Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с оборотите

w202 c180

  • Please log in to reply
32 replies to this topic

#16 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 11 February 2012 - 11:47

Мерси колега , от поклони няма нужда просто помагам с каквото мога


В случая, не би имало нужда само ако са отбелязани с фалш! Моят пост е написан спонтанно, уважително и от сърце!

Тълкувай го като искрено чувство, отбелязано "на глас"...........не като обикновено надупване!

Успех!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#17 hvkirov

hvkirov

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 43 Posts:
  • Град:Гоце Делчев
  • Автомобил:
    Mercedes CL203 C230k converted to CLC

Posted 11 February 2012 - 12:41

В случая, не би имало нужда само ако са отбелязани с фалш! Моят пост е написан спонтанно, уважително и от сърце!

Тълкувай го като искрено чувство, отбелязано "на глас"...........не като обикновено надупване!

Успех!



Благодаря колега, ас също бих могал да науча доста от вас защото аз съм повече по Ел часта и не чак толко много по чистата механика. Така че заедно с другите в форума ще се допалном и ще решиме доста от проблемите по наще бенцове.
  • 0

#18 fashisto

fashisto

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:petrich
  • Автомобил:
    mercedes c180

Posted 11 January 2014 - 12:18

Zdraveite kolegi.Azsashto imam problem s tihite oboroti,na tihi oboroti mi trese dvigatelq vseedno nqkoi cilindar prekasva zakacgval sam q na diagnostika i mi kazaha droselova klapa nqkoi mojeli da mi dade poveche informaciq za tozi problem blagodarq predvaritelno

 

Здравейте, Колеги. Аз също имам проблем с тихите обороти. На тихи обороти ми тресе двигателя все едно някой цилиндър прекъсва. Закачал съм я на диагностика и ми казаха дроселова клапа. Някой може ли да ми даде повече информация. Благодаря предварително.


Edited by Subsonic, 12 January 2014 - 00:11 .
Кирилица!

  • 0

#19 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 11 January 2014 - 20:22

Първо колега да отбележа пиши на кирилица.
Проблема се крие в ел.инсталацията на двигателя,в кабела на дросела или в изхабени графитни писти на дросела.
0899521004 ми е телефона званни ако искаш да ти обясня подробно.
  • 0

#20 KIMO77

KIMO77

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Град:karlovo
  • Автомобил:
    c180 93

Posted 28 January 2014 - 15:53

Здравейте и от мен,имам C180 93 година,с един проблем,с който карам повече от година и все ме е страх да споделя.Вече почти прежалих колата,карам я към 10 години и ми служи много вярно.Лятото колата ми загрява над 85 градуса,карам я както на газ така и на бензин.имам чувството че колата ми загуби мощност,но си работи на 4 цилиндъра.консумативи и сменям най-редовно.в последно време чета само за тая дроселова клапа и как трябва да се почисти.сменил съм вискосъеденителя,термостата.подменена е и гарнитурата на главата!!!та като цяло симптомите са следните:КАЗАХА МИ НА НЯКОЛКО ДИАГНОСТИКИ,ЧЕ ИМАМ БЕДНА СМЕС(И НА ГАЗ И НА БЕНЗИН) С ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН СЪМ ,КОЛАТА ДЪРЖИ ПО-ВИСОКА ТЕМПЕРАТУРА ОТ НОРМАЛНОТО ДОРИ И ЗИМАТА,НЯМА ДОСТАТЪЧНА МОЩНОСТ,ПРИ КОЕТО НЕ ВДИГА ПОВЕЧЕ ОТ 160 КМ/Ч,НО ПЪК ГОРИ ОКОЛО 8 ГАЗ.ЯСНО Е ЧЕ ЩОМ НЕ ГОРИ,НЯМА И КАК ДА ВЪРВИ.ВРЕМЕННО И СМЕНЯХА КОМПЮТЪРА В БОШ СЕРВИЗ В ПЛОВДИВ НА КУКЛЕНСКО,НО ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ ПРОМЯНА НЯМА А И ВЪПРОСНАТА ДРОСЕЛОВА КЛАПА НЕ Е ПИПАНА,ГЛЕДАХА И ЛАМДА СОНДАТА КАЗАХА ЧЕ Е ОК.КОЛАТА НА СТУДЕНО,АКО НЕ Е ПАЛЕНА ДЪЛГО ВРЕМЕ ,СЛЕД СТАРТИРАНЕ НЕМОЖЕ ДА СЪБЕРЕ ЦИЛИНДРИТЕ,НО СЛЕД 1 МИНУТА ВСИЧКО Е ОК,ОБОРОТИТЕ ДОРИ И ПРИ ЗАГРЯЛ ДВИГАТЕЛ ИГРАЯТ МЕЖДУ 650 И 1000.КАКВО ДА ПРАВЯ ОТ ТУК НАТАТЪК,ДА ПОЧИСТВАМ ЛИ ТАЗИ ПРОСЛОВУТА ДРОСЕЛОВА КЛАПА ИЛИ ПРОБЛЕМА Е И ДРУГАДЕ.БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО .


  • 0

#21 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 28 January 2014 - 20:49

Оборотите не трябва да играят толкова много това си е сиптом за заминала дроселова клапа.Щом си пробвал с компютър проблема може да е от някой от вакумите,дросела.Но проблема може да електрически ел.инсталацията на двигателя и/или изхабени графитни писти на дросела.
  • 0

#22 KIMO77

KIMO77

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Град:karlovo
  • Автомобил:
    c180 93

Posted 28 January 2014 - 21:31

Благодаря,ще почистя въпросната клапа,има и от къде друга да взема,ел инсталацията я смениха в бош сервиза. те така работят,сменят наред докъто уцелят,но след като ми смениха инсталацията директно си взех колата,пробваха ми я само с друг компютър и аз като ги видях как работят директно побеснях,така мога и аз.миналата зима ми се случи на три четири пъти и нещо друго,колата сама си даде газ без да си я отнеме без да съм натиснал педала и така карах като темпомат .после сама се оправи,карах в продължение на 40 км така,3 4 пъти.колата отива 400000 може и да е за смяна дросела :(


  • 0

#23 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 29 January 2014 - 17:46

Благодаря,ще почистя въпросната клапа,има и от къде друга да взема,ел инсталацията я смениха в бош сервиза. те така работят,сменят наред докъто уцелят,но след като ми смениха инсталацията директно си взех колата,пробваха ми я само с друг компютър и аз като ги видях как работят директно побеснях,така мога и аз.миналата зима ми се случи на три четири пъти и нещо друго,колата сама си даде газ без да си я отнеме без да съм натиснал педала и така карах като темпомат .после сама се оправи,карах в продължение на 40 км така,3 4 пъти.колата отива 400000 може и да е за смяна дросела :(

 

Значи бая са те друснали за ел.инсталация.А в Несебър в Бош сервиза един приятел преди около 5-6 години го друснаха за ел.инсталация на 124-ка 1600 лв,но не са сменили инсталацията за управление на бубините че му  я направих на моя авер да не дава 67лв за нова.И работата на половината им беше свършена.

Дросела е заминал щом е на толкова километри най вероятно са заминали пистите,почисти го но ако продължат проблемите значи няма да го бъде..Но каквато е съдбата на ел.инсталацията на двигателя такава е и на кабела на дросела.За да разбереш дали са напукани кабелите отваряте черното пластмасово капаче и вътре се виждат кабелите ако са напукани след подменяне ако пистите са наред ще си работи.Сменял съм кабели на такъв дросел ама по принцип не ми се хваща че е голяма блъскотия.

Писал съм много по тая тема за дросела и схеми съм дал може да се замери между пиновете на буксата и да се види дали е в нормите.Също и в Autodata  има информация между кой пинове кой са нормалните стойности.

Или най лесно купуваш друг дросел и си готов.

И ако продължава да е бедна сместа ще ти кажа и друго какво да погледнеш.


Edited by 200E-16V, 29 January 2014 - 17:51 .

  • 0

#24 KIMO77

KIMO77

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Град:karlovo
  • Автомобил:
    c180 93

Posted 30 January 2014 - 10:59

Веднага щом се пооправи времето ще го зачекна и ще пиша какъв е резултата,но някак си не си представям толкова мощност да се загуби от зацапана клапа.Компресията е ок,масло не пипа,свещите са леко черни,не са керемидено червени.Понякога зимата пали от 2 път и докъто позагрее забива муцуната при подаване на дълбока газ.Видях се в чудо,в ,,най-елитните сервизи "съм я водил и никой не я оправя,сигурно в пари купих още една.Вече започна да има сантиментална стойност тази кола,но пък когато беше наред,бях супер доволен.Но така или иначе никой до сега не е пипал тази клапа,катализатора го махнаха и колата не се отпушва и тва е.Трябват и 10 км да набере 160,а преди за няколко стотин метра и беше в точка.А от към ходова част и вътре си е префектна и затова не ми се продава,щото за 2500 3000 лева ще трябва да взема някой по-голямо ,,бърде" и всичко започва пак от начало.Благодаря за съветите,ще държим връзка.


  • 0

#25 KIMO77

KIMO77

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Град:karlovo
  • Автомобил:
    c180 93

Posted 02 February 2014 - 18:59

Днес почистих клапата,колата заработи на място много по-добре,нямам път да я покарам за да видя наистина дали има промяна в мощността.Говорят за някаква цедка след клапата,аз такава нямам възможно ли е това?Веднага след гумения маншон влиза в смукателите и нямам никаква цедка смед дросела.Беше ми позапушен вакуума към клапата,по скоро отвора в самата клапа.Сега остава да покарам малко,но като че ли колата има промяна за 5,6 км в положителна посока.Едно голямо БЛАГОДАРЯ!!!!


  • 0

#26 KIMO77

KIMO77

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Град:karlovo
  • Автомобил:
    c180 93

Posted 11 February 2014 - 20:02

Възможно ли е моята цетка да няма дебитомер???? 93 година е.


  • 0

#27 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
Garage View Garage

Posted 11 February 2014 - 23:12

Няма дибитомер или така наречения МАФ сензор.Ти имаш МАП сензор(който е в самия комутатор).Цетка нямаш и не си прави труда да я търсиш.
  • 0

#28 KIMO77

KIMO77

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Град:karlovo
  • Автомобил:
    c180 93

Posted 15 February 2014 - 20:17

Супер,благодаря за инфото.


  • 0

#29 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 15 February 2014 - 21:36

Възможно ли е моята цетка да няма дебитомер???? 93 година е.

 

 

Още един път проверете,1.8 има и с дебитомер!


  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#30 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1,012 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new

User's Awards

101
10
3
Garage View Garage

Posted 16 February 2014 - 09:17

Двигател 111 920 е без дебитомер.

 

Двигател 111 921 е с дебитомер.


  • 3
Публикувано изображениеПубликувано изображение





Also tagged with one or more of these keywords: w202 c180

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users