Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Налягане на маслото


  • Please log in to reply
67 мнения по тази тема

#1 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 21 февруари 2012 - 23:04

Колата е W124 122кс. газ/бензин. Проблема е следния от извесно време стрелката за налягането на маслото пада до 1 дори леко под него при напълно загряла кола , а понякога като в движение пусна от скорост пада и до 0 и после се покачва до 1. Колата има масло и то е 15 40 на около 4000 километра. С такова масло карам колата от когато съм я купил вече 6 години и не съм имал проблем. Както знам при не загрял двигател държи 3-ка а след като загрее трябва на свободен ход да държи 2 преди така правеше, а сега при студен си държи 3 а като загрее както казах пада до 1 дори под 1. Другото което ми направи впечатление е че преди при загрял двигател като дам на контакт вдигаше стрелката до 2 а сега си стои на най-долно положение 0. Притеснява ме да не се е повредила нещо помпата или просто датчика не отчита правилно. Вие какво мислите ?
  • 0

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 февруари 2012 - 23:54

Смени маслото и филтъра, и ако продължава да показва 0 на загрял мотор, отиди да измерят налягането реално с манометър.

Трябва да видя какво показва при мен като дам контакт, но ми се струва че на неработещ мотор не е правилно да отчита някакви показания въобще стрелката.

ЕДИТ: В друга скорошна тема пишеш че колата работи на 3 цилиндъра - възможно е неизгорялото гориво да разрежда маслото - погледни си и нивото на маслото.
  • 0

#3 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 февруари 2012 - 00:34

на контакт трябва да показва 0
ако показва различно от 0, това означава-повишено съпротивление във веригата. демек, окислена букса или недобър контакт на букса/кабел
0,7-0,8 не е критично.
0,5 е критично.
не изключвай от скорост по време на движение.
  • 0

#4 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 22 февруари 2012 - 18:11

аз така правя редовно засилвам и като видя от далеч че ще смени светофара или наближава крастовище на което ще завивам пускам по инерция да икономисвам гориво. Относно работата на 3 цилиндъра след почистването на дистрибуторната капачка се оправи поне засега но налягането на маслото си е същото
  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 февруари 2012 - 19:05

Провери си датчика за налягане.
  • 0

#6 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 22 февруари 2012 - 21:30

Направо го смени тоя датчик и ще спиш спокойно.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#7 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 22 февруари 2012 - 23:51

къде се намира? най-вероятно ще е на помпата значи ще трябва да се ляга под колата или греша
  • 0

#8 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 23 февруари 2012 - 00:13

Под масления филтър е.Едно тумбесто.
  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.

#9 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 февруари 2012 - 00:39

Кой е мотора.....не беше ли под изпуск. колектор?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#10 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 февруари 2012 - 01:03

не.
дилянски го е посочил къде е.
  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 23 февруари 2012 - 14:00

аз така правя редовно засилвам и като видя от далеч че ще смени светофара или наближава крастовище на което ще завивам пускам по инерция да икономисвам гориво. Относно работата на 3 цилиндъра след почистването на дистрибуторната капачка се оправи поне засега но налягането на маслото си е същото


Само дето не икономисваш гориво. Засилвайки, колата гори повече. Когато пуснеш по инерция, колата работи на празен ход и гори колкото на празен ход.

Когато автомобилът е на скорост и педалът не е натиснат, т.е. автомобилът се движи в режим на принудителен празен ход, компа подава сигнал на ЕХР да спре подаването на гориво. в Такъв момент, през двигателя минава само въздух. Подаването на гориво се възобновява при преминаване на границата от 1200 оборота.

Дори на античния 102 мотор, германците са помислили за разход и замърсяването на природата. Може да си сигурен че тази функция я има във всчики автомобили, бензин или дизел, след този период.

Пускането по инерция в движение на неутрална е безмислен и опасен навик. Ако ти изгасне мотора по някаква причина, нямаш спирачки - на пракика имаш, но без серво. Трябва да натискаш зверски за да спреш.. Докато ако си на скорост и моторът се върти, винаги към сервото има достатъчно вакум за да работят спирачките ефективно.
  • 1

#12 Silver E200

Silver E200

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 25 февруари 2012 - 16:27

Subsonic аз не я засилвам и веднага след това да я пускам по инерция, а примерно карам на прав участък и съм си набрал 60 км/ч и като вида от далече че светва червено и пускам по инерция. А че не е хубаво да се кара на свободна предавка го знам, но ако я оставя на предавка и махна крака от газта започва да намалява по бързо. Сигурен ли си че в случая когато е на предавка и махна крака от газста спира да подава гориво или подава като за празен ход ?
  • 0

#13 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 февруари 2012 - 16:47

не.
дилянски го е посочил къде е.


Посочил го е, ама при М 111 нещата стоят по друг начин!

Прикачен файл  P1010217.JPG   154,69K   144 Брой сваляния
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 февруари 2012 - 17:03

Публикувано изображение

Малко кофти се киризи на снимката ама е там.

Този пост е редактиран от бай Васил: 25 февруари 2012 - 17:08

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 dilqnski

dilqnski

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1634 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Димитровград
  • Интереси:Двигатели

Публикувано 25 февруари 2012 - 20:30

Баце,М111 е 136 магаренца,пък човека е посочил 122,това е само двулитрова "резачка",та май става въпрос за 102 мотор.Снимката на датчика е добра,та и при двата мотора е един и същ.

Този пост е редактиран от dilqnski: 25 февруари 2012 - 20:33

  • 0
Никога не оставям магарето си в калта.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни