Здравейте и от мен,имам C180 93 година,с един проблем,с който карам повече от година и все ме е страх да споделя.Вече почти прежалих колата,карам я към 10 години и ми служи много вярно.Лятото колата ми загрява над 85 градуса,карам я както на газ така и на бензин.имам чувството че колата ми загуби мощност,но си работи на 4 цилиндъра.консумативи и сменям най-редовно.в последно време чета само за тая дроселова клапа и как трябва да се почисти.сменил съм вискосъеденителя,термостата.подменена е и гарнитурата на главата!!!та като цяло симптомите са следните:КАЗАХА МИ НА НЯКОЛКО ДИАГНОСТИКИ,ЧЕ ИМАМ БЕДНА СМЕС(И НА ГАЗ И НА БЕНЗИН) С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН СЪМ ,КОЛАТА ДЪРЖИ ПО-ВИСОКА ТЕМПЕРАТУРА ОТ НОРМАЛНОТО ДОРИ И ЗИМАТА,НЯМА ДОСТАТЪЧНА МОЩНОСТ,ПРИ КОЕТО НЕ ВДИГА ПОВЕЧЕ ОТ 160 КМ/Ч,НО ПЪК ГОРИ ОКОЛО 8 ГАЗ.ЯСНО Е ЧЕ ЩОМ НЕ ГОРИ,НЯМА И КАК ДА ВЪРВИ.ВРЕМЕННО И СМЕНЯХА КОМПЮТЪРА В БОШ СЕРВИЗ В ПЛОВДИВ НА КУКЛЕНСКО,НО ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ ПРОМЯНА НЯМА А И ВЪПРОСНАТА ДРОСЕЛОВА КЛАПА НЕ Е ПИПАНА,ГЛЕДАХА И ЛАМДА СОНДАТА КАЗАХА ЧЕ Е ОК.КОЛАТА НА СТУДЕНО,АКО НЕ Е ПАЛЕНА ДЪЛГО ВРЕМЕ ,СЛЕД СТАРТИРАНЕ НЕМОЖЕ ДА СЪБЕРЕ ЦИЛИНДРИТЕ,НО СЛЕД 1 МИНУТА ВСИЧКО Е ОК,ОБОРОТИТЕ ДОРИ И ПРИ ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ ИГРАЯТ МЕЖДУ 650 И 1000.КАКВО ДА ПРАВЯ ОТ ТУК НАТАТЪК,ДА ПОЧИСТВАМ ЛИ ТАЗИ ПРОСЛОВУТА ДРОСЕЛОВА КЛАПА ИЛИ ПРОБЛЕМА Е И ДРУГАДЕ.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО .