32 мнения по тази тема
#31
Публикувано 16 февруари 2014 - 19:40
"Двигател 111 920 е без дебитомер.
Двигател 111 921 е с дебитомер."
Точно така.
Двигател 111 921 е с дебитомер."
Точно така.
#32
Публикувано 18 февруари 2014 - 15:09
И така,почистена клапа,дебитомера е в комутатора,под съда за чистачките,почистени вакуумни маркучи.Сменени свещи и кабели,работеща лампда сонда,работещ датчик за температура на входящият въздух,сменен термостат,проверка гарнитура на главата.Болката остава,занижена мощност и загряване,бедна смес,масло не гори грам.Преди няколко дни при първоначално запалване 40 секунди не можа да събере цилиндрите,после се оправи.Според мен дросела е отишъл нацяло,други предложения???????????
#33
Публикувано 18 февруари 2014 - 23:00
Когато загрее колата почва да се форсира от самосебеси и на газ и на бензин.Форсира се различно като обороти 1000 до 1500,някои път 2000-3000 оборота.След известно време когато утихне проблема,почва да не държи ниските обороти и гасне почти винаги когато е на празен ход или при превключване на скорост оборотите рязко падат и гасне,при спиране е същата работа.
Основни симптоми за заминал дросел са в цитата ама по принцип ако е той диагностиката си показва.Болка на дросела също е и напукана изолация на кабелите.
Един колега беше дал като съвет за тестване на всмукателната система като си сложиш ръката на преди кутията за филтъра и ако колата почва да гасне значи всичко е ок ,но ако продължава да работи значи си смуче въздух и от друго място.
А относно колегата който е споменал за обучение на дросела.Да вметна нещо значи в Дарс Ауто Бургас са некадърни понеже съм ги питал и те ми казаха че този дросел не се обучава,а според колегата се обучава.
Also tagged with one or more of these keywords: w202 c180
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W202 →
Виене на празен ход W202 C180Започната от Lubomir_Valkov, 12 яну 2012 W202 C180 |
|
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни