Най на края пристигна : )
Довечера като се прибера ще го сменя да видим дали си заслужаваше парите
Публикувано 17 юни 2014 - 10:01
Най на края пристигна : )
Довечера като се прибера ще го сменя да видим дали си заслужаваше парите
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Публикувано 17 юни 2014 - 13:45
Ново дебитомерче няма как да не си заслужи парите.
Публикувано 17 юни 2014 - 18:34
Сега го сложих и определено има разлика доооста осезаема, никога не е вървяла с такава лекота тая кола : ))
Но... пак не може да мине ~4000 оборота.
И вече почвам да си мисля че е от капачките и палците.
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Публикувано 17 юни 2014 - 18:53
Е то на палците им личи, ако са за смяна, ама капачките понякога не се виждат, че са пукнати.
Обаче, според мен, това че не може да мине 4000 оборота не може да е от тях - наравномерна работа, ако имаше, да, но, че не прехвърля дадени обороти....нещо ме съмнява.
Но все пак аз не съм от разбирачите и само си разсъждавам.
Този пост е редактиран от shotgun600: 17 юни 2014 - 18:55
Публикувано 17 юни 2014 - 20:43
Последно ги разглобявах преди 2 години и ги зачистих и от тогава се каня да ги сменя.
Тогава от тях ми прекъсваше на газ.
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Публикувано 18 юни 2014 - 08:38
Ако са капачки и палци, няма да работиш правилно и до 4000 оборота.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 18 юни 2014 - 09:19
Дам прав си Бай Васо. Нещо ограничава горивото, но освен дебитомера какво друго е...
Ще ходя на диагностика ама да видя кога ще ми остане време че явно иначе няма да стане.
Вече почвам да се замислям за бензиновата помпа.
Тя и без това е само една, за разлика от други 420 и 500.
Този пост е редактиран от staniola: 18 юни 2014 - 09:28
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Публикувано 18 юни 2014 - 10:11
На 4х. оборота глъхне или изобщо не може да ги подмине? Направи и едно клипче ?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 18 юни 2014 - 10:24
Довечера като се прибера ще направя клип.
Иначе тъй като има АГУ но то не работи над ~4200 RPM и не мога да тествам как е на газ до горе.
Иначе на бензин някъде около 4000 оборота забива муцуна.
Набивам кикдаун сваля предавка стига до около тея обороти и не мърда на горе.
Странното е че не е точно на определени обороти примерно 4000 ами колко тях, +/– 500 оборота и всеки път е различно.
Случва се дори на тласъци да прескача от 3500 до 4000 и там някъде забива най често.
За това почвам да си мисля за бензиновата помпа че не може да даде достатъчно гориво.
Горивният филтър го сменявах преди 2 години.
Това е старият:
И новият:
Само че този ръздясалият маркуч не можах да го намеря да го сменя.
И има окабеляване за втора помпа но не и маркучи/тръбички.
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Публикувано 18 юни 2014 - 20:44
Турай още една помпа.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
Публикувано 18 юни 2014 - 21:03
Ето го нагледно, само вторият път дигна до към 5 без малко защото подавах газ постепенно.
В останалите случай педала беше заварен до пода.
Четох за сходни проблеми породени от 2-та knock sensora или т.нар. детонационни датчици и от тяхната инсталация.
Този пост е редактиран от staniola: 19 юни 2014 - 08:11
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Публикувано 30 юни 2014 - 10:21
Някой може ли да каже как се мери дросела и къде ?
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Публикувано 30 юни 2014 - 17:16
Мерих налягане, държи 4 атм.
Проблема е че нещо не дава на дюзите да се отворят до край, тоест нещо ги ограничава, това излиза на живите данни от дюзите.
За това почвам да вървя към дросела.
Иначе ето така ще го тествам да видим какви показания ще даде.
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Публикувано 19 юли 2014 - 17:54
След като днес до колата се докоснаха Хамъра и бат Анди колата заработи като пушка.
Някой от двамата а може би и двамата имат "много лека ръка" )))))
Отидох да пробваме компютъра на Хамъра от 4,2-то сложихме го същата работа.
На прибиране реших да пробва да видя колко не върви и взе че се оказа че вече върви.
Луда работа, може да е имало хлабина в компютъра знам ли.
Но пък него никога не съм го пипал.
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
Публикувано 08 юни 2015 - 13:05
Не съм писал от доста време в темата...
Оказа се че имам проблем с дросела. То и друго не остана дето да не смених. Преди от време на време правеше проблеми накрая съвсем умре и при подаване на газ колата директно гаснеше.
За мой голям не късмет се случи че беше умрял и датчика на коляновия вал и колата спря да пали или ако успее да запали като подадеш газ гаснеше заради дросела и диагностиката така ставаше още по сложна
Но в крайна сметка всичко е 6
Благодаря на Павката, Павката от Своге и на Хамъра при отсраняването на проблемите : ))
Защото ако трябваше да купя нови/втора ръка/ всички модули по колата щях да съм се обесил вече
Както някой от вас знаят моята 140-ка е без ASR и съответно дросела е различен от на останалите 140-ки с ASR но този път ми се усмихна късмета и намерих сравнително бързо дросел втора ръка.
Моя дросел го отварях от едната страна но всичко изглежда нормално дори изглежда като нов в сравнение с този който купих и мисля да пробвам да го оправя, в тази насока ще са ми полезни всякакви жокери от запознатите.
В момента съм в процес на подмяна на корите на вратите защото имат 2 забележки.
И тъй като така и така ще ги сменям реших да взема фейслифт-ови, и а ако някой се чуди дали да го прави, ще му кажа: не недей : ))
Смених и едната ключалка че имаше проблем със заключването но там видях нещо странно
Колите който имат вакум имат ключе и едно малко цилиндърче на ключалките.
Моята без вакум има ключе но няма цилинцъра който прибира вратата. Може ли да се ползва само ключето за алармата или за нещо друго знам ли ?!
Този пост е редактиран от staniola: 08 юни 2015 - 13:09
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни