Новата стара кола
Започната от staniola, 28 фев 2012 - 14:51:17
465 мнения по тази тема
#436
Публикувано 10 юни 2015 - 08:52
Моята някога смена на 4000 оборота все едно че е ограничител, а понякога ги подминава но след тях ускорява бавно!? От датчик на коляновия може ли да е?
#437
Публикувано 10 юни 2015 - 09:06
Не мисля, че има кой да поправи тези дросели, тъй като им се прецакват едни потенциометри, по-точно едни линии в/у платките, които се протъркват.
От доста години вече следвам в youtube един пич, който се занимава с поправка на електроника по мерцове и има доста клипове на разни ремонти по дроселите - оттам видях кое им се износва.
https://www.youtube.com/user/vsandvs
#438
Публикувано 11 юни 2015 - 07:54
Моята някога смена на 4000 оборота все едно че е ограничител, а понякога ги подминава но след тях ускорява бавно!? От датчик на коляновия може ли да е?
От датчика на коляновият вал може само да не пали. Не вървенето при мен беше от дросела.
Но при мен не че сменяше на 4000 об. ами не можеше да мине 4000 об. без значение дали в движение или на неутрална.
Не мисля, че има кой да поправи тези дросели, тъй като им се прецакват едни потенциометри, по-точно едни линии в/у платките, които се протъркват.
От доста години вече следвам в youtube един пич, който се занимава с поправка на електроника по мерцове и има доста клипове на разни ремонти по дроселите - оттам видях кое им се износва.
Точно Виктор го гледах че ги прави ама е в другият край на света. Поне Европа да беше да го пратя, а той чак в Щатите.
http://www.restoreyourmercedes.com
За моя(е без ASR) виждам само това
Clutch coil repair on non-ASR units, E420, S320- $200. Grinding and welding required to access clutch coil on these models.
И мисля а го пробвам да видим дали ще го оправи.
Иначе моя дросел е доста по опростен от тези на колите с АСР защото няма електорнната газ но... и това явно не е критерии.
А тея линиите на платките се оправят като се промени дължината на пластинката и почва да контактува на друго место на пистата.
Този пост е редактиран от staniola: 11 юни 2015 - 08:09
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#439
Публикувано 11 юни 2015 - 16:50
Еми то линиите се преебават, друго няма какво да се прецака. Ако е окабеляването - сменя се.
Зъбно колело не съм чувал да се износва и да му падат зъбците.
#440
Публикувано 16 юни 2015 - 09:42
Някой да има идея от какво може да клати оборотите първата една минута след като я запаля докато е студена ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#441
Публикувано 16 юни 2015 - 16:39
Дебитомер или мръсен дросел.
Този пост е редактиран от Вай Басо: 16 юни 2015 - 16:42
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#442
Публикувано 17 юни 2015 - 12:52
Дебитомера е чисто нов, а това го правеше и със предишният дросел. Варианта е и двата да имат един и същ проблем.
Няма ли някакъв температурен датчик който може да прави тези магарии.
Говорим за 30 сек макс 1 мин след палене и то само ако е студена.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#443
Публикувано 17 юни 2015 - 15:55
Говорим за неравномерни и доста ниски обороти, при които, ако дадеш рязко газ, гасне?
#444
Публикувано 17 юни 2015 - 18:20
Точно, освен това ако сложа на директна също не може да тръгне, не може да тръгне разбирай почва да смъква оборотите и да няма мощност и чесно казнао не съм я пробвал но предпоалгам че ще изгасне.
Говорим за първите 30 сек до 1 мин.
Този пост е редактиран от staniola: 17 юни 2015 - 18:31
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#445
Публикувано 18 юни 2015 - 10:02
Имам същия проблем от години - точно, ако сложа на D прекалено рано, оборотите падат още повече, а ако подам газ - гасне. Не се случва всеки път, но се случва често.
Дроселите и дебитомерите ми са перфектни, буквално са чисто нови - купувани са нови преди повече от 10 години, но са на смешен пробег.
Някой датчик ебава работата, но не знам кой, защото не разбирам толкова.
Този пост е редактиран от shotgun600: 18 юни 2015 - 10:09
#446
Публикувано 18 юни 2015 - 10:53
Що не проверите датчика за входящия въздух?
Не хапи този,който може да те изяде.
#447
Публикувано 18 юни 2015 - 11:12
А проверявал ли си вакуума към кутията да не би през него да дърпа въздух.
#448
Публикувано 19 юни 2015 - 14:56
Що не проверите датчика за входящия въздух?
Кой е този датчик ? Дебитомера мери въздуха. Или има и някой друг ?
А проверявал ли си вакуума към кутията да не би през него да дърпа въздух.
Ако дърпа вакум от някъде няма логика да го прави само когато е студена.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#449
Публикувано 19 юни 2015 - 18:45
Това трябва да е датчика, който се намира преди въздушния филтър. /то другаде няма логика да има датчици за входящ въздух/
При мен са два такива, но само единия е нов, ще взема да сменя и другия, за да съм сигурен, че не е от това. По спомен, не беше скъп.
Този пост е редактиран от shotgun600: 19 юни 2015 - 18:45
#450
Публикувано 19 юни 2015 - 20:38
E тоя преди филтъра е за температура на входящия въздух. Само него не съм сменявал да взема и аз да го сменя.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни