От какво може да скрибуца чисто нов ремък?
Започната от shotgun600, 23 фев 2012 - 11:13:46
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 23 февруари 2012 - 11:13
Не става дума за Мерцедес,но това няма значение.
Преди около 14 дни си смених двата ремъка на другата кола.
До вчера всичко беше наред, но изведнъж се появи някакво ужасно
скрибуцане на място. Колата издава звук все едно е някаква 40 годишна
таратайка.
Първо помислих,че съм минал през голяма локва и големия ремък се е намокрил
и затова скърца, но вече колата е суха и това скърцане на място си продължава.
Дали не трябва да го натегна малко?
Изобщо при смяната на ремък само 1 път ли се прави натягането
или се слага новия ремък, натяга се, пали се колата,за да се поразвърти
и намести, после се гаси ,за да се донатегне още малко?
Преди около 14 дни си смених двата ремъка на другата кола.
До вчера всичко беше наред, но изведнъж се появи някакво ужасно
скрибуцане на място. Колата издава звук все едно е някаква 40 годишна
таратайка.
Първо помислих,че съм минал през голяма локва и големия ремък се е намокрил
и затова скърца, но вече колата е суха и това скърцане на място си продължава.
Дали не трябва да го натегна малко?
Изобщо при смяната на ремък само 1 път ли се прави натягането
или се слага новия ремък, натяга се, пали се колата,за да се поразвърти
и намести, после се гаси ,за да се донатегне още малко?
#2
Публикувано 23 февруари 2012 - 12:29
Да не е водната помпа, като си ги затегнал да си разместил износената й ос?
#3
Публикувано 23 февруари 2012 - 13:21
Ами колата е на 90 000км. Едва ли има нещо износено.
Ще взема да натегна още малко обтягащата ролка,
току виж приплъзва ремъка на ниски обороти и затова
скърца яко.
Ще взема да натегна още малко обтягащата ролка,
току виж приплъзва ремъка на ниски обороти и затова
скърца яко.
#4
Публикувано 23 февруари 2012 - 20:38
Абсолютно възможно е. Щом скърца и е нов, значи е хлабав.
Преди години имах същия проблем със 124-ката. Оказа се че обтегачът е дал фира, но за щастие успяхме да го оправим, без да се купува нов.
Преди години имах същия проблем със 124-ката. Оказа се че обтегачът е дал фира, но за щастие успяхме да го оправим, без да се купува нов.
#5
Публикувано 23 февруари 2012 - 20:57
Oт гадна ролка...
Аз си смених всички ролки + обтегача на БМВ-то, че докато сменяхме ремъците имаха зверски луфтове, но не издаваше никакви звуци.
Сега с всичко чисто ново сутрин на студено скрибуца.
Мисля следващия път като я вкарвам в сервиза да свалим пак ремъците и да ги натъпча с масло новите ролки.
Или ако разбера коя квичи, да я сменя със една стара, но здрава.
Много вероятно е да е от гадна ролка. Мислехме, че е обтегача, но след като го смених (да ми е мирна главата) нищо не се промени!
Аз си смених всички ролки + обтегача на БМВ-то, че докато сменяхме ремъците имаха зверски луфтове, но не издаваше никакви звуци.
Сега с всичко чисто ново сутрин на студено скрибуца.
Мисля следващия път като я вкарвам в сервиза да свалим пак ремъците и да ги натъпча с масло новите ролки.
Или ако разбера коя квичи, да я сменя със една стара, но здрава.
Много вероятно е да е от гадна ролка. Мислехме, че е обтегача, но след като го смених (да ми е мирна главата) нищо не се промени!
#6
Публикувано 23 февруари 2012 - 21:27
А по принцип как се преценява,кога ремъка е натегнат достатъчно?
#7
Публикувано 23 февруари 2012 - 21:30
ремъците са гадните
Никога не оставям магарето си в калта.
#8
Публикувано 23 февруари 2012 - 22:20
Като го пипнеш и натиснеш , трябва да усетиш стегнатост и да няма голям луфт , допуска се до сантиметър при натискане
Провери болтовете на ролките и дали някоя ролка се движи напред назад.
Провери болтовете на ролките и дали някоя ролка се движи напред назад.
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#9
Публикувано 23 февруари 2012 - 23:13
Ами уж проверявах ролките след като махнах стария ремък.
Всичко беше наред - нямаше луфтове,не свиреха при въртене.
Просто изведнъж се появи някакво адско скрибуцане,дето на никоя
друга кола не съм го чувал.
1см не е ли много при натискането? Това направо ми се вижда хлабаво.
Днес врътнах 1 оборот на гайката,която регулира обтегача и сякаш скърцането
намаля.
Беше ме страх да натягам още,защото не ми е ясно какъв е лимита, да не го пък
пренатегна.
Дали е възможно новия ремък да се е поотпуснал малко, 2 седмици след
поставянето му, и сега да се налага натягане?
Ще взема да ида в сервиз.
Всичко беше наред - нямаше луфтове,не свиреха при въртене.
Просто изведнъж се появи някакво адско скрибуцане,дето на никоя
друга кола не съм го чувал.
1см не е ли много при натискането? Това направо ми се вижда хлабаво.
Днес врътнах 1 оборот на гайката,която регулира обтегача и сякаш скърцането
намаля.
Беше ме страх да натягам още,защото не ми е ясно какъв е лимита, да не го пък
пренатегна.
Дали е възможно новия ремък да се е поотпуснал малко, 2 седмици след
поставянето му, и сега да се налага натягане?
Ще взема да ида в сервиз.
#10
Публикувано 23 февруари 2012 - 23:43
Дилянчо така докато скърца изсипи малко вода върху ремъка и виж дали скърцането ще спре.
Незнам какви ремъци си купил, но вероятността да са ментак е голяма.
Освен ако не са от официалния дилър, макар че 100% гаранция нема
Незнам какви ремъци си купил, но вероятността да са ментак е голяма.
Освен ако не са от официалния дилър, макар че 100% гаранция нема
By Batev
#11
Публикувано 24 февруари 2012 - 00:13
Не са купени от дилъра...
Ако сипя вода и скърцането спре, какво ще значи това?
Ще се види дали е от ролка или от самия ремък?
Ако сипя вода и скърцането спре, какво ще значи това?
Ще се види дали е от ролка или от самия ремък?
Този пост е редактиран от shotgun600: 24 февруари 2012 - 00:14
#12
Публикувано 24 февруари 2012 - 10:00
Ако спре да скърца значи е от ремъка.Не са купени от дилъра...
Ако сипя вода и скърцането спре, какво ще значи това?
Ще се види дали е от ролка или от самия ремък?
#13
Публикувано 24 февруари 2012 - 10:03
...ами едно от нещата които значи е, че може профила на ремъка да не отговаря на профила на ролките.....
Теоретизирам само....
Теоретизирам само....
#14
Публикувано 24 февруари 2012 - 10:40
Мхм, хитър начин за проверка.
Иначе ремъка си е баш за колата, просто не е
оригинален,ами е на друг производител и до оня
ден всичко беше ОК.
Най-вероятно е до натягане.
Нищо де ,не съжалявам,че сам го сменях.
Другия път ще купя оригинален.
Иначе ремъка си е баш за колата, просто не е
оригинален,ами е на друг производител и до оня
ден всичко беше ОК.
Най-вероятно е до натягане.
Нищо де ,не съжалявам,че сам го сменях.
Другия път ще купя оригинален.
#15
Публикувано 24 февруари 2012 - 22:02
Не купувай оригинален
Купи просто читави, аз от Гейтс и Контитех съм доволен
Купи просто читави, аз от Гейтс и Контитех съм доволен
By Batev
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни