Една много дразнеща групичка във Фейсбук
Започната от ХаPu, 15 фев 2012 - 21:57:18
75 мнения по тази тема
#46
Публикувано 16 февруари 2012 - 22:57
Liloff - McLaren F1 има точно толкова общо с BMW, колкото Pagani Zonda със Mercedes.. и двата производителя за мен са уникални, McLaren естествено с далеч по голямо реноме и състезателна история, и бих избягвал да ги съпоставям с BMW или Mercedes.. В крайна сметка двигателя не прави колата, а F1 е толкова особен автомобил че не знам как иобщо може да се сравнява с който и да било друг - централно разположена шофьорска седалка, 2 пасажерски места от всяка страна, ддвигател топлоизолиран със злато.. Та така де като ще говорим за бмв и мерцедес да говорим за тях, пагани и макларън да ги оставим настрани..
Темата с X6-цата ми напълни душата Айде случват се фалове, 100% се е случвало и мерцедес на толкова километри да скъса верига (или вал), ама тоя пичага с бмв-то яко са го издоили, като гледам кви ремонти са му правили, тая верига кой знае колко пъти е била сваляна и презацепвана, няма да се учудя ако просто не са го поправили качествено при предишните ремонти..
Темата с X6-цата ми напълни душата Айде случват се фалове, 100% се е случвало и мерцедес на толкова километри да скъса верига (или вал), ама тоя пичага с бмв-то яко са го издоили, като гледам кви ремонти са му правили, тая верига кой знае колко пъти е била сваляна и презацепвана, няма да се учудя ако просто не са го поправили качествено при предишните ремонти..
Follow your own star...
#47
Публикувано 16 февруари 2012 - 23:30
Това шиле мноо смотано,аз публикувам нещо той го трие.Казвам му че МБ е над БМВ и се аргументирам то само трие,май не може да приеме фактите.
#48
Публикувано 17 февруари 2012 - 00:40
Еми ще трие я, то цялата група е създадена от беемвеисти...
#49
Публикувано 17 февруари 2012 - 00:49
хора мога да ви покажа много предимства на БМВ и АУДИ обаче не случаино си карам МЕРЦА
Работи сякаш не се нуждаеш от пари. Танцувай сякаш никой не те гледа. Пей сякаш никой не те слуша. Живей така сякаш на земята е рай! Може да няма друг.
#50
Публикувано 17 февруари 2012 - 00:50
Ей това е приказката. Директен +1
#51
Публикувано 17 февруари 2012 - 00:59
Пич, с най-големи уважения към БМВ и АУДИ и към техните предимства,но те са някъв мутирал клонинг на МЕРЦЕДЕС.
Всичко произлиза от трилъчевата звезда,всичко копира нея.Ще копи-пейстна един цитат :
Всичко произлиза от трилъчевата звезда,всичко копира нея.Ще копи-пейстна един цитат :
every car in the world has a mercedes part
#52
Публикувано 17 февруари 2012 - 01:13
Това беше най-голямата простотия, която съм чел скоро
quotes.jpg 73,04K 100 Брой сваляния
По-скоро: "every car in the world has a Bosch part"... това трябва да си го направят рекламен слоган!
quotes.jpg 73,04K 100 Брой сваляния
По-скоро: "every car in the world has a Bosch part"... това трябва да си го направят рекламен слоган!
#53
Публикувано 17 февруари 2012 - 20:05
Всички копират по нещо от Мерца.Сега като представят новата S-класа запомнете какви новости ще се въведат като системи и гледайте как другите копират.Това стана и с новата Е-класа и сегашната S-ka.На мен просто ми направи впечатление колко системи въведоха Мерцедес(система за следене на пътното платно,мъртвата точка в огледалото и преценка дали водача е изморен),а другите просто копираха.Искам да ви попитам някой може ли да ми каже какво новости представиха Ауди с новата им 8-ца.....?Аз нищо не видях,всичко го има в S-ката.
Определено БМВ в момента бие всички като изкара нов модел,всичко е 6 и най-добро според автожурналистите,ама тяхната радост от шофирането свършва бързо и започва радостта от ремонтирането.Останал съм с впечатлението,че доста турбини им заминават,няма да коментирам повече X6-та,разбитите предници и т.н.Не че Мерцедес нямат проблеми,но са се доказали като по-солидни и дълготрайни.В миналия брой на Аутобилд имаше статия за такситата в Германия и човека с W211-ка на 480хил.км. казва доволен съм!Вярно,че на 250хил. е сменил дюзи,но всички нови дизели са така.Материалите в салона са ОК след толкова качване и слизане.
Иначе евала на БМВ за дизайна и качеството на матер. в салона и всеки нов модел е на топ позиция.Мерцедес определено сега са пристиснати до стената,защото 5 серия се продава по-добре от Е-клас,новата 3-та ще засенчи С-класата,която реализира най-много печалба на щутгартци и трябва да мислят бързо.Дизайна на някой модели ни куца и това доста бърка нещата.Фейса на Е класата ще доста по-добре,доста стилен с новите фарове и по-малки стопове,а и калника отзад,който напомняше на миналото ще изчезне.Вече ще се прилага изчистен и стилен дизайн и така трябва да е.От сега ви казвам,че новия МЛ пак ще на назад в класацията след излизането на новото X5 на пазара.Просто дизайна си е шантав,точно като на Е клас и масовата клиентела не е възхитена(с фейса пак ще мъчат да оправят нещата).Аз от сега съм сигурен,че с новата S ще ударят всички в земята,макар на и на мен да не ми харесва да имам два дисплея пред мен,все едно съм у нас пред компа вместо конвенционални стрелки.Но както и да е,Щутгарт да му мислят.Ние все ще си тачим марката и ние си знаем защо.
Определено БМВ в момента бие всички като изкара нов модел,всичко е 6 и най-добро според автожурналистите,ама тяхната радост от шофирането свършва бързо и започва радостта от ремонтирането.Останал съм с впечатлението,че доста турбини им заминават,няма да коментирам повече X6-та,разбитите предници и т.н.Не че Мерцедес нямат проблеми,но са се доказали като по-солидни и дълготрайни.В миналия брой на Аутобилд имаше статия за такситата в Германия и човека с W211-ка на 480хил.км. казва доволен съм!Вярно,че на 250хил. е сменил дюзи,но всички нови дизели са така.Материалите в салона са ОК след толкова качване и слизане.
Иначе евала на БМВ за дизайна и качеството на матер. в салона и всеки нов модел е на топ позиция.Мерцедес определено сега са пристиснати до стената,защото 5 серия се продава по-добре от Е-клас,новата 3-та ще засенчи С-класата,която реализира най-много печалба на щутгартци и трябва да мислят бързо.Дизайна на някой модели ни куца и това доста бърка нещата.Фейса на Е класата ще доста по-добре,доста стилен с новите фарове и по-малки стопове,а и калника отзад,който напомняше на миналото ще изчезне.Вече ще се прилага изчистен и стилен дизайн и така трябва да е.От сега ви казвам,че новия МЛ пак ще на назад в класацията след излизането на новото X5 на пазара.Просто дизайна си е шантав,точно като на Е клас и масовата клиентела не е възхитена(с фейса пак ще мъчат да оправят нещата).Аз от сега съм сигурен,че с новата S ще ударят всички в земята,макар на и на мен да не ми харесва да имам два дисплея пред мен,все едно съм у нас пред компа вместо конвенционални стрелки.Но както и да е,Щутгарт да му мислят.Ние все ще си тачим марката и ние си знаем защо.
Този пост е редактиран от DEOdriver: 17 февруари 2012 - 20:17
#54
Публикувано 17 февруари 2012 - 20:08
не е верно, у лада 2101-2107 нема бош
събрали се всички шефове на автомобилни производители, да решат коя е най-великата марка... Станал Ситроен-шефът:- Ситроен е най-велик, хидравлики, френски дизайн, борче....
-Станал шефът на BMW: Нашта кола е най-велика, щото баварише, натюрлише- вундабааа...
-Шефът на Ауди: Ауди, щото ТДИ- много шнел, много шприцен, много вурст, унд андаре, андаре..я.яяя...
и така всички се изходили по въпроса..
накрая станал Босът на Мерцедес:-- Аз колеги, няма кво да хваля МБ, само ще ви кажа да погледнете с какви коли сте дошли всички на паркинга.. (само мерцедеси)
хахааа БМХ-форевър
събрали се всички шефове на автомобилни производители, да решат коя е най-великата марка... Станал Ситроен-шефът:- Ситроен е най-велик, хидравлики, френски дизайн, борче....
-Станал шефът на BMW: Нашта кола е най-велика, щото баварише, натюрлише- вундабааа...
-Шефът на Ауди: Ауди, щото ТДИ- много шнел, много шприцен, много вурст, унд андаре, андаре..я.яяя...
и така всички се изходили по въпроса..
накрая станал Босът на Мерцедес:-- Аз колеги, няма кво да хваля МБ, само ще ви кажа да погледнете с какви коли сте дошли всички на паркинга.. (само мерцедеси)
хахааа БМХ-форевър
#55
Публикувано 17 февруари 2012 - 20:14
незнам за къв дизайн говориш-- последните 2 седмици бяха доста безвкусни откъм визия. Все едно съм им сипал капки за разширение на зениците, ама в ноздрите. След Е34 грам не ме грабват. освен Х6 и Х5Иначе евала на БМВ за дизайна и качеството на матер. в салона и всеки нов модел е на топ позиция.Мерцедес определено сега са пристиснати до стената,защото 5 серия се продава по-добре от Е-клас,новата 3-та ще засенчи С-класата,която реализира най-много печалба на щутгартци.
#56
Публикувано 17 февруари 2012 - 20:21
незнам за къв дизайн говориш-- последните 2 седмици бяха доста безвкусни откъм визия. Все едно съм им сипал капки за разширение на зениците, ама в ноздрите. След Е34 грам не ме грабват. освен Х6 и Х5
Неможе да се отрече,че 5-та серия е по-красива от Е клас.Това,че на няколко човека не се харесва няма значение.Масовата клиентела я харесва и това личи по продажбите.Преди години,когато 211-ката беше на пазара засенчваше Е60 на БМВ по продажби.Нормално,все пак тя беше по-красива от оная купчина метал дело на Бенгъл.
#57
Публикувано 17 февруари 2012 - 21:50
нали знаете че за дизаина вкусове много
на мен е60 определено повече ми харесва от в211, за сметка на това 212 много по ме радва от новата 5ца
новата седмица също не ми харесва, за разлика от всички предишни седмици
докато ес класите всички до сега са уникални, само се надявам новата да запази излъчването на 221, ама май нема да го бъде...
даже стана така че вече от далече не мога да разбера 5ца ли е, 7ца ли е, същото като а6 и а8 та и а4...
на мен е60 определено повече ми харесва от в211, за сметка на това 212 много по ме радва от новата 5ца
новата седмица също не ми харесва, за разлика от всички предишни седмици
докато ес класите всички до сега са уникални, само се надявам новата да запази излъчването на 221, ама май нема да го бъде...
даже стана така че вече от далече не мога да разбера 5ца ли е, 7ца ли е, същото като а6 и а8 та и а4...
#58
Публикувано 17 февруари 2012 - 22:02
На мен 5ците винаги са ми харесвали повече от Е класите.
124 по ми харесва само,ако е раздуто чочоне...
Новата 5ца още повече ми харесва от 212...
Аудитата изобщо не ги коментирам - те са като матрьошки - еднакъв дизайн с различни размери...
124 по ми харесва само,ако е раздуто чочоне...
Новата 5ца още повече ми харесва от 212...
Аудитата изобщо не ги коментирам - те са като матрьошки - еднакъв дизайн с различни размери...
#59
Публикувано 17 февруари 2012 - 22:16
Фейса на 212-ката е чук (поне по снимки де), много е яка иначе и 5-цата не лоша
Този пост е редактиран от drjivago: 17 февруари 2012 - 22:17
#60
Публикувано 17 февруари 2012 - 23:03
Аз имах удоволствието да се повозя в последната 5ица (F10), после в W212...
212ката определено отстъпваше по интериор и по усещане, но беше по-мазна като поведение. Не се усещаше пътя... типично.
F10-ката е с възхитителен интериор и едно приятно мъркане при подаване на газ. Някакви дизели бяха.
Но само Мерц като че ли не са имали огледални модели, изкл. колко много си приличат предниците на CLK 208, E210 и CL-a..
За което... респект. Иначе БМВ винаги са били доста приличащи си. Е34 & Е38 са неразличими за нетренираното око.
Е36 и Е38 също много си приличат.
След това имаше разминавания при Е46, Е39, Е60 и последващите, но сега ги направиха всички еднакви... тяхна си работа
212ката определено отстъпваше по интериор и по усещане, но беше по-мазна като поведение. Не се усещаше пътя... типично.
F10-ката е с възхитителен интериор и едно приятно мъркане при подаване на газ. Някакви дизели бяха.
Но само Мерц като че ли не са имали огледални модели, изкл. колко много си приличат предниците на CLK 208, E210 и CL-a..
За което... респект. Иначе БМВ винаги са били доста приличащи си. Е34 & Е38 са неразличими за нетренираното око.
Е36 и Е38 също много си приличат.
След това имаше разминавания при Е46, Е39, Е60 и последващите, но сега ги направиха всички еднакви... тяхна си работа
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни