
Тракане на повдигачи
Започната от 124_2.5D lim, 26 фев 2012 - 16:31:48
24 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 февруари 2012 - 16:31
Здравейте, досега изчетох всичките теми на този раздел "двигатели"
Случаят е следния:
От време на време трака на първи цилиндър повдигача
Маслото ми е 5w 50, ще го сменям след месец 5-6000 пробег до момента
Въпрос?
Има ли смисъл да слагам добавка в маслото за прочистване на запекъл (ако мога да се изразя така) повдигач, преди да налея новото масло - т.е. ще помогне ли или ще навреди повече?
мисля да сложа 10W60, ама 5w50 ми е повече на сърце, още се чудя какво да бъде.
Досега не съм слагал никакви прочистващи неща, в маслото, предния собственик я е карал с боклуци ама какво да се прави, иначе мотора работи много добре, откакто смених 5 бр. разпръсквачи преди 2 години
Случаят е следния:
От време на време трака на първи цилиндър повдигача
Маслото ми е 5w 50, ще го сменям след месец 5-6000 пробег до момента
Въпрос?
Има ли смисъл да слагам добавка в маслото за прочистване на запекъл (ако мога да се изразя така) повдигач, преди да налея новото масло - т.е. ще помогне ли или ще навреди повече?
мисля да сложа 10W60, ама 5w50 ми е повече на сърце, още се чудя какво да бъде.
Досега не съм слагал никакви прочистващи неща, в маслото, предния собственик я е карал с боклуци ама какво да се прави, иначе мотора работи много добре, откакто смених 5 бр. разпръсквачи преди 2 години
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#2
Публикувано 26 февруари 2012 - 16:47
Репсол 10/40 и ще забравиш за повдигача!
Ама защо им слагате такива тънки масла бе хора?
Ама защо им слагате такива тънки масла бе хора?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 26 февруари 2012 - 17:15
На тия стари дръгели , може ли да слагаш такова масло :{
Репсола е голяма работа , няма да сбъркаш.
Даже според мен за предпочитане е 15/40 , 124-ката с него работеше , като бензин.
Репсола е голяма работа , няма да сбъркаш.
Даже според мен за предпочитане е 15/40 , 124-ката с него работеше , като бензин.


W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#4
Публикувано 26 февруари 2012 - 17:34
Не, не са ни дръгели колите, ама не са първа младост. Това масло е за по-новите

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 26 февруари 2012 - 17:50
Бай Васо аз така в преносен смисъл го казах 
Нали и аз карам все дизелаци.
И на 300д и на 300тд все 10/40 съм сипвал
Поздравчета

Нали и аз карам все дизелаци.
И на 300д и на 300тд все 10/40 съм сипвал

Поздравчета



W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#6
Публикувано 26 февруари 2012 - 18:13
Е то е ясно.....помня как страдаше за 124та ти.

Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 26 февруари 2012 - 19:11
Репсол 10/40 и ще забравиш за повдигача!
Ама защо им слагате такива тънки масла бе хора?
Мдаааа съгласен съм


By Batev
#8
Публикувано 26 февруари 2012 - 22:21
аз имах предвид нещо за почистване/раздвижване/промиване на повдигача а вие ме погнахте за маслото, повдигача тракаше повече като я купих, стария собствени я е карал с наливно 10w40 аз като сложих полусинтетика се пооправи и след това синтетикаи беше още по добре, ама потраква от време на време. Даже налягането на маслото се подобри като я купих на 60-80 градуса падаше на 2атм на ниските обороти а на 95 градуса на 1 атм. С синтетиката не пада под 2,2 атм на 95 градуса.
Така че мисля че не е толкова голям проблема в маслото
Така че мисля че не е толкова голям проблема в маслото
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#9
Публикувано 26 февруари 2012 - 22:42
Кога ти чука повдигача,само когато е студена или и когато е загряла от време на време?Относно добавката за почистване някои са за,други против.Аз лично смятам че след като си карал с качествено масло,няма нужда от добавка,защото самото то чисти перфектно.
#10
Публикувано 27 февруари 2012 - 19:41
Здр колеги и моите повдигачи щракът когато е студена и топла от време на време колата е 124 250д 89г. карам го със репсол 15в40 много ме е яд и незнам какво да правя.

#11
Публикувано 28 февруари 2012 - 10:37
повдигача трака от време на време независимо от температурата на мотора, ако има вариант за почистване бих го пробвал иначе и на мен не ми се слгат никакви простотии за промивка, ама не ми се пипа докато върви в мотора и не съм сигурен дали резервните части продавани за нови ще са качествени.
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#12
Публикувано 28 февруари 2012 - 10:41
не знам какво знаете за маслата, но според мен 5w50,10W60 fully sintetic са с много по добри показатели(поне така пишеше по книгите навремето като учех) от каквото и да било 10w40 или 15W40 като разбира се мотора е наред , ако е някои горач или тракач издънен от каране и не си знае километрите - бих му слагал от най евтиното наливно без и за миг да се замислям дори и да 1лв литъра.Репсол 10/40 и ще забравиш за повдигача!
Ама защо им слагате такива тънки масла бе хора?
Този пост е редактиран от 124_2.5D lim: 28 февруари 2012 - 10:42
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#13
Публикувано 28 февруари 2012 - 11:15
не знам какво знаете за маслата,
(поне така пишеше по книгите навремето като учех)
ако е някои ........ или тракач
Ами какво знам, със убеденост знам че моите мотори не тракат! Вие сте започнал тема за тракане. Учебниците ги оставяме.
Моят съвет е да не се слага тънко масло на мотори с незнаен пробег а вие пък не сте длъжен да го приемете! Защо.......?
Отговорът е в звуците на вашият двигател......
повдигача трака от време на време
......е щом е от време на време, значи е от маслото!
Този пост е редактиран от бай Васил: 28 февруари 2012 - 11:29
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 28 февруари 2012 - 11:27
.
Този пост е редактиран от бай Васил: 28 февруари 2012 - 11:28
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Публикувано 28 февруари 2012 - 11:59
Колега забрави за масло W60 за този дизел...Вслушай се какво говори колегата горе...от маслото трака...10/40 полусинтетика трябва да е ...може и минерал 15/40 ...и по честа смяна 7000км да речем ... не си го измислям това...описано е в специализираните четива...
Покажи точно маслото марка и вид с което си в момента...да му видим характеристиките и хомологациите
иначе ето малко за четене http://mb-info.ru/li...w_to_ch_oil.htm
В мрежата има много инфо...но рядко съм виждал така грамотно и концентрирано да се обяснява как да изберем масло за мерцедес
промивката също не се препоръчва...хубава полусинтетика, не наливна ...по честа смяна смени го на 1500км да поеме и разствори нагарите и всичко заспива...
Покажи точно маслото марка и вид с което си в момента...да му видим характеристиките и хомологациите
иначе ето малко за четене http://mb-info.ru/li...w_to_ch_oil.htm
В мрежата има много инфо...но рядко съм виждал така грамотно и концентрирано да се обяснява как да изберем масло за мерцедес
промивката също не се препоръчва...хубава полусинтетика, не наливна ...по честа смяна смени го на 1500км да поеме и разствори нагарите и всичко заспива...
Този пост е редактиран от polaris: 28 февруари 2012 - 12:15
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни