32 мнения по тази тема
#1
Публикувано 10 февруари 2012 - 11:16
Здравейте,Колеги.От известно време имам проблеми с колата сутрин.Когато загрее колата почва да се форсира от самосебеси и на газ и на бензин.Форсира се различно като обороти 1000 до 1500,някои път 2000-3000 оборота.След известно време когато утихне проблема,почва да не държи ниските обороти и гасне почти винаги когато е на празен ход или при превключване на скорост оборотите рязко падат и гасне,при спиране е същата работа.Смятам да я закарам на диагностика,но някои дали е имал подобен проблем да пробвам да сменя някой чарколяк по нея преди въпросната диагностика.
Мерси предварително.
Мерси предварително.
#2
Публикувано 10 февруари 2012 - 11:27
Няма да се оправи с диагностика, не си давай парите...... проблема ти идва от управлението на дросела, но не е той. Данните към него са грешни! Диагностиката ще каже че нямаш връзка с дросела.....поне аз така мисля.
Това се получава когато имаш или повреден температурен датчик или влаги по връзките и подобни миксажи в съпротивленията!
Да си забелязал есента след каране в дъжд, на другия ден дали го има?
Това се получава когато имаш или повреден температурен датчик или влаги по връзките и подобни миксажи в съпротивленията!
Да си забелязал есента след каране в дъжд, на другия ден дали го има?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#3
Публикувано 10 февруари 2012 - 12:34
Няма да се оправи с диагностика, не си давай парите...... проблема ти идва от управлението на дросела, но не е той. Данните към него са грешни! Диагностиката ще каже че нямаш връзка с дросела.....поне аз така мисля.
Това се получава когато имаш или повреден температурен датчик или влаги по връзките и подобни миксажи в съпротивленията!
Да си забелязал есента след каране в дъжд, на другия ден дали го има?
Колата я имам от декември .Странното е,че го прави само сутрин.Вечер като се прибирам от работа не го прави.Изчистил съм дросела и стъпковото моторче.
#4
Публикувано 10 февруари 2012 - 12:39
Сутрин само когато е студена ли?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#5
Публикувано 10 февруари 2012 - 12:46
Сутрин само когато е студена ли?
Сутрин,когато загрее - 80 градуса.Докато е студена под оптималната температура е добре.Вечер когато е загряла,не ми прави никакви проблеми.
#6
Публикувано 10 февруари 2012 - 13:02
Вечер когато е загряла,не ми прави никакви проблеми.
влаги по връзките и подобни миксажи в съпротивленията...
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 10 февруари 2012 - 16:10
Ту работи, ту не работи си е ясен симптом за лоша връзка!
Човека може да е подменил инсталация, но това е достатъчно само за сухо време.
Качественият краен ефект е силно зависим от изолацията на буксите!
Човека може да е подменил инсталация, но това е достатъчно само за сухо време.
Качественият краен ефект е силно зависим от изолацията на буксите!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 10 февруари 2012 - 18:50
Да колата е на Крум .Днеска прочетох няколко теми за проблеми с дроселовата клапа,и реших да пробвам да я обуча.Ще видя дали утре ще има някакъв ефект.
П.С. Не бях чувал,че на мерцедесите трябва да се обучава дроселовата клапа.Дали някои има информация за такава маниполация.
П.С. Не бях чувал,че на мерцедесите трябва да се обучава дроселовата клапа.Дали някои има информация за такава маниполация.
#9
Публикувано 10 февруари 2012 - 21:11
Да колата е на Крум .Днеска прочетох няколко теми за проблеми с дроселовата клапа,и реших да пробвам да я обуча.Ще видя дали утре ще има някакъв ефект.
П.С. Не бях чувал,че на мерцедесите трябва да се обучава дроселовата клапа.Дали някои има информация за такава маниполация.
Колега на всички немски автомобили трябва да се убочават.
#10
Публикувано 10 февруари 2012 - 22:16
Колега на всички немски автомобили трябва да се убочават.
Мерси за информацията колега,първата немска кола ми е,и не съм свикнал с особенностите
#11
Публикувано 11 февруари 2012 - 08:03
Сутринта имаше лек ефект от обучаването на клапата.На газ когато беше колата ми изгасна в движение,след това карах на бензин.Форсирането от самосебеси пак го имаше.След известно време утихна и колата я прехвърлих на газ и стигнах на работа нормално ( горе долу ).Направи ми впечатление,че първото запалване на колата е леко трудно ( запали и за секунди оборотите бяха доста ниски 500 оборота и след това се вдигнаха на 1500 ) , когато поработи няколко минути след това се нормализираха.
#12
Публикувано 11 февруари 2012 - 10:43
За да обучиш дросела както трябва ти е необходим Стар, в него се задават параметрите на двигателя октана на горивото и избираш какви обороти да държи колата при свободен ход, на скорост без гас при първоначално палене след достигане на определена темперетура и така нататък, от моя опит на 700-750 оборота е оптимален диапазон за добра работа на празен ход при двигател с компресор, за обикновен около 650 но пак си зависи от колата двигатела и горивото затова за всяка е добре да се правят различни настройки.
С какъв двигател си за да ти дам по точна информасия и коя година е колата .
С какъв двигател си за да ти дам по точна информасия и коя година е колата .
#13
Публикувано 11 февруари 2012 - 10:51
За да обучиш дросела както трябва ти е необходим Стар, в него се задават параметрите на двигателя октана на горивото и избираш какви обороти да държи колата при свободен ход, на скорост без гас при първоначално палене след достигане на определена темперетура и така нататък, от моя опит на 700-750 оборота е оптимален диапазон за добра работа на празен ход при двигател с компресор, за обикновен около 650 но пак си зависи от колата двигатела и горивото затова за всяка е добре да се правят различни настройки.
С какъв двигател си за да ти дам по точна информасия и коя година е колата .
Колега, отново се прекланям, пред правилните ти и изчерпателни обсняния! Този форум има нужда от ЧОвеци като теб!
Поклон пред човещината ти, желанието да помагаш и вещината ти по отношение на софта!
п.с
Ще се радвам един ден да пием и да лафим за Бенцове!
Браво!
Този пост е редактиран от бай Васил: 11 февруари 2012 - 10:52
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 11 февруари 2012 - 11:25
Колега, отново се прекланям, пред правилните ти и изчерпателни обсняния! Този форум има нужда от ЧОвеци като теб!
Поклон пред човещината ти, желанието да помагаш и вещината ти по отношение на софта!
п.с
Ще се радвам един ден да пием и да лафим за Бенцове!
Браво!
Мерси колега , от поклони няма нужда просто помагам с каквото мога, а за познанията ми по Стар тул с удоволствие ще споделя каквото знам а и на някоя от збирките ще го донеса да помогна и с него. Само да се постопли че моя бенц зима не обича.
Имам доста постове в други форуми и щом ми остане време ще ги репостна и тук.
Хаиде до скоро и ако има нещо питаите.
И нека де не сме егоисти и да не споделяме само в лични съобщения все пак форума е да си помагаме кой с каквото може.
#15
Публикувано 11 февруари 2012 - 11:46
Мерси за изчерпателния отговор.Колата е w202 C180 122 к.с.По VIN номер излиза,че е произведена 1995 г.През седмицата съм се разбрал да я закарам за диагностика в сервиза на ПЕТКО.Чух само суперлативи за сервизчето и предполагам,че там ще успеят да локализират проблема.
Also tagged with one or more of these keywords: w202 c180
Модели →
C-класа →
Проблеми и ремонти →
W202 →
Виене на празен ход W202 C180Започната от Lubomir_Valkov, 12 яну 2012 W202 C180 |
|
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни