Ама да не изсипеш един литър вода (защото аз така преди 6-7 години като баща ми ми обясняваше и запомним не запомнил и на 124-ката зави ремъка за малко и айде върху него 1 литър вода , нищо няма стане , ама ще си изхабиш литъра вода )
От какво може да скрибуца чисто нов ремък?
Започната от shotgun600, 23 фев 2012 - 11:13:46
17 мнения по тази тема
#16
Публикувано 25 февруари 2012 - 11:42
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#17
Публикувано 03 март 2012 - 10:02
Една идея (взета "назаем" от ремонта на касетофоните): Намазва се ремъка със спиртоколофонен разствор и преплъзването изчезва. Стрит наситно колофон се оставя за една нощ в спирт за горене (примерно 10грама колофон в 100милилитра спирт, да не става гъсто). Спирта се изпарява и остава тънък филм колофон, който увеличава триенето.
#18
Публикувано 04 март 2012 - 18:23
Хитър начин,обаче явно няма да ми се наложи да го мажа. Просто го натегнах и той спря да скрибуца.
Явно се е отпуснал след 2 седмици въртене и е трябвало донатягане.
Явно се е отпуснал след 2 седмици въртене и е трябвало донатягане.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни