Новата стара кола
Започната от staniola, 28 фев 2012 - 14:51:17
465 мнения по тази тема
#211
Публикувано 17 март 2012 - 22:46
Трифка не е така знаеш : )
А и в момента като мине 4000 минава на бенз.
Ама не е там въпроса.
А и в момента като мине 4000 минава на бенз.
Ама не е там въпроса.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#212
Публикувано 17 март 2012 - 22:58
Аз се шегувам :p
Гледай да оправиш нещата , че събор идва
Гледай да оправиш нещата , че събор идва
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#213
Публикувано 17 март 2012 - 23:04
Къде, кога ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#214
Публикувано 17 март 2012 - 23:06
Бате те нещата са си ок. Ако не стане на газ ще я оставя да си минава на без и така.Аз се шегувам :p
Гледай да оправиш нещата , че събор идва
Ма идеята беше да е изцяло на газ.
Иначе аз 4000 не ги стигам да не кажа че и 3000 не ги стигам градско : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#215
Публикувано 17 март 2012 - 23:11
И аз съм на мнение, че проблема трябва да е в дюзите а не в изпарителите. Когато слагаха моята уредба първо я пробваха без да разпробиват дюзите обаче на 3500-4000 оборота забиваше и минаваше на бензин, след това разпробиха дюзите(нз точно ка какви мм.) но колата се отпуши и сега си пълни обортомера без проблеми.
Този пост е редактиран от rado32: 17 март 2012 - 23:13
#216
Публикувано 17 март 2012 - 23:14
Там съм : )В сервиза на Лазо и Хари в Люлин.
Тъкмо ще видиш моят дзвер.
От 11 е срещата.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#217
Публикувано 17 март 2012 - 23:16
И аз съм на мнение, че проблема трябва да е в дюзите а не в изпарителите. Когато слагаха моята уредба първо я пробваха без да разпробиват дюзите обаче на 3500-4000 оборота забиваше и минаваше на бензин, след това разпробиха дюзите(нз точно ка какви мм.) но колата се отпуши и сега си пълни обортомера без проблеми.
Как така без да раз пробиват дюзите ?
Дюзите или колекторите?
Те дюзите си имат размери. В момента моите мисля са 23 или 2.3 каквото и да е това.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#218
Публикувано 17 март 2012 - 23:25
Да така е.Как така без да раз пробиват дюзите ?
Дюзите или колекторите?
Те дюзите си имат размери. В момента моите мисля са 23 или 2.3 каквото и да е това.
Моите ги разпробиваха, защото аз от предишната ми кола си сложих газовото на цедката и за да не давам пари за нови дюзи казаха, че няма да има проблем да ги разпробият. Не съм сигурен, че и при теб проблема е от тях, но е много вероятно. Аз само не разбрах двата изпарителя са общо 300к.с. или 600к.с.
#219
Публикувано 17 март 2012 - 23:30
двата са по 300
http://bsm-bg.com/#/...cts/open=6&id=0
http://bsm-bg.com/#/...cts/open=6&id=0
Този пост е редактиран от staniola: 17 март 2012 - 23:32
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#221
Публикувано 17 март 2012 - 23:33
Не е, защото на самите изпарители пада налягането.
Те на тях имат мерат.
Те на тях имат мерат.
Този пост е редактиран от staniola: 17 март 2012 - 23:34
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#222
Публикувано 17 март 2012 - 23:34
Станиоле, защо не ти направят Бенца като включва кика да минава на бензин ?
By Batev
#223
Публикувано 17 март 2012 - 23:36
Защото идеята беше да си е изцяло на газ. Да не минава на бензин. Дори и при кик.Станиоле, защо не ти направят Бенца като включва кика да минава на бензин ?
Ако сложа некоя духалка да подпира може и да ги докарам : )Значи на газ си 600 коня вече.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#224
Публикувано 17 март 2012 - 23:38
Мисля, че по правилния начин е на кик да минава на бензин
Тогава забраваш за проблемите
Тогава забраваш за проблемите
By Batev
#225
Публикувано 17 март 2012 - 23:39
Е да, то в момента е така. Над 4к минава на бенз и проблем няма.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни