 11 юни 2015 - 16:50

Еми то линиите се преебават, друго няма какво да се прецака. Ако е окабеляването - сменя се.
Зъбно колело не съм чувал да се износва и да му падат зъбците.
 


  • 1

#440 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юни 2015 - 09:42

Някой да има идея от какво може да клати оборотите първата една минута след като я запаля докато е студена ?


  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#441 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юни 2015 - 16:39

Дебитомер или мръсен дросел.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 16 юни 2015 - 16:42

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#442 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юни 2015 - 12:52

Дебитомера е чисто нов, а това го правеше и със предишният дросел. Варианта е и двата да имат един и същ проблем.

Няма ли някакъв температурен датчик който може да прави тези магарии.

Говорим за 30 сек макс 1 мин след палене и то само ако е студена.


  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#443 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 17 юни 2015 - 15:55

Говорим за неравномерни и доста ниски обороти, при които, ако дадеш рязко газ, гасне?


  • 0

#444 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 юни 2015 - 18:20

Точно, освен това ако сложа на директна също не може да тръгне, не може да тръгне разбирай почва да смъква оборотите и да няма мощност и чесно казнао не съм я пробвал но предпоалгам че ще изгасне.

Говорим за първите 30 сек до 1 мин.


Този пост е редактиран от staniola: 17 юни 2015 - 18:31

  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#445 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 18 юни 2015 - 10:02

Имам същия проблем от години - точно, ако сложа на D прекалено рано, оборотите падат още повече, а ако подам газ - гасне. Не се случва всеки път, но се случва често.

Дроселите и дебитомерите ми са перфектни, буквално са чисто нови - купувани са нови преди повече от 10 години, но са на смешен пробег.

 

Някой датчик ебава работата, но не знам кой, защото не разбирам толкова.


Този пост е редактиран от shotgun600: 18 юни 2015 - 10:09

  • 0

#446 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 18 юни 2015 - 10:53

Що не проверите датчика за входящия въздух?


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#447 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 18 юни 2015 - 11:12

А проверявал ли си вакуума към кутията да не би през него да дърпа въздух.


  • 0

#448 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юни 2015 - 14:56

Що не проверите датчика за входящия въздух?

Кой е този датчик ? Дебитомера мери въздуха. Или има и някой друг ?

 

А проверявал ли си вакуума към кутията да не би през него да дърпа въздух.

Ако дърпа вакум от някъде няма логика да го прави само когато е студена.


  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#449 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 19 юни 2015 - 18:45

Това трябва да е датчика, който се намира преди въздушния филтър. /то другаде няма логика да има датчици за входящ въздух/

При мен са два такива, но само единия е нов, ще взема да сменя и другия, за да съм сигурен, че не е от това. По спомен, не беше скъп.


Този пост е редактиран от shotgun600: 19 юни 2015 - 18:45

  • 0

#450 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 юни 2015 - 20:38

E тоя преди филтъра е за температура на входящия въздух. Само него не съм сменявал да взема и аз да го сменя.


  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни