Една много дразнеща групичка във Фейсбук
Започната от ХаPu, 15 фев 2012 - 21:57:18
75 мнения по тази тема
#61
Публикувано 18 февруари 2012 - 01:36
Здрасти, колеги няма за какво да водим или да коментираме подобни спорове или да сравняваме марките за мен Мерчо си е Мерчо. Има и Ауди в къщи което наи вече аз карам А4 Б5 и въпреки, че съм Мерцедес фен мога да кажа, че не е по лошо от прекия си конкурент Ц-клас W202. Ауди колкото и еднакво да им изглеждат моделите особено с последните серии са постигнали високо ниво от към дизаин, дори бях силно изненадан, новата 3-ка на БМВ също е малък красавец, новата А4 и Ц-клас също и не смятам, че някоя отстъпва като дизаин или качество на другите макар, че Мерца е 2006 или и 2007. За А6, 5-серия и Е-класата, мога да кажа, че нещата са почти идентични според мен като може би Е-класата на мен ми стои наи елегантна, а маи пак е наи стара като модел. За премиум моделите няма какво да ги коментираме всички са страхотни, но знаем колко сравнения на други премиум продукти ги правят с ЕС-класата, следователно е достатъчно, че този модел е станал еталон за качество и надеждност, въпроса е и за напред да продължи така. В последно време за мен няма разлика, говоря за последните 15-20 години между Ауди, БМВ и Мерцедес в съотношението каквато е била преди 30 в ерата на Сома, Пурите и W140/Прасето/, а да не говорим за W124. Нещата са доста изравнени и както бе казано да Мерцедес вкарва нововъведения, но какво от това като след 3, 6 или 10 месеца ги има вече и в БМВ например. Тук сме се събрали фенове предполагам повечето и можеби разглеждаме нещата по различен начин, а предполагам за редовия клиент нещата имат според мен друго измерение. Има таксита и Дачии и Е-класи, всеки си прави свободно избора, според акъла и възможностите, затова има и толкова марки. Иначе аз при налични средства, нужда и желание бих избрал Мерц. Има история при Мерцедес, обръщаш се назад и виждаш легендарните модели, а нещо с богата история е нещо което вероятно го очаква и достоино бъдеще, както гласи една поговорка. Иначе няма смисал от разправии, спорове и заплашване според мен, неоправдано хабене на нерви е. Иначе ''Сура-тефтер'' много радва . Пожелавам на всички да си карате Мерцовете с кеф
П.С. Ако мога да се обърна към модераторите имам друга регистрация от която не бях писал много време, и съм си затрил паролата вчера след опит за възтановяване по Е-Маила обаче не съм получил такъв и се регистрирах пак. Възможно ли е постовето от предишния акаунт да се прехвърлят на този.
П.С. Ако мога да се обърна към модераторите имам друга регистрация от която не бях писал много време, и съм си затрил паролата вчера след опит за възтановяване по Е-Маила обаче не съм получил такъв и се регистрирах пак. Възможно ли е постовето от предишния акаунт да се прехвърлят на този.
#62
Публикувано 18 февруари 2012 - 11:14
Нещата са доста изравнени и както бе казано да Мерцедес вкарва нововъведения, но какво от това като след 3, 6 или 10 месеца ги има вече и в БМВ например. .
Какво от това ли ? Ти сам си си отговорил няколко реда по-надолу...
И, въпреки че дизайна може да не бъде харесан от теб, мен или някой друг, то инженерните постижения и нововъведения са факт, който не може да бъде отречен от никой, и именно те продължават да пишат историята на марката.Има история при Мерцедес, обръщаш се назад и виждаш легендарните модели, а нещо с богата история е нещо което вероятно го очаква и достоино бъдеще, както гласи една поговорка.
п.п. За мен дизайна не е най-важното в една кола, но Мерцедеси както старите, така и новите ме грабват също и с дизайна си. Това, което най-много ми харесва е, че няма тотално еднакъв дизайн на всеки един модел. Има сходства, но само толкова.
Този пост е редактиран от Yumerov: 18 февруари 2012 - 11:15
Луд умора нема, само се поти
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.
#63
Публикувано 18 февруари 2012 - 18:06
Какво от това ли ? Ти сам си си отговорил няколко реда по-надолу...
