Към съдържанието

  •  
  • More

Снимка
- - - - -

Тракане на повдигачи


  • Please log in to reply
24 мнения по тази тема

#16 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 февруари 2012 - 14:19

Темата за маслата е много дълга и неразрешима...Само мога да вметна една от последните теми която се разискваше за различни по вискозитет масла в минусовите температури...Качеството на маслото се преценява когато е в работна температура,а не на -15гр.!На тази температура има доста масло застинало по моторните части,което помага на смазването докато другото в картера се разбие.Едно минерално масло в работна температура става много по-рядко от синтетичното в същата.Синтетичното масло си запазва вискозитета и при голямо натоварване,където минералното вече изгаря!Това всичко е при полужение че мотора е в норма.Всеки си избира с какво да кара.Повдигачи се сменят!Не се почистват по никакъв начин!Те са консуматив,и независимо от това че мотора е в добро състояние и че карате с прекрасно масло,просто им идва времето.Никой не знае предишните собственици с какво са карали.Когато повдигача трака не само на студен,а и на топъл мотор,вече е абсолютно сигурно че трябва да се смени.
  • 1

#17 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 28 февруари 2012 - 18:37

може да се чисти повдигача! Ама с каква цел? той вече веднъж изхабен ли е... неможе да задържи налягане и пропада (чатка)..
  • 0

#18 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 28 февруари 2012 - 19:19

Това имах на предвид,файда от чистене няма!Щото на времето един "майстор"ми обясняваше че ги киснел в незнам какво си и се оправяли.После му занесох един стар повдигач и го питах как ще възтанови изядения метал-с чистене ли!?
  • 0

#19 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Непотвърдени потребители
  • PipPip
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 29 февруари 2012 - 08:43

Ами какво знам, със убеденост знам че моите мотори не тракат! Вие сте започнал тема за тракане. Учебниците ги оставяме.

Моят съвет е да не се слага тънко масло на мотори с незнаен пробег а вие пък не сте длъжен да го приемете! Защо.......?

Отговорът е в звуците на вашият двигател......



......е щом е от време на време, значи е от маслото!


ако някой се е обидил от моето писане - моля да бъда извинен
но ако някой може да ме убеди че масло 10W40,- е с по добри показатели от 10w60 или5w50 с радост ще го изслушам
маслото което казвате Repsol ...го слагахме на служебните коли 2,7CDI тракаха като Голф за разпръсквачи, имаме лаборатория изследвахме го и се оказа че е обикновенно масло с показатели на 95 % от маслата на пазара, но има повече добавки и може да се каже че издържа 1500-2500км повече от другите
започнахме с 10w60 - веднага се усети разликата, мотора утихна и работи по отчетливо, изследвахме го след като го сменихме на 11500км- резултатите бяха прекрасни даже колегата който го изследва каза че дори на тези километри маслото има качествата на поне 85% от наливните масла на пазара новозакупени
Да ви кажа само че маслата с вискозитет 10w40 са най фалшифицираните поради това че се използват от почти всички колеги (без да обиждам избора на хората)

за маслото: http://www.kappa-bg.com/

Този пост е редактиран от 124_2.5D lim: 29 февруари 2012 - 08:45

  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#20 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 29 февруари 2012 - 11:09

Колега,никой не се обижда.На твойта кола германеца е дал точно с какво масло да се кара,а то е именно 10W40.
Ще ти кажа аз какво направих когато си купих първия Мерцедес.
Купувам си аз една доста добре запазена 190-ка 1.8 бензин,и решавам да я поглезя като и налея хубаво масло.Купих пълна синтетика 5W50 за 260лв. 5л. слагам го и започвам да си карам колата доволен че съм си облекчил двигателя.След около 3500-4000км. колата започна да работи като 200 дизел,трака та се незнае.Проверка при майстор и се оказа че вместо да я поглезя с маслото съм си прецакал повдигачите.Смяна на всички повдигачи,масло по спецификация и всичко си заспа.Двигателя не се чува как работи.Колегата от форума който я купи може да потвърди как работи мотора и до ден днешен.
  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#21 polaris

polaris

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 239 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 февруари 2012 - 15:23

ако някой се е обидил от моето писане - моля да бъда извинен
но ако някой може да ме убеди че масло 10W40,- е с по добри показатели от 10w60 или5w50 с радост ще го изслушам
маслото което казвате Repsol ...го слагахме на служебните коли 2,7CDI тракаха като Голф за разпръсквачи, имаме лаборатория изследвахме го и се оказа че е обикновенно масло с показатели на 95 % от маслата на пазара, но има повече добавки и може да се каже че издържа 1500-2500км повече от другите
започнахме с 10w60 - веднага се усети разликата, мотора утихна и работи по отчетливо, изследвахме го след като го сменихме на 11500км- резултатите бяха прекрасни даже колегата който го изследва каза че дори на тези километри маслото има качествата на поне 85% от наливните масла на пазара новозакупени
Да ви кажа само че маслата с вискозитет 10w40 са най фалшифицираните поради това че се използват от почти всички колеги (без да обиждам избора на хората)

за маслото: http://www.kappa-bg.com/

Кое е точно маслото, колега виждам там GI V9 5W50 което по МБ е 229.1
В одобрените масла по тази листа такова липсва
http://bevo.mercedes...n/229.1_en.html
на Unil има одобрено , но е Opaldjet 16S 10/40
после това в цитата долу маслото GI V9 5W50 означава, че това масло няма никога да бъде одобрено от мерцедес, както и всички масла с молибден. Литература има много...нещо повече одобрено по 229.1 написано в сайта горе или на тубата е фалшификация или недоглеждане.
Не можах да намеря данни за него визскозитети при 40 , 100гр и индекси и т.н. да го сравним с добро 10/40 масло


подсигуряват добра защита на двигателя при ниски и високи температури. Специалните молибденови и бисмутови добавки позволяват намаляване на коефициента на триене между 15 и 50% и противоизносните свойства


Този пост е редактиран от polaris: 29 февруари 2012 - 15:23

  • 0

#22 rotsen

rotsen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Свищов
  • Автомобил:
    MB 190E; м.09.1988г. продаден !!!

Публикувано 29 февруари 2012 - 23:04

Здравейте,
включвам се и аз по темата, защото само до преди 2 месеца и аз имах същите терзания - дразнещо "тракане" на хидравлични повдигачи на 4-ти цилиндър, появило се в края на м.12.2011г. ?!
Колата е МВ 190Е - бензин-газ - на 24 години - карана в Италия над 160х. км.- за 8 години в БГ - вече е на над 310х. км. ?!
Изчетох доста материал по форумите и направих следното:
1. промивка на двигателя с "хидравлично" масло от "Приста-ойл" - Русе - в туба от 5 л. - източеното масло не бе в лошо състояние;
2. смяна на нов маслен филтър и доливане на ново двигателно масло - "полусинтетика" - 10W40 - Мобил
След смяната и изминаване на около 1000 км. - ефекта = нулев ?!?!?! Стреснах се? знаех какво следва : ремонт... пари... нерви...?!
Тогава реших да прибегна до т.н."добавка" - препоръчаха ми LIQUI MOLI - Hidro-Stobel-Additiv 300 ml.
Закупих добавката за 16.00 лв.и със "свито" сърце - на загрял двигател - я излях към маслото.
В първите 300-400 км.- никакво подобрение ??? отчаях се, защото това означаваше, че трябва да ремонтирам повдигачите.
НО поредната работна сутрин, когато стартирах двигателя.... двигателя "заспа" !!!! никакъв шум, никакво тракане, никакви вибрации.... даже не повярвах!!!
Страничния ефект бе и този, че колата вече не "губеше" масло / доливах двигателно масло - особенно когато пътувам на по-дълги разстояния / - явно тази добавка има и такива свойства.
Рискувах с тази добавка и засега резултата е положителен.
Успех в намирането на правилното за Вас решение
Нестор Иванов - "кмета"
  • 0
Публикувано изображение

#23 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 06 март 2012 - 23:39

И един от моите чука но като отворя капака и аз му почукам и спира :D
  • 0

#24 BAHKO 7

BAHKO 7

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 10 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W124 200E

Публикувано 25 август 2013 - 21:59

Здравейте на всички. Нов съм в този форум, ще споделя и моя опит по темата. Когато купих моя мечок веднага му смених въздушния и масления филтър заедно с маслото. Слушах колеги и други "специалисти" и сипах Тотал 15 40, защото колата била стара и с издухан двигател и трябвало дебело масло. След около 2000км сутрин (беше пролетта) като е студена - бреее трака кат дизел, като загрее трака ама по-малко. После почна и да пуши като масларка и аз се видях в чудо - основен ремонт. После разбрах че този тотал не е по спецификация. Четох, рових и попаднах на 1 добавка ХАДО! Викам по-евтино ще е да пробвам с нея отколкото да отварям мотора. След 2000км се счита че е изминал целия цикъл на възстановяване на мотора и колкото и странно да звучи сега все 1 карам друга кола, върви на пушка мотора работи тихо и равномерно НЕ ПУШИ кюнеца - разход на газ градско със стабилно настъпване на педала 13/100км! Пробвах им и маслото, защото доливам заради капачката, че изпуска от там - маслото не мирише като други масла, а има специфичен мирис и цвят явно е и заради добавките в него. Като навъртя 7000км със сегашното масло ще го сменя с Хадо 10 40. :beer


  • 0

#25 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Публикувано 09 март 2014 - 10:44

Много съм доволен от добавката за хидравлични повдигачи на ликуи моли сложих я преди седмица с масло мотор голд 10/40 маслото  не е от наи добрите но става. 

Изминах почти 300 км. и повдигачите не чукат изобщо.

Пробвайте  при мен помогна


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни

Зареждане...