Прав си колега сам съм си отговорил, явно не си разбрал какво съм имал предвид, и затова пак ще се опитам да поясня, тук сме явно фенове за нас има значение кои, кога, къде, какво разработил и внедрил в автомобилите си, но за редовия копувач едвали това е талкова важно, там всичко малко или много си е просто информация на хартия един вид и във времето се губи според мен за масата потребители кои какво е направил, ето сега колко от новите коли имат колани и АБС, ама Мерцедес ги вкарал, ем хубаво никав проблем, но вече и другите ги имат, казах мен историята ме радва това е Мерцедес, фен съм на марката, но редовите копувачи едвали изхождат от гледна точка на фенове, едвали на повечето хора им пука каква кола карат стига да не се троши всеки ден и да задоволява изискванията им. За дизаина и на мен ми харесва, да не кажа на почти всички нови автомобили, явно дизаинерските отдели на компаниите се трудят доста, а и според мен визията малко или много продава. БМВ и Ауди като че ли обаче вкарват малко по разчупен и агресивен дизаин, докато Мерц се придържат към по класическа концепция, но това е лично мнение. На мен новите Мерцедеси ми харесват много, да не говорим за новия ЦЛС и СЛС АМГ, новата Е-клас купе, абе все красавци. Автомобилната индстрия си се развива и каквото и да си говорим ръководствата на всички марки работят сериозно и това си е.
#64
Публикувано 20 февруари 2012 - 09:35
......едвали на повечето хора им пука каква кола карат стига да не се троши всеки ден ...
Чакай-чакай, това с трошенето на съвременните коли като цяло е друга, и съвсем необятна тема за храчене.....
#65
Публикувано 20 февруари 2012 - 15:29
Чакай-чакай, това с трошенето на съвременните коли като цяло е друга, и съвсем необятна тема за храчене.....
Пак да кажа ако съм грешно разбран за да няма недомлъвки, трошенето съм го ползвал като пример за евентуално изискване от клиентите можех да ползвам също и критерии като евтина потдръжка, евтини консумативи или по дълаг гаранционен период, грам не искам да засягам това дали се чупят съвръмените автомобили или не, затова и съм завършил изречението с '' и да задоволява изискваняита им.''
#66
Публикувано 20 февруари 2012 - 17:11
Само лека поправка - сигурно е техическа грешкаИначе БМВ винаги са били доста приличащи си. Е34 & Е38 са неразличими за нетренираното око.
Моделите са Е34 и Е32
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#67
Публикувано 23 февруари 2012 - 18:57
Тоя горкия.. до толкова спря Величко.. че почна да ми харесва постовете
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#68
Публикувано 23 февруари 2012 - 19:07
Той си мисли,че така си прави гавра.
Не е наред това момче. Толкова болен тип не бях виждал.
На каква база се прави това класиране за "most valuable car brand"?
Още преди време съм засичал това класиране из нета и ми стана странно.
Защо БМВ е преди Мерцедес?
Не е наред това момче. Толкова болен тип не бях виждал.
На каква база се прави това класиране за "most valuable car brand"?
Още преди време съм засичал това класиране из нета и ми стана странно.
Защо БМВ е преди Мерцедес?
#69
Публикувано 24 февруари 2012 - 03:04
Оценката е малко субективна, защото става дума за нещо неконвертируемо като търговска марка. Иначе са се опитали да направят оценката по най-прецизе начин, ето тук са описали как точно са изчислили коя марка колко струва: http://jalopnik.com/...lobal-car-brand
Все пак ако говорим за пазарна капитализация, Даймлер в момента е пред БМВ, но е доста зад Тойота, примерно.
Все пак ако говорим за пазарна капитализация, Даймлер в момента е пред БМВ, но е доста зад Тойота, примерно.
#70
Публикувано 24 февруари 2012 - 08:27
БМВ може да е най-отпред единствено по брой фенове под 25г.........по друго не се сещам.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#71
Публикувано 24 февруари 2012 - 18:57
Тук я има информацията http://news.expert.bg/n296859.Колкото и да не ни се иска БМВ е пред нас в пощи всички класации,за което евала.Работят много,а и шефа им знае как да управлява .Дори ни изместиха в САЩ http://www.dnevnik.b..._marka_v_sasht/ ,ама това е то.Мерцедес има какво да наваксва в някой отношения,но нека е така да за имат стимул да работят и да се доказват.
А най ме яд,че смотаняците от Ауди реализират повече продажби с техните коли с еднаква визия и различен размер http://profit.bg/new.../nid-86176.html
А най ме яд,че смотаняците от Ауди реализират повече продажби с техните коли с еднаква визия и различен размер http://profit.bg/new.../nid-86176.html
Този пост е редактиран от DEOdriver: 24 февруари 2012 - 19:02
#72
Публикувано 24 февруари 2012 - 21:00
Продажбите са си продажби! Бенцо си е Бенц!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#73
Публикувано 24 февруари 2012 - 21:49
Продажбите са си продажби! Бенцо си е Бенц!
Бай Васо
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#74
Публикувано 24 февруари 2012 - 21:50
+1Продажбите са си продажби! Бенцо си е Бенц!
#75
Публикувано 24 февруари 2012 - 21:55
Па да.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни